Connect with us
 

 

Simona Halep, Elena Udrea, Dacian Cioloş, tragedia din Colectiv, bacalaureatul, Dumnezeu şi ISIS se numără printre cei mai căutaţi termeni pe motorul online Google, în România, în anul 2015. 

Google a făcut publice, miercuri, topurile celor mai populare căutări efectuate de români pe motorul Google în 2015. Topurile căutărilor anului prezintă o imagine de ansamblu a ceea ce au căutat oamenii pe internet în 2015, oferind o perspectivă asupra celor mai importante evenimente şi trenduri ale anului, pe baza căutărilor realizate pe Google din România.

TOPUL celor mai căutate personalităţi pe Google în 2015:

Clasamentul este condus de jucătoarea de tenis română Simona Halep. În clasament urmează: Elena Udrea, Gabriel Cotabiţă, Vadim Tudor, Mihaela Rădulescu, Oana Zăvoranu, Marioara Zăvoranu, Dacian Cioloş, Robbie Williams şi Stephen Hawking.

Clasamentul celor mai populare căutări pe Google, în România:

In acest an, este condus de jocul Pixwords. Acest top este continuat de: „rezultate bac 2015”, „Puterea destinului”, „rase de câini”, „Fast and Furious 7”, „Simona Halep”, „Eurovision 2015”, „Elena Udrea”, „calendar ortodox 2015” şi „Gabriel Cotabiţă”.

TOPUL celor mai căutate expresii de tipul „cine este…?”:

topul condus de „cine este Dumnezeu?”. În clasament urmează „cine este Dacian Cioloş?” şi „cine este Izabela?”. Topul continuă cu: „cine este «A» din Pretty Little Liars?”, „cine este Andrei Versace?”, „cine este Sorin Câmpeanu?”, „cine este Dan Bilzerian?”, „cine este Charlie?”, „cine este Gabriel Oprea şi „cine este regele junglei?”.

Clasamentul celor mai populare căutări de tipul „Ce este…?”:

efectuate de români pe Google, în acest an, este condus de „ce este ISIS?”. Topul continuă cu „ce este diaspora?”, „ce este ebola?”, „ce este autismul?”, „ce este turmericul?”, „ce este poliomielita?”, „ce este it?”, „ce este ziua Izabelei?”, „ce este un tehnocrat?”, „ce este impozitul forfetar?”.

Topul celor mai populare emisiuni TV pe Google:

în România, în acest an, este condus de „Ferma vedetelor”. Această emisiune este urmată în clasamentul Google de: „Sunt celebru scoate-mă de aici”, „Românii au talent 2015”, „Insula iubirii”, „Vocea României 2015”, „Burlacul”, „Votează mireasa pentru fiul meu”, „Supermodels by Cătălin Botezatu”, „Burlăciţa” şi „X factor 2015”.

 

DETALII PE URMATOAREA PAGINA!

 

[nextpage]

Cele mai populare filme pe Google, în România, în 2015:

au fost: „Fast and Furious 7”, „Fifty Shades of Grey”, „Taken 3”, „Jurassic World”, „Insurgent”, „Minions”, „American Sniper”, „Focus”, „Mad Max” şi „Birdman”.

Cele mai populare evenimente sportive pe Google:

în România, în 2015 au fost: Australian Open, US Open, Wimbledon, Indian Wells, Roland Garros, Mayweather vs Pacquiao, Rugby World Cup, Copa America, Ungaria România şi Steaua Trencin.

Cele mai populare concerte pe Google în acest an:

în rândul românilor, au fost: Untold Festival, concertul lui Robbie Williams, Electric Castle 2015, Folk You 2015, Parov Stelar, Andre Rieu 2015, Festivalul „George Enescu” 2015, Joe Satriani, Airfield Festival şi concertul Violetta.

google-news

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. Calendar Ortodox

    29 decembrie 2015 at 22:07

    Ati scris foarte frumos despre Care sunt cele mai căutate cuvinte pe Google, în România, în 2015

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Alexandru Giboi, nominalizat de șase agenții de presă europene drept candidat pentru funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

Foto Credit: AGERPRES
 

Directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost nominalizat drept candidat pentru funcția de Secretar General al EANA – Alianța Europeană a Agențiilor de Presă.

Conform statutului EANA, pentru a deveni candidat pentru această funcție, este nevoie de nominalizarea a cel puțin trei agenții membre. Alexandru Giboi a fost nominalizat de următoarele agenții: BTA (Bulgaria), CNA (Cipru), ANA-MPA (Grecia), ATA (Albania), FENA (Bosnia și Herțegovina), TASR (Slovacia), alături de AGERPRES.

În acest moment, Alexandru Giboi este membru în Consiliul de Conducere al EANA, ales în septembrie 2015, dar și Secretar General al Asociației Agențiilor de Presă din Balcani (ABNA-SE), ales pentru un al doilea mandat în septembrie 2016. Alegerile din toamna acestui an vor avea loc în urma încheierii mandatului actualului Secretar General, Erik Nylen, expert în mass-media cu o vastă experiență. Înainte de a fi Secretar General al EANA, acesta a fost, printre altele, CEO al TT, agenția de presă suedeză.

Pentru funcția de Secretar General al EANA mai candidează și Lidia Sobanska, din Polonia, susținută de trei agenții de presă.

Pentru prima dată în istoria EANA, Conferința de primăvară a Alianței se va desfășura la București, în luna aprilie a acestui an, la invitația AGERPRES.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Exatlon, pe locul doi în topul căutărilor pe Internet

Published

on

 

La doar o luna de la debutul fulminant al celei mai iubite competitii sportive televizate, “Exatlon” a devenit un adevarat fenomen, inregistrand audiente remarcabile, demne de podium.

Fiecare editie a reality-ului difuzat la Kanal D, plina de suspans si adrenalina, tine cu sufletul la gura milioane de romani care isi sustin favoritii din concurs.

Interesul sporit manifestat de fanii “Exatlon” se muta si in online, acolo unde comentariile de sustinere pentru o echipa sau alta starnesc adevarate furtuni virtuale. Astfel, conform Google Trends, setea romanilor de informatii referitoare la show si concurenti, plaseaza “Exatlon” pe locul doi in topul cautarilor pe Internet.

Reality-ul, suta la suta autentic, a creat o comunitate puternica in social media. Informatiile actuale si interesante postate aproape in timp real cu momentele din fiecare editie “Exatlon”, cu si despre concurentii ramasi in competitie, pe paginile oficiale de socializare Kanal D, Facebook (https://www.facebook.com/ExatlonRomania/) si Instagram (https://www.instagram.com/exatlonromania/), aduna zilnic zeci de mii de abonati.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Agenţia Naţională de Presă, Agerpres a lansat proiectul editorial #UnicInEuropa

Published

on

 

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES a lansat vineri, 4 august, proiectul editorial #UnicInEuropa, care îşi propune să promoveze locuri din România ale căror particularităţi le fac să devină inedite, dar şi oameni care, prin inventivitatea lor, au lansat idei unice, au dat viață unor poveşti ce nu mai pot fi auzite niciunde în Europa.

 

Proiectul AGERPRES #UnicInEuropa promovează România, locurile pe care natura a ales să le marcheze cum nu a mai făcut-o nicăieri în altă parte, dar și clădiri, monumente și edificii ale căror poveşti poartă însemnele secolelor trecute, muzee care adăpostesc colecţii de artă unice.

Cu ajutorul reportajelor, imaginilor și al poveștilor unice în Europa, cititorii vor (re)descoperi prin proiectul #UnicInEuropa România, precum și oameni care au ales să ignore clişee, care nu au renunțat la ideile lor, indiferent cât de grea a fost materializarea acestora.

 

Printre materialele ce vor fi publicate în cadrul secțiunii speciale #UnicInEuropa se regăsesc:

Crucea Caraiman, un vis de Cartea Recordurilor sau Vulcanii noroioși – tărâmuri de pe altă lume.

Hashtagul prin care vor putea fi găsite pe Facebook și Twitter materialele jurnalistice este #UnicInEuropa. Proiectul editorial AGERPRES poate fi accesat la linkul: www.agerpres.ro/unicineuropa, urmând ca în fiecare zi de vineri, la ora 11:00, secțiunea să fie actualizată.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending