Connect with us

ALL MEDIA

Haluk Kurcer – Kanal D: ”Noi nu plecăm, nu vindem. Vrem să creştem”

Published

on

 

Tinta turcilor de la Dogan, compania care operează Kanal D, al treilea post de televiziune că audienţă din România, este să crească pe piaţa locală, în principal organic, dar fără să excludă eventuale achiziţii, a spus preşedintele Kanal D Haluk Kurcer, într-o discuţie cu HotNews.ro. Întrebat dacă poartă, în prezent, discuţii pentru posibile achiziţii pe piaţa românească, el a răspuns: “Oficial, nu. Dar nu pot spune mai multe”.

Haluk Ziya Kurcer este din 2008 membru în board-ul executiv al Dogan Media International – compania controlată de conglomeratul turc Dogan şi care operează în România postul Kanal D, lansat în urmă cu şapte ani – şi preşedinte al Dogan Group în România. În 2012 şi 2013, televiziunea Kanal D a ocupat locul al treilea în clasamentul audientelor, susţinute de seriale şi emisiuni tabloide şi de divertisment.

În urmă cu un an, într-un interviu acordat HotNews.ro, Haluk Kurcer spunea că se aştepta ca în 2013 televiziunea să atingă pragul de rentabilitate sau să obţină, pentru prima dată, un mic profit. Şi-a atins obiectivul? “Nu”, spune acum Haluk Kurcer, menţinându-şi totuşi optimismul:

“Din punct de vedere al performantei, l-am atins. Şi 2012 a fost un an de succes (…) Iar în 2013, veniturile au crescut cu 28%, deci e un rezultat chiar bun pentru Kanal D.”

“Suntem încă pe minus. Dar oriunde te-ai uita pe piaţă, piaţă nu a mai crescut deloc din 2009 şi cred că în 2013 a mai pierdut în jur de 5%. În timp ce piata scade, noi am crescut cu 28%. Totuşi, ne asteptam la mai mult”, afirma el. Ce s-a întâmplat? Între altele, ordonanta care a schimbat regulile în publicitatea TV în primăvara anului trecut, eliminând agenţiile de media de pe traseul banilor de reclama televizata şi forţând statiile să factureze direct la clienţi.

Haluk Kurcer, despre efectele ordonanţei publicităţii TV:

“Aceste noi reguli, reglementari ne-au afectat foarte mult. Nimeni nu se astepta să apară în acel moment. Au afectat toată piata, timp de cel puţin două-trei luni când nimeni nu a înţeles cum să procedeze. Acele lucruri au afectat negativ piata. Acum, lucrurile s-au aşezat, merg mult mai uşor”.
“În cele din urmă, (ordonanta – n.r.) nu ne-a afectat extrem de negativ. Dar la început toată piaţă a fost afectată negativ, nu doar Kanal D. A început cu agenţiile de media, lovite foarte, foarte greu, iar Kanal D a resimţit acest lucru pentru că lucrăm direct cu agenţiile. Nicio televiziune nu poate ocoli agenţiile, mereu avem nevoie de ele, pentru că ele realizează planurile media pentru clienţi”.
“Dar aceasta este legea şi nu putem face nimic. Toată piaţă a fost afectată la început, dar acum lucrurile s-au aşezat, lumea ştie cum să procedeze. Am învăţat să lucrăm direct cu clienţii, nu e uşor”
E mai bine sau mai rău ca înainte? “N-aş putea spune. Poate, operaţional, povară a crescut, pentru că avem mai mulţi oameni – în loc să lucrăm cu 10-15 agenţii, să emitem 10-15 facturi, acum emitem 100-150″.

Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending