Connect with us

DIGITAL

Graffiti PR intră în portofoliul de investiții al antreprenorului Cătălin Chiș

Published

on

 

Cătălin Chiș, antreprenorul clujean care deține grupul de companii Active Power Solutions, a preluat recent pachetul majoritar de acțiuni al Graffiti Public Relations, una dintre principalele agenții de consultanță în comunicare și relații publice din România. El deține astfel 86% din acțiunile companiei, pe care le-a achiziționat de la Graffiti Marketing and Multimedia Holding SA.

Afiliată exclusivă a rețelei globale Ketchum în România, Graffiti PR ocupă locul trei în topul de performanță al agențiilor din industrie, după cifra de afaceri, și deține multiple recunoașteri și premii pentru eficiența, inovația și creativitatea campaniilor derulate în fiecare an sub semnătura sa. Compania a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 2,64 milioane de euro și are în prezent o echipa de 33 de profesioniști în comunicare.

 

Cătălin Chiș, noul acționar majoritar al Graffiti PR, consideră că agenția completează actualul portofoliu de business al APS, orientat în special către telecomunicații și tehnologie: „În cei 15 ani de antreprenoriat, fie că am pornit construcții de la prima cărămidă, am susținut start-up-uri care făceau primii pași sau am investit în proiecte care aveau o bază solidă de funcționare, am considerat fiecare echipă care mi-a stat alături drept partener pentru creștere. Graffiti PR, cea mai recentă investiție din portofoliul meu, este o companie pe care am cunoscut-o în calitate de client și, alături de Grupul APS, vom dezvolta sinergiile necesare, astfel încât creșterea business-urilor să fie relevantă și cu valoare semnificativă pentru toți”.

Începând cu 2012, anul afilierii la rețeaua globală Ketchum, Graffiti PR a intrat într-un proces de dezvoltare continuă a produsului agenției, ajungând în prezent la verticalizarea unor competențe cu un puternic diferențiator în piață, printre care Brand Strategy, Sustenabilitate și CSR, Branded Entertainment și Advocacy.

„Principala expertiză a companiilor în care sunt implicat vizează zona de tehnologie și comunicații, fiind investiții cu viitor pe termen lung. În contextul în care generațiile se schimbă semnificativ, informațiile se transmit în noi coduri și limbaje, iar mediile sunt liberalizate și extrem de dinamice, comunicarea este, poate mai mult decât oricând, o artă, iar investiția într-o companie precum Graffiti PR aduce competențe care completează firesc zona de tehnologie”, explică antreprenorul Cătălin Chiș.

 

Produsul local de consultanță în comunicare va trebui să urmeze cât mai rapid dinamica globală și în special integrarea tehnologiei în produsul de comunicare. Prin această schimbare de acționariat vom avea acces mult mai rapid și mai facil la acest tip de resurse prin sinergiile pe care urmează să le creăm cu restul companiilor cu un ADN puternic tehnologic din Grupul APS. Creatorii de povești de la Graffiti PR vor avea suport continuu și asistență de la creatorii de soluții din IT&C. Sunt posibilități nelimitate la un click distanță. Îi mulțumesc lui Cătălin Chiș pentru încredere, clienților alături de care am crescut în ultimii ani și, nu în cele din urmă, zaggerilor din echipa Graffiti PR, pentru că au contribuit la crearea unui business atât de puternic și, iată, interesant pentru investitori. Echipa va rămâne în aceeași structură, iar viitorul Graffiti PR continuă în direcția stabilită – întărirea competențelor de consultanță, dezvoltarea competențelor verticale strategice pentru agenție și integrarea tehnologiei în produsul oferit, totul cu o viteză de răspuns cât mai crescută”, declară Bogdan Tomoiagă, Director Executiv al Graffiti PR.

 

Nora Marcovici, CEO al Grupului BBDO România, se așteaptă la consolidarea poziției ocupate în acest moment de Graffiti PR în industria de comunicare din România: “Graffiti PR a fost copilul teribil al grupului BBDO, făcându-și din inovație un mod de a fi. Mă bucur să văd, cinci ani mai târziu, o companie solidă de consultanță de business (nu doar de PR), o echipă extrem de capabilă, muncitoare și atașată de ce reprezintă Graffiti PR. Nu e o surpriză că business-ul a fost interesant pentru investitori. Sunt convinsă că apropierea de un grup de tehnologie va întări poziția Graffiti PR în piață.”

Începând cu 2012, Graffiti PR este agenția afiliată exclusiv în România a Ketchum, una dintre cele mai importante companii globale de comunicare.

 

”Ne bucurăm să avem un partener atât de puternic în România. Graffiti PR este de departe unul dintre cei mai inovatori afiliați ai Ketchum, iar integrarea componentei de tehnologie se potrivește perfect cu strategia Ketchum pe termen lung. Le dorim mult succes – pe care de altfel ne-au demonstrat deja că îl pot construi printr-o echipă solidă și un produs puternic”, declară Mark Hume, COO Ketchum Europe.

 

Actriţa din serialul turcesc Kosem, Anastasia Tsilimpiou va veni în România

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

DIGITAL

McCann PR se extinde cu o divizie nouă – Experiential Marketing – care completează expertiza 360° a agenției

Published

on

Desemnată „Agenția anului 2017” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, McCann PR România lansează oficial divizia Experiential Marketing – o nouă componentă în expertiza 360° a agenției. Este al doilea proiect major inițiat în cadrul agenției în ultimul an, după GREATEENS – inițiativă menită să descopere, să cureze și să promoveze următorul val de influenceri.

 

McCann PR s-a dezvoltat în ultimii ani de la o agenție de PR la una integrată și credem că acesta este un pas natural în evoluția noastră. Relațiile dintre mărcile pe care le reprezentăm și publicul pe care și-l doresc sunt construcții din ce în ce mai complexe, odată cu multiplicarea canalelor de comunicare și schimbarea obiceiurilor de consum de informație în epoca digitală. De aceea, crearea de experiențe directe care să reducă distanța dintre cele două e un catalizator pentru comunicarea clienților noștri. Iar pentru noi e o completare care întregește gama serviciilor McCannPR și aduce o sinergie naturală între resursele creative și logistice pe care le putem oferi.”, a declarat Lavinia Chican, Senior Partner McCann PR.

 

Echipa dedicată va fi responsabilă cu dezvoltarea și implementarea ideilor creative care invită publicul să interacționeze cu brandurile într-un mod inedit, oferindu-i o experiență memorabilă. Divizia va oferi suport în fiecare proiect al agenției și se va baza pe resursele interne de creație.

 

”Credem foarte mult în comunicarea aplicată, iar de-a lungul timpului, echipa noastră a dobândit o expertiză valoroasă în activări experiențiale, care sunt astăzi prezente în multe dintre proiectele și campaniile agenției, pentru clienți precum Coca-Cola, Engie, UPC, HTC, BRD Bucharest Open, BRD Trophy-Tour, Carrefour, MSD, Regina Maria, Medtronic, Nestle, MetLife. În timp, s-a conturat un nucleu de specialiști, cu expertize în mai multe arii: strategie, scenografie, producții speciale, tech, design și light design, regie și producție video și de eveniment. Avem, deci, avantajul unui mix optim între insight-urile strategice, care vin din partea agenției, și soluțiile de implementare, oferite de partenerii noștri”, a spus Mihaela Dumitrașcu, PR & Account Director McCann PR – Coordonator Divizie.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Cine au fost premianții Galei Premiilor De Excelență IAA 2018?

Published

on

În prezența a peste 150 de profesioniști ai industriei de advertising și comunicare, pe 17 aprilie 2018, a avut loc cea de-a VIII-a ediție a Galei Premiilor de Excelență IAA România, unde au fost acordate 11 premii, recompensând excelența în marketingul și comunicarea autohtonă. Evenimentul a fost precedat de Ziua Publicității, conferința dedicată tinerilor la început de drum in Marcom.

“Ne bucurăm că am avut încă o dată ocazia de a pune în lumina reflectoarelor oamenii care clădesc și susțin cele mai înalte standarde ale industriei Marcom-ului. De cele mai multe ori în cadrul festivalurilor sunt premiate proiectele, campaniile, însă noi am decis să punem accent pe oameni, căci ei sunt motorul schimbării. La 25 de ani de IAA în România, ne dorim să încurajăm comunitatea să facă pasul spre o nouă etapă, ne dorim să transformăm România în Hub Global al Creativității. Ca atare, ediția Premiilor de Excelență IAA 2018 a chemat pe scenă acei profesioniști, care, prin pasiunea și prin efortul lor, contribuie deja, la evidențierea României pe harta globală a creativității” a declarat Maria Predoiu, președinte IAA România.

 

Ediția a VIII-a a Premiilor de Excelență este una specială întrucât are loc la ceas aniversar – IAA România celebrează 25 de ani de activitate –  și a avut următoarea structură:

6 Premii de Excelență unde nominalizările au fost deschise publicului larg, 4 Premii de Excelență Speciale acordate de: Boardul IAA, Senatul IAA, IAA Young Professionals și Premiul Romania 100 – dedicat aniversării centenarului Marii Uniri și Premiul Personalitatea Anului în Marcom ce a fost decernată la finalul evenimentului, prin votul celor aflați în sală.

 

Premiul de Excelență IAA pentru promovarea „Romaniei ca Hub Global Creativ” a mers catre Dragoș Stanca pentru standardele profesionale înalte prin care a transformat ICEE Fest în cel mai cunoscut festival de tehnologie din Europa de Est.

Premiul pentru Educație în Marcom a revenit în acest an lui Alexandru Negrea pentru cursurile și întâlnirile Social Smarts – prin care transmite conținut profesionist și consistent tuturor tinerilor dornici de profesionalizare în social media.

Premiul pentru Inspirație prin valori a fost oferit lui Marius Cristea și Ioanei Dogaru – IQads – pentru curajul de a lansa o competiție creativă locală – Fibra – singurul festival de creativitate în publicitate din România.

Premiul pentru Dialog Constructiv cu Autoritățile a fost acordat Oanei Cociașu – președinte RAC – pentru demersurile constante de îmbunătățire a cadrului de autoreglementare al industriei de marketing și comunicare și pentru parteneriatul funcțional cu CNA.

Premiul Creativity 4 Better avut-o învingătoare pe Melania Medeleanu – pentru campania Magic Home – pentru un efort national de solidaritate cu familiile copiilor bolnavi de cancer și pentru ambiția de a implica societatea în materializarea fizică a Magic Home – lânga cel mai mare spital oncologic pentru copii.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Golin este singura agenție din România finalistă în același timp la festivalurile IAB MIXX Awards Europe & SABRE Awards EMEA

Published

on

Foto Credit: GOLIN

Golin și MullenLowe au fost incluse pe lista scurtă de nominalizări la IAB MIXX Awards Europe 2018 pentru Vanilla Skype // BRD – Groupe Société Générale și Electric Castle – Unofficial Partners, singurele campanii românești finaliste în această competiție.

În același timp, Golin este în shortlist-ul SABRE Awards EMEA 2018, cel mai prestigios festival de PR internațional organizat de The Holmes Report, cu o campanie de shareholder activism dezvoltată pentru Franklin Templeton Investment Management Ltd – Fondul Proprietatea.

După ce a câștigat Grand Prix-ul IAB MIXX Awards Romania – Best Digital MIXX – în 2017, dar și premiul pentru Best Digital PR Campaign, Vanilla Skype // BRD – Groupe Société Générale este finalistă și la IAB MIXX Awards Europe 2018 în două categorii – Campaign Efectiveness și Social Media. De asemenea, Electric Castle – Unofficial Partners, numită Best Social Media Campaign la competiția din România, a intrat în shortlist-ul MIXX Awards Europe la categoria Social Media. Câștigătorii vor fi anunțați într-o gală ce va avea loc pe 23 mai în Milano, în cadrul conferinței IAB Europe Interact.

 

„Piața de comunicare europeană devine din ce în ce mai competitivă, iar această efervescență se reflectă în numărul mare de înscrieri la festivalurile internaționale și în diversitatea lor. Focusul este clar pe digital și disruptiv, creativitate și relevanță, factori pe care îi integrăm cu succes și în campaniile noastre. Suntem foarte bucuroși că work-ul Golin & MullenLowe România obține recunoaștere și vizibilitate între cele mai bune campanii din Europa”, spune Damian Nuñez, Chief Creative Officer, Lowe Group.

La SABRE Awards EMEA 2018, Golin este singura agenție din România finalistă la categoria Capital Markets Communication, pentru campania Reaching the Point of No Return – A Shareholder Activism Campaign, dezvoltată pentru Franklin Templeton Investment Management Ltd – Fondul Proprietatea. Campania atrage atenția asupra respectării principiilor guvernanței corporative în special în companiile în care acționar este (și) statul român, traducându-le în același timp în limbajul românului de rând, pentru o mai bună înțelegere a acestor noțiuni.

Câștigătorii SABRE Awards EMEA vor fi anunțati tot pe 23 mai, într-o gală ce va avea loc la Muzeul Maritim Național din Amsterdam.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending