Connect with us

AUDIENȚE TV

Happy Hour, Stirile ProTv de la ora 19.00 si “Romanii au talent” au fost programele vedeta ale zilei de vineri

Published

on

Reclame

Aproape 2 milioane si jumatate de romani erau cu ochii pe Catalin Maruta sii invitatii sai, la ora 18.40, cind emisiunea “Happy Hour” inregistra 12,7 puncte de rating si 25,9% cota de piata.

De altfel, emisiunea “Happy Hour” de vineri, 15 februarie in care au fost prezentate imagini cu Mariana Buica, cea mai grasa femeie din Romania care traieste cel mai important moment al vietii ei, operatia de micsorare a stomacului, dar si imaginile cu tripletii Nicoletei Luciu pe care Catalin Maruta i-a regasit mai galagiosi ca niciodata a fost lider de audient ape toate targeturile. Asa se face ca audienta medie inregistrata la nivelul publicului commercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani a fost de 8,5 puncte de rating si 26,4% cota de piata, in timp ce Antena 1 a inregistrat doar 5,3 puncte de rating si 16,6% cota de piata.

La nivelul intregii tari, “Happy Hour” a avut o audienta medie de 9,4 puncte de rating si 21,0% cota de piata, fiind urmarita de aproape 2 milioane de romani pe tot parcursul ei, urmata de Antena 1 cu 8,3 puncte de rating si 18,6% cota de piata.

Si la nivelul intregului public din mediul urban, “Happy Hour” ramine lider de audienta cu 8,5 puncte de rating si 21,3% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistreaza 7,1 puncte de rating si 18,0% cota de piata.

 

         Stirile ProTV de la ora 19.00 au fost urmarite de peste 3 milioane de telespectatori in minutul de aur de la 19.11, cind audienta atinsa a fost de 16,8 puncte de rating.

Stirile ProTv de la ora 19.00 de vineri, 15 februarie, prezentate de Andreea Esca u fost lider de audiena detasat pe toate targeturile. Asa se face ca audienta medie inregistrata (intre 18.58-19.48) la nivelul publicului commercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani a fost de 13,2 puncte de rating si 33,5% cota de piata, in timp ce Antena 1 a inregistrat doar 5,7 puncte de rating si 14,6% cota de piata.

La nivelul intregii tari, Stirile ProTv de la ora 19.00 au avut o audienta medie de 15,0 puncte de rating si 27,9% cota de piata, fiind urmarita de aproape 3 milioane de romani pe tot parcursul ei, urmata de Antena 1 cu 8,1 puncte de rating si 15,0% cota de piata.

Si la nivelul intregului public din mediul urban, Stirile ProTV de la ora 19.00 ramin  lider de audienta cu 13,5 puncte de rating si 28,3% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistreaza 7,7 puncte de rating si 16,0% cota de piata.

 “Romanii au talent” au avut cel mai bun inceput de sezon de pina acum inregistrind audiente ametitoare chiar de la prima editie a celui de-al treilea sezon cind peste 6 milioane si jumatate de romani au urmarit vineri seara “Romanii au talent” la, ProTV.

Pe 15 februarie, super-show-ul care a revolutionat televiziunea si cifrele de audienta a revenit cu o prima editia de senzatie, marca “Romanii au talent” al celui de-al 3-lea sezon, obtinind audiente ametitoare pe toate targeturile de public.

In minutul de maxima audienta inregistrat la 21.41, peste 6 milioane si jumatate de romani ii urmareau pe eroii de la ProTv, iar emisiunea inregistra 34,9 puncte de rating si 57,6% cota de piata.

Programul “Romanii au talent” difuzat de ProTv vineri seara practice  nu a avut concurent, fiind lider de audienta detasat la nivelul tuturor categoriilor de public. Asa se face ca audienta medie inregistrata de emisiunea “Romanii au talent” intre orele 20.30-23.04 a fost pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani de 26,5 puncte de rating si 51,7% cota de piata, de peste 7 ori mai mare fata de cea a Antenei 1 care a inregistrat doar 3,6  puncte de rating si  7,0%  cota de piata.

“Romanii au talent” a inregistrat la nivelul intregii tari o audienta medie de  27,9 puncte de rating si o cota de piata de 47,8 procente, fiind urmarita in medie de aproape 5 milioane si jumatate de romani. Antena 1 s-a clasat abia pe locul al 3-lea, dupa Acasa, inregistrind o audienta de 8 ori mai mica fata de ProTV:3,3 puncte de rating si 5,6% cota de piata.

Audienta de 8 ori mai mare fata de urmatoarea clasata a inregistrat “Romanii au talent” de la ProTv si pe intreg publicul din mediul urban. Asa se face ca audienta medie obtinuta de programul vedeta de la ProTv a fost de 25,1puncte de rating si 45,1% cota de piata, iar cea a Antenei 1 a fost doar de 3,4 puncte de rating si 6,1% cota de piata.

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending