Connect with us

ALL MEDIA

Grila de primavară, TVR 2: Jurnal la ora 12 şi mai mult divertisment

Published

on

De mâine intră în emisie noua grila de primavară a postului generalist TVR 2.

Din 1 martie, TVR 2 întâmpină primăvara cu o nouă grilă marcată de schimbări care să îl aducă mai aproape de targetul sau, publicul tânăr, activ, cu studii medii şi superioare. Programele noi vor debuta încă din prima zi a noii grile şi vor intra în emisie treptat, pe parcursul săptămânilor care vor urma.

Astfel, din 1 martie, de luni până vineri, începând cu ora 10.45, Cosmina Păsărin şi Dalia Puşcă, amfitrioanele emisiunii „Întâlnire pe 2″ vor încerca să vă ofere dimineţi pline de optimism, energie, informaţii interesante şi muzică bună.

Emisiunea va fi urmată de un tronson special, de la ora 12.00 dedicat primului jurnal important al zilei de la Televiziunea Română, Telejurnal. Acesta va fi completat pe parcursul zilei de Jurnalul Euronews pentru România, de la ora 18.00 (de luni până joi) şi de Ora de Ştiri de la ora 22.00 (de luni până duminică).

Brandurile consacrate ale TVR 2 precum D’ale lui Mitică, Videoterapia, Pescar Hoinar sau Replay se vor regăsi şi ele cu noi premiere în grila de primăvară.

Iubitorii muzicii populare româneşti autentice au din acest sezon un tronson special dedicat lor, în care, de marţi până joi, de la ora 12.45, pot urmări emisiunea Popasuri folclorice. Tradiţiile şi cântecele româneşti vor fi şi ele prezentate în emisiuni precum Doi care doinesc (duminică la ora 11.00) sau Zestrea românilor (sâmbăta de la ora 15.30).

Decizia luată anul trecut de a programa o linii de filme artistice în prime time, începând cu ora 19.20 se menţine şi în acest sezon, oferind o alternativă viabilă pentru publicul care doreşte să vadă şi altceva decât ştiri violente sau cancan-uri.

Grila de primăvară a TVR 2 aduce de la ora 21.00 o linie specială cu emisiuni de life-style, din care nu vor lipsi emisiuni precum Bazar, Imaginea Succesului, Bugetul meu sau Arena Leilor, care revine la TVR 2 cu sezonul VI. Concurentii acestui nou sezon vor avea ocazia sa se intalneasca cu noi „Lei”, oameni de afaceri importanti, pentru a discuta posibile parteneriate de succes.

Sfârşitul de săptămână la TVR 2 se adresează întregii familii, cu emisiuni pentru copii (ABC de ce, Atenţie copii!, H-Ora prichindeilor), adolescenţi şi tineret (Liber pe contrasens, Zona IT), iubitori ai motoarelor (Motomagia, Un zâmbet pe 4 roţi), împătimiţi ai drumeţiilor (Natură şi aventură) sau ai muzicii (Atenţie, se cântă !, Timpul chitarelor, Muzică şi Muzichie).

La capitolul filmelor documentare, Jamie Oliver va continua să îşi răsfeţe publicul cu cele mai eficiente secrete pentru un meniu variat şi rapid, dar va veni în 5 martie cu un supliment special : un documentar de la ora 23.10 special dedicat cărnii de porc, produselor şi efectelor lor asupra sănătăţii noastre.

Tot la capitolul filmelor documentare trebuie semnalat Aromânii, un documentar cu valoare istorică realizat de către producătorii TVR în mai multe ţări, ce va fi difuzat din 7 martie în fiecare duminică, de la ora 16.30. Seria de documentare, în premieră la TVR, are ca subiect populaţia aromână din Balcani şi este realizat de Maria Cica.

www.tvr2.ro

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

UPC România introduce canalul de filme Epic Drama în grila de programe

Published

on

UPC România introduce pe 12 iunie în grila de programe canalul TV Epic Drama. Canalul de filme este disponibil pentru toți clienții UPC care beneficiază de pachetele digitale Play Familia sau Play Maxim.

Programele Epic Drama aduc în prim plan evenimente grandioase, personaje de excepţie şi drame, iar mai mult de jumătate din seriale sunt producţii noi, de după 2014. Noul canal TV va oferi acces 24 de ore pe zi la o varietate de seriale de genuri diferite: război, mister, politică, adaptări literare, acţiune, aventură sau istorie.

 „Ne dorim să le oferim clienților noștri cea mai bună experiență de divertisment investind în permanență în diversificarea conținutului TV. Extindem grila de programe UPC cu noul canal Epic Drama care oferă filme seriale în exclusivitate pe piața din România. În acest moment, avem un mix de canale TV care acoperă nevoile întregii familii și vom continua să lansăm titluri relevante pentru piața locală.” a declarat Bogdan Bucurei, Head of Customer Propositions & Content UPC CEE.

Abonații UPC îi vor putea urmări pe Jonathan Rhys Meyers, Henry Cavill, Maria Doyle Kennedy, Natalie Dormer sau Aidan Turner în cele mai noi producţii de televiziune difuzate de Epic Drama.

Premierele din această vară includ serialul premiat Tannbach, care spune povestea oraşului cu acelaşi nume, prins între comunism şi democraţie, în perioada care a urmat celui de-al Doilea Război Mondial şi până la construirea zidului Berlinului.

Dinastia Tudorilor, cu o distribuţie de excepţie, prezintă domnia unuia dintre cei mai cunoscuţi monarhi din istorie, Henric al VIII-lea, dar şi viaţa sa tumultoasă.

În iulie, publicul va putea urmări Noua Colecţie, o poveste despre succes şi preţul acestuia, într-o perioadă foarte importantă pentru istoria Franţei. Un imperiu al modei ia naştere în Paris, în anul 1947, chiar atunci când oraşul îşi revine după încercările războiului.

X Company urmăreşte poveştile a cinci tineri recruţi ce vor deveni agenţi în lumea periculoasă a spionajului şi operaţiunilor secrete din cel de-al Doilea Război Mondial.

Benjamin Groocock, VP Commercial Affairs al Viasat World, declară: “De la sfârşitul anului trecut, Epic Drama a devenit un canal must-have pentru operatorii care își doresc să aibă un avantaj major din punct de vedere al conţinutului în acest climat media din ce în ce mai provocator. Cu o grilă de conţinut aleasă cu grijă, Epic Drama este deja un succes pentru publicul din România, Polonia şi Ungaria şi aşteptăm cu nerăbdare să construim mai departe succesul acestul canal şi să îl oferim clienţilor UPC din toate aceste teritorii. Relaţia noastră îndelungată se va dezvolta odată cu lansarea Epic Drama, care se alătură celorlalte canale pe platformele UPC. Suntem încrezători că publicul va continua să se bucure de conţinutul de excepţie oferit, care se află la dispoziţia sa oricând.”

Epic Drama este disponibil în aplicația Horizon Go, astfel încât utilizatorii pot urmări oriunde și pe orice device conținutul preferat. De asemenea, cu funcția Replay de la Horizon pot viziona programele timp de 7 zile de la difuzare.

Epic Drama HD este disponibil la numărul 116 din EPG, iar Epic Drama SD la numărul 115, în pachetele Play Familia și Play Maxim.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending