HomeDIGITALIndustria de ComunicareGolin, cea mai premiată agenţie de PR la Webstock 2016, pentru al doilea an consecutiv

Golin, cea mai premiată agenţie de PR la Webstock 2016, pentru al doilea an consecutiv

Golin a fost, pentru al doilea an consecutiv, cea mai premiată agenție de PR la Webstock 2016, cel mai important eveniment local dedicat social media. Premiile obținute de Golin în cadrul festivalului, trofeu la categoria Blogging campaigns cu KFC – Revista liceului și locul III la categoria Best use of photography cu VEKA – #vacanta #lafereastramea, confirmă expertiza The BridgeTM, singurul hub de digital și social media integrat într-o agenție de PR din România.

 

„De câţiva ani înscriem campaniile de social media şi digital PR ale Golin la festivaluri unde ne batem pe multe categorii cu agenţii de advertising şi digital, iar premiile câștigate anul acesta la Webstock arată încă o dată că putem genera idei creative şi de impact. În același timp, am demonstrat cum o campanie poate fi făcută în parteneriat cu endorserii şi consumatorii care primesc maximă libertate în crearea de conţinut ce se viralizează rapid tocmai pentru că şi-l pot personaliza şi pot comunica despre brand și ei înșiși”, spune Raluca Duţă, Chief of The BridgeTM, Golin.

 

Proiectul editorial Revista Liceului, realizat de Golin pentru KFC în cadrul campaniei Vreau în clasa a noua, reprezintă o colecție de articole dedicate copiilor din program, sub forma unor mărturii, amintiri și sfaturi care să îi motiveze și inspire. Peste 25 de bloggeri și alți influențatori din social media au contribuit cu articole pentru acest concept puternic, prin care s-a creat un context de empatie între ambasadori și targetul campaniei. Trofeul pentru acest proiect la categoria Blogging campaigns evidențiază din nou poziționarea privilegiată Golin în raport cu bloggerii, aceștia clasând agenția pe primul loc în cadrul topului Biz timp de 4 ani consecutiv.

 

De asemenea, în cadrul campaniei clasate pe locul III la Best use of photography, #vacanta #lafereastramea (VEKA), o serie de endorseri şi utilizatori de Facebook și Instagram au fost provocați să surprindă atmosfera de vacanță din orașele în care petrec cel mai mult timp pe perioada verii, în opoziție cu instantaneele postate de prietenii lor în timp ce călătoresc.

 

The BridgeTM, un tool unic implementat de Golin, dezvoltă pentru clienții agenției campanii complexe de social media, proiecte de impact cu bloggeri, activări creative de real time marketing etc. Prezentă de-a lungul timpului pe podiumurile mai multor festivaluri din industria de comunicare, echipa de digital a Golin a câștigat, până în acest moment, peste 20 de premii pentru campanii realizate alături de clienți precum Colgate, History Channel, KFC, Lipton, MasterCard, Orange, Paul, Pepsi România, VEKA, Tocmai.ro, Transavia.

 

Foto Credit: GOLIN

 

loading...

Lasa un comentariu aici!

Written by

dorin.huntai@radardemedia.ro

Ma puteti contact pe e-mail.

No comments

Lasă un răspuns