Connect with us

ALL MEDIA

GMP PR lansează divizia de Brand Journalism

Published

on

 

 

Începând din luna martie, GMP PR lansează divizia de brand journalism. Departamentul va crea conținut editorial pentru clienții agenției și va îmbina strategia comunicării unui brand cu storytelling-ul jurnalistic.

Departamentul de brand journalism va fi condus de Alexandra Olivotto, care are peste 10 ani de experiență în presă și doi în marketing și PR. Alexandra a lucrat în principal în presa cotidiană (Cotidianul, EVZ), unde a coordonat departamentul de cultură și a acoperit festivaluri internaționale de film de la Cannes până la Beijing, dar a colaborat și cu publicații precum Adevărul, Academia Cațavencu, România literară, Omagiu, Le Monde Diplomatique, GQ, Dilema Veche, Esquire și Republica. În cariera de critic de film, a realizat numeroase interviuri cu celebrități: de la Monica Bellucci și Keira Knightley la Vanessa Redgrave, de la Claude Chabrol până la Lars von Trier și Woody Allen, de la Alan Alda și Michel Houellebecq până la Eric Cantona.

În Brand journalism gândim comunicarea unui brand ca într-o ședință de redacție: ce subiecte avem, ce unghiuri abordăm, care sunt cuvintele cheie. Toate trebuie să formeze o poveste dinamică a brandului, interesantă pentru consumator, care poate fi tradusă şi adaptată în funcţie de canalul de comunicare”, a spus Alexandra Olivotto, head of Brand Journalism Department.

Redarea poveștii unui brand este mult mai complexă acum decât era în urmă cu zece ani. S-a încheiat perioada textelor publicitare sau «piaristice», brandurile ori livrează conținut valoros, ori nu le va citi nimeni. Crearea departamentului a venit firesc în acest context, iar angajarea unui om cu experiență în ambele domenii ne permite să acoperim exact acea graniță dintre jurnalism și marketing”, a spus Ioana Mănoiu, managing partner GMP PR.

GMP PR, parte a GMP Group, este cea mai performantă agenţie independentă de relaţii publice din România, conform studiului Unlock Market Research din 2015. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional la competiţii precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award. Printre distincţiile primite se numără „PR Innovator of the Year”, „Romanian PR Agency of the year”, „Best use of PR Evaluation”,  „Newcomer European Agency of the Year”.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending