Connect with us

Film

GENTLEMAN’S WAGER II: un scurt-metraj despre bucurie și recunoștință, care îi are în rolurile principale pe Jude Law, Giancarlo Giannini și Zhao Wei

Published

on

 

JOHNNIE WALKER Blue Label, whisky-ul legendar, emblematic pentru categoria Blended Scotch Whisky de lux, a lansat al doilea scurt-metraj din seria Gentleman’s Wager. Jude Law, Giancarlo Giannini și Zhao Wei sunt personajele principale ale distribuției Gentleman’s Wager II. Partea a doua a scurt-metrajului transpune povestea unui bărbat care dovedește că un moment de apreciere și recunoștință te poartă pe calea spre succes.

Este pentru al doilea an, consecutiv, când JOHNNIE WALKER Blue Label se asociază cu regizorul Jake Scott pentru a filma un scurt-metraj al cărui subiect este un pariu de legendă. De această dată, JOHNNIE WALKER Blue Label amplifică povestea pariurilor onorate, cu mize care stârnesc imaginația și incintă. Obiectul pariului este o inestimabilă mașină de curse Delahaye 135S, moștenire de familie, care încă din 1930 se află în posesia familiei Walker.

Filmat într-o vilă fermecătoare, în apropierea Romei, acțiunea filmului prezintă călătoria de poveste pe care Jude Law o face la bordul mașinii, urmând un itinerariu deosebit din sudul Italiei și până la Monte Carlo.

Urmărind eforturile pe care Jude Law le depune pentru a câștiga pariul, se observă cu ușurință că recunoștința este elementul cheie al oricărei victorii. Ajutorul pe care Jude îl acordă celor pe care îi întâlnește în drumul său, precum și bucuria împărtășită, sunt elementele cheie ale reușitei sale, factori ai progresului și ai obținerii succesului.

Departe de a fi o formă tradițională de promovare a unui tip de whisky, Gentleman’s Wager II este urmarea firească a primului scurt-metraj, care s-a bucurat de un mare succes internațional, atingând peste 45 de milioane de vizualizari in mediul online. În plus, Gentleman’s Wager II îi are în distribuție și pe Mikka Häkkinen și Jenson Button, campioni mondiali de Formula 1.

Odată prinși în călătoria lui Jude Law, suntem captivați de provocările pe care acesta le întâmpină în cursa pentru câștigarea pariului contracronometru și trăim alături de el momentele care îi pot periclita șansa de a fi învingător. Actele de generozitate pe care le realizează, precum și recunoștința pe care o arată celor care îl ajută, sunt elementele care îl susțin în dobândirea succesului.

„Sunt emoționat să joc în cel de-al doilea scurt-metraj Gentleman’s Wager. Este pentru mine o mare onoare să fiu din nou pe platourile de filmare alături de Giancarlo. În plus, a fost o bucurie să joc alături de talentata Zhao. Toate aceste întâmplări, la care se adaugă și faptul că am avut ocazia să traversez dealurile Italiei pentru a ajunge la Monaco la bordul unei mașini de curse Delahaye 135S, ma fac să exclam că sunt un om cu adevărat norocos!”, a declarat actorul nominalizat la Oscar, Jude Law.

„Suntem fericiți să lansăm Gentleman’s Wager II, scurt-metrajul care deja este nota caracterizantă a JOHNNIE WALKER Blue Label. Acest al doilea clip, care îi are în distribuție pe Jude, Giancarlo și Zhao, este continuarea firească a primului film. Suntem încântați de rezultatul final și credem că povestea Gentleman’s Wager II reflectă foarte bine spiritul progresului personal, pe care brandul JOHNNIE WALKER a mizat dintotdeauna. Distribuția filmului și maniera de realizare sunt impecabile și credem că exprimă cel mai fidel faptul că recunoștința este expresia bucuriei care atrage cu sine succesul!”, a afirmat Guy Escolme, JOHNNIE WALKER Global Brand Director.

Difuzarea scurt-metrajului Gentleman’s Wager II vine la doar o lună si jumătate de când a fost lansată campania globală JOHNNIE WALKER – Joy Will Take You Further, care susține ideea conform căreia fericirea este pentru oameni o sursă de evoluție. Iar recunoștința este cea mai bună metodă de exprimare a bucuriei!

JOHNNIE WALKER Blue Label este un amestec format din cele mai rare tipuri de whisky din Scoția și se remarcă datorită aromei complexe, uscat-afumată. Ca un element definitoriu pentru JOHNNIE WALKER Blue Label este faptul că doar un butoi din 10,000 conține suficientă tarie și aromă astfel încât să ofere un parfum suficient de puternic și o savoare intensă, distinctă.

JOHNNIE WALKER Blue Label este astăzi cel mai rar blend al distileriei omonime, care are peste 200 de ani de tradiție marcați de determinarea de a crea gusturi desăvârșite. Jim Beveridge, Master Blender JOHNNIE WALKER, este specializat în amestecuri și în recunoașterea gusturilor perfecte, astfel că el selectează personal whisky-ul din sticlele de JOHNNIE WALKER Blue Label.

Măiestria și caracterul exclusivist al JOHNNIE WALKER Blue Label, fac ca acest schotch whisky să fie forma supremă de manifestare a recunoștinței, indiferent de ocazie.

Scurt-metrajul Gentleman’s Wager II poate fi urmărit aici: https://goo.gl/9M8xq0

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Film

Comedia „Haideţi, Tineri Titani, la film!”, in premiera, in cinematografe

Published

on

Foto Credit: VERTICAL ENTERTAINMENT
 

Atunci când „Tinerii Titani” ajung pe marele ecran, o fac pe picior mare! De această dată îi regăsim pe simpaticii noştri eroi în prima lor aventură fresh, inteligentă şi pe placul tuturor iubitorilor de filme cu supereroi, care va lua cu asalt cinematografele în premieră, din 17 august.

Se pare că mai toţi super eroii, mai puţin titanii, au câte un film numai al lor care să le prezinte faptele eroice pe marile ecrane. Aşa că Robin e hotărât acum să schimbe lucrurile şi să se asigure că nu va mai fi văzut niciodată ca un ajutor de supererou, ci ca un star adevărat.

Atunci când planeta este ameninţată de un malefic personaj şi prietenia tinerilor titani este pusă la grea încercare de nevoia de celebritate, va fi momentul în care vom afla dacă sunt sau nu nişte veritabili supereroi.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Film

Iura Luncaşu a început filmările pentru noua sa comedie ,,Faci sau taci”

Published

on

Foto Credit: VERTICAL ENTERTAINMENT
 

După succesul de casă înregistrat cu ,,Ghinionistul”, filmul românesc cu cele mai mari încasări din 2017 şi câştigătorul premiului publicului la gala Premiilor GOPO de anul acesta, regizorul Iura Luncaşu a început de curând filmările pentru noua sa comedie, ,,Faci sau taci”.

Cu o distribuţie impresionantă care va aduce pe marile ecrane nu mai puţin de 16 celebrităţi, Iura Luncaşu a mizat pentru noul său film pe nume precum: Augustin Viziru, Levent Sali, Gică Craioveanu, Cătălin Cazacu, Codin Maticiuc, Cosmin Nedelcu (Micutzu), Bogdan Mălăele, Diana Dumitrescu, Sandra Izbaşa, Giulia Huidu, Oana Moşneagu, Ana Baniciu, Cristina Vişterneanu, Monica Bârlădeanu, Maria Popoviciu şi Horia Brenciu.

Timp de 22 de zile, Iura Luncaşu filmează în 13 locaţii diferite din Banat. Conform spuselor regizorului: ,,Locaţiile sunt spectaculoase. Filmăm în Timişoara, la Cheile Nerei, în centrul vechi din Oraviţa, în nişte locuri încărcate de istorie, cum ar fi primul teatru şi primul baraj din România. Bineinţeles că ne întoarcem cu o deosebită plăcere la Văliug, unde urmează să facem nişte secvenţe foarte interesante, prin munţi.”, a declarat Iura Luncaşu.

Despre aşteptările avute de la noul său proiect cinematografic, regizorul mărturiseşte: ,,Din punctul meu de vedere ,,Faci sau taci” este mult peste ,,Ghinionistul”. Nu degeaba cei de la Vertical Entertainment au achiziţionat proiectul încă din faza de scenariu. Cu acest film vreau să pot lucra mult mai organizat, pentru simplul motiv că nu mai vreau să aud de producţii low budget. Consider că nu putem să apelăm la empatia nesfârşită a românului de a urmări un film autohton, fără să se aştepte la calitate. ,,Faci sau taci” are toate premisele şi circumstanţele să fie un proiect foarte bun, pornind de la distribuţie, locaţii şi culminând cu umorul său autentic. De altfel, am şi avut deja câteva zile de filmare şi au fost de-a dreptul încurajatoare reacţiile, pentru că s-a râs încontinuu. Lansarea filmului va avea loc în toamna anului 2019.”

Povestea comediei ,,Faci sau taci” aduce în prim plan reţelele de traficanţi de carne vie, care de această dată au căpătat proporţii îngrijorătoare. O grupare atipică, fără denumire, fără identitate, activează în România şi servisează ţările vecine. Până aici, nu e nimic amuzant. Dar atunci când câţiva funcţionari români primesc vizita oficialilor din Spania şi trebuie să pună la cale o misiune specială, iar spaniola lor constă în Hola, mamacita, Shakira, Pique, lucrurile se complică. Pornim în misiune, dar care-i aia? Recunoaşte, lucrurile devin amuzante.

Noroc că există şi oameni competenţi. Misiunea e pe cale să înceapă.  O echipă de 6 fete de la forţele speciale, miniştri, comisari, un şofer nedumerit, un infractor cu identitate ascunsă, un funcţionar plin de pofte carnale, cu toţii se pun în mişcare.

Se instalează tabăra de operaţiuni şi se aplică planul: fetele, care mânuiesc armele la fel de bine cum mânuiesc rujul, trebuie să intre adânc sub acoperire într-un semi-bordel, o casă conspirativă de tranzit unde sunt ţinute ostaticele în drumul spre Rusia sau Serbia. Şi aici, e mai mult decât umor, mai aducem şi suspans, bătăi, intervenţii în forţă, secrete de alcov, idile, twist-uri şi multă acţiune.

O producţie Next Spot, ,,Faci sau taci” este o comedie regizată, scrisă şi produsă de Iura Luncaşu, care îl are drept director de imagine pe Răzvan Leucea, în timp ce sunetul este semnat de Ionuţ Geadău, iar de montaj se ocupă Marian Ene. Filmul va fi distribuit pe marile ecrane de Vertical Entertainment, în 2019.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Film

Documentarul „Licu, o poveste românească”, în selecția festivalului MakeDox

Published

on

 

„Licu, o poveste românească”, de Ana Dumitrescu, care a intrat în cursa pentru o nominalizare la Oscar, la categoria „Cel mai bun documentar”, după ce a câștigat trofeul Golden Dove la Dok Leipzig 2017, va participa în selecția festivalului MakeDox din Macedonia.

Cea de-a noua ediție a Creative Documentary Film Festival MakeDox va avea loc în perioada 16 – 23 august, la Kursumli An – construcție de secol al XV-lea – din Skopje, unde, pe lângă proiecții, vor avea loc dezbateri, ateliere și spectacole live.

Documentarul, scris şi regizat de Ana Dumitrescu şi produs de compania Jules et Films, vorbeşte despre România ultimului secol văzută de un om pierdut în istorie. Personajul principal, Liviu Canţer, un bărbat în vârstă de 92 de ani, a supravieţuit unor evenimente istorice majore.

„Licu, o poveste românească” este un documentar despre trecerea timpului şi despre bătrâneţe, o meditaţie despre propria condiţie şi efemeritate. La vârsta lui, Licu a rămas singur cu amintirile sale – despre familie şi momentele importante ale vieţii lui. Fiecare secvenţă de film este construită precum o fotografie dintr-un album.

A mai fost prezentat anul acesta la Muzeul Filmului din Düsseldorf, în cadrul Festivalului pentru Drepturile Omului „Solidarity” de la Tel Aviv, la cea de-a 14-a ediție a festivalului ZagrebDox și la Festivalul Internaţional de Documentar şi Drepturile Omului One World România, unde a avut premiera națională.

Filmul a participat la Festivalul Internațional de Film Transilvania și la festivalul Ceau Cinema de la Timișoara.

Documentarul va fi lansat în cinematografele românești pe 24 august 2018, de ROLLERCOASTER PR, şi este distribuit la nivel internaţional de Taskovski Films.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending