Connect with us

AUDIENȚE TV

Happy Hour, Stirile ProTv de la ora 19.00 si “Romanii au talent” au fost programele vedeta ale zilei de vineri

Published

on

Aproape 2 milioane si jumatate de romani erau cu ochii pe Catalin Maruta sii invitatii sai, la ora 18.40, cind emisiunea “Happy Hour” inregistra 12,7 puncte de rating si 25,9% cota de piata.

De altfel, emisiunea “Happy Hour” de vineri, 15 februarie in care au fost prezentate imagini cu Mariana Buica, cea mai grasa femeie din Romania care traieste cel mai important moment al vietii ei, operatia de micsorare a stomacului, dar si imaginile cu tripletii Nicoletei Luciu pe care Catalin Maruta i-a regasit mai galagiosi ca niciodata a fost lider de audient ape toate targeturile. Asa se face ca audienta medie inregistrata la nivelul publicului commercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani a fost de 8,5 puncte de rating si 26,4% cota de piata, in timp ce Antena 1 a inregistrat doar 5,3 puncte de rating si 16,6% cota de piata.

La nivelul intregii tari, “Happy Hour” a avut o audienta medie de 9,4 puncte de rating si 21,0% cota de piata, fiind urmarita de aproape 2 milioane de romani pe tot parcursul ei, urmata de Antena 1 cu 8,3 puncte de rating si 18,6% cota de piata.

Si la nivelul intregului public din mediul urban, “Happy Hour” ramine lider de audienta cu 8,5 puncte de rating si 21,3% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistreaza 7,1 puncte de rating si 18,0% cota de piata.

 

         Stirile ProTV de la ora 19.00 au fost urmarite de peste 3 milioane de telespectatori in minutul de aur de la 19.11, cind audienta atinsa a fost de 16,8 puncte de rating.

Stirile ProTv de la ora 19.00 de vineri, 15 februarie, prezentate de Andreea Esca u fost lider de audiena detasat pe toate targeturile. Asa se face ca audienta medie inregistrata (intre 18.58-19.48) la nivelul publicului commercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani a fost de 13,2 puncte de rating si 33,5% cota de piata, in timp ce Antena 1 a inregistrat doar 5,7 puncte de rating si 14,6% cota de piata.

La nivelul intregii tari, Stirile ProTv de la ora 19.00 au avut o audienta medie de 15,0 puncte de rating si 27,9% cota de piata, fiind urmarita de aproape 3 milioane de romani pe tot parcursul ei, urmata de Antena 1 cu 8,1 puncte de rating si 15,0% cota de piata.

Si la nivelul intregului public din mediul urban, Stirile ProTV de la ora 19.00 ramin  lider de audienta cu 13,5 puncte de rating si 28,3% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistreaza 7,7 puncte de rating si 16,0% cota de piata.

 “Romanii au talent” au avut cel mai bun inceput de sezon de pina acum inregistrind audiente ametitoare chiar de la prima editie a celui de-al treilea sezon cind peste 6 milioane si jumatate de romani au urmarit vineri seara “Romanii au talent” la, ProTV.

Pe 15 februarie, super-show-ul care a revolutionat televiziunea si cifrele de audienta a revenit cu o prima editia de senzatie, marca “Romanii au talent” al celui de-al 3-lea sezon, obtinind audiente ametitoare pe toate targeturile de public.

In minutul de maxima audienta inregistrat la 21.41, peste 6 milioane si jumatate de romani ii urmareau pe eroii de la ProTv, iar emisiunea inregistra 34,9 puncte de rating si 57,6% cota de piata.

Programul “Romanii au talent” difuzat de ProTv vineri seara practice  nu a avut concurent, fiind lider de audienta detasat la nivelul tuturor categoriilor de public. Asa se face ca audienta medie inregistrata de emisiunea “Romanii au talent” intre orele 20.30-23.04 a fost pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani de 26,5 puncte de rating si 51,7% cota de piata, de peste 7 ori mai mare fata de cea a Antenei 1 care a inregistrat doar 3,6  puncte de rating si  7,0%  cota de piata.

“Romanii au talent” a inregistrat la nivelul intregii tari o audienta medie de  27,9 puncte de rating si o cota de piata de 47,8 procente, fiind urmarita in medie de aproape 5 milioane si jumatate de romani. Antena 1 s-a clasat abia pe locul al 3-lea, dupa Acasa, inregistrind o audienta de 8 ori mai mica fata de ProTV:3,3 puncte de rating si 5,6% cota de piata.

Audienta de 8 ori mai mare fata de urmatoarea clasata a inregistrat “Romanii au talent” de la ProTv si pe intreg publicul din mediul urban. Asa se face ca audienta medie obtinuta de programul vedeta de la ProTv a fost de 25,1puncte de rating si 45,1% cota de piata, iar cea a Antenei 1 a fost doar de 3,4 puncte de rating si 6,1% cota de piata.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

A doua ediție Românii au talent, lider de audiență!

Published

on

Milioane de zâmbete sau lacrimi de emoție au fost aseară pe chipurile românilor care au urmărit cea de-a doua ediție a show-ului suprem, Românii au talent!

Surprizele au venit vineri atât din partea concurenților, cât și din partea juraților, iar telespectatorii au avut parte de un spectacol complex, în care au trecut rapid prin diverse stări și sentimente, au cunoscut oameni speciali cu povești de viață uluitoare și s-au bucurat de frumusețea talentului autentic.

Cea de-a doua ediție a sezonului 8 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 17.6 puncte de rating și 46.8% share, de aproape șase ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D care a obţinut 3.1 puncte de rating și 8.3% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 3.5 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:09, peste 4.1 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

 

Aplauze, talent autentic desăvârșit, emoție și energie

Povestea talentului a continuat vineri seară cu un show care a încântat publicul. Concurenții au urcat pe scenă cu încredere și determinare, au prezentat momente în care au crezut foarte mult și au făcut tot posibilul să impresioneze jurații și să treacă în etapa următoare. Andi, Mihaela, Andra și Florin au analizat cu mare atenție fiecare număr, au dansat, s-au transformat și s-au bucurat de fiecare reprezentație. Andi a răspuns rapid provocării de a se costuma în Pantera Roz, Florin, pentru prima dată la Românii au talent, a rămas în picioare aplaudând o concurentă, iar toți jurații, împreună cu Smiley și Pavel Bartoș, i s-au alăturat unei concurente pe scenă și au dansat vals. A fost un spectacol impresionant, o ediție care a adus un amalgam de trăiri și manifestări.

Aseară am urmărit momente de canto, dans, folclor de comunicare, aerial net, belly dance, culturism sau forță, care au creat o atmosferă plină de energie sau de visare în sală. Adrian Mihai – strongman; Antoaneta Neuvirt – canto clasic; Bianca Mihai – solist jazz; Don Con – solist vocal și chitară; Gabriel Vizitiu – contorsionism și dans; Igor și Maria Gheorghiu – aerial act; Mihaela Duma – pian, compoziție proprie; Mirela Louis –  aerial net; Mistah White – rap; Natalia Lukiv și Bogdan Boie – dans sportiv: rumba și tango; Nicolae Lupșor – culturism; Roman Ciuganschi – saxofon; Ronin Terente – doină urbană; Roxana Zorzolan – post-modern rap; Sorin și Nuți Dorobanțu – dans cu păpușă supradimensionată; Suzana Popescu – folclor de comunicare; Vlad Jucan – belly dance; Vlad Zapu și DJ ES.T – hip-hop sunt cei 18 concurenți care au primit aseară 3 sau 4 DA din partea juraților și merg mai departe la Românii au talent.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV41.319.83533.3
Kanal D13.76.61174.1
Antena 34.22.0357.1
Antena 13.51.7302.9
Romania TV3.11.5265.2

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV37.417.31668.2
Kanal D11.65.4517.2
Antena 35.52.6246.3
DigiSport 14.21.9186.3
Antena 14.01.8176.4

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV46.917.7791.4
Kanal D8.33.1140.3
Antena 16.22.3103.8
DigiSport 14.81.880.3
Antena 32.00.733.3

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Pro TV domină audienţele cu Europa League si Ferma Vedetelor! Vezi aici audiențele serii de joi!

Published

on

Sursa foto: https://it.eurosport.com

Vineri, 22 februarie, Pro TV a condus detaşat în topul audienţelor cu meciul Lazio-FCSB din Europa League, urmat de reality show-ul Ferma Vedetelor, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență pe intervalul analizat în toate targeturile de referință. Kanal D, care a difuzat serialul turcesc „Dragoste și ură”  s-a clasat pe locul doi în target Național si UrbanAntena 1 ocupă locul secund in target comercial cu show-ul „Guess my age – ghicește vârsta”  și filmul „Dragoste fără preaviz”.

Meciul de fotbal din Europa League „Lazio – FCSB” fost urmărit în medie pe minut de 2.525.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:34, a adunat în fața televizoarelor 3.404.200 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>Național All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.310.41861.7
Kanal D13.36.01064.7
Antena 18.13.6645.8
Antena 36.83.0544.0
Romania TV4.42.0350.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.7938.0
Kanal D11.45.0478.8
Antena 38.03.5334.6
Antena 17.93.5333.3
Romania TV4.31.9178.6

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.210.4465.1
Antena 111.64.2185.7
Kanal D10.23.6161.8
National TV3.21.150.7
Digi 242.91.045.7

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ASIA EXPRESS merge mai departe! Vezi cine a câștigat confruntarea marilor producții din seara de marți!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Marţi, 20 februarie, cel de-al patrulea episod al emisiunii Asia Express – Drumul Dragonului îşi menține cota de piață peste media înregistrată de Antena 1 în primele luni ale acestui an, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon România”Pro TV, care a difuzat reality show-ul „Ferma vedetelor” şi meciul de fotbal „Chelsea-Barcelona” din UEFA Champions League, s-a clasat pe primul loc în target comercial. Antena 1 înregistrează audiențe peste media stației şi locul trei în toate targeturile de referință.

Emisiunea „Asia Express – Drumul Dragonului” fost urmărită în medie pe minut de 1.064.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:32, a adunat în fața televizoarelor 1.828.500 de români.

 

PUBLICUL NATIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D22.311.32020.2
Pro TV16.28.21469.8
Antena 111.76.01064.2
Prima TV4.62.3418.1
Antena 34.52.3404.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.8849.8
Pro TV16.98.3798.9
Antena 112.46.1584.0
Antena 36.03.0285.3
Romania TV4.52.2214.1

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.99.4420.5
Kanal D22.29.1406.2
Antena 117.27.0314.7
Prima TV3.11.357.2
National TV3.01.254.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending