Connect with us

Film

GENTLEMAN’S WAGER II: un scurt-metraj despre bucurie și recunoștință, care îi are în rolurile principale pe Jude Law, Giancarlo Giannini și Zhao Wei

Published

on

JOHNNIE WALKER Blue Label, whisky-ul legendar, emblematic pentru categoria Blended Scotch Whisky de lux, a lansat al doilea scurt-metraj din seria Gentleman’s Wager. Jude Law, Giancarlo Giannini și Zhao Wei sunt personajele principale ale distribuției Gentleman’s Wager II. Partea a doua a scurt-metrajului transpune povestea unui bărbat care dovedește că un moment de apreciere și recunoștință te poartă pe calea spre succes.

Este pentru al doilea an, consecutiv, când JOHNNIE WALKER Blue Label se asociază cu regizorul Jake Scott pentru a filma un scurt-metraj al cărui subiect este un pariu de legendă. De această dată, JOHNNIE WALKER Blue Label amplifică povestea pariurilor onorate, cu mize care stârnesc imaginația și incintă. Obiectul pariului este o inestimabilă mașină de curse Delahaye 135S, moștenire de familie, care încă din 1930 se află în posesia familiei Walker.

Filmat într-o vilă fermecătoare, în apropierea Romei, acțiunea filmului prezintă călătoria de poveste pe care Jude Law o face la bordul mașinii, urmând un itinerariu deosebit din sudul Italiei și până la Monte Carlo.

Urmărind eforturile pe care Jude Law le depune pentru a câștiga pariul, se observă cu ușurință că recunoștința este elementul cheie al oricărei victorii. Ajutorul pe care Jude îl acordă celor pe care îi întâlnește în drumul său, precum și bucuria împărtășită, sunt elementele cheie ale reușitei sale, factori ai progresului și ai obținerii succesului.

Departe de a fi o formă tradițională de promovare a unui tip de whisky, Gentleman’s Wager II este urmarea firească a primului scurt-metraj, care s-a bucurat de un mare succes internațional, atingând peste 45 de milioane de vizualizari in mediul online. În plus, Gentleman’s Wager II îi are în distribuție și pe Mikka Häkkinen și Jenson Button, campioni mondiali de Formula 1.

Odată prinși în călătoria lui Jude Law, suntem captivați de provocările pe care acesta le întâmpină în cursa pentru câștigarea pariului contracronometru și trăim alături de el momentele care îi pot periclita șansa de a fi învingător. Actele de generozitate pe care le realizează, precum și recunoștința pe care o arată celor care îl ajută, sunt elementele care îl susțin în dobândirea succesului.

„Sunt emoționat să joc în cel de-al doilea scurt-metraj Gentleman’s Wager. Este pentru mine o mare onoare să fiu din nou pe platourile de filmare alături de Giancarlo. În plus, a fost o bucurie să joc alături de talentata Zhao. Toate aceste întâmplări, la care se adaugă și faptul că am avut ocazia să traversez dealurile Italiei pentru a ajunge la Monaco la bordul unei mașini de curse Delahaye 135S, ma fac să exclam că sunt un om cu adevărat norocos!”, a declarat actorul nominalizat la Oscar, Jude Law.

„Suntem fericiți să lansăm Gentleman’s Wager II, scurt-metrajul care deja este nota caracterizantă a JOHNNIE WALKER Blue Label. Acest al doilea clip, care îi are în distribuție pe Jude, Giancarlo și Zhao, este continuarea firească a primului film. Suntem încântați de rezultatul final și credem că povestea Gentleman’s Wager II reflectă foarte bine spiritul progresului personal, pe care brandul JOHNNIE WALKER a mizat dintotdeauna. Distribuția filmului și maniera de realizare sunt impecabile și credem că exprimă cel mai fidel faptul că recunoștința este expresia bucuriei care atrage cu sine succesul!”, a afirmat Guy Escolme, JOHNNIE WALKER Global Brand Director.

Difuzarea scurt-metrajului Gentleman’s Wager II vine la doar o lună si jumătate de când a fost lansată campania globală JOHNNIE WALKER – Joy Will Take You Further, care susține ideea conform căreia fericirea este pentru oameni o sursă de evoluție. Iar recunoștința este cea mai bună metodă de exprimare a bucuriei!

JOHNNIE WALKER Blue Label este un amestec format din cele mai rare tipuri de whisky din Scoția și se remarcă datorită aromei complexe, uscat-afumată. Ca un element definitoriu pentru JOHNNIE WALKER Blue Label este faptul că doar un butoi din 10,000 conține suficientă tarie și aromă astfel încât să ofere un parfum suficient de puternic și o savoare intensă, distinctă.

JOHNNIE WALKER Blue Label este astăzi cel mai rar blend al distileriei omonime, care are peste 200 de ani de tradiție marcați de determinarea de a crea gusturi desăvârșite. Jim Beveridge, Master Blender JOHNNIE WALKER, este specializat în amestecuri și în recunoașterea gusturilor perfecte, astfel că el selectează personal whisky-ul din sticlele de JOHNNIE WALKER Blue Label.

Măiestria și caracterul exclusivist al JOHNNIE WALKER Blue Label, fac ca acest schotch whisky să fie forma supremă de manifestare a recunoștinței, indiferent de ocazie.

Scurt-metrajul Gentleman’s Wager II poate fi urmărit aici: https://goo.gl/9M8xq0

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Film

Producţia verii: „Ocean’s 8: Jaf cu Clasă”, din 22 iunie, în cinematografe

Published

on

Foto Credit: VERTICAL ENTERTAINMENT

Sandra Bullock, Cate Blanchett, Anne Hathaway, Mindy Kaling, Sarah Paulson, Awkwafina, Rihanna și Helena Bonham Carter fac echipă din 22 iunie pe marile ecrane, în mult așteptata producție a verii de la Warner Bros. Pictures – „Ocean’s 8: Jaf cu Clasă”.

Cinci ani, opt luni, 12 zile… și timpul trece în continuare. Atât de mult a trecut de când Debbie Ocean (Sandra Bullock) proiectează cel mai mare jaf din viața ei.

Pentru asta are nevoie de o echipă de profesioniste în domeniu, începând cu partenera ei de încredere Lou Miller (Cate Blanchett). Împreună recrutează specialistele: bijutierul Amita, hoața de buzunare Constance, experta în garduri Tammy, hacker-iţa Nine Ball și designerul vestimentar Rose.

Ținta este un superb colier din diamante în valoare de 150 de milioane de dolari, purtat de actrița Daphne Kluger (Anne Hathaway) care va fi starul celui mai mare eveniment al anului – Gala Met.

Planul este perfect, însă totul trebuie să decurgă fără nicio abatere dacă echipa vrea să pună mâna pe diamante. Totul se face la vedere.

Din distribuția filmului mai fac parte James Corden ca detectiv de asigurări care trebuie să adune toate dovezile, iar Richard Armitage ca partenerul lui Kluger la Gală.

Warner Bros. Pictures prezintă, în asociere cu Village Roadshow Pictures, o producție Rahway Road, aventura explozivă „Ocean’s 8: Jaf cu Clasă”, din 22 iunie pe marile ecrane din țară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Film

„Chipuri, locuri”, un documentar emoționant despre bucuria de a trăi, din 29 iunie în cinematografele româneşti

Published

on

Promovat de: ROLLERCOASTER PR

Documentarul „Chipuri, locuri/ Visages villages”, de Agnès Varda şi JR, care va avea premiera în cinematografele româneşti pe 29 iunie, a fost elogiat de presa străină de specialitate și nu numai ca fiind un film de neuitat, o lucrare complexă, un imn adus bucuriei de a trăi.

„«Faces Places» este un film al bucuriei curate, exuberanța lui este depășită doar de tandrețea lui și de puritatea intenției”, a scris The Washington Post.

Agnès Varda, supranumită „bunica Nouvelle Vague”, şi fotograful şi muralistul JR sunt coregizorii „Chipuri, locuri”, road-movie considerat de revista Rolling Stone „cel mai seducător documentar al anului 2017”.

În viziunea publicației The Guardian, documentarul „cu subiecți calzi și minunați, vorbește despre procesul de creație artistică, însă nu vrea să distrugă magia în totalitate. Veterana realizatoare face un studiu aproape perfect al chipurilor și locurilor”.

Pe de altă parte, New York Times a caracterizat documentarul drept o călătorie în prezent, în care cei doi aruncă priviri către trecut. „O lucrare complexă, puternică și radicală. «Chipuri, locuri» este de neuitat”.

The Wrap a subliniat că filmul este „un capitol uman, amuzant și emoționant în etapa de documentar a lui Varda”.

„Un imn adus bucuriei de a trăi. Nu este doar un film frumos, ci o experiență totală”, a punctat Corriere Della Sera, iar Indiewire a scris că este „emoționant, amuzant, optimist, per ansamblu – minunat”.

Aparţin unor generaţii diferite – Varda, „cineastul fără vârstă”, cum a numit-o Variety, a împlinit recent 90 de ani, iar JR are 35 – însă sunt suflete pereche, împărtăşind pasiunea pentru imagini şi maniera în care sunt create, prezentate şi transmise mai departe.

„Varda și JR se tachinează în conversații și idei fantastice. Doar privindu-i te simți mai tânăr”, a mai scris Variety.

Cei doi călătoresc prin mai multe sate din Franţa, în camioneta lui JR transformată în studio foto, întâlnesc localnici, le descoperă poveştile şi le transformă portretele în imense fotografii murale. Le expun pe case, hambare, faţade de magazine sau trenuri şi scot la iveală umanitatea subiecţilor şi pe cea proprie.

„Oamenii reacționează mereu favorabil la vederea propriei reprezentări și a felului în care imaginile enorme îmbunătățesc împrejurimile”, a remarcat The Hollywood Reporter.

Varda spune că este „un film de pace”, în timp ce Paris Match consideră că cei doi, împreună, creează „magia”.

Lungmetrajul documentar a avut premiera la Festivalul de Film de la Cannes 2017, unde a fost recompensat cu două premii – L’Oeil d’Or şi Palme de Whiskers.

Pelicula a fost prezentată în numeroase festivaluri și a obţinut premiul publicului la Toronto, a fost recompensată cu trofee ale Asociaţiilor Criticilor de Film din Toronto, San Francisco, Los Angeles şi New York, precum şi cu cel al Societăţii Naţionale a Criticilor de Film (National Society of Film Critics).

În plus, producția a fost desemnată cel mai popular documentar la Vancouver IFF şi cel mai bun film la Haifa IFF. Pelicula a primit trofeul Lumière la categoria documentar, dar şi două nominalizări la premiile César 2018 – pentru cel mai bun lungmetraj documentar şi cea mai bună muzică originală (Matthieu Chedid).

Producția, care a fost nominalizată la premiile Oscar 2018, va fi distribuită în țara noastră de microFILM.

„Chipuri, locuri” este scris, regizat şi comentat de Agnès Varda şi JR.

Filmul este o coproducţie Ciné Tamaris, Social Animals, Rouge International, Arte France Cinéma, Arches films, cu sprijinul Canal +, Arte France, Le Pacte şi Cohen Media Group.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Film

Filmul Charleston – in premiera, în peste 40 de cinematografe din toată țara

Published

on

“Charleston”, cel mai așteptat film al verii, intră de mâine, 8 iunie, în cinematografele din România. Debutul lui Andrei Crețulescu, despre care prestigioasa revistă americană “Variety” spune că “se apropie stilistic de filmele lui Wes Anderson și prezintă un București vibrant și chiar sexy”, îi are în rolurile principale pe Șerban Pavlu, Radu Iacoban, Victor Rebengiuc, Ana Ciontea, Dorian Boguță, Andreea Vasile, Adrian Titieni și Ana Ularu.

 

“Charleston” va rula la București (Cinema City AFI Cotroceni, Grand Cinema & More Băneasa, Movieplex, Happy Cinema, Hollywood Multiplex, Cinemateca Union, Cinemateca Eforie, Cinema Pro, Cinema Elvira Popescu, Cinema Muzeul Țăranului, Cinema Europa), Baia Mare (Cinema Dacia), Bârlad (Cityplex Victoria), Botoșani (Cinema Unirea), Brașov (Cinema One), Brăila (Cinema Central), Buzău (Happy Cinema), Caransebeș (Cinema Luna), Cluj (Cinema Victoria, Cinema City Iulius Mall), Constanța (Cityplex Tomis, Cinema City Park), Craiova (Cinema Modern), Focșani (Happy Cinema Focșani), Galați (Cinema 3D “Ioan Manole”), Gura Humorului (Centrul Cultural Gura Humorului), Iași (Cinema Ateneu), Lugoj (Cinema “Bela Lugosi”), Oravița (Cinema 3D – Casa de cultură), Oradea (Cinema Palace), Piatra Neamț (Cinema Dacia), Petroșani (Cinema 3D – Victoria), Pitești (Cinema Trivale, Cinema “Sebastian Papaiani”), Râmnicu Sărat (Cinema 3D), Reșița (Cinema Dacia), Sfântu Gheorghe (Cityplex Arta), Slobozia (Casa de cultură), Târgu Mureș (Cinema Arta), Timișoara (Cinema City Shopping City, Casa Artelor), Vulcan (Cinema Luceafărul), Vaslui (Cityplex), Vatra Dornei (Casa de cultură “Platon Pardău”).

 

Proiecții în avanpremieră sunt programate la Alba Iulia (Casa Forum, joi, 7 iunie, ora 21:00) și la Iași (în cadrul festivalului “Serile Filmului Românesc” la Amfiteatrul Palas, joi, 7 iunie, ora 21:30). Evenimentul de la Iași va avea loc în prezența actorului Șerban Pavlu și a regizorului Andrei Crețulescu.

“Charleston” va avea proiecții de gală și la Piatra Neamț, Focșani și Buzău.

Vineri, 8 iunie, de la 20:00, regizorul Andrei Crețulescu și actrița Ana Ularu vor fi prezenți la Cinema Dacia din Piatra Neamț.

Sâmbătă, 9 iunie, actrițele Ana Ularu și Andreea Vasile, alături de regizorul Andrei Crețulescu, se întâlnesc cu spectatorii de la Happy Cinema Focșani (ora 18:00). Tot sâmbătă, de la ora 19:30, echipa va răspunde întrebărilor publicului la Happy Cinema Buzău.

Marți, 12 iunie, de la ora 19:00, echipa filmului va fi prezentă la Cinema Europa. După proiecție, va urma o conversație cu publicul bucureștean.

“Charleston” este povestea dulce-amară a unui triunghi amoros absurd, „format” din doi bărbați și femeia pe care au pierdut-o amândoi, un cocktail retro-pop condimentat cu umor negru, emoție, un soundtrack eclectic și chiar un intermezzo dansant. Turneul românesc a început la final de mai, cu două proiecții sold-out în cadrul Festivalului de Film Transilvania.

 

“Charleston” este o producție româno-franceză între ICON Production și Les Films du Tambour, realizată în coproducție cu .Mille et Une. Films și Wag Prod, cu sprijinul Centrului Național al Cinematografiei, The Group, Publicis Groupe, Region Bretagne, Rennes Metropole, în asociere cu Kinosseur, Wearebasca, Digital Cube și cu participarea HBO Europe. Producătorii filmului sunt Velvet Moraru, Marie Legrand, Rani Massalha și Andrei Crețulescu. Filmul este distribuit în România și Moldova de Kinosseur.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending