Connect with us

AUDIENȚE TV

“Fructul oprit” a încheiat în forță primul sezon: Ultimul episod, lider detașat de audiență pe toate categoriile de public

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Emoțiile și suspansul au atins cote maxime, miercuri seara, la Antena 1, în ultimul episod din primul sezon “Fructul oprit”, serial produs de Ruxandra Ion.

Așteptat cu nerăbdare de fanii producției, finalul acestui sezon a adus în fața telespectatorilor momente neașteptate, două mirese, dar și o dezvăluire importantă pe care Ioan a îndrăznit în cele din urmă să i-o facă lui Tudor, mărturisire care a schimbat complet viețile membrilor familiei Caragea.

“Fructul oprit”, prima dramă psihologică reatizată în peisajul serialelor autohtone, a încheiat miercuri seara în forță primul sezon, episodul cu numărul 23 clasându-se ca lider de piață pe toate categoriile de public. În intervalul orar de difuzare, 19:59-23:04, serialul a condus detașat topul audiențelor.  La nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 7.5 puncte de rating și 24.1% cotă de piață, în timp ce locul al doilea a fost ocupat de TVR1, cu o medie de 5.4 puncte de rating și 17.4% cotă de piață.

Pe segmentul urban, “Fructul oprit” a fost lider cu o medie de 7.4 puncte de rating și 18.8% cotă de piață, urmat în top de postul TVR1, care a avut  o medie de 5.7 puncte de rating și 14.6% cotă de piață, iar pe poziția a treia s-a clasat Pro Tv, cu o medie de 4.9 puncte de rating și 12.4% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării serialul a fost lider, cu o audiență medie de 8.4 puncte de rating și 21.1% cotă de piață, PRO Tv ocupând poziția a doua cu o medie de 5.1 puncte de rating și 12.8% cotă de piață. Aproape 2.300.000 de telespectatori la nivel national au urmărit, miercuri seara, finalul primului sezon “Fructul oprit”, în minutul de maximă audiență 22:58.

În plus, pe target-ul cuprins între 25 și 34 de ani, mediul urban, “Fructul oprit” este lider de audiență pe tot sezonul. Astfel, Antena 1 a fost lider cu o medie de 7.7 puncte de rating și 22.6% cotă de piață, iar pe poziția a doua s-a aflat Pro Tv, cu o medie de 7.2 puncte de rating și 21% cotă de piață.

Pentru a treia seară consecutiv, Antena 1 a fost lider de audiență în Prime Time pe toate categoriile de public. În intervalul orar 19:00-23:00, Antena 1 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 6.5 puncte de rating și 22.3% cotă de piață, în timp ce pe poziția a doua s-a clasat TVR1, cu o medie de 5.4 puncte de rating și 18.5% cotă de piață. La orașe, Antena  1 a fost lider cu o medie de 6.5 puncte de rating și 17.4% cotă de piață, urmat în top de TVR 1, care a înregistrat o medie de 5.7 puncte de rating și 15.2% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 7.2 puncte de rating și 19.4% cotă de piață, iar Pro TV a avut o medie de 5 puncte de rating și 13.5% cotă de piață.

Ultimul episod din primul sezon al serialului “Fructul oprit” a schimbat radical viețile membrilor familiei Caragea, după ce Tudor (interpretat de Adrian Titieni) a descoperit trădarea Soniei (Michaela Prosan) și a lui Alex (Petru Păun). Cu puțin timp înainte de nunta Anei (Cristina Ciobănașu), Ioan (Vlad Gherman) i-a mărturisit acestuia adevărul. “I-am văzut pe vapor…”, i-a spus el lui Tudor. “Pe cine ai văzut pe vapor, Ioane? Alex cu cine?”, a vrut el să afle tot. “Cu doamna Sonia”, i-a mărturisit Ioan, distrus de durere.

Dezvăluirile cutremurătoare și-au lăsat puternic amprenta asupra tuturor, iar adevărul a umbrit fericirea Anei. “Știu tot, mi-a spus Ioan tot! De ce, Alex? De ce? De ce ți-ai bătut tu joc de familia asta? De Ana, de mine! Acum, te-ai îmbrăcat în costum de ginere ca să ce? Să te căsătorești cu fata mea? Ai fost copilul meu! De ce? Spune-mi!, a răbufnit Tudor Caragea, devastat de cele aflate.  În timp ce le cerea socoteală Soniei și lui Alex, în cameră a întrat Dan Lăzărescu (Doru Ana). Câteva secunde mai târziu, s-au auzit focurile de armă. Primul sezon a ajuns la sfârșit, dar povestea producției de la Antena 1 nu se încheie aici. “Fructul oprit“, serialul produs de Ruxandra Ion, le pregătește telespectatorilor un nou sezon care va aduce în fața publicului numeroase surprize.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National; target-ul 25-34 ani Urban

Perioada 20 iunie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topuri zilnice

AUDIENTE TV: Serialul Fructul Oprit de la Antena 1, lider detasat de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cel de-al patrulea episod din noul sezon al serialului „Fructul oprit” a adus-o în atenția publicului pe marea actriță Maia Morgenstern și a introdus astfel în povestea producției un nou personaj, Magda.

Episodul difuzat aseară de Antena 1, care le-a oferit telespectatorilor momente emoționante şi secvențe pline de suspans, s-a impus ca lider detaşat de piaţã atât la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

Cei mai mulți dintre români au ales să-și petreacă seara de miercuri urmărind episodul cu numărul patru din noul sezon „Fructul Oprit” (lansat la sfârșitul lunii trecute la Antena 1). Astfel, în intervalul 20.00 – 22:57, la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a înregistrat o cotă de piață de 20 % și un rating mediu de 6.2 procente, în timp ce pe poziția secundă s-a aflat principalul competitor, Pro TV, cu o cotă de piață de 16.6% și un rating mediu de 5.1 procente, iar cea de-a treia poziție a fost ocupată de Kanal D, care a obținut o cotă de piață de 11.1% și un rating mediu de 3.4 procente.

Şi în ceea ce privește publicul din mediul urban, în intervalul 20.00-22.57, Antena 1 s-a clasat pe prima poziție, înregistrând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 5.9 procente, iar pe poziția a doua s-a aflat Pro TV, cu o cotă de piață de 12.3% și un rating mediu de 5 procente.

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul difuzării serialului “Fructul oprit” şi la nivelul întregii ţãri, obținând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 6.1 procente, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de aceastã datã de Kanal D, care a avut o cotă medie de piață de 14.1% și un rating mediu de 6 procente.

În minutul de aur (22:14), peste 1.4 milioane de telespectatori au ales să urmărească serialul produs de Ruxandra Ion pentru Antena 1.

 

Episodul de aseară al producției „Fructul oprit” le-a adus telespectatorilor numeroase surprize. Secvențe emoționante, momente pline de suspans, și un nou personaj – Magda (interpretat de marea doamnă a cinematografiei românești Maia Morgenstern). Aceasta a ajuns în casa familiei Caragea, cu scopul de a-și cunoaște fiul. Magda și-a deschis sufletul în fața Anei și i-a vorbit despre viața ei. “Am rugat-o pe Mara, am rugat-o pe mama ta să aibă grijă de copilul meu. I-am scris, ea mi-a răspuns. Mi-a trimis o scrisoare și o fotografie a băiatului meu, când avea șapte ani. Astăzi a fost pentru prima oară când mi-a văzut copilul după atâția ani. E un băiat așa frumos!, este confesiunea pe care i-o face Magda Anei.

“Ești mama lui …?”, întreabă Ana (Cristina Ciobănașu), iar răspunsul nu întârzie să apară. “Da, sunt mama lui Ioan.” , îi spune Magda.

“S-a întâmplat ceva?”, vrea Ioan (Vlad Gherman) să știe.  “Magda este mama ta.” , îi mărturisește Ana.

Noul sezon „Fructul oprit” se vede, în fiecare zi de miercuri, de la ora 20.00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media                         

Copyright:ARMADATA S.R.L.                         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                            

Perioada 19 septembrie 2018      

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Romanii, s-au distrat aseara la PRO TV. Las Fierbinti, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Marți seară, telespectatorii au fost invitați la ziua lui Brânzoi în Las Fierbinți și s-au distrat alături de el și de consătenii lui.

Dacă Bobiță și Giani au tot așteptat să li se facă cinste, Firicel a avut câteva dileme legate de bărbăția lui și a încercat să primească sfaturi de la bunul lui prieten, Celentano. Episodul Las Fierbinți de aseară a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Serialul a fost lider de audiență, înregistrând 8.8 puncte de rating și 25.1% share pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 a obținut 5.3 puncte de rating și 15.0% share. La nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit Las Fierbinți, iar în minutul de aur de la ora 21:10, aproape 2.4 milioane de români au participat la ziua lui Brânzoi.

Joi, de la 20:30, aventurile fierbințenilor continuă și le vor asigura românilor buna dispoziție pentru întreaga seară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Gospodarii de la PRO TV au fost lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Mare petrecere mare a fost în ediția de ieri seară Gospodar fără pereche cu ocazia celui mai așteptat moment al emisiunii: întâlnirea celor zece gospodari norocoși cu fetele care s-au înscris special pentru a-i cunoaște!

O astfel de ocazie nu putea trece neobservată, iar Anamaria Prodan Reghecampf a organizat o petrecere pe cinste cu invitați pe măsură! Taraful de la Clejani a încins atmosfera, iar Julieta împreună cu Ion Cucu, Alexandru Ambramiuc și Bogdan Năstase, din sezonul trecut, au fost alături de noii gospodari pentru a le ura succes și a le da sfaturi din experiența lor, înainte de a trece la pasul următor.

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 6.2 puncte de rating și 18.1% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a reușit să obțină cu 5.6 puncte de rating și 16.5% share. Aproximativ 1.5 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 22:00, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit reacțiile gopodarilor.

Recoltă bogată a fost și la fete! Întâlnirea cu pretendentele lor a fost una plină de emoții pentru gospodari, însă și-au revenit rapid încercând să le cunoască cât mai bine pe fete, într-un timp limitat. Ei au avut câte două minute cu fiecare fată pentru a se decide cu cine vor merge acasă și pe cine elimină din competiție!

Suprizele s-au ținut lanț și pentru Anamaria, care a mers pe la fiecare pentru a vedea ce decizii au luat, cum se înțeleg cu fetele și care dintre ele vor merge mai departe. Unii gospodari au tras nădejde că Anamaria are un suflet mare și au reușit să meargă mai departe cu toate fetele! Tomiță Stănilă, însă, a decis că nu va merge mai departe cu niciuna dintre potențialele gospodine, dându-i și mai mult de lucru Aneimariei.

Petrecerea a fost momentul în care au început să se înfiripe poveștile de dragoste! Atingerile suave, privirile intense, sărutările timide, dansurile lascive, cuvintele șoptite la ureche – au fost doar câteva dintre tacticile puse în joc de potențialele gospodine pentru a cuceri inimile celor mai harnici gospodari din țară!

Săptămâna viitoare, Gospodar fără pereche continuă cu probe de foc pentru cele mai norocoase fete, alese de gospodari să meargă mai departe în lupta pentru inima lor. Telespectatorii vor vedea cum se vor descurca acestea cu traiul la țară, dar și la ce probe vor fi supuse pentru a afla dacă au calitățile necesare să devină soții de gospodari!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending