Connect with us

Analize

HAPPY CHANNEL a început grila de toamnă cu dreptul. Staţia a obţinut cifre de top!

Published

on

AUDIENTE TV: Luni, 5 septembrie, zi în care Happy Channel a dat startul noului sezon, postul de televiziune a obținut rezultate spectaculoase pe targeturile 18 – 49 Femei Urban și 18 – 49 Urban.

Emisiunea COOLturală „Happy Day”, prezentată Criss, Vlad, Carmen Brumă și Rapha, telenovelele „Prizoniera dragostei”, Te provoc să mă părăsești” și „Elif”, serialele „Hart of Dixie” și „Motive” au ținut telespectatorii pe Happy Channel.

 

Criss, Vlad, Carmen Brumă și Rapha le-au adus telespectatorilor Happy Channel prima ediție a noului format „Happy Day”, oferindu-le ultimele noutăți în materie de filme, cărți, muzică, cât și informații utile despre sport, alimentație și medicină sub sloganul „Fiecare zi e Happy Day!”.

 

Acasa TV principalul rival HAPPY CHANNEL 

Astfel, Happy Channel s-a clasat pe locul 4 în preferințele telespectatorilor în prime-time, în intervalul 19:00 – 23:00, pe segmentul publicului feminin din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu 1.3 puncte de rating și o cotă de piață de 3.9%, în timp ce Acasa TV s-a situat pe locul 7, cu 0.8 puncte de rating și o cotă de piață de 2.6%.

 

În prime-time, pe segmentul publicului din mediul urban, la categoria de vârstă 18 – 49, Happy Channel s-a poziționat pe locul 5 cu 0.8 puncte de rating și o cotă de piață de 2.8%.

În clasamentul general al televiziunilor, monitorizate la nivelul întregii zile, la categoria publicului feminin 18 – 49 din mediul urban, Happy Channel a înregistrat 0.4 puncte de rating și market share 2.4%, ocupând locul 5.

 

Telenovela „Prizoniera dragostei” s-a clasat pe locul 4 în top all channels, pe segmentul 18 – 49 Urban, cu 1.6 puncte de rating și o cotă de piață de 5.7%.

Telenovela turcească s-a menținut pe locul 4 și în top all channels, pe segmentul publicului feminin din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu 2.2 puncte de rating și o cotă de piață de 7.3%, în timp ce Acasa TV ocupa locul 8 cu 2.4% share și 0.7% puncte de rating.

 

Pe locul 5, în top all channels, target Femei 18-49 Urban, se situează o altă telenovelă turcească, „Elif”, cu 1.2 puncte de rating și o cotă de piață de 3.2%.

 

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Foto Credit: Happy Channel 

 

PREMIILE RADAR DE MEDIA 2016: Tu alegi castigatorii. Voteaza-ti aici favoritii 🙂

 

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Serialul “Fructul oprit” înregistrează un debut modest în audiențe! Vezi care au fost televiziunile cu cele mai mari cote de piață ale serii!

Published

on

Luni, 15 ianuarie, premiera serialului românesc “Fructul oprit” a clasat Antena 1 pe locul doi in targetul comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV, a fost lider de audiență în toate targeturile de referință cu filmul de acțiune „Prințul”. Kanal D, care a difuzat emisiunea „Exatlon Romania”  a obținut locul 2 în targeturile național si urban. Primele şase ediții de pană acum ale „Exatlon Romania” confirmă succesul de care se bucură acest format de televiziune.
Serialul “Fructul Oprit” a fost urmărit in medie pe minut de peste un milion (1.332.000) de telespectatori. Minutul de aur, atins la 19:59, a adunat in fata televizoarelor 1.793.000 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.39.21639.5
Kanal D16.08.51515.9
Antena 114.17.51332.0
Antena 37.64.0720.0
Romania TV5.02.6472.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV16.68.3804.3
Kanal D13.97.0673.9
Antena 112.76.4616.4
Antena 310.05.0485.3
Romania TV6.43.2309.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.610.0445.8
Antena 117.06.9307.4
Kanal D15.26.2275.4
Prima TV3.61.565.8
Antena 33.61.464.5

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Foto Credit: ANTENA 1

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Jeremy Ragsdale caştigă finala celui de-al şaptelea sezon “X Factor”! Vezi cine a câştigat bătălia audiențelor!

Published

on

Vineri, 22 decembrie, gala live a finalei “X Factor” de la Antena s-a clasat pe locul doi in audiențe, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Legenda călărețului singuratic” şi „Viața secretă a lui Walter Mitty”. Pe locul trei s-a aflat Kanal D care e difuzat serialele turcesti „Steaua sufletului” şi „In bataia inimii”.
Finala “X Factor” a fost urmărită in medie pe minut de aproape un milion (977.200) de telespectatori. Minutul de aur al Antenei, atins la 22:31, a adunat in fata micilor ecrane 1.303.300 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.98.41505.6
Antena 112.95.5977.2
Kanal D11.74.9884.6
Romania TV4.92.1371.0
National TV4.21.8315.4

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.77.6732.4
Antena 114.96.0583.6
Kanal D10.14.1395.5
Romania TV5.52.2216.6
Antena 35.02.0196.7

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.69.6429.4
Antena 119.46.8301.6
Kanal D8.42.9129.9
Prima TV2.91.044.6
Romania TV1.90.729.8

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Sursa foto: www.infomusic.ro

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Gala Live a semifinalei “X Factor” înfruntă competiţia! Vezi care au fost cele mai vizionate programe de duminică!

Published

on

Duminică, 17 decembrie, gala live a semifinalelor “X Factor” de la Antena 1 a întâlnit o competiţie acerbă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

PRO TV, a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Viaţa lui Pi” şi „Cum s-o dai sa fie bine?”. Pe locul secund la nivel naţional s-a aflat Kanal D care e difuzat programul special cu Ţociu si Palade „Taxi Don Titi” şi finala live a showului „Bravo, ai stil!” Antena 1 s-a clasat pe locul doi în target urban şi comercial cu gala semifinalei live „X Factor” care s-a desfasurat pe aproape cinci ore si jumătate.
Alte programe care au acumulat o audiență notabilă au fost reality show-ul „Schimb de Mame” de la Prima TV cu o medie de 803.000 de telespectatori şi meciul de Liga I: FCSB – Viitorul Constanţa de pe DigiSport 1 care a înregistrat în medie 645.000 de telespectatori la nivel național.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>Naţional All
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV14.25.5985.0
Kanal D10.44.0720.0
Antena 19.43.7652.8
Prima TV6.72.6464.5
Romania TV5.32.1369.4

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV14.25.5532.3
Antena 112.24.7456.8
Kanal D8.93.5334.5
DigiSport 15.82.3218.3
Antena 35.72.2211.7

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.96.9307.2
Antena 116.05.5246.3
Kanal D9.43.2144.9
Prima TV6.32.296.7
DigiSport 16.12.194.0

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending