Connect with us

Industria online

Google va restricţiona publicitatea Adsense pentru site-urile false de ştiri!

Published

on

O purtatoare de cuvant Google a declarat Reuters ca o schimbare a politicii in privinta retelei de publicitate AdSense este iminenta. Declaratia vine in contextul in care marti compania a anuntat ca lucreaza la o masura care va restrictiona plasarea de reclama pe site-urile cu stiri false, scrie qz.com, citat de Hotnews.



“Vom restrictiona plasarea de reclame pe pagini care denatureaza, prezinta incorect sau ascund informatii despre publisher, despre continut sau despre scopul principal al paginii web”, a spus Andrea Faville, purtatoare de cuvant Google.

 

Site-urile false de stiri care ofera informatii incendiare si inventate au devenit o metoda tot mai folosita de a face bani usor.  

Deoarece punerea in practica a unui astfel de site este ieftina si usoara, ele sunt create si promovat pe platformele de socializare, de unde click-urile sunt transformate in venituri.

O investigatie BuzzFeed a aratat ca 140 de pagini web dedicate politicii din Statele Unite isi au originea intr-un mic oras macedonean unde cativa tineri produc in masa stiri “agregate sau complet plagiate” de pe site-uri marginale din SUA.




Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

DIGITAL

Damian Nuñez a fost numit Chief Creative Officer al Lowe Group România

Published

on

Lowe Group face o nouă mutare de top pentru piața locală de advertising, aducându-l în poziția de Chief Creative Officer pe Damian Nuñez, un creativ cu peste 14 ani de experiență internațională și +60 de premii la festivalurile din industrie. În noul rol, Damian coordonează echipele creative ale agențiilor din grup.

 

„Ambițiile noastre încep și se termină cu oamenii și cu clienții noștri, așa că ne-am dorit un CCO care să se potrivească acestei abordări de business: orientat spre soluții, îndrăgostit de produs și preocupat de echipă. Damian are o experiență internațională impresionantă și o mare pasiune pentru creație, este foarte matur, strategic și fun to work with. Sunt absolut convinsă că este perfect pentru a conduce inimile creative ale echipelor noastre #octopusteams”, spune Hortensia Năstase, Vice President Creative Services, Lowe Group România.

 

Damian a lucrat în trecut pentru agenții din piețe complet diferite, de la buticuri creative de mici dimensiuni la companii cu peste 500 de angajați. Și-a început cariera în agenții prestigioase din Argentina, unde a predat, de asemenea, cursuri de Creativitate și Art Direction la Escuela Superior de Creativos Publicitarios din Buenos Aires și la Universitatea Siglo XXI din Córdoba. Apoi a lucrat pentru mai mulți ani în Miami, Los Angeles și Dallas, iar în 2016 s-a mutat în Europa, în dorința de a experimenta mediul creativ din Milano, înainte de a accepta provocarea de a veni în România.

 

„Știam că MullenLowe este un brand internațional cunoscut și respectat, dar recunosc că am fost impresionat de București, de cât de familiar este totul și cât de calzi sunt oamenii. Vibe-ul de aici este similar celui din agențiile din Buenos Aires și, când am cunoscut top management-ul Lowe Group, m-am bucurat să descopăr că împărtășim aceeași viziune, energie și pasiune. Talentul este aici, brief-urile sunt aici. Sunt norocos că am lucrat cu unii dintre cei mai buni directori de creație din lume, iar obiectivul meu este să valorific suma experiențelor pe care le-am avut și să ajut echipa din România să-și maximizeze potențialul imens în excelență creativă”, spune Damian Nuñez, CCO, Lowe Group România.

 

Damian a colaborat cu clienți cunoscuți la nivel internațional din industrii precum auto, telecom, bancar, retail & FMCG. Activitatea lui a fost recunoscută la festivaluri regionale și globale precum CCA (Argentinian Creative Circle), CLIO Awards, Effie Awards, El Sol (Ibero-American International Advertising Festival), El Ojo de Iberoamérica, FIAP (South American International Advertising Festival), Gramado (Festival Mundial de Publicidade de Gramado), LIA (London International Awards) sau New York Festival. A făcut parte din juriul unor festivaluri precum ADDYS Awards, FIAP, FICE Creativity and Strategy Ibero-American Festival sau WINA Awards în Buenos Aires. Damian este absolvent de Art Direction la Escuela Superior de Creativos Publicitarios, Buenos Aires și Graphic Design la Universidad de Morón, Buenos Aires.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Alina Damaschin, în 2018, în juriul a două festivaluri internaționale dedicate creativității în comunicare: D&AD Awards și New York Festivals

Published

on

Alina Damaschin, Creative Leader și Managing Partner în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations, va face parte în 2018 din juriul a două festivaluri internaționale: New York Festivals Advertising Awards și D&AD Awards. În cadrul New York Festivals Advertising Awards ce își va desemna câștigătorii în luna mai a anului viitor, Alina Damaschin va face parte din Grand Jury, un juriu alcătuit din lideri ai industriei de comunicare din întreaga lume, cu competențe în advertising, media și PR, care vor evalua campaniile înscrise în baza a trei criterii: Idee, Execuție și Relevanță pentru Brand

 

În ceea ce privește D&AD Awards, festivalul ce oferă recunoaștere ideilor creative, executate excepțional, Alina va juriza categoria de PR alături de reprezentanți ai industriei din țări precum UK, Spania, Australia.  Festivalul își va desemna câștigătorii pe 24-26 aprilie, la Londra.

 

„D&AD Awards este un festival iconic, cu standarde extrem de ridicate, idei fantastice și execuții aproape de perfectțiune. Un Black Pencil înseamnă o idee care nu s-a mai văzut, nu s-a mai făcut, care te lasă fără cuvinte, pur și simplu, o recunoaștere pe care nu mulți dintre creativii lumii o au in portofoliu. E o mare onoare sa fiu alături de colegi din industria de comunicare internațională și să premiem nu doar cele mai creative idei din lume, dar și cele mai riguros și cu precizie realizate” a declarat Alina Damaschin.

 

Cu o experiență de 19 de ani în comunicare, Alina Damaschin este la ora actuală unul dintre cei mai cunoscuți și apreciați profesioniști din România. După ani de publicitate, în agenții precum D’Arcy, Saatchi & Saatchi și Lowe, unde a coordonat zeci de proiecte de comunicare integrată pentru branduri internaționale si locale, Alina a intrat în PR mai întâi ca Managing Director, apoi ca partener în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations. Din acest rol a creat si coordonat campanii câștigătoare la cele mai importante festivaluri de profil din lume: Cannes Lions, Effie, Digital Communication Awards, SABRE, European Excellence. Alina are un MBA în Comunicare și Leadership de la Quadriga University of Applied Sciences din Berlin.

 

Este pentru prima oară în cei zece ani de existență ai agenției Rogalski Damaschin Public Relations când un reprezentant al său este invitat să jurizeze în cadrul celor două festivaluri. Pe de altă parte, atât Alina Damaschin cât și Eliza Rogalski au fost membri ai juriului în cadrul unor festivaluri internationale de creativitate precum Cannes Lions (Eliza Rogalski- 2009, Alina Damaschin- 2017) sau Eurobest (Alina Damaschin- 2012).

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Creativity Lab, călătorie în universul comunicării

Published

on

Lucrurile bune se întâmplă în timp, au nevoie de ingrediente de calitate și de priceperea celor care știu să le mânuiască. Atunci când toate aceste condiții sunt îndeplinite, depășirea limitelor este doar o chestiune de timp. Așa au stat lucrurile și cu Academia Bakers. Pusă la cale de V+O Communication și de Bakers Digital Communication, proiectul și-a propus inițierea studenților facultăților de comunicare în secretele PR-lui, în cele ale comunicării digitale și în cele ale copywriting-ului.

 

Iar rezultatele au depășit așteptările. Nu doar că participanții au absorbit tot ceea ce seniorii celor două agenții au avut de oferit, însă doi dintre ei au completat rândurile specialiștilor în comunicare. Acesta a fost cel mai mai clar semn pentru faptul că proiectul trebuie să continue. Potențialul creativ pe care aceștia îl pot dezlănțui este o resursă care așteaptă să fie descoperită, încurajată și structurată.

 

Din acest motiv, proiectul a fost cizelat și a continuat sub titlul V+O Creativity Lab. Ceea ce el propune este experimentarea unei ecuații:

Creativity + Know-how = Rock the world!

 

Seniorii Grupului V+O vin cu propria pricepere pentru a-i învăța pe studenți cum își pot scoate la suprafață creativitatea, cum o pot materializa în proiecte pe care apoi le pot pune în lumina reflectoarelor.

La fel ca la prima ediție, regulile sunt simple. Voi vă înscrieți în cadrul V+O Creativity Lab, iar noi punem la cale un concurs și workshopuri de explorare a universului comunicării. Veți primi briefuri la care va trebuie să răspundeți cu doza corectă de creativitate, aplicabilitate și relevanță. Iar noi vă vom ajuta să înțelegeți cum vă puteți atinge scopul propus. La final, echipa câștigătoare, cea care va aduce cel mai wow! proiect, va fi recompensată cu 100 de euro. Însă, cea mai mare achiziție va fi cea a dobândirii unei experiențe pe care o veți putea valorifica mai departe în vasta lume a comunicării și a publicitățiii.

 

Începutul este și mai simplu. Dacă vrei să afii care este dezlegarea ecuației dintre creativitate, know-how și succes, înscrie-te până pe 1 decembrie la adresa creativitylab@vando.ro sau intră pe link-ul de pe pagina de Facebook V+O Romania, unde găsești mai multe detalii. Pentru înscriere puteți accesa și următorul link: http://bit.ly/Înscriere_CreativityLab.

 

Deadline înscrieri: 1 decembrie

Perioada de desfășurare: 05 – 19 decembrie

Premiul cel mare: 100 de euro

 

Despre Grupul V+O

V+O Communication, nucleul central al grupului, a fost inființată în Romania în 2006 și s-a dezvoltat permanent, fiind astăzi una dintre cele mai dinamice și strategice agenții de comunicare de pe piața locală. In 2011, V+O și-a extins aria de servicii în zona de digital / social media lansând Bakers Digital Communication.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending