Connect with us

AUDIENȚE TV

Grupul PRO TV anunță rezultatele financiare și de audiență pentru trimestul al patrulea și pentru întregul an 2017

• În 2017, grupul PRO TV a înregistrat cel mai bun profit operațional din ultimii 10 ani
• Veniturile nete ale grupului PRO TV au crescut în 2017 cu 9.5% la o rată constantă a cursului de schimb valutar față de aceeași perioadă a anului 2016
• În 2017, grupul PRO TV a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, având o creștere de 2.3 puncte procentuale în share, pe durata întregii zile, față de anul 2016.

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

În 2017, grupul PRO TV, parte a Central European Media Enterprises Ltd. (”CME”), a fost lider absolut de audiență pe toate categoriile de public, comercial, urban și național.

Grupul, din care fac parte șapte televiziuni (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, MTV România și PRO TV Internațional), a obținut venituri nete în valoare de peste 191 milioane de dolari, reprezentând o creștere cu 9.5% comparativ cu anul 2016, la o rată constantă a cursului de schimb valutar.

 

Ne bucurăm să observăm că, în fiecare an, poziția de lider a grupului PRO TV pe piața media din România se reconfirmă. Atât în 2018, cât și în anii care urmează, ne vom păstra obiectivul principal, de a le oferi telespectatorilor conținut de calitate, informații relevante și divertisment de top, rețetă cu care românii sunt obișnuiți. Le mulțumesc tuturor colegilor mei pentru dedicarea de care dau dovadă în fiecare zi, iar partenerilor noștri le promitem că vom avea un 2018 plin de rezultate bune.”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Suntem extrem de mândri de succesul și de realizările echipei noastre din România. Implicarea lor în crearea programelor de cea mai bună calitate continuă să mențină PRO TV în topul celor mai populare televiziuni din România. Așteptăm cu interes un nou an cu rezultate de audiență foarte bune.”, a declarat Mark Kobal, Head of Investor Relations at CME.

 

Rezultatele grupului PRO TV în trimestrul al patrulea (octombrie-decembrie 2017)

În trimestrul al patrulea, grupul PRO TV a obținut venituri nete în valoare de peste 63 milioane de dolari, reprezentând o creștere de 9.0% la o rată constantă a cursului de schimb valutar față de aceeași perioadă a anului 2016.

La nivelul rezultatelor de audiență* înregistrate în perioada octombrie-decembrie 2017, grupul PRO TV și-a menținut poziția de lider pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârsta între 18 și 49 ani, grupul PRO TV a obținut o medie de 4.7 puncte de rating și 27.0% share.

 

Rezultatele grupului PRO TV la nivelul întregului an 2017

În perioada ianuarie-decembrie 2017, grupul PRO TV a obținut un venit net în valoare de peste 191 milioane de dolari, în creștere cu 9.5% la o rată constantă a cursului de schimb valutar, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016. Creșterea înregistrată în 2017 în România reprezintă cea mai mare creștere la nivelul țărilor pentru care CME a raportat rezultatele financiare (Bulgaria, Cehia, România și Slovacia).

 

În 2017, grupul PRO TV a obținut pe segmentul publicului comercial pe durata întregii zile o medie de 4.6 puncte de rating și 27.4% share.

 

*Sursă date: Kantar Media România

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Next Star, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a noua editie a show-ului „Next Star”, care l-a desemnat castigator pe micul tobosar Nicholas Butacu (10 ani), din Bucuresti, a fost sambata seara lider de audienta la orase si in toata tara.  

Emisiunea prezentata de Dan Negru a adunat in fata micilor ecrane 1.396.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, de la 21.57.

Asadar, la nivelul publicului national, Antena 1 s-a aflat pe primul loc in clasamentul audientelor si a obtinut sambata seara, pe perioada difuzarii emisiunii (20.00-22.59), o audienta medie de 5,1 puncte de rating si o cota de piata de 14,2%, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra 3,8 puncte de rating si o cota de piata de 10,6%.

De asemenea, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 4,3 puncte de rating si o cota de piata de 12,6%, urmata de Antena 3, cu  3,8 puncte de rating si 11,2% cota de piata.

Sambata seara, Nicholas Butacu (10 ani), din București, a câștigat cea de-a noua ediție “Next Star” și s-a calificat pentru marea finală a celui de-al nouălea sezon al show-ului prezentat de Dan Negru, la Antena 1.

Sunt foarte bucuros și nu mă așteptam să câștig, pentru că pe scena au urcat foarte mulți copii talentați. Dar uite că am câștigat”, spune Nicholas, emoționat.

Puștiul i-a impresionat pe cei trei jurați, Pepe, Lidia Buble și Dorian Popa, cu felul în care bate la tobe.

Nicholas a avut un număr fără cusur. A cântat excepțional, de la început până la sfârșit”, spune Dorian Popa.

Momentul lui Nicholas a fost sută la sută gândit de el. Asta am apreciat cel mai mult. Pe lângă faptul că este foarte talentat, e și foarte ingenios și abia aștept să îl văd în marea finală”, adaugă Lidia.

Sâmbăta aceasta, pe scena de la “Next Star” , copii talentați din toată țara, dar și copii care trăiesc alături de părinții lor peste hotare au susținut spectaculoase numere de percuție și umor, teatru de umbre și muzică, dans sportiv, contemporan și dans bollywoodian, dar și un număr cu clovni.

În aceeași ediție, Pepe, care împlinea 39 de ani în ziua filmării, a fost sărbătorit cu tort și cadouri. Juratul a avut parte și de o mare surpriză: fiicele sale, Maria și Rosa, au venit la tati la serviciu, să-i ureze “La mulți ani!”.

Cine sunt copiii care vor intra în concurs în ultima ediție înaintea finalei de Popularitate și a Marii Finale, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbătă, 18 august, de la ora 20.00, numai la “Next Star”.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National

Perioada 11 august 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

KANAL D s-a calasat in topul audientelor pe segmentul Late Night!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D, pe locul doi cu “Cash Taxi”, cu cea de-a doua editie difuzata. Aproape un milion de fani au urmarit cu sufletul la gura cea mai antrenanta emisiune a noptii!

Cea de-a doua editie a show-ului “Cash Taxi” difuzata aseara a pozitionat statia Kanal D pe locul doi la nivelul intregii tari, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Catalin Cazacu a fost urmarita in medie, de peste jumatate de milion (524.000) de telespectatori din intreaga tara, pe intreaga durata de difuzare.

Marti, 31 iulie, in intervalul 22:40 – 23:45, Kanal D a intregistrat pe targetul National 2,9 puncte de rating si 9,0% cota de piata, pozitionandu-se astfel pe locul secund in topul televiziunilor din Romania.

Minutul de maxima audienta, atins chiar la debutul editiei (22:30), a adunat in fata micilor ecrane aproape un milion (994.000) de fani ai emisiunii “Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,821,01225
 Kanal D2,99,0524
 Romania TV2,98,8514
CASH TAXI Antena 32,78,2481
22:30-23:45Antena 12,67,9460
 Realitatea TV1,34,0234
 Prima TV0,92,7158
 Pro 20,82,3135
 ETNO0,72,3132
 Disney0,72,1121
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:31.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Premiera show-ului Cash Taxi, in topul audientelor

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Premiera de aseara a show-ului „Cash Taxi”, prezentat de Catalin Cazacu, a tinut in fata micilor ecrane sute de mii de telespectatori din intreaga tara, pozitionand astfel Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Prima editie „Cash Taxi”, filmata la malul Marii Negre, pe strazile Constantei, la volanul taxi-ului aflandu-se simpaticul si generosul Catalin Cazacu, a fost asteptata cu sufletul la gura de fanii Kanal D. Provocarile lansate de prezentator celor care i-au deschis portiera autoturismului, intrebarile pline de umor si neprevazut, dar si povestile de viata ale concurentilor spuse pe parcursul cursei, au starnit interesul telespectatorilor pentru noul show difuzat de Kanal D.

In intervalul de difuzare, 22:30 – 23:45, Kanal D s-a clasat pe locul secund in topul audientelor, la nivel National, cu 3,3% rating si 9,5% cota de piata. Aproape 800.000 de romani au urmarit aseara, in minutul de maxima audienta (atins la 22:37), cel mai indragit show din Romania, „Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,920,11237
 Kanal D3,39,5589
 Antena 13,29,2569
CASH TAXI Romania TV2,88,2508
22:30-23:45Antena 31,95,5338
 DigiSport 11,33,9240
 Prima TV1,23,4211
 Realitatea TV1,03,0187
 National TV0,92,5156
 Pro 20,82,4147
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:30.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending