Connect with us

ALL MEDIA

,,Happy Hour”, lider de audienţă de la lansarea în 2011 şi până în prezent (cifre audienta si foto)

Published

on

 

,,Happy Hour” isi consolideaza pozitia de lider absolut de audienta pe intervalul sau orar, de la o editie la alta. Fie ca e vorba de invitati si marturisiri in exclusivitate, de reportaje haioase sau de surprize marca “Happy Hour” pentru vedete, telespectatorii aleg intotdeauna emisiunea prezentata la Pro Tv de Catalin Maruta. Astfel, “Happy Hour” nu numai ca s-a clasat pe locul intai in topul audientelor acestui an, insa in luna martie a inregistrat si un record absolut de audienta de la lansarea sa la Pro Tv in octombrie 2007.

,,Happy Hour”, lider in 2011
De la prima editie din acest an, 10 ianuarie 2011, si pana in prezent, “Happy Hour” a inregistrat o audienta medie ce plaseaza emisiunea in fruntea clasamentului. In intervalul 10 ianuarie 2011 – 30 martie 2011, show-ul lui Catalin Maruta ocupa pozitia fruntasa cu o medie, pe publicul din mediul urban, de 6,3 puncte de rating si 17,9 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 se claseaza a doua, cu o medie de 5,7 puncte de rating si 16,2 % cota de piata. Raportul se pastreaza si pe publicul comerical din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Pro Tv conducand clasamentul cu o audienta medie de 5,2 puncte de rating si 20,4 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care inregistreaza o medie de numai 3,8 puncte de rating si 15,1 % cota de piata.

Martie 2011, luna recordurilor
Luna martie a adus emisiunii “Happy Hour” cifre de audienta de invidiat, show-ul lui Maruta inregistrand cu editia din 23 martie un record de audienta de la lansarea sa la Pro Tv, in octombrie 2007. Mai mult, luna martie a adus si cele mai urmarite trei editii ,,Happy Hour” de la lansarea sa (18, 22 si 23 martie), emisiunea reusind sa isi doboare in aceasta luna propriile recorduri. Martie a debutat la ,,Happy Hour” cu o serie de MARUTisoare muzicale pe care vedete indragite le-au oferit persoanelor importante din viata lor, cu ajutorul lui Catalin Maruta, apoi a continuat cu un mini-serial savuros realizat in Norvegia, acolo unde prezentatorul ,,Happy Hour” a ajuns impreuna cu simpatica sa asistenta, doamna Bamboi. Nu au lipsit insa nici subiectele ,,arzatoare” ale lunii, precum divortul Columbenilor sau scandalul dintre Pepe si Oana Zavoranu, dar nici editiile speciale, cum ar fi cea din 16 martie, prima prezentata de Catalin Maruta in calitate de tatic. Luna martie a adus emisiunii “Happy Hour” primul loc in topul audientelor, iar exclusivitatile prezentate de Catalin Maruta au fost pe placul celor mai multi telespectatori, care au ales intr-un procent impresionant sa urmareasca ,,Happy Hour”: in martie, emisiunea de la Pro Tv a inregistrat pe publicul sau tinta un leadership de 83%. Pro Tv a condus clasamentul in luna martie cu o audienta medie, pe publicul din mediul urban, de 7,0 puncte de rating si 20,8 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 a obtinut in acelasi interval 5,4 puncte de rating si 16,2 % cota de piata. Si pe publicul comercial se pastreaza acelasi raport, cu Pro Tv conducand cu o medie de 5,7 puncte de rating si 23,6 % cota de piata, fata de Antena 1 cu 3,7 puncte de rating si 15,6 % cota de piata.

Tot in Martie, ,,Happy Hour” a obtinut si cea mai buna medie saptamanala la nivel de cota de piata, de la lansarea sa la Pro TV. Astfel, saptamana 21-27 martie 2011 a adus emisiunii cei mai multi telespectatori, devansand saptamana 14-20 martie 2011, care fusese pana la acel moment cea mai urmarita de la lansarea show-ului la Pro Tv. Astfel, in intervalul 21-27 martie 2011, Pro Tv a obtinut la nivelul publicului comercial o medie saptamanala de 6,5 puncte de rating si 29,7% cota de piata, de aproape trei ori mai mult decat obtinea Antena 1 in aceeasi saptamana (3,0 puncte de rating si 13,8 % cota de piata).

Editia din 23 Martie, cea mai urmarita de la lansarea emisiunii
Pe 23 martie, cand Catalin Maruta a prezentat “Happy Hour” pentru prima data din afara platoului, mergand cu a sa Happylica in casa lui Pepe, emisiunea de la Pro Tv a inregistrat un record de audienta la nivelul cotei de piata. Pe 23 martie, Pepe a intrat alaturi de Catalin Maruta in casa din care, cu o seara inainte, Oana luase aproape totul: privelistea care-l astepta era una dezolanta, casa fiind complet goala si devastata. Telespectatorii au urmarit cu sufletul la gura imaginile, curiosi sa afle ce dezvaluiri are Pepe de facut. In minutul de maxima audienta, 18.57, aproape 2 milioane si jumatate de telespectatori la nivelul intregii tari erau cu ochii pe Catalin Maruta. Pe publicul sau tinta, emisiunea inregistra un varf de audienta, la 18.39, de 10,4 puncte de rating si 45,8 % cota de piata, de aproape cinci ori mai mult fata de Antena 1 – 2,4 puncte de rating si 10,7 % cota de piata. Editia din 23 martie a fost lider de audienta in intervalul orar 17.44-18.59 cu o medie, pe publicul din mediul urban, de 9,3 puncte de rating si 29,3 % cota de piata, in comparatie cu Antena 1 care obtinea de doua ori mai putin, adica 4,3 puncte de rating si 13,5 % cota de piata. Si pe publicul comercial Pro Tv a fost fruntas cu o medie de 7,6 puncte de rating si 34,7 % cota de piata, de aproape trei ori mai mult decat Antena 1 cu 3,1 puncte de rating si 14,0 procente din cota de piata.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Măruță revine la ”prima iubire”, radioul, ca prezentator al matinalului ProFM, ”Dimineața blană”

Published

on

Foto Credit: PRO FM
 

Matinalii Sebastian Coțofană, Radu Țibulcă și Ramona Dumitrescu vor pleca în misiune la Bonțida, la Electric Castle, și ”îi cedează” lui Cătălin Măruță butoanele matinalului ProFM,”Dimineața Blană”, în zilele de 18, 19 și 20 iulie, de la 7.00 la 10.00.

După cum Măruță însuși a povestit, la 25 de ani de ProFM, că și-a dorit mereu să se întoarcă la prima dragoste, radioul, iată că visul împărtășit a devenit vis implinit. Cătălin se întorce în studioul radio, la ProFM!

El o va avea alături pe DJ-ița ProFM  Mădălina Vintilă și împreună vor duce mai departe momentele preferate ale ascultătorilor ProFM: vor învârti Roata Vacantzatziki, trimițând fanii norocoși direct în Grecia (Corfu, Thasos, Zakynthos, Halkidiki), vor da invitații la film și vor oferi vinuri speciale. Tot în studioul ProFM vor veni și ”Noaptea Târziu”, Liviu Teodorescu, Speak și Raluca. După toate semnalele, se anunță trei zile cu surprize foarte plăcute la ProFM!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Competiția de fotografie Next Image va avea loc în Europa Centrală și de Est și țările nordice

Published

on

 

Huawei, lider în tehnologie și inovație la nivel global, lansează competiția de fotografie Next Image Mobile Photography Contest, oferindu-le posibilitatea tuturor pasionaților de fotografie cu smartphone-ul să își împărtășească viziunea asupra lumii moderne cu ajutorul propriului limbaj și al sistemului avansat de cameră care pune în lumină fotografia inteligentă. Fotografiile pot fi înscrise în competiție în perioada 09 iulie 2018 -20 august 2018.

Pasionații de fotografie își pot înscrie cadrele pe platforma dedicată competiției – http://campaign.consumer.huawei.com/ro/, în șase categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: Faces, Good Night, Hello, Life!, Check-In, Nature și Story Board. Fotografiile înscrise vor fi prezentate într-o galerie online și vor face subiectul unui vot public, până pe data de 28 august 2018. În săptămâna următoare, membrii juriului internațional vor alege câștigătorii din rândul primelor 50 cele mai votate fotografii din fiecare categorie. Juriul este format din:

  • Yanmin Wang – Președinte Huawei Consumer Business Group Huawei Europa Centrală și de Est și țările nordice
  • Dominic Bracco – Fotograf oficial National Geographic
  • Alex Lambrechts – Fotograf certificat Leica
  • Tomasz Lazar – Laureat World Press Photo
  • Bobby Anwar – Fotograf danez
  • Gal Gadot – Actriță, imaginea seriei Huawei P20

 

Primele 50 de fotografii din clasamentul Europei Centrale și de Est și țărilor nordice vor fi, de asemenea, înscrise în competiția globală Next Image.

„Am considerat întotdeauna camerele drept o caracteristică principală a smartphone-urilor noastre și ne bucurăm să vedem că, odată cu cea mai nouă tehnologie disponibilă, oamenii pot surprinde imagini la o calitate superioară. Iar odată cu lansarea competiției Next Image sperăm să oferim șansa acestei noi generații de fotografi să își găsească inspirația”, a declarat Zachary Jianglinchao, Country Manager Huawei Romania.

„Smartphone-urile fac posibil un nou tip de fotografie, unul care ne permite să fim mai spontani și creativi, mult mai confortabil pentru persoana aflată în spatele camerei. Cred cu tărie că telefoanele care îmbină viziunea fiecăruia dintre noi cu o cameră avansată pot fi folosite ca mediu de exprimare artistic, ajutându-ne să schimbăm modul în care vedem lumea. Această competiție ne oferă ocazia să interacționăm cu tot ceea ce ne înconjoară și să explorăm limitele creativității noastre”, a declarat Vlad Eftenie, ambasadorul competiției Next Image în România.

Premiul pentru câștigătorii fiecărei categorii va consta în câte un Matebook X, publicarea fotografiei în revista National Geographic și suma de 2,000 euro. Ocupanții locurilor doi și trei vor primi câte un smartphone Huawei P20 Pro, respectiv un Huawei P20. Nu în ultimul rând, juriul va acorda un titlu Grand Prix, al cărui premiu va consta într-un Matebook X, publicarea fotografiei câștigătoare în revista National Geographic, suma de 10,000 euro și șansa de a participa, în luna septembrie, în Italia, la o expediție fotografică de 10 zile, organizată de National Geographic.

Odată cu introducerea primei camere duale pe un smartphone, pentru modelul P9, Huawei a stabilit un nou standard în industria camerelor prezente pe dispozitivele mobile. Acum, aproape trei ani mai târziu, compania face același lucru cu lansarea Huawei P20 Pro, primul smartphone care folosește un sistem triplu de lentile, alături de un sistem avansat de inteligență artificială (AI) care îmbunătățește calitatea imaginilor și sparge barierele fotografiei. Combinând datele primite de la toți cei trei senzori, P20 Pro oferă o calitate fără precedent a imaginilor în condiții de lumină scăzută sau contrast ridicat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Statiile tv ale Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. raman in grilele UPC si FOCUS SAT si dupa iesirea din “must carry”

Published

on

 

Posturile de televiziune Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si ZU TV vor continua sa fie distribuite neintrerupt, in retelele UPC si pe platforma DTH Focus Sat, in baza parteneriatului stabil si de lunga durata pe care Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. il au cu UPC Romania SRL si cu Focus Sat Romania SRL.

In luna iunie 2018 trustul INTACT a anuntat iesirea posturilor sale tv din “must carry” si incheierea unui parteneriat cu grupul RCS& RDS pentru acordarea dreptului de retransmitere a programelor tv.

Canalele Tv Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si Zu Tv vor mai putea fi receptionate in curand doar in retelele distribuitorilor care doresc incheierea unui contract de retransmisie.

In acest moment, astfel de contracte sunt semnate cu societatile RCS & RDS, UPC, Focus Sat, Orange si alte societati de distributie cu acoperire locala si regionala. De asemenea, exista discutii cu ceilalati distribuitori de programe tv cu scopul incheierii contractelor de distributie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending