Connect with us

ALL MEDIA

Graţian Stan este „Marele Câştigător”!

Published

on

 

„Marele Câştigător” şi-a desemnat învingătorii! Graţian Stan şi Ruxandra Mengher sunt cei doi concurenţi care au plecat ieri seară cu paşi siguri într-o nouă viaţă! Pe lângă satisfacţia de a-şi fi recâştigat încrederea în forţele proprii trecând printr-o transformare spectaculoasă, concurenţii s-au bucurat şi de premii substanţiale. Graţian Stan a câştigat marele premiu de 25.000 de euro, iar Ruxandra Mengher premiul de 15.000 de euro.

La 18 ani, Graţian a fost foarte motivat să meargă pe un nou drum cu sprijinul showului Marele Căştigător. Când a intrat în concurs tânărul avea 117 kg şi puţine lucruri în comun cu alţi tineri de vârsta sa, foarte activi şi determinaţi să guste cât mai mult din bucuriile vieţii. În prezent Graţian cântăreşte 68,3 kilograme. Perseverenţa sa în lupta împotriva kilogramelor i-a adus titlul de Marele Câştigător şi premiul de 25.000 de euro.

Ruxandra Mengher a fost câştigătoarea premiului de 15.000 de euro concurând cu cei care au slăbit în afara campusului. Ruxandra a intrat în concurs cu 121,1 kilograme iar în prezent greutatea ei este de 79, 3 kilograme. 44,8 este numărul de kilograme de care concurenta a reuşit să se elibereze, împlinindu-şi astfel şi visul cea mai mare, acela de a purta o rochie de mireasă dorită de multă vreme.

Timp de 11 saptamani telespectatorii au trăit alături de echipa „Marele Câştigator” cele mai impresionante poveşti de viaţă şi, cu siguranţă, s-au regăsit, pe ei sau pe oamenii din jurul lor. În concurs au intrat 20 de femei şi bărbaţi care au luptat, în primul rând, pentru o noua viaţa. Showul „Marele Câştigător” a fost prezentat de frumoasa Daiana Anghel, iar alături de concurenţi pe tot parcursul marii transformări au fost antrenorii Florin Uceanu şi Cori Grămescu.

8 shaorma pe zi, 12 cornuri ca desert, cutii întregi de bomboane, 5 litri de băuturi carbogazoase, acesta era meniul obişnuit al concurenţilor de la „Marele Câştigător”. După o viaţă de excese, aceştia au spus „nu” obiceiurilor alimentare greşite. Lupta a fost grea, însă perspectiva unui viitor mai bun i-a motivat sa facă tot ce le stă în putere pentru a deveni mari câştigători. Au tras camioane, au ridicat greutăţi, au alergat ducând în spate saci ce cântăreau greutatea incredibilă de care s-au eliberat, dar cel mai important- au câştigat cu mult efort şansa la o nouă viaţă.

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending