Connect with us

ALL MEDIA

,,Happy Hour”, lider de audienţă de la lansarea în 2011 şi până în prezent (cifre audienta si foto)

Published

on

 

,,Happy Hour” isi consolideaza pozitia de lider absolut de audienta pe intervalul sau orar, de la o editie la alta. Fie ca e vorba de invitati si marturisiri in exclusivitate, de reportaje haioase sau de surprize marca “Happy Hour” pentru vedete, telespectatorii aleg intotdeauna emisiunea prezentata la Pro Tv de Catalin Maruta. Astfel, “Happy Hour” nu numai ca s-a clasat pe locul intai in topul audientelor acestui an, insa in luna martie a inregistrat si un record absolut de audienta de la lansarea sa la Pro Tv in octombrie 2007.

,,Happy Hour”, lider in 2011
De la prima editie din acest an, 10 ianuarie 2011, si pana in prezent, “Happy Hour” a inregistrat o audienta medie ce plaseaza emisiunea in fruntea clasamentului. In intervalul 10 ianuarie 2011 – 30 martie 2011, show-ul lui Catalin Maruta ocupa pozitia fruntasa cu o medie, pe publicul din mediul urban, de 6,3 puncte de rating si 17,9 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 se claseaza a doua, cu o medie de 5,7 puncte de rating si 16,2 % cota de piata. Raportul se pastreaza si pe publicul comerical din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Pro Tv conducand clasamentul cu o audienta medie de 5,2 puncte de rating si 20,4 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care inregistreaza o medie de numai 3,8 puncte de rating si 15,1 % cota de piata.

Martie 2011, luna recordurilor
Luna martie a adus emisiunii “Happy Hour” cifre de audienta de invidiat, show-ul lui Maruta inregistrand cu editia din 23 martie un record de audienta de la lansarea sa la Pro Tv, in octombrie 2007. Mai mult, luna martie a adus si cele mai urmarite trei editii ,,Happy Hour” de la lansarea sa (18, 22 si 23 martie), emisiunea reusind sa isi doboare in aceasta luna propriile recorduri. Martie a debutat la ,,Happy Hour” cu o serie de MARUTisoare muzicale pe care vedete indragite le-au oferit persoanelor importante din viata lor, cu ajutorul lui Catalin Maruta, apoi a continuat cu un mini-serial savuros realizat in Norvegia, acolo unde prezentatorul ,,Happy Hour” a ajuns impreuna cu simpatica sa asistenta, doamna Bamboi. Nu au lipsit insa nici subiectele ,,arzatoare” ale lunii, precum divortul Columbenilor sau scandalul dintre Pepe si Oana Zavoranu, dar nici editiile speciale, cum ar fi cea din 16 martie, prima prezentata de Catalin Maruta in calitate de tatic. Luna martie a adus emisiunii “Happy Hour” primul loc in topul audientelor, iar exclusivitatile prezentate de Catalin Maruta au fost pe placul celor mai multi telespectatori, care au ales intr-un procent impresionant sa urmareasca ,,Happy Hour”: in martie, emisiunea de la Pro Tv a inregistrat pe publicul sau tinta un leadership de 83%. Pro Tv a condus clasamentul in luna martie cu o audienta medie, pe publicul din mediul urban, de 7,0 puncte de rating si 20,8 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 a obtinut in acelasi interval 5,4 puncte de rating si 16,2 % cota de piata. Si pe publicul comercial se pastreaza acelasi raport, cu Pro Tv conducand cu o medie de 5,7 puncte de rating si 23,6 % cota de piata, fata de Antena 1 cu 3,7 puncte de rating si 15,6 % cota de piata.

Tot in Martie, ,,Happy Hour” a obtinut si cea mai buna medie saptamanala la nivel de cota de piata, de la lansarea sa la Pro TV. Astfel, saptamana 21-27 martie 2011 a adus emisiunii cei mai multi telespectatori, devansand saptamana 14-20 martie 2011, care fusese pana la acel moment cea mai urmarita de la lansarea show-ului la Pro Tv. Astfel, in intervalul 21-27 martie 2011, Pro Tv a obtinut la nivelul publicului comercial o medie saptamanala de 6,5 puncte de rating si 29,7% cota de piata, de aproape trei ori mai mult decat obtinea Antena 1 in aceeasi saptamana (3,0 puncte de rating si 13,8 % cota de piata).

Editia din 23 Martie, cea mai urmarita de la lansarea emisiunii
Pe 23 martie, cand Catalin Maruta a prezentat “Happy Hour” pentru prima data din afara platoului, mergand cu a sa Happylica in casa lui Pepe, emisiunea de la Pro Tv a inregistrat un record de audienta la nivelul cotei de piata. Pe 23 martie, Pepe a intrat alaturi de Catalin Maruta in casa din care, cu o seara inainte, Oana luase aproape totul: privelistea care-l astepta era una dezolanta, casa fiind complet goala si devastata. Telespectatorii au urmarit cu sufletul la gura imaginile, curiosi sa afle ce dezvaluiri are Pepe de facut. In minutul de maxima audienta, 18.57, aproape 2 milioane si jumatate de telespectatori la nivelul intregii tari erau cu ochii pe Catalin Maruta. Pe publicul sau tinta, emisiunea inregistra un varf de audienta, la 18.39, de 10,4 puncte de rating si 45,8 % cota de piata, de aproape cinci ori mai mult fata de Antena 1 – 2,4 puncte de rating si 10,7 % cota de piata. Editia din 23 martie a fost lider de audienta in intervalul orar 17.44-18.59 cu o medie, pe publicul din mediul urban, de 9,3 puncte de rating si 29,3 % cota de piata, in comparatie cu Antena 1 care obtinea de doua ori mai putin, adica 4,3 puncte de rating si 13,5 % cota de piata. Si pe publicul comercial Pro Tv a fost fruntas cu o medie de 7,6 puncte de rating si 34,7 % cota de piata, de aproape trei ori mai mult decat Antena 1 cu 3,1 puncte de rating si 14,0 procente din cota de piata.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending