HomeDIGITALIndustria onlineGolinHarris comunică pentru Centrofarm!

GolinHarris comunică pentru Centrofarm!

Începând cu luna februarie, agenţia de relaţii publice GolinHarris Bucureşti coordonează activităţile de comunicare ale companiei Centrofarm, unul dintre cele mai mari lanţuri de farmacii din România. Prin intermediul acestui parteneriat, se doreşte dezvoltarea unei strategii de comunicare integrate, cu focus pe zona de media şi bloggers relations, dar şi organizarea de evenimente pentru publicurile relevante. De asemenea, Centrofarm colaborează şi cu Brand Programming Network (BPN), care asigură strategia de media planning şi buying pentru companie.

„Centrofarm este o companie care s-a poziţionat întotdeauna aproape de clienţii săi, venind în întâmpinarea nevoilor reale ale acestora. În prezent, avem cea mai complexă ofertă pentru cardul de fidelitate – reduceri pentru reţete, cosmetice şi acces gratuit la peste 8000 de servicii medicale în clinici de top din sistemul privat de sănătate. În plus, în farmaciile Centrofarm pot fi găsite în exclusivitate game de produse cosmetice moderne şi inovatoare, de îngrijire corporală şi suplimente alimentare.

Noi, cei de la Centrofarm, ne-am propus să-i ajutăm pe oameni să înţeleagă rolul esenţial al prevenţiei în menţinerea sănătăţii. De-a lungul timpului, am organizat mai multe campanii medicale destinate publicului larg, de testare şi informare, menite să contribuie la depistarea şi tratarea precoce a anumitor afecţiuni. Prin colaborarea cu GolinHarris ne dorim să facem cunoscute iniţiativele Centrofarm şi să reuşim să transmitem către cât mai mulţi români mesajul nostru: <Cel mai bun medicament este prevenţia>”, mărturiseşte Oana Iftime, Director de Marketing Centrofarm.

„Suntem mai mult decât bucuroşi să putem colabora cu una dintre cele mai experimentate reţele de farmacii de pe piaţa din România. Proiectele pe care Centrofarm le desfăşoară reprezintă o adevărată provocare pentru noi, provocare la care răspundem prin creativitate, dedicare şi entuziasm. Suntem convinşi că împreună putem obţine rezultate excelente”, susţine Alina Chelu, Senior Manager, Consumer Division, GolinHarris Bucureşti.

Având peste 80 de ani de experienţă în domeniu, Centrofarm deţine în prezent 54 de farmacii, dintre care 33 în Bucureşti şi 21 în ţară. Mai mult de jumătate dintre acestea sunt poziţionate în centrele comerciale mari – un procent unic pe piaţa farmaceutică românească. Farmaciile Centrofarm au adus în exclusivitate în România branduri cu renume internaţional, precum Caudalíe, Biocyte, Dr. Organic (cosmetice), Gold Nutrition, Purasana Bio (suplimente) şi Lytess (textile cosmetice). Pe lângă produsele specifice oricărei farmacii, Centrofarm le oferă clienţilor şi cea mai variată gamă de produse tehnico-medicale, textile cosmetice şi echipamente medicale.

Lasa un comentariu aici!

Written by

dan.ivascu@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns