HomeDIGITALGigantul Google, o noua tentativa de a intra pe piata publicitatii TV, prin intermediul unei platforme automatizate

Gigantul Google, o noua tentativa de a intra pe piata publicitatii TV, prin intermediul unei platforme automatizate

Gigantul digital Google a anuntat, marti, o noua initiativa de a intra pe piata de publicitate TV, oferind clientilor posibilitatea sa cumpere inventar TV prin intermediul platformei sale de tranzactii automatizate de publicitate DoubleClick, potrivit Advertising Age.

Compania incearca sa intre, astfel, si mai mult pe teritoriul revendicat pana acum de agentiile de media, fiind a doua tentativa de acest fel, pe segmentul inca tanar, dar in crestere rapida al achizitiilor automatizate („programmatic”) de inventar TV pentru reclama, scrie Hotnews.ro .

Potrivit sursei citate, Google ofera clientilor posibilitatea sa cumpere automatizat spatiu TV ca parte a achizitiilor lor automatizate de digital video, prin platforma sa DoubleClick. Nu este limpede, pentru moment, ce retele TV vor fi accesibile si despre ce fel de inventar este vorba, nici care este audienta potentiala.

 

Este pentru prima data cand spatiul de reclama TV va putea fi vandut prin intermediul Google in aceasta maniera. Dar nu este prima incercare a companiei – privita pana acum mai degraba drept un concurent al televiziunilor, prin intermediul platformei Youtube – de a intra pe aceasta piata: in trecut, a mai oferit posibilitatea de achizitie a spatiului publicitar TV intr-o maniera similara AdWords, dar proiectul acela a fost intrerupt in 2012, deoarece nu a dat rezultate.

 

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Written by

contact@radardemedia.ro

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

No comments

Lasă un răspuns