Connect with us

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

 

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Internship

Cine sunt câștigătorii Burselor Europene JTI Pentru Jurnaliști – Editia 2015-2016

Published

on

 

 

Fundația Euromonitor pentru Excelență a anunțat astăzi cei 12 câștigători ai programului Bursele Europene JTI pentru Jurnaliști.

Ceremonia de decernare a diplomelor și de anunțare a celor 12 câstigători care vor pleca la Bruxelles într-o vizită de studiu de o săptămână, a avut loc la Bucuresti, la sediul Reprezentantei Comisiei Europene , în prezența Excelenței Sale, dna Angela Filote,  Șefa Reprezentanței Comisiei Europene în România.

În urma selecției, tinerii jurnaliști care vor beneficia de stagiul de pregătire de la Bruxelles sunt:

  1. Cristina Arama – senior editor UNIMEDIA, (25 ani), Republica Moldova
  2. Andrei Buga – coordonator clubeconomic.ro, (22 ani), Romania
  3. Lia Chetrari – producator Canal Regional. (28 ani), Republica Moldova
  4. Madalina Codreanu –  editor-producator Antena3, (35 ani), Romania
  5. Tudor Despina – redactor Revista 22, (25 ani), Romania
  6. Ion Macovei – reporter Timpul, (31 ani), Republica Moldova
  7. Ioana Matei – redactor Business Magazin (27 ani), Romania
  8. Stefan Pascuta – Jurnalist TVR Cluj (25 ani)
  9. Speranta State – editor PROTV, (26 ani), Republica Moldova

Marii câștigători ai programului Bursele Europene JTI pentru Jurnaliști, care în afara stagiului de pregătire la Bruxelles vor beneficia și de câte un stagiu de pregătire profesională de trei săptămâni în cadrul unei prestigioase organizații de presă europene, sunt:

  1. Ana Butnariuc – producator PRIME TV, (33 ani), Republica Moldova
  2. Andrada Dumitrescu – senior reporter Realitatea TV, (35 ani), Romania
  3. Alexandra Spanu  – producator general NationalTV, (33 ani), Romania

Bursele Europene JTI pentru Jurnaliști reprezintă un program de încurajare și facilitare a pregătirii profesionale și se adresează jurnaliștilor care doresc să capete o expertiză profesională în problematica europeană. Acest program îi ajută pe participanți să aprofundeze înțelegerea tematicilor legate de Uniunea Europeană, cadrul de reglementare, funcționarea instituțiilor, relaționarea între Statele Membre precum și maniera în care este abordată problematica europeană de către media occidentală.

Programul Bursele Europene JTI pentru Jurnaliști cuprinde trei etape de pregătire profesională:

  • un training specializat, susținut în România de către specialiști în relații europene;
  • o călătorie de studii, de o săptămână, la Bruxelles, pe durata căreia jurnaliștii vor avea ocazia să se întâlnească și să discute cu oficiali ai Uniunii Europene;
  • stagii de pregătire profesională, timp de trei săptămâni, în cadrul unor prestigioase organizații de presă europene.

Programul Bursele Europene JTI pentru Jurnaliști a fost lansat în 2007, anul aderarii României la Uniunea Europeană, ca o continuare a programului de stagii inițiat de National Forum Foundation / Freedom House în anii ’90, cu sprijinul Guvernului SUA, iar ulterior, din anul 2000, cu finanțarea JTI.

Din 2010, programul Bursele Europene JTI pentru Jurnaliști este organizat de către Fundația Euromonitor pentru Excelență, iar începând cu anul 2011, programul s-a extins și în Republica Moldova.

Din start, obiectivul programului a fost dezvoltarea cunoștintelor și abilităților tinerilor jurnaliști români, prin expunere directă la realitățile democrațiilor dezvoltate, imersiune în medii culturale diverse și practică profesională specializată, mai întâi în Statele Unite, iar ulterior la Bruxelles.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Fundația Principesa Margareta a României și Samsung le oferă absolvenților de liceu burse pentru învățarea unei meserii

Published

on

Prev1 of 2
 

Fundația Principesa Margareta a României și Samsung Electronics România dezvoltă primul proiect de burse dedicat tinerilor care provin din medii defavorizate pentru învățarea unei meserii în domeniul tehnologiilor de ultimă generație.

„Scopul proiectului este de a da o șansă reală tinerilor aflați la început de drum și de a-i convinge că succesul este bazat pe educație și încredere în propriile forțe”, a spus Mugurel Mărgărit Enescu, director executiv Fundația Principesa Margareta a României.

„Este o nevoie reală pe piață de oameni care să aibă calificarea necesară dar și pasiunea pentru domeniu. Vom începe un drum de 7 luni alături de tineri care pot învăța o meserie cu cerere pe piața de muncă și, mai mult, cu șanse reale de angajare la final. Candidatul ideal trebuie să aibă dorința și deschiderea de a învăța cât mai mult și să fie, mai ales, pasionat de tehnologie,” afirmă Ionuț Gherghe, Customer Service Manager, Samsung Electronics România.

Tinerii din București și din județul Ilfov, cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani, absolvenți de liceu cu profil tehnic, care provin din familii cu venituri modeste sau centre de plasament, se pot înscrie în selecția pentru cursuri de calificare într-o meserie actuală, precum cea de tehnician service de aparate electrocasnice, sau aparatură radio și TV. Cursurile se vor ține în cadrul Samsung Service Plaza și UCECOM, cu sprijinul ESD (Electronics Suport Division).

„Ne bucurăm foarte mult să ne alăturăm Fundației Principesa Margareta a României în acest proiect ce îmbină pasiunea pentru tehnologie cu o șansă de integrare profesională, sprijinind tineri cu potențial prin metode concrete în a-și construi un viitor mai bun,” a declarat Sabina Știrb, Public Affairs & Corporate Citizenship Manager, Samsung Electronics România.

Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Internship

Studenții de la ASE pot aplica la stagii de practică plătite în cadrul departamentului de marketing al unui lanț de restaurante

Published

on

 

Un lanț de restaurante în parteneriat cu ‚Academia de Studii Economice’ din București acordă 5 stagii de internship remunerate pentru anul universitar în curs. Astfel, fiecare student selectat va fi angajat cu contract de muncă în departamentului de Marketing al KFC, pe o perioadă de două luni, cu un program flexibil de 4 sau de 6 ore pe zi, stabilit în funcție de orarul studentului.

„Ne dorim să investim în tineri și să le oferim posibilitatea să obțină cât mai multe cunoștințe practice și experiențe memorabile în stagiul de internship din compania noastră. Vrem să le arătăm că le apreciem eforturile academice și să-i motivăm dându-le șansa să înțeleagă procesul funcțional din spatele unuia dintre cele mai cunoscute lanțuri de restaurante din lume. Aștept cu nerăbdare să-i cunosc pe primii studenți, să le împărtășesc din experiența mea și să primesc feedback de la ei la finalizarea stagiului. Și, de ce nu, unii dintre ei poate ne vor deveni colegi”, a declarat Mark Hilton, CEO KFC şi Pizza Hut România.

„Suntem încântați să fim parteneri ai programului de internship, participarea la acest program reprezentând o bună oportunitate pentru studenți să își îmbunătățească dezvoltarea profesională și personală, prin contactul direct cu mediul de afaceri. Programul de internship reprezintă unul dintre proiectele comune ale US Food Network și ‚Academiei de Studii Economice’ din București prin care este sprijinit mediul academic și care arată colaborarea strânsă dintre mediul de afaceri și universitatea noastră. Ne bucură faptul că în ultima perioadă companii importante din România au ales să se implice în susținerea performanței în educație, iar ASE este partener în aceste programe,” a declarat Pavel Năstase, profesor universitar și Rector al ASE București.

Programul de internship a fost gândit astfel încât studenții să aibă posibilitatea de a înțelege cât mai bine brandurile Yum! și modul în care se desfășoară activitatea de marketing și cea operațională din cadrul companiei. Studenții vor avea astfel ocazia să ajute la implementarea campaniilor de marketing și să lucreze în agențiile de comunicare ale KFC: McCann Erickson (publicitate) și Golin București (PR).

restaurant

Totodată, ei vor lucra într-unul dintre restaurantele KFC și Pizza Hut, dar și în departamentul de aprovizionare și cel pentru dezvoltare. În ultima etapă a stagiului de internship studenții vor avea ocazia să-l cunoască și să-i pună întrebări lui Mark Hilton.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending