Connect with us

ALL MEDIA

Haluk Kurcer – Kanal D: ”Noi nu plecăm, nu vindem. Vrem să creştem”

Published

on

 

Tinta turcilor de la Dogan, compania care operează Kanal D, al treilea post de televiziune că audienţă din România, este să crească pe piaţa locală, în principal organic, dar fără să excludă eventuale achiziţii, a spus preşedintele Kanal D Haluk Kurcer, într-o discuţie cu HotNews.ro. Întrebat dacă poartă, în prezent, discuţii pentru posibile achiziţii pe piaţa românească, el a răspuns: “Oficial, nu. Dar nu pot spune mai multe”.

Haluk Ziya Kurcer este din 2008 membru în board-ul executiv al Dogan Media International – compania controlată de conglomeratul turc Dogan şi care operează în România postul Kanal D, lansat în urmă cu şapte ani – şi preşedinte al Dogan Group în România. În 2012 şi 2013, televiziunea Kanal D a ocupat locul al treilea în clasamentul audientelor, susţinute de seriale şi emisiuni tabloide şi de divertisment.

În urmă cu un an, într-un interviu acordat HotNews.ro, Haluk Kurcer spunea că se aştepta ca în 2013 televiziunea să atingă pragul de rentabilitate sau să obţină, pentru prima dată, un mic profit. Şi-a atins obiectivul? “Nu”, spune acum Haluk Kurcer, menţinându-şi totuşi optimismul:

“Din punct de vedere al performantei, l-am atins. Şi 2012 a fost un an de succes (…) Iar în 2013, veniturile au crescut cu 28%, deci e un rezultat chiar bun pentru Kanal D.”

“Suntem încă pe minus. Dar oriunde te-ai uita pe piaţă, piaţă nu a mai crescut deloc din 2009 şi cred că în 2013 a mai pierdut în jur de 5%. În timp ce piata scade, noi am crescut cu 28%. Totuşi, ne asteptam la mai mult”, afirma el. Ce s-a întâmplat? Între altele, ordonanta care a schimbat regulile în publicitatea TV în primăvara anului trecut, eliminând agenţiile de media de pe traseul banilor de reclama televizata şi forţând statiile să factureze direct la clienţi.

Haluk Kurcer, despre efectele ordonanţei publicităţii TV:

“Aceste noi reguli, reglementari ne-au afectat foarte mult. Nimeni nu se astepta să apară în acel moment. Au afectat toată piata, timp de cel puţin două-trei luni când nimeni nu a înţeles cum să procedeze. Acele lucruri au afectat negativ piata. Acum, lucrurile s-au aşezat, merg mult mai uşor”.
“În cele din urmă, (ordonanta – n.r.) nu ne-a afectat extrem de negativ. Dar la început toată piaţă a fost afectată negativ, nu doar Kanal D. A început cu agenţiile de media, lovite foarte, foarte greu, iar Kanal D a resimţit acest lucru pentru că lucrăm direct cu agenţiile. Nicio televiziune nu poate ocoli agenţiile, mereu avem nevoie de ele, pentru că ele realizează planurile media pentru clienţi”.
“Dar aceasta este legea şi nu putem face nimic. Toată piaţă a fost afectată la început, dar acum lucrurile s-au aşezat, lumea ştie cum să procedeze. Am învăţat să lucrăm direct cu clienţii, nu e uşor”
E mai bine sau mai rău ca înainte? “N-aş putea spune. Poate, operaţional, povară a crescut, pentru că avem mai mulţi oameni – în loc să lucrăm cu 10-15 agenţii, să emitem 10-15 facturi, acum emitem 100-150″.

Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Măruță revine la ”prima iubire”, radioul, ca prezentator al matinalului ProFM, ”Dimineața blană”

Published

on

Foto Credit: PRO FM
 

Matinalii Sebastian Coțofană, Radu Țibulcă și Ramona Dumitrescu vor pleca în misiune la Bonțida, la Electric Castle, și ”îi cedează” lui Cătălin Măruță butoanele matinalului ProFM,”Dimineața Blană”, în zilele de 18, 19 și 20 iulie, de la 7.00 la 10.00.

După cum Măruță însuși a povestit, la 25 de ani de ProFM, că și-a dorit mereu să se întoarcă la prima dragoste, radioul, iată că visul împărtășit a devenit vis implinit. Cătălin se întorce în studioul radio, la ProFM!

El o va avea alături pe DJ-ița ProFM  Mădălina Vintilă și împreună vor duce mai departe momentele preferate ale ascultătorilor ProFM: vor învârti Roata Vacantzatziki, trimițând fanii norocoși direct în Grecia (Corfu, Thasos, Zakynthos, Halkidiki), vor da invitații la film și vor oferi vinuri speciale. Tot în studioul ProFM vor veni și ”Noaptea Târziu”, Liviu Teodorescu, Speak și Raluca. După toate semnalele, se anunță trei zile cu surprize foarte plăcute la ProFM!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Competiția de fotografie Next Image va avea loc în Europa Centrală și de Est și țările nordice

Published

on

 

Huawei, lider în tehnologie și inovație la nivel global, lansează competiția de fotografie Next Image Mobile Photography Contest, oferindu-le posibilitatea tuturor pasionaților de fotografie cu smartphone-ul să își împărtășească viziunea asupra lumii moderne cu ajutorul propriului limbaj și al sistemului avansat de cameră care pune în lumină fotografia inteligentă. Fotografiile pot fi înscrise în competiție în perioada 09 iulie 2018 -20 august 2018.

Pasionații de fotografie își pot înscrie cadrele pe platforma dedicată competiției – http://campaign.consumer.huawei.com/ro/, în șase categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: Faces, Good Night, Hello, Life!, Check-In, Nature și Story Board. Fotografiile înscrise vor fi prezentate într-o galerie online și vor face subiectul unui vot public, până pe data de 28 august 2018. În săptămâna următoare, membrii juriului internațional vor alege câștigătorii din rândul primelor 50 cele mai votate fotografii din fiecare categorie. Juriul este format din:

  • Yanmin Wang – Președinte Huawei Consumer Business Group Huawei Europa Centrală și de Est și țările nordice
  • Dominic Bracco – Fotograf oficial National Geographic
  • Alex Lambrechts – Fotograf certificat Leica
  • Tomasz Lazar – Laureat World Press Photo
  • Bobby Anwar – Fotograf danez
  • Gal Gadot – Actriță, imaginea seriei Huawei P20

 

Primele 50 de fotografii din clasamentul Europei Centrale și de Est și țărilor nordice vor fi, de asemenea, înscrise în competiția globală Next Image.

„Am considerat întotdeauna camerele drept o caracteristică principală a smartphone-urilor noastre și ne bucurăm să vedem că, odată cu cea mai nouă tehnologie disponibilă, oamenii pot surprinde imagini la o calitate superioară. Iar odată cu lansarea competiției Next Image sperăm să oferim șansa acestei noi generații de fotografi să își găsească inspirația”, a declarat Zachary Jianglinchao, Country Manager Huawei Romania.

„Smartphone-urile fac posibil un nou tip de fotografie, unul care ne permite să fim mai spontani și creativi, mult mai confortabil pentru persoana aflată în spatele camerei. Cred cu tărie că telefoanele care îmbină viziunea fiecăruia dintre noi cu o cameră avansată pot fi folosite ca mediu de exprimare artistic, ajutându-ne să schimbăm modul în care vedem lumea. Această competiție ne oferă ocazia să interacționăm cu tot ceea ce ne înconjoară și să explorăm limitele creativității noastre”, a declarat Vlad Eftenie, ambasadorul competiției Next Image în România.

Premiul pentru câștigătorii fiecărei categorii va consta în câte un Matebook X, publicarea fotografiei în revista National Geographic și suma de 2,000 euro. Ocupanții locurilor doi și trei vor primi câte un smartphone Huawei P20 Pro, respectiv un Huawei P20. Nu în ultimul rând, juriul va acorda un titlu Grand Prix, al cărui premiu va consta într-un Matebook X, publicarea fotografiei câștigătoare în revista National Geographic, suma de 10,000 euro și șansa de a participa, în luna septembrie, în Italia, la o expediție fotografică de 10 zile, organizată de National Geographic.

Odată cu introducerea primei camere duale pe un smartphone, pentru modelul P9, Huawei a stabilit un nou standard în industria camerelor prezente pe dispozitivele mobile. Acum, aproape trei ani mai târziu, compania face același lucru cu lansarea Huawei P20 Pro, primul smartphone care folosește un sistem triplu de lentile, alături de un sistem avansat de inteligență artificială (AI) care îmbunătățește calitatea imaginilor și sparge barierele fotografiei. Combinând datele primite de la toți cei trei senzori, P20 Pro oferă o calitate fără precedent a imaginilor în condiții de lumină scăzută sau contrast ridicat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Statiile tv ale Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. raman in grilele UPC si FOCUS SAT si dupa iesirea din “must carry”

Published

on

 

Posturile de televiziune Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si ZU TV vor continua sa fie distribuite neintrerupt, in retelele UPC si pe platforma DTH Focus Sat, in baza parteneriatului stabil si de lunga durata pe care Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. il au cu UPC Romania SRL si cu Focus Sat Romania SRL.

In luna iunie 2018 trustul INTACT a anuntat iesirea posturilor sale tv din “must carry” si incheierea unui parteneriat cu grupul RCS& RDS pentru acordarea dreptului de retransmitere a programelor tv.

Canalele Tv Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si Zu Tv vor mai putea fi receptionate in curand doar in retelele distribuitorilor care doresc incheierea unui contract de retransmisie.

In acest moment, astfel de contracte sunt semnate cu societatile RCS & RDS, UPC, Focus Sat, Orange si alte societati de distributie cu acoperire locala si regionala. De asemenea, exista discutii cu ceilalati distribuitori de programe tv cu scopul incheierii contractelor de distributie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending