Connect with us
 

Ieri seară, „Ham talent” a fost lider de audiență atât în mediul urban, cât și la nivelul întregii țări.  

PUBLICUL URBAN

Astfel, în intervalul orar 20:29 – 23:06, atunci când a fost difuzat show-ul, Antena 1 a obținut, în medie, la nivelul publicului din mediul urban, un rating de 8,8 puncte și 16,8% cotă de piață, în timp ce ProTV, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat 7,9 puncte de rating și 15,1 procente din cota de piață.

PUBLICUL NATIONAL

Clasamentul se menține în favoarea Antenei 1 și la nivelul întregii țări, unde a condus cu o medie de 7,9 puncte de rating și 15,8 procente din cota de piață. ProTV, clasat și de această dată pe locul al II-lea. În minutul de aur al ediției, 20:47, peste 2.000.000 de români erau cu ochii pe Antena 1 și urmăreau „Ham talent”.

PUBLICUL COMERCIAL 

La nivelul publicului comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, conform cifrelor furnizate de Kantar Media, Antena 1 s-a clsat pe locul secund, in timp ce PRO TV a fost lider de audienta, detalii aici! 

Sursa cifre: Kantar Media

Ce animale merg mai departe?

Diversitatea și prietenia au dat un nou spectacol duminică, în cea de-a patra ediție a show-ului, iar membrii juriului au asistat din nou la momente artistice emoționante, puse în scenă de animale, dar atent gândite și, mai ales, supervizate cu dragoste, de stăpânii lor. 

Antena 1

Lehel Paszka a uimit juriul cu abilitățile sale de a struni într-un platou de televiziune nu unul, ci doi cai. „Fără cai nu pot să-mi imaginez viața. În fiecare zi sunt lângă mine. Până la 22 de ani am făcut alte sporturi, am fost campion național la karate. Atunci am lăsat tot ce am făcut în spate și am cumpărat un cal”, a mărturisit concurentul. „Știu ce înseamnă să fii limitat de spațiul de aici, dar modul în care execuți și modul în care comunici cu caii mi se pare fantastic, bravo” i-a spus Mihai Petre.

„Este impresionant ce ai reușit să faci”, i-a mărturisit Beatrice Rancea, care înțelege perfect cât este de greu să stăpânești un animal în astfel de condiții, mai ales că și ea a încercat la un moment dat să introducă într-un spectacol al ei un cal. „Ți-o spun cu toată admirația, ai o comunicare cu ei pe care eu o invidiez. Ai tot respectul meu”, i-a transmis și Cocu.

Cristina Gîlcescu și câinele său, de rasă comună, au ales să cucerească juriul făcând puțină mișcare. Ei au făcut fitnes și, spre încântarea tuturor, Freddie a reușit să-și învingă emoțiile și să-și facă mândră stăpâna. „Ce numești tu fitnes eu numesc exerciții bine pregătite. Mi-a plăcut foarte mult felul în care se aliniază la picior. Am văzut ceva extrem de plăcut”, i-a încurajat Cocu.

Freddie s-a născut la ea în casă, dar a fost dat spre adopție, pentru că tânăra avea deja foarte mulți căței. Cu toate că stăpâna lui a vrut să îl lase în grija cuiva de încredere, în scurt timp a aflat că Freddie fusese scos în stradă de cea care ar fi trebuit să îl iubească. Cristina a căutat cățelul cu disperare și, spre norocul ei, l-a găsit, moment în care i-a promis că nu se vor mai despărți niciodată.

Ham Talent

Asociația „Prietenii animalelor” din Sighetu Marmației, înființată cu scopul de a găsi un cămin necuvântătoarelor abandonate, a fost reprezentată la „Ham talent” de Andreea și Petre, doi tineri care prețuiesc animalele mai mult decât orice. Andreea Miclean are acasă șapte căței, un iepuraș, o țestoasă, un dihor, un arici și doi motani. Acum ceva timp a salvat o iapă, rănită și bătrână, aflată în pragul epuizării. „Nu cred că pot să trec liniștită pe lângă un animal care are nevoie de ajutor. Nu cred că m-ar lăsa conștiința.

Cred că animalele fac lumea mai bună și dacă ele n-ar fi, am uita, probabil, să avem emoții”, a declarat emoționată Andreea Miclean. Membrii juriului i-au felicitat pentru tot ceea ce fac și le-au spus că exemplul lor este demn de urmat.

Tot aseară a fost prezentat și Max, un Terra Nova superb, care și-a ajutat stăpânul să depășească cu bine atacurile de panică pe care le avea. „De cum a intrat Max în viața mea am scăpat de boală. Cred că m-a vindecat blândețea lui”, a spus el. „De multe ori, oamenii salvează animalele, dar în cazul ăsta cățelul a salvat stăpânul”, a observat Pepe, emoționat.

Rita Pataki a reușit să ridice în picioare toți membrii juriului, care au aplaudat-o îndelung. Venită tocmai din Budapesta, Rita părea că are doi cățeluși teleghidați, atât de bine i-au ascultat indicațiile. „Se vede că lucrați în cunoștință de cauză, că înțelegeți câinele și că folosiți o metodă potriviă. De departe cel mai frumos număr, mulțumesc mult de tot”, a lăudat-o Gabriel Cocu. „E unul dintre cele mai frumoase lucruri pe care le-am văzut pe scena Ham talent”, i-a spus și Diana Munteanu, iar astfel s-au clasat cu cinci de „Da” în etapa următoare a emisiunii.

[nextpage title=”continuarea pe urmatoarea pagina!”]

Rita se ocupă, printre altele, și de copiii cu dizabilități fizice. Are trei câini, toți adoptați și s-a preocupat singură să-i dreseze. „Între un câine și stăpânul lui se poate crea o legătură foarte strânsă. Îmi face foarte mare plăcere să mă ocup de ei, îmi aduc o bucurie imensă și acum nici nu-mi pot imagina cum ar fi viața mea fără acești trei căini”, a declarat concurenta.

Luciana Manole coordonează echipa de terapie asistată de animale a Clubului câinilor utilitari. Gigica a fost găsită pe stradă, iar acum este un câine utilitar. „Pentru mine, ea este o eroină”, spune Luciana. „Gigicăi îi plac foarte mult copiii și ori de câte ori îi vede se înveselește. De fiecare dată când văd un copil care evoluează mă gândesc că am făcut un lucru bun”, mărturisește Luciana. „Vreau ca oamenii să știe că există câini de terapie, că e foarte bine pentru copii să crească alături de căței, sunt foarte multe studii care vorbesc despre beneficiile conviețuirii cu un câine”, menționează tânăra.

„Am rămas impresionat de ceea ce faceți”, le-a transmis Mihai Petre. „Am întâlnit încă o ființă nobilă. Nu e puțin să iei un cățel de pe stradă și să lucrezi cu el suficient de mult ca să-l faci un cățel de terapie asistată”, a precizat Cocu.

Constantin Crăciun și oaia Frumușica nu se mai dădeau duși de pe scena „Ham talent”. Constantin Crăciun a mizat pe costumația lui, accesorizată cu ciulini, pentru a arăta care este viața oilor, dar și condiția țăranului român. El vrea să înființeze un nou sport în România: corida… cu berbeci. Amuzați de inițiativa lui, trei membri ai juriului au decis că merită să meargă mai departe în etapa următoare a emisiunii.

Juriul HAM TALENT ANTENA 1

Juriul HAM TALENT
ANTENA 1

Varvara Cobozeva din Chișinău și stolul ei de porumbei superbi au oferit un moment diafan. „Eu m-am simțit exact ca-ntr-o poveste, felicitări”, a recunoscut Pepe. „Mi-a plăcut foarte mult momentul tău, a fost foarte romantic. Nu-mi amintesc să fi văzut un număr cu porumbei ca acesta, felicitări”, i-a transmis și Diana.

„Impactul vizual pe care reușești să-l creezi este foarte puternic. E impresionant totul. Mi-a plăcut și mie”, a recunoscut și Mihai Petre. „Așteptam un moment atât de frumos”, a spus și Beatrice Rancea.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

Roland Garros 2018 – Audiențe record pe toate platformele Eurosport

• Eurosport înregistrează cele mai bune audiențe pentru Roland Garros din ultimii treisprezece ani în Europa: 56.9 millioane de telespectatori au urmărit transmisiunile Eurosport
• Finala Simona Halep – Sloane Stephens în top patru audiențe all-time pentru Eurosport România

Published

on

Foto Credit: Eurosport
 

Eurosport a prezentat cifrele de audiență pentru canalele sale TV și platformele digitale în urma transmisiunilor de la Roland Garros și declară ediția din acest an ca fiind cea mai de succes din ultimii treisprezece ani.

Peste 56,9 milioane de fani de pe întregul continent au avut ocazia să urmărească Openul Franței în direct la Eurosport, audiențele din acest an înregistrând o creștere de 11% față de ediția din 2017. Platformele digitale Eurosport au înregistrat peste 29 de milioane de vizionări video pe parcursul evenimentului, ceea ce a reprezentat o creștere de 23% pentru canalele de social-media ale Eurosport: Facebook, YouTube și Instagram.

Finala feminină dintre Simona Halep și Sloane Stephens a fost cea mai vizionata din 2005 până în prezent. O medie de aproximativ 3,7 milioane de telespectatori din toată Europa au urmărit programele Eurosport pentru a vedea prima victorie românească într-o finală feminină de la Roland Garros din ultimii 40 de ani.

La nivel european*, o medie de 4,5 milioane de telespectatori au urmărit duminică, 10 iunie, finala dintre Rafael Nadal și Dominic Thiem. Cifrele de audiență au transformat acest eveniment în cea mai urmarită finală masculină de la Roland Garros din anul 2005 încoace.

În medie 1,3 milioane de telespectatori pe zi au urmărit duelurile de pe zgura pariziană de-a lungul celor 15 zile ale Openului Franței, ceea ce a făcut ca ediția din acest an a Roland Garros să fie cea mai vizionată din 2005 până în prezent. S-a înregistrat o creștere de 17% față de 2017 și + 35% față de anul 2016. România a contribuit semnificativ la această performanță, înregistrând o creștere +30% a cotei de piață în comparație cu 2017 (target all, urban). Tot în comparație cu 2017, finala feminină a adus o creștere de +27% în materie de reach (000), target Urban all, respectiv +36% bărbați 18-49.

Respectându-și angajamentul de a oferi fanilor cele mai bune analize prezentate de cei mai cunoscuți experți din domeniu, audiențele emisiunilor dedicate turneului au înregistrat și ele creșteri cu două cifre. Emisiunea Game, Schett & Mats moderată de câștigătorul a șapte turnee de Mare Șlem, Mats Wilander și Barbara Schett – a crescut cu 15% față de 2017* și cu 43% față de 2016. La nivel local, emisiunea Matchball Becker de pe canalul Eurosport Germania, moderată de Boris Becker, a înregistrat o creștere cu 40% mai mulți telespectatori anul acesta, comparativ cu douăsprezece luni în urmă.

De asemenea, de-a lungul transmisiunilor de la Roland Garros, milioane de telespectatori au putut urmări și analizele unor experți celebri precum: Kim Clijsters, Chris Evert, John McEnroe, Patrick Mouratoglou, Henri Leconte (Eurosport Franța), Marion Bartoli (Eurosport Franța), Conchita Martinez (Eurosport Spania), Alex Corretja (Eurosport Spania), Anna Chakvetadze (Eurosport Rusia) sau Greg Rusedski (Eurosport UK).

Clipurile video publicate în perioada turneului de tenis au înregistrat nu mai puțin de 29 de milioane de vizionări pe canalele de social-media ale Eurosport (Facebook, YouTube și Instagram). Peste 1,5 milioane de persoane au interacționat cu conținutul Eurosport de pe Facebook, Twitter, YouTube și Instagram, față de 2017.

 

Recordurile Eurosport ale ediției 2018 a Roland Garros:

 

  • Cea mai mare audiență a Roland Garros din 2005;
  • Ce mai mare audiență din istoria Eurosport Spania în urma transmisiunii finalei de simplu masculin;
  • Transmisiunea semifinalei dintre Marco Cecchinato și Dominic Thiem a adus canalului Eurosport Italia o audiență care ocupă locul patru în topul transmisiunilor all time;
  • Finala feminină de la Roland Garros 2018, a patra transmisiune all time conform audiențelor pentru Eurosport România; creștere de +37% a cotei de piață vs. 2017 (vs. Jelena Ostapenko) și +4% vs. 2014 (vs. Maria Sharapova)
  • Audiențe cu 15% mai mari pentru emisiunea Game, Schett & Mats față de anul 2017 (pan-Euro);
  • Emisiunea Avantage Leconte, moderată de către fostul tenismen Henri Leconte a înregistrat creșteri de 71% a audienței față de 2017 și 56% față de 2016 (Eurosport Franța);
  • Emisiunea Matchball Becker audiențe cu 40% mai mari față de 2017

 

 

* Pe baza cifrelor din 11 piețe cheie – Germania, Polonia, România, Marea Britanie, Olanda, Suedia, Danemarca, Norvegia, Italia, Spania și Franța

** Cifrele de audiență nu includ platformele digitale Eurosport Player sau Eurosport.com

Surse: TNS Gallup Denmark, TNS Gallup Norway, AGF, Stichting KijkOnderzoek, Nielsen Audience Measurement Polska, ARMADATA, KANTAR Media Spain, MMS, BARB, AUDITEL, Mediametrie, TNS Gallup Media/TechEdge, AdvantEdge, All Individuals 3+, All TV Homes, Audience = 9h-25h, Reach = All day. National universe in all markets. Evolution based on the sum of measured countries. Date: 11/06/2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Victorie totală pentru ”Chefi la cuțite”! Vezi aici clasamentele de audiență de ieri seară.

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Luni, 11 iunie, Antena 1 înregistrează o victorie detașată în toate targeturile de referință cu înfruntarea concureților cooking show-ului „Chefi la cuțite””. Ediţia de aseară care a adus eliminarea blondei Antoanela Alexandera plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
CHEFI LA CUTITEAntena 120:3823:371475808395
LAS FIERBINTIPro TV20:3021:351194583297
Film – GARDA DE CORPPro TV21:3523:27879424259
ASK VE MAVIKanal D19:5822:35821429110

Antena 1 s-a clasat pe primul loc  în intervalul 20:38-23:37 cu „Chefi la cuțite”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu sitcom-ul „Las Fierbinti” și filmul de acțiune ”Garda de corp”. Kanal D se menține pe locul trei cu serialul turcesc ”Dragoste și ură”.

 

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Chefi la cuțite”, ieri 11 iunie:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.58.01439.9
Pro TV15.15.91060.7
Kanal D10.94.3766.7
Antena 37.02.7489.6
Romania TV6.32.5441.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.38.2789.8
Pro TV13.35.4516.1
Kanal D9.84.0382.2
Antena 39.13.7353.3
Romania TV5.22.1201.8

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 126.78.7384.0
Pro TV20.06.5288.5
Kanal D7.42.4106.5
Realitatea TV4.51.565.4
Antena 33.81.254.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE. ”Romania-Finlanda” a dat piept cu ”Chefi la cuțite”! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

Sursa foto: Echipa națională de fotbal a României @NationalaRomanieiOfficial
 

Marți, 05 mai, Pro TV a difuzat meciul amical de fotbal ”Romania-Finlanda”, cu audiențe care au plasat stația pe primul loc in clasamente, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
ROMANIA-FINLANDAPro TV20:3622:2518111015454
CHEFI LA CUTITEAntena 120:0023:051321779396
Film – COMANDOPro TV22:3224:191126602334
ASK VE MAVIKanal D19:5822:36827449153

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință cu meciul amical de fotbal „Romania-Finlanda”Antena 1 este pe locul doi cu „Chefi la cuțite” care înregistrează audiențe foarte bune mai ales în targetul comercial. Serialul turcesc ”Dragoste și ură” se bucură de un public fidel care menține Kanal D in topuri chiar și în serile foarte competitive.

Topul posturilor TV românești în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 05 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.58.61533.2
Antena 118.47.31313.7
Kanal D11.54.6818.3
Antena 35.62.2398.7
Romania TV4.61.8330.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.38.9860.9
Antena 119.18.0773.6
Kanal D10.84.5437.3
Antena 36.92.9279.6
Romania TV3.91.6156.3


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.29.0401.5
Antena 126.68.8392.6
Kanal D10.33.4151.6
Prima TV3.61.253.3
Antena 32.10.731.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending