HomeAUDIENȚE TVAnalizeHAPPY CHANNEL a început grila de toamnă cu dreptul. Staţia a obţinut cifre de top!

HAPPY CHANNEL a început grila de toamnă cu dreptul. Staţia a obţinut cifre de top!

AUDIENTE TV: Luni, 5 septembrie, zi în care Happy Channel a dat startul noului sezon, postul de televiziune a obținut rezultate spectaculoase pe targeturile 18 – 49 Femei Urban și 18 – 49 Urban.

Emisiunea COOLturală „Happy Day”, prezentată Criss, Vlad, Carmen Brumă și Rapha, telenovelele „Prizoniera dragostei”, Te provoc să mă părăsești” și „Elif”, serialele „Hart of Dixie” și „Motive” au ținut telespectatorii pe Happy Channel.

 

Criss, Vlad, Carmen Brumă și Rapha le-au adus telespectatorilor Happy Channel prima ediție a noului format „Happy Day”, oferindu-le ultimele noutăți în materie de filme, cărți, muzică, cât și informații utile despre sport, alimentație și medicină sub sloganul „Fiecare zi e Happy Day!”.

 

Acasa TV principalul rival HAPPY CHANNEL 

Astfel, Happy Channel s-a clasat pe locul 4 în preferințele telespectatorilor în prime-time, în intervalul 19:00 – 23:00, pe segmentul publicului feminin din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu 1.3 puncte de rating și o cotă de piață de 3.9%, în timp ce Acasa TV s-a situat pe locul 7, cu 0.8 puncte de rating și o cotă de piață de 2.6%.

 

În prime-time, pe segmentul publicului din mediul urban, la categoria de vârstă 18 – 49, Happy Channel s-a poziționat pe locul 5 cu 0.8 puncte de rating și o cotă de piață de 2.8%.

În clasamentul general al televiziunilor, monitorizate la nivelul întregii zile, la categoria publicului feminin 18 – 49 din mediul urban, Happy Channel a înregistrat 0.4 puncte de rating și market share 2.4%, ocupând locul 5.

 

Telenovela „Prizoniera dragostei” s-a clasat pe locul 4 în top all channels, pe segmentul 18 – 49 Urban, cu 1.6 puncte de rating și o cotă de piață de 5.7%.

Telenovela turcească s-a menținut pe locul 4 și în top all channels, pe segmentul publicului feminin din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu 2.2 puncte de rating și o cotă de piață de 7.3%, în timp ce Acasa TV ocupa locul 8 cu 2.4% share și 0.7% puncte de rating.

 

Pe locul 5, în top all channels, target Femei 18-49 Urban, se situează o altă telenovelă turcească, „Elif”, cu 1.2 puncte de rating și o cotă de piață de 3.2%.

 

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Foto Credit: Happy Channel 

 

PREMIILE RADAR DE MEDIA 2016: Tu alegi castigatorii. Voteaza-ti aici favoritii 🙂

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

roxana.voicu@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail!

No comments

Lasă un răspuns