Connect with us

ALL MEDIA

HBO2 și HBO3 sunt disponibile, în permieră, în România

Published

on

Foto Credit: HBO
 

Începând de astăzi, oferta HBO România este completată de două posturi noi: HBO2 și HBO3, ambele disponibile în format SD și HD.

Toate posturile din portofoliul HBO: HBO, HBO2, HBO3, Cinemax, Cinemax2, împreună cu versiunile lor HD vor avea disponibilă opțiunea de a selecta dublaj în limba maghiară.

Despre lansarea celor două noi posturi, Mădălina Popescu, Country Manager HBO România, a declarat: Decizia de a extinde portofoliul a fost determinată de dorința de a oferi publicului HBO și mai multe opțiuni, cu o adresabilitate mai extinsă. Venim cu propuneri pentru toți iubitorii de film, cărora le oferim posibilitatea de a alege programul potrivit dintr-o selecție vastă de titluri disponibile pe cele trei posturi: HBO, HBO2, HBO3.

HBO2 propune programe pentru întreaga familie: de la comedii și filme pentru copii, la filme de acțiune și thrillere, postul va oferi programe adresate tuturor. În timpul zilei, copiii vor putea urmări filmele preferate, în timp ce seara este dedicată părinților.

Acestea sunt doar câteva din producțiile care vor avea premiera în curând la HBO2: How to Train Your Dragon 2/Cum să îți dresezi dragonul 2, Night at the Museum: Secret of the Tomb/O noapte la muzeu: Secretul Faraonului, X-Men, Guardians of the Galaxy/Gardienii galaxiei și multe altele.

HBO2 s-a bucurat de aprecierea publicului în țările în care este disponibil, astfel că HBO România îl pune de acum la dispoziția telespectatorilor săi.

 

HBO3 înlocuiește HBO Comedy. Postul aduce producții HBO noi, dar și de colecție. HBO3 va difuza în întregime sezoane ale producțiilor HBO US, precum și producții HBO Europe. Seriale HBO precum Game of Thrones/Urzeala tronurilor, The Sopranos/Clanul Soprano, Rome/Roma, Entourage/Anturaj vor fi difuzate în întregime la HBO3 începând de luna aceasta. În programul noului post se vor găsi și titlurile originale HBO care s-au bucurat de succes în Europa: Umbre, Aranyelet/O viață bună (produs în Ungaria), Mamon (produs în Cehia).

 

HBO continuă să aducă în premieră și în exclusivitate seriale de top și blockbustere hollywoodiene, documentare, producții locale și evenimente importante din lumea cinematografică, 24 de ore din 24. Principalele seriale produse de HBO vor avea premiera în România în același timp cu premiera din Statele Unite.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending