Connect with us

Industria online

GfK România îşi extinde activitatea în Moldova cu servicii de cercetare complete

Published

on

Compania de cercetare de piaţă GfK România îşi extinde activitatea în Moldova, oferind toată gama de servicii de cercetare şi consultanţă de marketing. GfK România a început să exploreze această nouă piaţă încă din 2010 şi a derulat deja proiecte de cercetare pentru clienţi din mai multe sectoare: telecom, financiar-bancar şi FMCG.

De la începutul prezenţei pe piaţa din Moldova, GfK România a stabilit un parteneriat solid cu Civis Moldova , unul dintre cei mai de încredere furnizori de servicii de culegere de date din Moldova. Civis, membru ESOMAR, are 15 ani de experienţă de cercetare de piaţă. Compania oferă servicii complete de PAPI (interviuri pe hârtie), CAPI (interviuri pe computer) şi CATI (interviuri telefonice), implementând studii reprezentative la nivel naţional pe eşantioane mari, cu un control strict al calităţii culegerii datelor.

Andi Dumitrescu, director general GfK România: „Am decis să ne extindem activitatea în Moldova mai întâi datorită afinităţilor noastre culturale, dar şi pentru că am descoperit oportunităţi de afaceri importante. Multe dintre companiile multinaţionale şi-au deschis deja filiale în Moldova şi aveau nevoie de un partener de cercetare de încredere care să le furnizeze date de calitate şi servicii de consultanţă la standarde înalte.

După 20 de ani de activitate pe piaţa românească, timp în care am clădit parteneriate de succes cu clienţii noştri, cred că avem experienţa necesară să împărtăşim şi clienţilor din Moldova cunoştinţele şi abilităţile noastre. Această lansare ne consolidează poziţia drept unul dintre cei mai buni parteneri de cercetare de piaţă din regiune.”
În februarie 2013, GfK România lansează pe piaţa din Moldova cel de-al doilea val al studiului sindicalizat FMDS (Financial Markets Data System), un punct de referinţă pentru sistemul bancar.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

DIGITAL

Alina Ceușan este cel mai bun blogger de modă al anului, iar Laura Giurcanu este vlogger-ul anului, la ELLE New Media Awards 2018

Published

on

Pentru al treilea an consecutiv, revista ELLE a desemnat cele mai influente personalități din social media în cadrul galei ELLE New Media Awards, eveniment dedicat comunității online.

Global Influencers și-a adjudecat două premii importante marți seara, în cadrul evenimentului în care Alina Ceușan a primit premiul pentru cel mai bun blog de modă al anului (www.alinaceusan.net), iar Laura Giurcanu a fost desemnată vlogger-ul anului (www.lauragiurcanu.com).

„Mulțumesc din suflet pentru toate voturile primite, ele sunt cele care m-au adus pe scenă pentru premiul Best Fashion Blogger”, a declarat Alina imediat după primirea premiului. La fel de bucuroasă a fost și Laura, care a ținut să mulțumească și ea tuturor celor care au votat-o.

Bloggeri, vloggeri, influenceri, vedete, designeri, jurnaliști au fost prezenți la gala dedicată personalităților din social media. Artistul Global Records Mark Stam a fost și el prezent pe scena evenimentului, unde a susținut un recital live, în vreme ce Laura Giurcanu a fost una dintre prezentatoarele acestei gale.

Alina Ceușan este unul dintre cei mai urmăriți și apreciați bloggeri de modă din România, iar anul trecut a fost câștigătoarea categoriei ”Best Fashion Blogger” în cadrul celei de-a șasea ediții a ELLE Style Awards. Urmărită pe Instagram de 379.000 de followers și cu 227.435 de LIKE-uri pe pagina de Facebook, Alina Ceușan a reușit să se impună ca blogger de success, devenind un adevărat reper în domeniul fashion. Alina Ceușan este cel mai premiat blogger român de fashion, având în portofoliul său distincții precum: Best Lifestyle Influencer on Social Media la ELLE Blogging Awards în 2017 și Best Fashion Blog la ELLE Blogging Awards 2016, precum și PEOPLE’S CHOICE – Digital Divas din 2013, patru ani la rând (din 2013 până în 2016), Best Instagram Account of 2015, Digital Divas FTV – Best Fashion Blogger of the Year în 2013.

 

Global EntertainmentGlobal Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, și Global Influencers, agenție de influencers marketing, reprezintă artiști de top precum INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Nicoleta Nucă, Karmen, Lucia, MIRA, Lori Ciobotaru, Yanka, Vanotek și influenceri de referință precum Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Codin Maticiuc, BRomania, Flick, Mircea Bravo, Ilie, Maximilian, Laura Giurcanu, Selly și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

300 de elevi si studenți români pasionați de tehnologie pot ajunge gratuit la cel mai mare festival dedicat Internetului

Published

on

iCEE.fest a lansat azi, în premieră, un program de burse pentru elevii si studenții pasionați de tehnologie si Internet, dar care au posibilități materiale reduse, precum si o aplicație pentru telefonul mobil în care cei interesați pot viziona gratuit toate înregistrările ediției 2017.

iCEE.fest, festivalul care aduce la Bucuresti în doar două săptămâni giganții Internetului si experți în digital si tehnologie din întreaga lume , a anunțat astăzi un program dedicat elevilor si studenților cu posibilități materiale reduse dar care îsi doresc să învețe cele mai noi tendințe din domeniu.


“În fiecare an primim mesaje de genul: „Copilul meu ar vrea să vină la festival, există si sistem de plată în rate?” sau „Salariul meu este 300 de euro dar as vrea să o ajut pe fiica mea să participe”. 50% discount pentru elevi si studenți nu e suficient, încă, în România de azi. Acesta e motivul pentru care, anul acesta, am decis să facem ceva
”, a explicat, într-o postare pe Facebook, fondatorul iCEE.fest, Dragos Stanca.

 

Cum poți primi sau oferi o bursă iCEE.fest?

Programul funcționează astfel: pe pagina dedicată proiectului – sunt asteptate propuneri de cazuri speciale (elevi si studenți cu posibilități materiale reduse, cu merite deosebite) care merită să participe la festival – sunt acceptate si auto-propuneri.

Echipa iCEE.fest va propune partenerilor actuali si/sau celor care se vor înscrie în program sponsorizarea unui număr de bilete cu preț redus – elevii si studenții beneficiază deja de reduceri de 50% – si, astfel, în limita locurilor disponibile, circa 300 de tineri cu posibilități materiale reduse vor avea sansa să participle la evenimentele din cadrul festivalului.

În cazul în care numărul cazurilor propuse care se vor califica la program va depăsi capacitatea maximă posibilă, criteriul de departajare va fi cel cronologic – în funcție de momentul înscrierii.

În plus, toți elevii si studenții care vor îndeplini criteriile necesare vor beneficia de vouchere cu ajutorul cărora vor avea acces gratuit, după festival, în platforma iCEE.academy (unde vor fi disponibile prezentările din cadrul festivalului).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Experți în transformarea digitală, antreprenori de succes pe plan global, autori de filme si cărți cunoscute vor prezenta viziunea lor despre viitorul tehnologiei la iCEE.fest 2018

Published

on

Ca în fiecare an, Google și Facebook vin la București, pe 14 și 15 iunie, cu experți gata să răspundă tuturor întrebărilor publicului în timp ce Netflix, CNN, The New York Times, Instagram, Youtube sau Shazam completează o ofertă de conținut concentrate din domeniul digital si tehnologie care nu este egalată de alte evenimente de acest tip din regiunea central si est europeană.

De la cum influențează tehnologia marketingul si comunicarea sau e-commerce-ul, iCEE.fest acoperă acum si domenii precum realitatea virtuală, creativitatea, conținutul alternativ sau impactul tehnologiei în medicină sau chiar politică.

Organizatorii au pregătit nu mai puțin de 9 linii separate de conținut pe cele 7 scene pe care le are iCEE.fest anul acesta.

Dacă numele companiilor de mai sus spun totul, iată care sunt o parte dintre speakerii independenti, experții și liderii de nivel mondial care vor vorbi anul acesta la iCEE.fest – liberi de orice “reguli” corporatiste în materie de comunicare publică.

Companiile globale atrag fără îndoială prin numele lor însă experții independenți aduc plus-valoare la modul real, prin libertatea de a vorbi liber despre impactul pozitiv sau, uneori, negativ al tehnologiei, crede Dragos Stanca, fondatorul iCEE.fest

 

Iată câteva exemple:

  • Gerd Leonhard: Autor de bestseller (”Humanity vs. Technology”), producător, speaker, futurist de top și CEO la The Futures Agency.
  • David Schneider: Co-fondator la That Lot, o agenție cu un succes uriaș în zona de social media. Anul trecut a fost nominalizat la premiile BAFTA, după ce a co-scris ”The Death of Stalin”
  • Marvin Liao: Partener la celebrul fond de capital ”500 Startups”.
  • Grant Sabatier: Este Fondatorul Millennial Money și vine la iCEE.fest să ne spună cum a făcut primul milion de dolari; un pont, a pornit de la doar 2 dolari
  • Brian Wong: Co-fondatorul KIIP și autorul cărții ”The Cheat Code”, Brian este cel mai tânăr antreprenor care a primit capital de risc
  • Josh Fechter: Influencer millennial, fondator al unor companii inovatoare, marketing lider și scriitor de succes
  • Peter Fossick: Managing Director la Factotum Design, Peter este un designer extrem de experimentat specializat în service design, UX design și thinking design
  • Shawna Butler: Un star absolut in inovația în sănătate, membră a echipei Medicină Exponențialăal Universității Singularity și a echipei Cancer XPRIZE.
  • Simon Gosling: Futurist top-class și speaker la evenimente majore
  • Kris Hoet: Co-fondator și CIO la Happiness, o companie de creație care adună premii la nivel mondial
  • Kate Nightingale: Fondatoarea Style Psychology Ltd, o celebră agenție de consultanță în retail și eCommerce

 

iCEE.fest 2018 se va desfășura la București, pe 14 și 15 iunie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending