Connect with us

ALL MEDIA

Google, Yahoo si Facebook: Piata online din Romania este una dintre cele mai importante din regiune

Published

on

Piata online din Romania este una dintre cele mai importante din regiune, sustin reprezentanti ai Google, Yahoo si Facebook, prezenti astazi la evenimentul pe teme de online RoNewMedia, existand oportunitati la tot pasul, precum si suficient loc pentru investitii.

Pentru Google, piata romaneasca este importanta, dovada si numirea recenta a unui manager local, dupa cum a punctat Steffen Ehrhardt, project manager & product specialist emerging markets la Google, in cadrul prezentarii sustinute la RoNewMedia, eveniment dedicat mediului online romanesc care se desfasoara pe parcursul a doua zile si care a implicat 32 de companii, 37 de invitati care sustin prezentari, reprezentanti de la 234 de companii si 1.012 participanti.

Reprezentantul Google face referire la numirea lui Dan Bulucea, fost manager al Microsoft, in pozitia de country manager al companiei pe piata locala, obiectivele principale fiind pe de-o parte localizarea unui numar mai mare de produse ale companiei, precum si extinderea in ansamblu a prezentei Google pe piata locala.

In opinia lui Ehrhardt, care nu a facut niciun comentariu legat de situatia Google in Romania, publicitatea online are un potential mare de crestere, iar companiile de advertising din piata ar trebui sa se concentreze mai mult asupra companiilor internationale, care pot implicit genera o piata mai mare ca dimensiuni.

“Exista foarte mult potential, nu doar pentru multinationalele care ar putea investi aici, ci si pentru companiile locale”, sustine si Marvin Liao, director comercial pentru regiunea EMEA al Yahoo, despre piata in care compania are 8,2 de milioane de utilizatori, cu mentiunea ca internetul romanesc are toate sansele sa atraga mai mult decat cele cateva procente din bugetele de publicitate.

De aici insa incep problemele, cea mai mare pe piata online din Romania fiind lipsa de continut care sa atraga companiile catre acest mediu de promovare. “Este foarte greu sa avansezi daca nu ai continut”, puncteaza Dan Balotescu, managerul MediaInvestment. Totodata, nu exista o dimensiune clara a pietei, in conditiile in care intrumentele de masurare a bugetelor alocate industriei nu le includ, spre exemplu, pe cele directionare catre Google, iar cele legate de audienta sunt mai multe, cu unitati de masura diferite, dupa cum apreciaza Balotescu, ceea ce inseamna ca nu se poate ajunge la un numitor comun.

Pe de alta parte, companiile nu stiu ce sa pretinda mediului online atunci cand aloca bugete de promovare in acest sens. Toata lumea cere campanii pe Facebook, dar nimeni nu stie in ce consta o astfel de campanie.

Cititi mai multe pe Satirikon.ro

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! Nu ratati, duminica seara prima semfinala Eurovision Romania, pe TVR 1!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

ALL MEDIA

Programe TVR, difuzate de un post tv fără acordul televiziunii publice

Published

on

Televiziunea Română a constatat faptul că Cinemaraton difuzează producţii TVR fără acordul postului public, încălcând legislaţia în domeniu. De asemenea, grila de programe a postului Cinemaraton este alcătuită în mod preponderent din producţii ale postului public de televiziune, în condiţiile în care Televiziunea Română nu a primit o solicitare în acest sens.

 

Printre producţiile difuzate fără acordul TVR se numără: „Memorialul Durerii – Mişcările studenţeşti din 1956”, realizator Lucia Hossu Longin; „Memorialul Bucureştilor (2) – Biserica Ienei”, realizator Lucia Hossu Longin; „Memorialul Durerii – Canalul Morţii”, realizator Lucia Hossu Longin; „Memorialul Durerii – Mircea Dinescu”, realizator Lucia Hossu Longin; „Reconstituiri – Ministerul Adevărului”, realizator Lucia Hossu Longin, scenariul Dan Necşulea sau „Tandreţea Lăcustelor”, regia Dan Necşulea.

 

Prin această situaţie, Cinemaraton încalcă prevederi din Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, cu modificările şi completările ulterioare precum şi din Decizia CNA nr. 220/2011 privind Codul de reglementare a conţinutului audiovizual.

În aceste condiţii, Televiziunea Română a transmis o notificare prin care interzice Cinemaraton să mai utilizeze fără acord, înregistrările SRTv, în caz contrar rezervându-şi dreptul de a de a sesiza organele jurisdicţionale.

De asemenea, TVR  a semnalat Consiliului Naţional al Adudiovizualului această situaţie pentru ca forul, în calitate de garant al interesului public si de unica autoritate de reglementare în domeniul programelor audiovizuale,  să dispună măsurile pentru intrarea în legalitate a postului menţionat.

 

 

  • În conformitate cu prevederile art.13 alin. (1) lit. a) şi f), art 1063 alin. (1) lit a), f) şi  g),  precum şi art. 113 lit. b), e) şi i) din Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, cu modificările şi completările ulterioare, SRTv în calitate de titular de drepturi de autor, producător de înregistrări audiovizuale şi organism de televiziune, are dreptul exclusiv de a autoriza sau interzice utilizarea producţiilor proprii, inclusiv prin reproducere, radiodifuzare şi punere la dispoziţia publicului pe Internet.

 

** În situaţia utilizării producţiilor SRTV (preluate de la foşti angajaţi sau din alte surse) în vederea includerii în emisiuni de televiziune, există obligaţia legală privind  obţinerea acordului SRTv în calitate de titular de drepturi.  Difuzarea unei înregistrări audiovizuale produse de TVR, în tot sau în parte, fără acord, cu înlăturarea siglei producătorului, poate întruni elementele constitutive ale următoarelor infracţiuni prevăzute de Legea nr.8/1996, radiodifuzarea operelor sau a produselor purtătoare de drepturi conexe, fără consimţământul producătorului, faptă pentru care legea prevede  închisoare de la o lună la un an sau amendă (art 140 alin. (1) lit c).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

In grila Kanal D revine show-ul „Bravo ai stil! All Stars”. Iata care sunt concurentele!

Published

on

Cele mai valoroase competitioare din primele trei sezoane „Bravo, ai stil!” se pregatesc de participarea in show-ul devenit fenomen

 

„Bravo, ai stil! All Stars” aduce cea mai intensa si spectaculoasa competitie de stil la un alt nivel, aruncand in lupta cele mai pregatite concurente din sezoanele precedente ale sow-ului . Frumoase, hotarate, curajoase in alegerea tinutelor si deja trecute prin „sita” intransigenta a juratilor si a publicului, 11 fete dintre cele mai stilate se vor lupta din nou pentru marele premiu de 100.000 de lei.

Telespectatorii vor avea ocazia sa le reintalneasca si sa le voteze pe Silvia, Alina, Andreea, Larisa (concurente in primul sezon), Marisa, Denisa, Otilia, Irina (concurente din cel de-al doilea sezon), Iuliana, Emiliana si Beatrice (participante in cel de-al treilea sezon „Bravo, ai stil!”).

 

Exigenta va fi maxima la „Bravo, ai stil! All Stars”, asteptarile din partea juratilor, uriase. Fetele au castigat deja experienta, sunt obisnuite si cu lumina reflectoarelor si cu cele mai aspre critici membrilor Juriului, pot evita cu mai multa usurinta eventuale capcane ale contracandidatelor in lupta pentru marele premiu. Editiile precedente „Bravo, ai stil!” au constituit pentru aceste tinere o adevarata scoala, o perioada a formarii in mai multe sensuri, pentru ca dincolo de deprinderea abilitatii in a-si alege tinutele, acestea  au invatat sa se cunoasca mai bine, si-au rafinat reactiile si au castigat de partea lor un public numeros, extrem de fidel.

Cum se vor descurca, de aceasta data, cele mai puternice concurente de pana acum, veti putea urmari in „Bravo, ai stil! All Stars”, din 22 ianuarie.

 

Emisiunea va fi difuzata in fiecare zi, de luni pana vineri, de la ora 16:30, la Kanal D. Prima Gala „Bravo, ai stil! All Stars” va putea fi urmarita sambata, 27 ianuarie, imediat dupa „Exatlon”.

 

Foto Credit: KANAL D

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Operatorul de cablu UPC a introdus postul de televiziune Minimax HU

Published

on

UPC România a introdus în grila sa de programe postul Minimax, varianta în limba maghiara. Deoarece Minimax este un canal de televiziune atât de îndrăgit de micii telespectatori, de la începutul acestui an, feed-ul unguresc al postului este disponibil abonaților la pachetul Panonia de la UPC, fiind accesibil și locuitorilor din zonele vorbitoare de maghiară din România.

 

Introducerea feed-ul unguresc al postului Minimax în grila UPC aduce un plus de calitate și divertisment și prin prezența în program a noilor seriale marca DreamWorks (difuzate și pe Minimax România), achițizii recente de amploare în portofoliul postului de televiziune pentru copii. În plus, Minimax Ungaria difuzează filme animate, serialul producție proprie „Little Marron Club” (care combină animația și live-action- ul, pentru a spune o poveste plină de muzică și prietenie) și „Masha and the Bear” (populara serie animată rusească inspirată de poveștile pentru copii despre micuța Masha și ursul care o salvează de fiecare dată când dă de greu).

 

Minimax HU este disponibil la numărul 790 din EPG.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending