Connect with us

Industria de Publicitate

Holsten devine partener al campioanei României la fotbal, FC Viitorul Constanța

Published

on

Holsten, “Berea Germană Nr. 1 în România” aflată în portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a semnat un parteneriat pe trei ani cu campioana României la fotbal în sezonul 2016 – 2017, FC Viitorul Constanța.

Acordul a fost anunțat în cadrul conferinței de presă ce a avut loc miercuri, 16 august, la care au participat Shachar Shaine, președintele URBB, și Gheorghe Hagi, fondatorul și managerul tehnic al campioanei din 2017 a Ligii 1 de fotbal.

 

„Parteneriatul cu FC Viitorul Constanța a venit ca o alegere naturală pentru noi, pe fondul valorilor și principiilor autentice care ne definesc perfect viziunea. Seriozitatea, pasiunea și respectul sunt trăsături care au stat la baza succesului echipei Viitorul Constanța și calități pe care dorim să le susținem și promovăm, potrivindu-se perfect cu spiritul Holsten, asociat cu cavalerii care promovează valori precum: fair play, joc în echipa, perseverență și spirit de învingător. Suntem entuziasmați de performanțele obținute de acest club sub conducerea lui Gheorghe Hagi, căruia suporterii sportului-rege din România îi datorează nenumărate satisfacții. Ne dorim să îl sprijinim și să îi fim alături pe termen lung, și să punem umărul alături de acest club la obținerea a cât mai multor performanțe, oferindu-le astfel românilor cât mai multe motive de bucurie,” a declarat Shachar Shaine, președinte URBB.

 

„Suntem încântați de susținerea Holsten, un brand solid care ni se alătură în drumul către noi performanțe și considerăm că este răsplata eforturilor noastre susținute, care ne-au adus și titlul de campioană a României la fotbal. Ne propunem să investim în continuare în programe de educare și promovare a fotbalului ca un mod de viață sănătos și sperăm ca fanii să fie prezenți în număr tot mai mare la meciuri pentru a ne susține”, a spus Cristian Bivolaru, director general FC Viitorul Constanța.

 

Primul meci al echipei FC Viitorul Constanța cu sigla Holsten pe tricourile de joc va avea loc joi, 17 august, când campioana României va înfrunta FC Salzburg în ultimul tur preliminar pentru calificarea în grupele competiției Europa League 2017-2018.

 

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Industria de Publicitate

Pentru relansarea ziarului Adevărul, Propaganda s-a transformat din agenție în redacție

Published

on

Din 4 septembrie, ziarul Adevărul a revenit la formatul mare.  Odată cu „lifting-ul”, publicația a trecut și printr-un refresh de poziționare. Ziarul le propune cititorilor un “nou unghi de abordare” – susținut prin mai mult spațiu acordat opiniilor – și un format care acoperă o actualitate jurnalistică mai variată. De comunicarea repoziționării și de “luarea în proporții” s-a ocupat agenția Propaganda.

 

Campanie „Un nou unghi” definește schimbarea de format în raport cu valorile jurnalismului de calitate.

 

“Stau cu nasul în telefon vreo patru ore pe zi. La fel ca toată lumea, scrolez, clichez, n-am mai mirosit cerneala de ziar de ani de zile. Înainte să ne apucăm de lucru, am propus o cură de “print press” ca să înțelegem un pic contextul. N-a durat prea mult. Nu ai motive să-ți pară rău că stai lipit de telefon. O mare parte din presa scrisă arată că un print din imgur și site-uri de soft porn. Cu știri scrise ca niște postări de semidocți, cu vagi urme de jurnalism și mult junk local.

 

În situația asta, Adevărul s-a așezat de-a curmezișul. Își propune să fie o publicație scrisă de jurnaliști. Și, deși are o poziție excelentă în digital, în loc să “bifeze” o prezență în print, și-a mărit formatul. Nu e un brief cu care te întâlnești frecvent. Cred că noi l-am prins pe ultimul.

 

Dar statement-ul de brand nu stă în extensia de centimetri pătrați. Este un statement de aderare la un tip de jurnalism care la noi este practicat mai rar spre deloc. Este o asociere cu un fel mai angajat de a face presă. Cu alte cuvinte, Adevărul se mută dintr-o redacție într-un bastion al jurnalismului de calitate. Iar cine îl cumpără după redesign susține și o etică de a face jurnalism, nu plătește doar pentru opt pagini și-un supliment”, spune Cornel Gologan, directorul de creație de la Propaganda.

 

 

Lazăr, Gologan și Ivașcu la un “paper sharing”.

Din campanie fac parte trei execuții pentru TV, o serie de patru print-uri, un spot radio și o legaturică de ad-uri pentru social și online.

 

Alexandru Lazăr – art director-ul campaniei – a ilustrat ad-urile și a scris animațiile făcute cu DSG. Despre lucrul în sine pe Adevărul spune că “a semănat cu munca într-o redacție. Gologan a scris o pagină de titluri, eu am făcut ilustrație editorială. N-am avut mari debate-uri pe tema asta, ni s-a părut firesc să lucrăm așa, să avem niște ad-uri ca niște micro știri. Care punctează câteva dintre beneficiile formatului mărit. Să clamăm “jurnalismul de calitate” ar fi fost ușor patetic, indiferent sub ce concept l-am fi redat. Ambiția jurnaliștilor de la Adevărul se subînțelege. Layout-urile pentru Adevărul se vor făcute cap coadă “în stilou”. Mi s-a părut important să ieșim cu o campanie cu feel de ziar, care se decupează ușor când o vezi în digital. Pe video, de la mine au plecat cadrele, DSG le-a trecut “pe curat” și le-a animat.”

 

Din partea clientului, campania a fost gestionată de Steluța Zamfir – Marketing Manager, Monica Gaia – Brand Manager și Dan Marinescu – Redactor-șef. Echipa Propaganda responsabilă cu unghiul și formatul a fost formată din:

Cornel Gologan – Creative Director, Copywriter

Alexandru Lazăr – Senior Art Director

Alexandru Tofan – Art Director

Andrei Dragotă – Copywriter

Bogdan Ivașcu – Group Account Director

Irina Constantin – Account Executive

Corina Anghel – Strategic Planning Director

Marcela Moldovan – A/V Producer

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Trei creativi români în juriul ADCE AWARDS 2017

Published

on

Andy Daniluc, Creative Director Cake, Alex Strîmbeanu, Creative Director JANDL Bratislava şi Simona Suman, Group Creative Director MRM/McCann şi membri ADC Romania, fac parte din juriul celei de-a 26-a ediţii ADCE Awards.

 

ADCE Awards (The Best of European Design and Advertising) este singura competiţie internaţională ce reuneşte lucrările premiate în cadrul competiţiilor locale, organizate de cluburile membre ADC Europe din 20 de ţări.

Un juriu format din peste 60 de creativi de top din agenții de advertising din Europa vor selecta cele mai bune lucrări deja premiate pe plan local. Categoriile festivalului sunt: Film & Radio, Print & Outdoor, Interactive & Mobile, Design & Craft, Promotions & New Media și Integration & Innovation.

 

Andy Daniluc va juriza în categoria Interactive & Mobile, Alex Strîmbeanu va face parte din juriul de Film & Radio, iar Simona Suman va contribui la alegerea câştigǎtorilor din categoria Promotions & New Media.

 

„E prima datǎ când fac parte din juriul unui festival din Europa, iar ADC*E Awards reprezintǎ, pe lângǎ un eveniment de prestigiu, o bunǎ ocazie de a-mi face un update în ceea ce priveşte mentalitatea celorlalţi juraţi şi nivelul calitativ al campaniilor înscrise. Abia aştept sǎ iau parte la dezbateri aprinse privind campaniile înscrise la Interactive & Mobile.”, declarǎ Andy Daniluc.

 

„Merg în juriul ADC fǎrǎ vreo preconcepţie, însǎ cu o singurǎ aşteptare – sǎ mǎ întorc titirez, dupǎ ce voi fi vǎzut cele mai bune idei şi execuţii din Europa.”, mǎrturiseşte Alex Strîmbeanu.

 „Am participat la ADC*E Awards în 2015 în calitate de „junior juror” şi mǎ bucur sǎ mǎ întorc în 2017, de data asta în liga seniorilor. Este un festival care reuneşte cele mai bune lucrǎri premiate la nivel local, asta înseamnǎ cǎ tot ce vedem acolo a fost deja recunoscut şi apreciat de un juriu. Practic avem de premiat „la crème de la crème”, iar asta face lucrurile şi mai palpitante. Can’t wait!”, povesteşte Simona Suman.

 

Festivalul va avea loc ȋn perioada 9-11 noiembrie ȋn Barcelona şi va fi parte din European Creativity Festival, festival ce anul acesta se va desfǎşura sub tema „Imagineering Creative Intelligence”.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Bob Toma se alătură Rusu+Borțun în poziția de Creative Director

Published

on

Cu peste 14 ani de experiență în industria de comunicare, Bob Toma a devenit noul director de creație al Rusu+Borțun și responsabil pentru tot ce semnează agenția pentru clienții locali și regionali în întregul spectru de servicii de comunicare.

 

Pe 1 iunie, am împlinit 9 de ani de Rusu+Borțun Brand Growers și 7 ani în Corbeni 3. E un moment de cotitura pentru noi și ne propunem să ducem mai departe tot ce-am acumulat în acești ani. În ceea ce facem, inovația înseamnă oameni mai buni ca noi care să ne provoace să rupem ritmul. Căutam de ceva vreme un director de creație art, cu focus pe craft, și venirea lui Bob în echipă, de câteva luni deja, marchează așteptări mai mari de la noi înșine. Ne cunoaștem din anii 2000 când lucram pe aceeași stradă Dionisie Lupu, dar la agenții diferite. Ne-am revazut în cadrul Art Directors Club și din vorbă-n vorba s-a legat planul.„, povestește Cătălin Rusu, Chief Creative Partner & CEO Rusu+Borțun. 

 

Cu un masterat în arte vizuale și grafician la bază, Bob și-a început cariera în D’Arcy, urmând apoi Gavrilă&Asociații, Grey, Graffiti BBDO și Publicis, cu nominalizări și premii la festivalurile internaționale și locale precum Cannes Lions, Eurobest, New York Festivals, Epica, Effie, Ad’Or, AdPrint și mai multe apariții în Lurzer’s Archive. Experiența sa a fost acumulată lucrând pentru brand-uri din industrii diverse, precum SAB Miller, Skol, Granini, Romtelecom, Petrom, Dacia, Wrigley, GSK, Bancpost, JTI, BAT, P&G, Kinder, Strauss, Visa, Capital, Carturesti, Biblioteca Nationala a Romaniei, Foreign Policy, etc.

 

Am tot auzit și văzut lucruri frumoase semnate de R+B și am zis că e momentul pentru o schimbare, așa ca m-am întâlnit cu ei. Chiar dacă e o agenție tânără, echipa R+B e formată din oameni seniori experimentați, cu ceva ani în spate, dar și din oameni foarte tineri, cu potențial creativ și pasionați de ceea ce fac. Mi-a plăcut din start mixul ăsta și împreună cred că avem aceleași obiective. În primul rând să creștem reputația agenției printr-un work de calitate și în același timp să facem campanii creative, dar și vizibile, de care să se vorbească nu doar în România. Atunci când întreabă cineva „băi, cine a făcut campania aia tare?” răspunsul să fie „oamenii ăia cool de la R+B”. Cred că oamenii sunt importanți și ei schimbă locul, chiar dacă stam în cel mai frumos sediu de agenție din București. Îmi doresc ca pasiunea mea pentru art direction și craft să-și pună amprenta peste tot ceea ce facem și sper să devenim una dintre cele mai creative agenții independente.„, a adăugat Bob Toma, Creative Director Rusu+Borțun.

 

Rusu+Borțun este prezentă pe piață din 2008 și are următorul portofoliu de clienți: NEPI (Mega Mall, Promenada, City Park Constanța, Shopping City Timișoara, Ploiești Shopping City, Shopping City Sibiu, Shopping City Deva, Brăila Mall, Shopping City Galați, Vulcan Value Centre, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Târgu JiuSeverin Shopping Center, Aurora Shopping Mall), Patru Mâini, Caroli Foods, Alexandrion, Europa FM, Virgin Radio Romania, Equatorial, Deutsche Bank, The Coffee Shop, Raiffeisen Bank, Sports Hub, Synevo, Țiriac Energy, BCR, Alexander Hughes, Oro Toro, Cărturești, Vitas, Apollo111, Bucharest English Theater, Inventure, Florăria Iris.

 

START VOT FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2017

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending