Connect with us

AUDIENȚE TV

Grupul PRO TV anunță rezultatele financiare și de audiență pentru trimestul al patrulea și pentru întregul an 2017

• În 2017, grupul PRO TV a înregistrat cel mai bun profit operațional din ultimii 10 ani
• Veniturile nete ale grupului PRO TV au crescut în 2017 cu 9.5% la o rată constantă a cursului de schimb valutar față de aceeași perioadă a anului 2016
• În 2017, grupul PRO TV a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, având o creștere de 2.3 puncte procentuale în share, pe durata întregii zile, față de anul 2016.

Published

on

Foto Credit: PRO TV

În 2017, grupul PRO TV, parte a Central European Media Enterprises Ltd. (”CME”), a fost lider absolut de audiență pe toate categoriile de public, comercial, urban și național.

Grupul, din care fac parte șapte televiziuni (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, MTV România și PRO TV Internațional), a obținut venituri nete în valoare de peste 191 milioane de dolari, reprezentând o creștere cu 9.5% comparativ cu anul 2016, la o rată constantă a cursului de schimb valutar.

 

Ne bucurăm să observăm că, în fiecare an, poziția de lider a grupului PRO TV pe piața media din România se reconfirmă. Atât în 2018, cât și în anii care urmează, ne vom păstra obiectivul principal, de a le oferi telespectatorilor conținut de calitate, informații relevante și divertisment de top, rețetă cu care românii sunt obișnuiți. Le mulțumesc tuturor colegilor mei pentru dedicarea de care dau dovadă în fiecare zi, iar partenerilor noștri le promitem că vom avea un 2018 plin de rezultate bune.”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Suntem extrem de mândri de succesul și de realizările echipei noastre din România. Implicarea lor în crearea programelor de cea mai bună calitate continuă să mențină PRO TV în topul celor mai populare televiziuni din România. Așteptăm cu interes un nou an cu rezultate de audiență foarte bune.”, a declarat Mark Kobal, Head of Investor Relations at CME.

 

Rezultatele grupului PRO TV în trimestrul al patrulea (octombrie-decembrie 2017)

În trimestrul al patrulea, grupul PRO TV a obținut venituri nete în valoare de peste 63 milioane de dolari, reprezentând o creștere de 9.0% la o rată constantă a cursului de schimb valutar față de aceeași perioadă a anului 2016.

La nivelul rezultatelor de audiență* înregistrate în perioada octombrie-decembrie 2017, grupul PRO TV și-a menținut poziția de lider pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârsta între 18 și 49 ani, grupul PRO TV a obținut o medie de 4.7 puncte de rating și 27.0% share.

 

Rezultatele grupului PRO TV la nivelul întregului an 2017

În perioada ianuarie-decembrie 2017, grupul PRO TV a obținut un venit net în valoare de peste 191 milioane de dolari, în creștere cu 9.5% la o rată constantă a cursului de schimb valutar, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016. Creșterea înregistrată în 2017 în România reprezintă cea mai mare creștere la nivelul țărilor pentru care CME a raportat rezultatele financiare (Bulgaria, Cehia, România și Slovacia).

 

În 2017, grupul PRO TV a obținut pe segmentul publicului comercial pe durata întregii zile o medie de 4.6 puncte de rating și 27.4% share.

 

*Sursă date: Kantar Media România

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Finala EXATLON a fost lider de audienta pe toate segmentele de public

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Show-ul “Exatlon”, reality-ul fenomen care a tinut in fata micilor ecrane milioane de romani, timp de patru luni, si-a desemnat miercuri marele castigator al primului sezon. In urma voturilor telespectatorilor, Vladimir Draghia a fost ales castigatorul “Exatlon”, editia difuzata aseara fiind urmarita, in cele peste trei ore de difuzare, de peste 1.7 milioane de telespectatori din intreaga Romanie, in fiecare minut al difuzarii.

Finala “Exatlon” a tinut in fata micilor ecrane, in medie, aproape patru milioane si jumatate (4.454.000) de romani, care au vizionat cel putin un minut cel mai iubit reality sportiv televizat din tara.

Aseara, Kanal D a fost lider incontestabil de audienta, statia inregistrand cote de piata de peste 20%, pe toate targeturile monitorizate. Mai mult, la nivelul populatiei de la nivel national, cota de piata inregistrata aseara de Kanal D a fost aproape dubla, comparativ cu cea a urmatorului post TV clasat.

Astfel, in intervalul 19:55 – 23:23, Kanal D a inregistrat 8,0% rating si 26,0% cota de piata, pe targetul Comercial, 9,8% rating si 25,1% cota de piata, pe targetul National, si 8,8% rating si 22,9% cota de piata, pe targetul All Urban.

Momentele de culise, imaginile in direct cu cei doi finalisti, dar si cu fostii concurenti de la “Exatlon” care i-au sustinut pe cei doi, din platoul special amenajat in studiourile Kanal D, au tinut aseara in fata micilor ecrane, pe intreaga durata de difuzare a show-ului, milioane de fani. In Minutul de maxima audienta, atins la 23:14, cand prezentatorul emisiunii Cosmin Cernat se pregatea sa dezvaluie numele castigatorului “Exatlon”, ales in urma voturilor telespectatorilor, peste doua milioane (2.318.000) de fani asteptau cu sufletul la gura deznodamantul show-ului.

“Exatlon” a fost un adevarat fenomen in Romania, cucerind inca de la prima editie, inimile romanilor. In acea zi, Show-ul revolutionar a obtinut cifre uriase de audienta de-a lungul celor peste patru luni de la debut.

Cea mai vizionata editie “Exatlon” a fost cea din 11 martie, cand la nivelul populatiei din intreaga tara, competitia sportiva a fost urmarita in fiecare minut al difuzarii de 2.259.000 de telespectatori (in minutul de aur, productia a fost urmarita de aproape trei milioane de fani). In acea zi, “jocul de comunicare”, premiul pus la bataie fiind mesajele primite din partea membrilor familiei echipei castigatoare, a tinut in fata micilor ecrane, in medie, aproape cinci milioane de romani care au vizionat cel putin un minut la Kanal D.

 

Target National

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,825,11749
 Antena 15,815,01043
 Pro TV3,910,1705
EXATLONRomania TV2,05,2363
19:55-23:23Antena 31,74,3302
 National TV1,43,6247
 TVR 21,33,4238
 Prima TV1,33,4236
 TVR 11,12,8196
 Realitatea TV0,71,7118
Source: Kantar Media Romania    
Date: 23.05.2018    

 

Target Comercial

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,026,0357
 Antena 15,718,5254
 Pro TV5,216,8230
EXATLONTVR 21,03,142
19:55-23:23National TV0,92,940
 TVR 10,72,231
 DigiSport 10,61,927
 Pro 20,61,927
 Realitatea TV0,61,825
 Antena 30,61,825
Source: Kantar Media Romania    
Date: 23.05.2018    

 

Target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,822,9851
 Antena 15,614,6544
 Pro TV4,611,9441
EXATLONAntena 32,46,2230
19:55-23:23Romania TV1,84,8178
 TVR 21,43,7139
 TVR 11,23,0111
 National TV1,12,9108
 Prima TV0,92,489
 Realitatea TV0,82,179
Source: Kantar Media Romania    
Date: 23.05.2018    

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Semifinala EXATLON, lider de audienta pe toate segmentele de public!

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de aseara „Exatlon” a pozitionat Kanal D pe primul loc pe toate targeturile monitorizate, cu 8,7% Rating si 25,4% cota de piata, pe targetul Comercial, 9,1% Rating si 21,8% cota de piata, pe targetul All Urban, si 9,7% Rating si 23,7% cota de piata, la nivelul publicului National (tabel audiente, mai jos).

Minutul de aur, inregistrat la 22:36, cand avea loc una dintre confruntarile dramatice intre Ionut si Stefan, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, 2 454. 000 de telespectatori.  3.901.000 de telespectatori, in medie, au vizionat cel putin un minut editia de aseara a emisiunii.

 

Audiente „Exatlon”

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,725,4389
 Pro TV8,123,5360
 Antena 17,020,5313
EXATLONRomania TV0,72,030
20:00-23:13Digi 240,61,726
 Prima TV0,61,726
 Pro Cinema0,61,625
 Antena 30,51,523
 Pro 20,51,523
 Comedy Central0,51,523
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.05.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D9,121,8875
 Pro TV7,918,9759
 Antena 16,114,7590
EXATLONAntena 32,76,4256
20:00-23:13Romania TV1,94,6184
 TVR 10,92,287
 Realitatea TV0,92,183
 Prima TV0,82,080
 National TV0,82,079
 Digi 240,81,975
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.05.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,723,71727
 Pro TV7,819,01388
 Antena 15,413,3974
EXATLONAntena 32,25,4391
20:00-23:13Romania TV2,15,2382
 Prima TV1,02,4179
 National TV0,92,1156
 TVR 10,92,1155
 Realitatea TV0,81,9137
 Pro Cinema0,71,7125
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.05.2018    

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Chefi la Cuţite a fost lider de audienţă! Din 120 de concurenți, vor rămâne doar 18!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Ultima ediție de preselecții „Chefi la cuțite” a fost lider de audiență și a adus în fața chefilor ultimele cuțite împărțite celor care merg mai departe.

Emisiunea a fost luni seară, 21 mai, lider de piață în intervalul său de difuzare (20.00-23.04), cu o audiență medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 7,9 puncte de rating și 26,2% cota de piață. Aproape 1.700.000 de români la nivelul întregii țări au urmărit show-ul în minutul de maximă audiență de la 21.38.

Ultimele farfurii degustate și ultimele voturi de încredere acordate aseară de către chefi au marcat o primă etapă încheiată în sezonul 5 al emisiunii „Chefi la cuțite”, însă emoțiile bucătarilor nu s-au risipit. Luni seară, jurații au avut parte de multe surprize în farfurii, dar și din spatele ușilor, căci multe fețe cunoscute și-au făcut apariția în fața mesei de jurizare. Vali Butnaru și Olivia Păunescu, prezentatorii matinali ai Observatorului, au demonstrat că fac o echipă bună și la bancul de lucru. Preparatul lor i-a lăsat pe chefi cu impresia că în spatele ușilor s-ar afla un bucătar venit special din Italia, însă porția de paste cu creveți a fost doar surpriza pregătită de cei doi, special pentru Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu. Și Vlad Roșca, regizorul artistic al emisiunii Chefi la cuțite a trecut din spatele camerelor direct la bancul de lucru. Lucrează cu cei trei jurați de mulți ani și știe exact cum să le impresioneze papilele gustative, motiv pentru care, rețeta sa dulce a primit un cuțit de aur.

Tot aseară, toți concurenții care au primit votul de încredere al chefilor în preselecții au trecut prin emoțiile primei probe de Bootcamp. Din 120, la finalul testărilor din Bootcamp vor rămâne doar 18: ,,Suntem toți în același vis, e extraordinar de frumos. Este intimidant să vezi mulți oameni în jurul tău atât de siguri pe ei. Îți trec sute de mii de gânduri în momentul acela. Stresul e maxim.”, au mărturisit bucătarii. În aparență simplă, prima provocare a celor de la bancul de lucru a fost să pregătească renumitele aperitive canapé. Termenul a ridicat multe sprâncene în rândul bucătarilor, iar libertatea de a folosi orice ingredient din coșurile primite i-a încurcat pe mulți dintre aceștia. Canapelele, aceste gustări prezente la orice eveniment, sunt antreuri ce au în general la bază un foitaj și un topping.  Simțul estetic, inventivitatea, capacitatea de a face combinații de gusturi și mai ales rapiditatea la bancul de lucru, au fost toate parte din prima provocare a Bootcampului. Concurenții au avut la dispoziție 60 de minute, iar juniorii s-au întrecut și ei cu cei a căror experiență în domeniul culinar este mai mare decât vârsta lor. Și cei trei chefi au avut emoții, pentru că după degustarea aferentă primei probe, în care 120 de bucătari s-au întrecut în cele mai savuroase și aspectuoase antreuri, doar 60 vor merge mai departe, iar 18 se vor califica în echipele finale. Tocmai de aceea, Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu au privit îndeaproape tehnica și modul de lucru al fiecăruia, pregătiți să jurizeze dur și să-I trimită în proba următoare doar pe cei mai talentați: Trebuie să fim foarte atenți, să îi controlăm pe toți, să observăm cum gătesc. Chiar sunt curioși dacă înțeleg conceptul și cum o vor transpune în farfurii. Este, poate, cel mai important moment din emisiune.“, au mărturisit cei trei.

Cine va trece mai departe către următoarele provocări din Bootcamp, care este numele celor 18 bucătari ce se vor califica în cele trei echipe ale chefilor și în ce culori vor străluci șorțurile din sezonul de poveste Chefi la cuțite, telespectatorii pot vedea diseară, de la 20:00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban  si National
Perioada 21 mai 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending