Connect with us

Digital

Grupul de companii HELLO isi creste semnificativ impactul pe piata de comunicare food&beverages

Published

on

Reclame

 

Dupa un an de la lansarea brandului Foodwise, datorita specializarii serviciilor sale in acest domeniu, grupul de comunicare HELLO isi creste semnificativ prezenta pe piata de food&beverages.

Proiecte relevante desfasurate pe parcursul ultimelor 12 luni poarta semnatura Foodwise, ca partener creativ si de implementare, in timp ce volumul afacerilor grupului si-a dublat valoarea, ajungand la 2 milioane de euro.

In perioada mentionata, grupul de comunicare HELLO a dezvoltat proiecte signature de anvergura pentru branduri leaderi si challengeri din categoriile: bere, bauturi spirtoase,   cafea, dulciuri, produse culinare, lactate, produse congelate, suplimente alimentare etc.

Cel mai recent client din portofoliu este producatorul si distribuitorul Halewood Wines & Spirits, cu brandul « Floare de luna” – vinul oficial al Gourmet Festival editia 2016 – pentru care agentia dezvolta proiecte de continut.

«Ne bucuram sa putem anunta, sarbatorind primul an de viata Foodwise, ca  specializarea pe zona de Food Intelligence a consolidat expertiza grupului, a avut impact direct asupra consistentei proiectelor lansate pe piata si s-a reflectat, de asemenea, in rezultatele noastre de business. Raspunsurile primite din partea pietei valideaza nevoia brandurilor de a avea parteneri de business specializati, care cunosc si se conecteaza in profunzime cu nevoile consumatorilor”, spune Marilena Istratescu, fondator si CEO-ul grupului Hello.

FoodwiseMarketing este singura agentie specializata in marketing strategic si furnizare de continut creativ pentru industria de food&beverages din Romania, resursele creative dezvoltate fiind dublate de capacitatea crescuta de management si forta de executie a proiectelor, de care dispune intregul grup de comunicare HELLO.

“Suntem, astazi, un hub de creativitate si content, potentat de calitatea executiilor si forta de implementare – doua atribute pe care am construit expertiza noastra in Food Intelligence. Drumul pe care l-am parcurs inseamna competente specifice – de la strategie si creatie, pana la implementare – si parteneriate valoroase cu organizatii si lideri de opinie din domeniu: cercetatori din industria alimentara, fotografi si arhitecti specializati in HORECA, chefi si bloggeri de food”, spune Andreea Celescu, Managing Partner HELLO, referindu-se la primul an Foodwise.

Pe langa rezultatele financiare in crestere, extinderea expertizei grupului Hello in industria food&beverages a insemnat, de asemenea, si o schimbare a modelului de afacere in ceea ce priveste zona de new business, respectiv o noua abordare asumata din perspectiva resurselor umane si creative ale grupului.

“Dupa un an de consolidare, echipele noastre sunt stabile, structurate pe competente si  lucreaza mult mai focusat pe a evidentia etica fiecarui brand- un cuvant care incepe sa aiba relevanta tot mai mare pentru consumatorii din Romania. Clientii incep sa vina catre noi datorita acestei abordari”, mentioneaza Cristina Diaconescu-Pirlitu, Creative Partner Foodwise.

Ca perspective de dezvoltare, urmatorii 2 ani vor insemna, pentru grupul HELLO,  capitalizarea investitiilor realizate, managementul talentelor si extinderea continua a competentelor de consultanta. “Obiectivul nostru este ca brandul Foodwise sa devina partener de know-how pentru afaceri cu istoric de piata si, in egala masura, pentru start-up-uri dezvoltate in retail si HORECA. Faptul ca putem pune amprenta experientei noastre pe proiecte ale industriei de food&beverages este o premisa solida pentru crestere in anii care urmeaza»”, spune Marilena Istratescu, CEO-ul grupului.

 

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentaro săptămână ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending