Connect with us

Industria online

Google, măsuri dure pentru îndepărtarea conținutului cu caracter extremist de pe YouTube

Published

on

Alphabet Inc., firma-mamă a Google, va implementa mai multe măsuri în vederea identificării și îndepărtării conținutului cu caracter terorist sau violent încărcat pe platforma sa video online YouTube, informează DPA citând un mesaj publicat duminică pe blogul companiei.

Google a anunțat că va adopta o poziție mai dură față de conținutul video care proclamă supremația sau cu potențial deranjant din punct de vedere religios prin emiterea unei avertizări și prin refuzarea plății sau a recomandării acestor clipuri altor utilizatori, chiar dacă acestea nu încalcă în mod evident politica practicată de firmă.

De asemenea, compania va adopta mai multe măsuri în materie de inginerie și va spori utilizarea tehnologiei pentru o mai eficientă identificare a clipurilor video cu tentă extremistă și va pregăti noi clasificatori de conținut pentru a găsi și a șterge acest tip de conținut.

 

START VOT FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2017

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

DIGITAL

Alina Damaschin, în 2018, în juriul a două festivaluri internaționale dedicate creativității în comunicare: D&AD Awards și New York Festivals

Published

on

Alina Damaschin, Creative Leader și Managing Partner în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations, va face parte în 2018 din juriul a două festivaluri internaționale: New York Festivals Advertising Awards și D&AD Awards. În cadrul New York Festivals Advertising Awards ce își va desemna câștigătorii în luna mai a anului viitor, Alina Damaschin va face parte din Grand Jury, un juriu alcătuit din lideri ai industriei de comunicare din întreaga lume, cu competențe în advertising, media și PR, care vor evalua campaniile înscrise în baza a trei criterii: Idee, Execuție și Relevanță pentru Brand

 

În ceea ce privește D&AD Awards, festivalul ce oferă recunoaștere ideilor creative, executate excepțional, Alina va juriza categoria de PR alături de reprezentanți ai industriei din țări precum UK, Spania, Australia.  Festivalul își va desemna câștigătorii pe 24-26 aprilie, la Londra.

 

„D&AD Awards este un festival iconic, cu standarde extrem de ridicate, idei fantastice și execuții aproape de perfectțiune. Un Black Pencil înseamnă o idee care nu s-a mai văzut, nu s-a mai făcut, care te lasă fără cuvinte, pur și simplu, o recunoaștere pe care nu mulți dintre creativii lumii o au in portofoliu. E o mare onoare sa fiu alături de colegi din industria de comunicare internațională și să premiem nu doar cele mai creative idei din lume, dar și cele mai riguros și cu precizie realizate” a declarat Alina Damaschin.

 

Cu o experiență de 19 de ani în comunicare, Alina Damaschin este la ora actuală unul dintre cei mai cunoscuți și apreciați profesioniști din România. După ani de publicitate, în agenții precum D’Arcy, Saatchi & Saatchi și Lowe, unde a coordonat zeci de proiecte de comunicare integrată pentru branduri internaționale si locale, Alina a intrat în PR mai întâi ca Managing Director, apoi ca partener în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations. Din acest rol a creat si coordonat campanii câștigătoare la cele mai importante festivaluri de profil din lume: Cannes Lions, Effie, Digital Communication Awards, SABRE, European Excellence. Alina are un MBA în Comunicare și Leadership de la Quadriga University of Applied Sciences din Berlin.

 

Este pentru prima oară în cei zece ani de existență ai agenției Rogalski Damaschin Public Relations când un reprezentant al său este invitat să jurizeze în cadrul celor două festivaluri. Pe de altă parte, atât Alina Damaschin cât și Eliza Rogalski au fost membri ai juriului în cadrul unor festivaluri internationale de creativitate precum Cannes Lions (Eliza Rogalski- 2009, Alina Damaschin- 2017) sau Eurobest (Alina Damaschin- 2012).

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Creativity Lab, călătorie în universul comunicării

Published

on

Lucrurile bune se întâmplă în timp, au nevoie de ingrediente de calitate și de priceperea celor care știu să le mânuiască. Atunci când toate aceste condiții sunt îndeplinite, depășirea limitelor este doar o chestiune de timp. Așa au stat lucrurile și cu Academia Bakers. Pusă la cale de V+O Communication și de Bakers Digital Communication, proiectul și-a propus inițierea studenților facultăților de comunicare în secretele PR-lui, în cele ale comunicării digitale și în cele ale copywriting-ului.

 

Iar rezultatele au depășit așteptările. Nu doar că participanții au absorbit tot ceea ce seniorii celor două agenții au avut de oferit, însă doi dintre ei au completat rândurile specialiștilor în comunicare. Acesta a fost cel mai mai clar semn pentru faptul că proiectul trebuie să continue. Potențialul creativ pe care aceștia îl pot dezlănțui este o resursă care așteaptă să fie descoperită, încurajată și structurată.

 

Din acest motiv, proiectul a fost cizelat și a continuat sub titlul V+O Creativity Lab. Ceea ce el propune este experimentarea unei ecuații:

Creativity + Know-how = Rock the world!

 

Seniorii Grupului V+O vin cu propria pricepere pentru a-i învăța pe studenți cum își pot scoate la suprafață creativitatea, cum o pot materializa în proiecte pe care apoi le pot pune în lumina reflectoarelor.

La fel ca la prima ediție, regulile sunt simple. Voi vă înscrieți în cadrul V+O Creativity Lab, iar noi punem la cale un concurs și workshopuri de explorare a universului comunicării. Veți primi briefuri la care va trebuie să răspundeți cu doza corectă de creativitate, aplicabilitate și relevanță. Iar noi vă vom ajuta să înțelegeți cum vă puteți atinge scopul propus. La final, echipa câștigătoare, cea care va aduce cel mai wow! proiect, va fi recompensată cu 100 de euro. Însă, cea mai mare achiziție va fi cea a dobândirii unei experiențe pe care o veți putea valorifica mai departe în vasta lume a comunicării și a publicitățiii.

 

Începutul este și mai simplu. Dacă vrei să afii care este dezlegarea ecuației dintre creativitate, know-how și succes, înscrie-te până pe 1 decembrie la adresa creativitylab@vando.ro sau intră pe link-ul de pe pagina de Facebook V+O Romania, unde găsești mai multe detalii. Pentru înscriere puteți accesa și următorul link: http://bit.ly/Înscriere_CreativityLab.

 

Deadline înscrieri: 1 decembrie

Perioada de desfășurare: 05 – 19 decembrie

Premiul cel mare: 100 de euro

 

Despre Grupul V+O

V+O Communication, nucleul central al grupului, a fost inființată în Romania în 2006 și s-a dezvoltat permanent, fiind astăzi una dintre cele mai dinamice și strategice agenții de comunicare de pe piața locală. In 2011, V+O și-a extins aria de servicii în zona de digital / social media lansând Bakers Digital Communication.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria online

Vinerea cu 13 trofee pentru echipa MullenLowe la Premiile FIBRA 2017

Published

on

Opt campanii înscrise, 21 de nominalizări și 13 trofee, dintre care 1 Grand Prix – acesta este bilanțul MullenLowe la Premiile FIBRA 2017. Astfel, la cea de-a doua ediție a festivalului de creativitate, agenția a obținut 1 Grand FIBRA, 2 Gold, 3 Silver și 7 Bronze pentru campaniile realizate alături de Lidl, ZIZIN, VEKA, Electric Castle și Vanilla Skype by BRD, acumulând astfel al doilea punctaj general al competiției.

 

„Faptul că am urcat de 13 ori pe scena FIBRA este o confirmare a echipei Mullen, care pune 100% muncă, pasiune, nebunie și #octopuspride în tot ce face. Ne bucurăm foarte tare pentru toate aceste premii ce încununează efortul din spatele fiecărei campanii şi validează produsul creativ de calitate al agenţiei, pe care ne propunem să-l livrăm tuturor clienţilor noştri”, spune Gabriela Alexandrescu, Client Service Director, MullenLowe.

 

Campania Electric Castle Unofficial Partners i-a adus agenției cele mai importante trofee, obținând un Grand FIBRA și un Gold la categoria Promo & Activation – Brand promotion, încă un Gold la PR – Sponsorship, Partnership & Endorsements, un Silver la PR – Experential / Stunts și încă un Silver la Promo & Activation – Brand activation. Pentru campania Vanilla Skype – The Audience Casting, MullenLowe a câștigat un Silver la Promo & Activation – Brand promotion și 3 trofee Bronze la categoriile Media – Creative Use of Media, PR – Sponsorship, Partnership & Endorsements și PR – Experential / Stunts. Campaniile, realizate împreună cu agenţia Golin, au fost recunoscute anul acesta şi printr-un Grand Prix la festivalul Golden Hammer de la Riga.

 

Campania Lidl’s Electric Kingdom a fost premiată cu doua trofee Bronze la categoriile Promo & Activation – Shopper experience și Events – Corporate entertainment. De asemenea, Mullen a câștigat un Silver la categoria Digital – Social Media pentru campania Ziua Nesfârșită a lui Giraf, dezvoltată alături de ZIZIN, precum și un Bronze, la categoria Direct marketing – Use of traditional media, pentru Calendarul de 50 de ani, realizat alături de VEKA.

 

Festivalul anual Premiile FIBRA, organizat de IQads și susținut de IAA, UAPR, ADC*RO și IAB România, își propune să recunoască și să încurajeze valoarea creativității locale. La fel ca la prima ediție, jurizarea a fost realizată de un comitet format din 8 specialiști internaționali.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending