Connect with us

Industria de Publicitate

IAA Romania și IAA Young Professionals Romania au câștigat competiția globală „The Inspire Award”

IAA Romania și IAA Young Professionals au câștigat competiția globală „The IAA Inspire Award” pentru Excelență 2016, premiu ce recunoaste meritele filialelor care au contribuit cel mai mult la îndeplinirea obiectivelor organizației în perioada 2014-2016. La competiție se înscriu filiale din toată lumea și sunt jurizate de seniori ai asociației din toate cele cinci regiuni ale globului.

Published

on

Foto Credit: IAA Romania

IAA Romania și IAA Young Professionals au câștigat competiția globală „The IAA Inspire Award” pentru Excelență 2016, premiu ce recunoaste meritele filialelor care au contribuit cel mai mult la îndeplinirea obiectivelor organizației în perioada 2014-2016. La competiție se înscriu filiale din toată lumea și sunt jurizate de seniori ai asociației din toate cele cinci regiuni ale globului.

Premiul a fost decernat la Cannes, la întâlnirea globală a membrilor IAA de către Faris Abouhammad – Președintele Global al IAA din perioada analizată în competiție.

„Programele derulate de organizațiile românești IAA Romanian Chapter și IAA YP Romania, sunt modele care pot fi replicate în alte țări. Îi felicit pe Mihai Bîrsan și Ioana Sigarteu, președinții celor două organizații din perioada 2014-2016 pentru implicarea lor. Sper ca în viitor, tot mai mulți membri din organizațiile românești să aibă un rol activ la nivelul global al IAA”, a spus Faris Abouhammad, cel care a fost președinte global al IAA până ieri.

„The IAA Inspire Award” este o competiție internă a IAA Global ce premiază, la fiecare doi ani, cele mai active și creative filiale IAA din lume. Competiția la care participă filialele de seniori IAA Chapters are o istorie care începe în 1957. De anul acesta, s-a organizat separat o competiție pentru filialele de tineri – IAA Young Professionals, criteriile si modul de evaluare a performantelor fiind diferite.

„Înscrierile sunt jurizate luând în calcul modul în care organizația contribuie la îndeplinirea obiectivelor stabilite și rezultatele din anii anteriori. Fiind o competiție globală, juriul este, de asemenea, global, așa că felicit organizațiile românești pentru rezultatele lor, deosebite la standarde internaționale. România a avut scoruri mari la toate criteriile de selecție, dar au fost foarte apreciate rezultatele din educație și cele care privesc relația cu autoritățile”, a spus Heather Leembruggen, Președintele IAA Australia Chapter și responsabil de IAA Global Awards.

La baza jurizării stau 14 criterii pentru filialele de seniori și 10 pentru cele de tineri printre care: claritatea obiectivelor și a unui business plan pe perioada analizată, relația cu membrii atât individuali cât și corporate, programele dezvoltate pentru aceștia, relația cu autoritățile precum și planul de dezvoltare și educare a profesioniștilor din piață. Cele mai apreciate de către membrii juriului global au fost Școala IAA și rezultatele obținute în relația cu autoritățile pentru modificarea legislației cu impact direct în industrie. IAA Global are 32 de chaptere în întreaga lume.

Premiile au fost ridicate de Maria Predoiu – Președinte IAA Romania și Ioana Sigarteu – Președinte IAA YP Romania.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

DIGITAL

Golin este singura agenție din România finalistă în același timp la festivalurile IAB MIXX Awards Europe & SABRE Awards EMEA

Published

on

Foto Credit: GOLIN

Golin și MullenLowe au fost incluse pe lista scurtă de nominalizări la IAB MIXX Awards Europe 2018 pentru Vanilla Skype // BRD – Groupe Société Générale și Electric Castle – Unofficial Partners, singurele campanii românești finaliste în această competiție.

În același timp, Golin este în shortlist-ul SABRE Awards EMEA 2018, cel mai prestigios festival de PR internațional organizat de The Holmes Report, cu o campanie de shareholder activism dezvoltată pentru Franklin Templeton Investment Management Ltd – Fondul Proprietatea.

După ce a câștigat Grand Prix-ul IAB MIXX Awards Romania – Best Digital MIXX – în 2017, dar și premiul pentru Best Digital PR Campaign, Vanilla Skype // BRD – Groupe Société Générale este finalistă și la IAB MIXX Awards Europe 2018 în două categorii – Campaign Efectiveness și Social Media. De asemenea, Electric Castle – Unofficial Partners, numită Best Social Media Campaign la competiția din România, a intrat în shortlist-ul MIXX Awards Europe la categoria Social Media. Câștigătorii vor fi anunțați într-o gală ce va avea loc pe 23 mai în Milano, în cadrul conferinței IAB Europe Interact.

 

„Piața de comunicare europeană devine din ce în ce mai competitivă, iar această efervescență se reflectă în numărul mare de înscrieri la festivalurile internaționale și în diversitatea lor. Focusul este clar pe digital și disruptiv, creativitate și relevanță, factori pe care îi integrăm cu succes și în campaniile noastre. Suntem foarte bucuroși că work-ul Golin & MullenLowe România obține recunoaștere și vizibilitate între cele mai bune campanii din Europa”, spune Damian Nuñez, Chief Creative Officer, Lowe Group.

La SABRE Awards EMEA 2018, Golin este singura agenție din România finalistă la categoria Capital Markets Communication, pentru campania Reaching the Point of No Return – A Shareholder Activism Campaign, dezvoltată pentru Franklin Templeton Investment Management Ltd – Fondul Proprietatea. Campania atrage atenția asupra respectării principiilor guvernanței corporative în special în companiile în care acționar este (și) statul român, traducându-le în același timp în limbajul românului de rând, pentru o mai bună înțelegere a acestor noțiuni.

Câștigătorii SABRE Awards EMEA vor fi anunțati tot pe 23 mai, într-o gală ce va avea loc la Muzeul Maritim Național din Amsterdam.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Centrade Cheil a creat primul bot lansat de un retailer in Romania

Published

on

Agenția de publicitate Centrade | Cheil a adăugat în portofoliul său un nou proiect de pionierat digital, dezvoltând primul bot lansat de un retailer în România. Aplicația Carrefour ChatBot adresează funcționalități cheie pentru business-ul unui retailer, atât pe partea de customer service, cât şi recrutare.

 

Centrade | Cheil a implicat în proiect specialiști care înțeleg business-ul clientului și au, totodată, experiență de creație și digital. Echipa coordonată de Teodor Gurgui, Digital Project Manger, şi formată din Alexandru Sucher, Head of Digital Development, Bogdan Deaconescu, Senior Web Developer, Mircea Alexandrescu, Head of Digital Experience, Monica Garbur, Head of AVF Production, Alexandru Buta, Digital Art Director, Ioana Hurjui, Digital Copywriter, a fost prezentă pe parcursul întregului proces, de la momentul primirii brief-ului, la analiză şi cercetare, design, dezvoltarea şi implementare, comunicare de produs şi, în prezent, analiză post-lansare.

 

„Ne-am concentrat foarte mult pe calitatea interacțiunii cu utilizatorii – de la ușurința cu care aplicația poate fi accesată și folosită, până la naturalețea întregii experiențe”, subliniază Teodor Gurgui. „Fiind primul bot dezvoltat local și in-house de către agenţia noastră, am dedicat mult timp cercetării domeniului per ansamblu. Cu toţii am învăţat prin intermediul acestui proiect şi putem spune că învăţăm în continuare, pentru că acum suntem în etapa post-lansare, care ne ajută să verificăm funcționalitatea sa în timp real și să o adaptăm cât mai bine la comportamentul și nevoile utilizatorilor”.

 

Centrade | Cheil  a lucrat alături de echipele de Resurse Umane și Digital din partea Carrefour pentru un produs ușor de folosit și eficient care să genereze rezultate imediate pe 3 paliere de interes: accesul la piața muncii  – funcția Cariere, accesul utilizatorilor la magazinele din reţea – funcția Magazin, respectiv trimiterea direct către responsabilii de magazine a mesajelor clienților – funcția Sesizări.

 

Teodor Gurgui, Digital Project Manager și coordonatorul echipei, adăugă: „Am plecat de la trei nevoi diferite de business, pe care le-am integrat într-o platformă interactivă bazată pe aspecte şi situaţii concrete. Ne-a preocupat foarte mult mecanismul de aplicare la un job, posibilitatea de a aplica spontan pentru un job, (atunci când utilizatorul este interesat de o poziție pe care angajatorul nu o are încă deschisă), permanenta informare a clienților despre magazinele Carrefour, de exemplu, cataloage valabile, orar, adresă, mijloace de transport etc., și direcționarea mult mai rapidă a mesajelor și sesizărilor utilizatorilor din social media.”

 

El a explicat că integrarea în platforma de Facebook Messenger a venit ca o decizie firească, pentru că aceasta este accesibilă atât celor peste un milion de fani ai Carrefour România, cât și celorlalţi utilizatori ai canalului de socializare – de la Millennials și Gen Z, la generațiile mature Gen X și Baby Boomers.

 

„Viitorul este deja aici”, spune Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South East Europe. „Tehnologia rescrie comportamente și, implicit, modul de a face business. Companiile cu care lucrăm înţeleg să îşi adapteze procesele în acest sens, iar acest lucru se vede foarte bine dacă analizăm proiectele pe care agenţia noastră a lucrat în ultimii doi – trei ani. Practic, funcţia digital a crescut exponențial ca volum de activitate și a devenit parte integrată în toate campaniile noastre de comunicare (în unele cazuri, este chiar punctul de plecare în strategia clientului). În ceea ce ne priveşte, ne dezvoltăm echipa în consecinţă, investind tot mai mult în know-how şi dezvoltarea resurselor pe zona de digital”.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Dragoş Stanca a fost ales preşedinte al Biroului Român de Audit Transmedia

Published

on

Dragoş Stanca, şeful regiei de publicitate Think Digital, a fost ales noul preşedinte al Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT), organizaţie non-profit a industriei de media şi publicitate, anunta Mediafax.

Alegerea a avut loc în Adunarea Generală a BRAT, iar Dragoş Stanca îl înlocuieşte în această funcţie pe Silviu Ispas.

BRAT este o organizaţie non-profit a industriei de media şi publicitate ce are ca membri edituri de presă scrisă şi online, agenţii, regii şi clienţi de publicitate, difuzori de presă, companii ce deţin staţii radio, companii de outdoor şi alţi terţi interesaţi.

Obiectivul BRAT este sprijinirea industriei de media şi publicitate prin stabilirea unor metode şi standarde comune privind modul de măsurare al indicatorilor de performanţă ai produselor media.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending