Connect with us
 

Concurenții s-au luptat aseară la Vocea României să le demonstreze antrenorilor că vor să meargă mai departe și că merită să rămână în competiția vocilor.

Telespectatorii au avut parte de emoție la cele mai înalte cote, dramatism, alegeri dure și salvări în ultimul moment.

Ce audienta a inregistrat show-ul?

Pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 24:02, la nivel național, peste 1.4 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență, de la 21:26, cea mai bună competiție a vocilor a reuşit să aducă în faţa televizoarelor peste 2 milioane de români.

Cea de-a doua ediție de dueluri a noului sezon Vocea României a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 10.6 puncte de rating și 28.3% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, Antena 1 cu X Factor, care a obţinut 6.6 puncte de rating și 17.6% share.

Sursa cifre: Kantar Media

Concurenți determinați și voci la superlativ

Cea de-a doua etapă a duelurilor s-a încheiat aseară în lacrimi pentru unii concurenți, iar pentru alții cu bucurie și zâmbetul pe buze. Misiunea antrenorilor a fost dificilă și de data aceasta, deoarece ei au luat deciziile finale și i-au ales doar pe cei care au impresionat cu interpretările lor, dar și cu atitudinea de pe scenă.

Michel Kotcha și Ana Maria Ababei din #echipasmiley au format primul cuplu de dueliști care a urcat aseară pe scenă. Cei doi au cântat plini de bucurie și exuberanță melodia Master Blaster, iar vocile lor s-au completat perfect, reușind un duet memorabil. “A fost un moment extrem de reușit, ne-ați dat bucuria pe care o aduce piesa, ați cântat cu zâmbetul pe buze. Se vede că v-ați bucurat de momentul ăsta.”, le-a spus Smiley, care în final a fost nevoit să decidă: “Cu siguranță amândoi meritați să rămâneți mai departe în concurs, dar voi merge mai departe spre trofeul Vocea României cu Michel!”. Michel Kotcha își continuă drumul în competiție și este pregătit pentru semifinale.

Ana Maria Ababei si Michel Kotcha

Ana Maria Ababei si Michel Kotcha

Două voci extrem de puternice, Roxana Morar și Delia Pitu din #echipatudor au interpretat aseară melodia I can’t get no satisfaction. A fost un moment care a pus foarte bine în evidență vocile celor două concurente, dar care a stârnit și controverse în rândul antrenorilor. “Este o decizie foarte grea. Aș vrea să vă mulțumesc foarte mult pentru felul în care ați făcut acest moment. Am să merg mai departe cu Roxana!”, a fost decizia lui Tudor, care a păstrat-o pe Roxana Morar în echipa sa.

Delia Pitu si Roxana Morar

Delia Pitu si Roxana Morar

Delia și-a dorit foarte mult să rămână în competiție, și, cu lacrimi în ochi l-a convins pe Moga să o salveze, deoarece mai are multe de spus și arătat. “A fost o încercare de a aduce ceva nou la Vocea. Mă bucur și în continuare aș vrea să o aud pe Delia cântând.”, a spus Marius, în echipa căruia Delia Pitu va merge mai departe.

Tomi Weissbuch și Mădălina Rusu din #echipamoga au interpretat melodia You’re the one that I want și au transmis foarte multă energie și bucurie. Cei doi s-au potrivit perfect și l-au făcut pe antrenorul lor mândru de ei. „Sunt mândru de voi! Mi-a plăcut foarte tare, mi-a plăcut de voi! Bravo, sunteți foarte simpatici! O să merg mai departe cu Tomi!”, a spus Moga. Tomi Weissbuch continuă competiția și merge în semifinale.

Madalina Rusu si Tomi Weissbuch

Madalina Rusu si Tomi Weissbuch

#echipatudor a fost reprezentată aseară și de cuplul de dueliste Cristina Bălan și Paula Rotar. Cele două au cântat melodia Sober și au realizat un duet puternic, plin de atitudine, aplaudat îndelung. Tudor a fost încântat de performanța concurentelor și le-a spus la final: “A fost un moment foarte bun. A fost cel mai bun moment al vostru de când repetați, ceea ce mi se pare important. Nu e o decizie simplă și oricare ar fi ea, ați fost foarte aproape vocal una de alta. Am să merg mai departe cu Cristina.” Cu Cristina Bălan ne vom reîntâlni în etapa semifinalelor.

Cristina Balan si Paula Rotar

Cristina Balan si Paula Rotar

Nora Deneș și Alina Colțan din #echipasmiley au urcat hotărâte pe scenă și determinate să-și demonstreze calitățile vocale. Au cântat melodia Hound dog, iar timbrele lor, metalic și grav, s-au completat foarte bine și au creat un duet extrem de interesant. Smiley a fost impresionat de evoluția celor două, însă, în final a trebuit să decidă, așa că le-a transmis concurentelor: “Mi-a plăcut cum ați dat din coadă, mi-a plăcut cum ați dat din voci. Voi merge mai departe cu Nora!”. Nora Deneș continuă lupta în competiție.

Alina Coltan si Nora Denes

Alina Coltan si Nora Denes

Elvis Silitră și Florin Cruceru din #echipamoga au reușit o interpretare originală a melodiei Creep și o abordare pe măsură. Cei doi și-au demonstrat totodată și măiestria de a improviza. Chiar dacă momentul lor a fost comentat de către antrenori, Moga i-a felicitat pe Elvis și Florin: “Fiecare trebuie să-și arate atuurile, indiferent pe ce piesă cântă. Eu cred că v-a ieșit foarte bine. Au simțit toți piesa. Mi-a plăcut foarte mult. Bravo! O să merg mai departe cu Elvis!”. Elvis Silitră își continuă drumul la Vocea României.

Elvis Silitra si Florin Cruceru

Elvis Silitra si Florin Cruceru

[nextpage title=”DETALII PE URMATOAREA PAGINA!”]

Un moment special, care a primit aprecierea antrenorilor, a fost și cel creat de Gabriela Amzaru și Tonina Tarnosche din #echipaloredana. Ele au cântat melodia Next to me, au demonstrat că au două voci puternice și au făcut tot posibilul să impresioneze. “Aveți două voci foarte bune! Tonina, tu ești o fată extraordinar de sensibilă și mi-a plăcut că în seara asta ai reușit să-ți depășești starea ta introvertită. Pe când pe asta mică, trebuie s-o ții de hățuri. O să merg mai departe cu Gabriela!”, a spus Loredana în momentul deciziei. Gabriela Amzaru merge mai departe spre trofeul Vocea României.

Tonina Tarnosche si Gabriela Amzaru

Tonina Tarnosche si Gabriela Amzaru

Ovidiu Turcu și Cristina Lupu din #echipatudor au adus aseară pe scena vocilor un moment sensibil, dar în același timp comic. Ei au interpretat melodia Till we ain’t strangers anymore și au stârnit discuții între antrenori. Tudor nu a fost pe deplin mulțumit de evoluția lor și le-a spus: “Nu ați cântat la fel de bine ca la repetiții, dar nu pot să spun că este un duet care pe mine, personal, nu m-a emoționat. Va trebui să fac o alegere și am s-o fac. Am să merg mai departe cu Cristina!”. Cristina Lupu continuă lupta în competiție.

Ovidiu Turcu si Cristina Lupu

Ovidiu Turcu si Cristina Lupu

Mihai Rait și Biu Marquetti din #echipaloredana au cântat melodia That’s amore și i-au determinat pe Loredana și Smiley să danseze și să cânte. Duetul a fost unul plin de pasiune, interesant și bine armonizat, care i-a impresionat pe antrenori, dar mai ales pe Loredana, care în momentul deciziei a spus: ”Vreau să primiți cu zâmbetul pe buze alegerea mea. O fac pentru că îmi place să râd, îmi place să mă simt bine și cred că cu toții avem nevoie de bucurie și de această energie pozitivă pe care amândoi ați adus-o. Dar cred că o s-o păstreze în continuare Mișu!”. Mihai Rait merge mai departe în competiție.

Mihai Rait si Biu Marquetti

Mihai Rait si Biu Marquetti

Aseară, zece concurenți au reușit să-i convingă pe antrenori că merită să meargă mai departe spre marele trofeul și premiul de 100.000 de euro, iar pentru opt experiența Vocea României s-a încheiat.

Săptămâna viitoare, ultimele zece cupluri de dueliști vor urca pe scena vocilor și vor face tot posibilul să creeze momente memorabile, să-i impresioneze pe antrenori și să ajungă în etapa semifinalelor.

Cele mai importante momente din timpul emisiunii pot fi vizionate pe site-ul oficial al show-ului, vocearomaniei.protv.ro sau integral pe voyo.ro.

ECHIPA VOCEA ROMANIEI PRO TV

ECHIPA VOCEA ROMANIEI
PRO TV

Pentru experiența completă Vocea României, descărcați aplicația PRO TV, gratuit, din App Store și Google Play. Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot afla noutăți despre antrenori, îi pot cunoaște mai bine pe concurenți și își pot alege favoriții la Vocea României.

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. Bani pe net rapid!

    15 noiembrie 2015 at 23:19

    Bani pe net rapid! Sistemul care iti garanteaza rezultate a fost lansat! Vrei sa castigi bani pe net rapid? Incepe acum sa folosesti cel mai revolutionar program de lucru la domiciliu! Castiga bani pe net rapid! Simplu, eficient si fara obligatii! Numai dupa ce te hotarasti cu maxima seriozitate, cere mai multe detalii la adresa de email: ioanbadac1@yahoo.com

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENŢE TV: Finala de la Moscova dintre Franţa şi Croaţia, cel mai vizionat meci de la mondiale!

Published

on

 

A fost cel mai urmărit minut al finalei Campionatului Mondial de Fotbal FIFA Rusia 2018, când TVR 1 înregistra o audienţă mai mare decât toate posturile TV la un loc din România. Franţa – Croaţia a fost, de departe, cel mai vizionat meci din cadrul competiţiei.

Finala Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 a adunat, aşa cum era de aşteptat, cel mai mare număr de microbişti în faţa micilor ecrane. Partida dintre Franţa şi Croaţia (scor final cu 4-2), disputată pe 15 iulie, de la ora 18.00, pe Luzhniki Stadium din Moscova, a adus din nou principalului post al Televiziunii Române poziţia de lider incontestabil de audienţă. TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de meciuri de la Cupa Mondială, pe TVR 1, TVR 2 şi TVR HD.

În medie, 2.690.000 milioane de români au stat cu ochii pe televizor duminică seara, TVR 1 înregistrând, în intervalul orar 18.00-19.53, un rating mediu de 15%* şi o cotă medie de piaţă** de 43,3% la nivel naţional. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, finala Campionatului Mondial de Fotbal a avut 1.734.000 de telespectatori (rating mediu 18%, share mediu 48,2%). Cifra de 773.000 reprezintă targetul comercial (17,6% rating mediu, respectiv 56,1% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului care a adus Franţei al doilea titlu mondial s-a înregistrat spre finalul partidei (19.45), când 3.497.000 de români urmăreau TVR 1 (rating 19,5%, share 50,7% la nivel naţional). La acel moment, TVR 1 depăşea cu peste 230.000 de telespectatori suma audienţei înregistrate de toate celelalte posturi TV monitorizate din România. În mediul urban, cel mai urmărit minut a fost şi ultimul al Campionatului Mondial, la 19.53, când Croaţia încă lupta sperând modificarea scorului pe tabela de marcaj: 2.185.000 de telespectatori (rating 22,7%, share 55,7%). Finalul partidei a fost cel mai atractiv şi pentru publicul comercial, ora 19.51 aducând recordul de telespectatori pe acest target: 966.000 de persoane (rating 21,9%, share 62,6%).

Festivitatea de premiere a campioanei lumii la fotbal a fost, de asemenea, între preferinţele telespectatorilor duminică seară. Şi pe intervalul difuzării acesteia (20.19-20.43), TVR 1 a fost pe primul loc în audienţe, pe toate categoriile de public. La nivel naţional, aproape 2 milioane de români (1.912.000) au vrut să trăiască bucuria victoriei alături de cei mai buni fotbalişti ai lumii – rating mediu 10,7%, share mediu 27,7%. Dintre aceştia, 1.176.000 reprezintă targetul urban (12,2% rating şi 30,6% cotă de piaţă).

Şi finala mică a CM FIFA Rusia 2018, partida dintre reprezentativele Belgiei şi Angliei, a stârnit interesul telespectatorilor. În medie, 1.074.000 de români au urmărit, sâmbătă după-amiază, victoria Belgiei în faţa Anglei pe Sankt Petersburg Stadium, poziţionând din nou TVR 1 pe primul loc în clasamentul audienţelor, cu un rating mediu de 6% şi un share mediu de 22,1% la nivel naţional. În medie, 702.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit finala mică la TVR 1 (rating mediu 7,3%, share mediu 25,3%), 281.000 dintre aceştia reprezentând targetul comercial (rating mediu 6,4% şi cotă medie de piaţă de 30,4%).

 

Microbişti sau nu, românii au fost, în această lună, martorii spectacolului fotbalistic al anului. În clasamentul celor mai bune 10 programe TV din perioada desfăşurării Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 (14 iunie – 15 iulie), 8 poziţii sunt ocupate de partide de fotbal şi ediţii de Studio Mondial, difuzate de TVR 1. Top 5, la nivel naţional, este exclusiv al TVR 1, cu 5 meciuri de la CM FIFA Rusia 2018:

  1. Franţa – Croaţia (15 iulie, ora 18.00) – 2.690.000 de telespectatori
  2. Croaţia – Anglia (11 iulie, ora 21.00) – 2.291.000 de telespectatori
  3. Franţa – Belgia (10 iulie, ora 21.00) – 2.164.000 de telespectatori
  4. Rusia – Croaţia (7 iulie, ora 21.00) – 1.962.000 de telespectatori
  5. Columbia – Anglia (3 iulie, ora 21.00) – 1.892.000 de telespectatori.

 

TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. De mai bine de 50 de ani, începând cu ediţia CM 1966 din Anglia, TVR este televiziunea care difuzează în exclusivitate cel mai mare eveniment fotbalistic al planetei. Campionatul Mondial din Rusia, primul găzduit de Europa de Est, reprezintă ediţia cu numărul 21 a turneului de fotbal.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune). 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Foto Credit: FIFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Prima semifinală – cel mai vizionat meci de până acum la CM FIFA Rusia

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 punctează din nou în audienţe. Partida Franţa – Belgia a pus TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor zilei de 10 iulie, pe toate categoriile de public. Cel mai vizionat meci al CM de până acum a înregistrat peste 3 milioane de telespectatori în minutul de aur şi o medie de peste 2 milioane de telespectatori la nivel naţional. A doua semifinală: Croaţia-Anglia este în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, 11 iulie, de la 21.00

Cel mai urmărit meci de la Campionatul Mondial de Fotbal de până acum este semifinala Franţa – Belgia, disputată pe 10 iulie şi transmisă de TVR 1 şi TVR HD începând cu ora 21.00. TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider incontestabil de audienţă şi cu această partidă, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Cu o miză imensă, meciul dintre Franţa – Belgia a adunat, în medie, în faţa micilor ecrane la TVR 1, 2.164.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 12,1% şi unei cote de piaţă** de 25,8%. Pe publicul urban, unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la partida finalizată cu 1-0, care a însemnat calificarea Naţionalei Franţei în finala de duminică: mai exact 1.137.000 de telespectatori din oraşe au fost cu sufletul alături de reprezentativele Belgiei şi Franţei (rating 13,7% şi cotă de piaţă 29,8%). Dintre aceştia, 595.000 reprezintă publicul comercial, unde TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 13,5% şi o cotă medie de piaţă de 35,9%.

La 22.52, chiar pe finalul partidei care decidea prima finalistă a Campionatului Mondial de Fotbal, 3.072.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1. La nivelul publicului comercial, pe unul din două televizoare se urmărea TVR 1 în minutul menţionat – o medie de 854.000 de telespectatori (rating 19,4% şi share 50,7%).

 

Cu cine va juca Franţa finala CM FIFA Rusia 2018? Aflăm azi, în direct la TVR 1 şi TVR HD

O nouă pagină se va scrie şi în această seară, cu a doua semifinală de cinci stele – meciul dintre Croaţia şi Anglia. Telespectatorii vor putea viziona şi această partidă în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, începând cu ora 21.00, de pe Luzhniki Stadium, din Moscova. Vor comenta Emil Hossu Longin şi Florin Mihoc.

Anglia luptă din nou pentru intrarea în finală. După trofeul din ’66, englezii au ratat ultimul act în ’90, cu o generaţie de excepţie. 1990 a fost Mondialul ultimei perfomanţe majore a naţionalei Angliei la un turneu final. Cu poate cea mai bună generaţie din istorie şi condusă de pe bancă de carismaticul Bobby Robson, britanicii s-au oprit în semifinale, învinşi la penalty-uri de germani. După 28 de ani, englezii revin în semifinalele unui campionat mondial şi pot depăşi performanţa de atunci.

De cealaltă parte, începând din 1998, Croaţia a lipsit doar de la Mondialul sud-african, în 2010, adunând cinci calificări şi un loc trei, chiar la debut.

Croaţia a dat cea mai mare lovitură chiar la primul mondial la care a participat. În 1998, trupa antrenată de Miroslav Blazevic a ajuns până în semifinale şi a câştigat apoi finala mică, împotriva Olandei. A fost performanţa de vârf a unei generaţii fenomenale rupte din fosta Iugoslavie şi în care excelau Prosinecki, Boban sau Suker. La 20 de ani distanţă, Modric, Rakitic sau Perisic revin în semifinale şi pot să doboare acea performanţă uluitoare de la Mondialul francez.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre „cea mai frumoasă poveste a celui mai frumos sport” se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE: Nea Mărin a început cu dreptul cel de-al șaselea sezon de ”Poftiți pe la noi!”. Vezi aici care au fost cele mai urmărite programe tv ale serii.

Published

on

Marlena si Nea Marin Sursa foto: PRO TV
 

Duminică, 8 iulie, Antena 1 a lansat cel de-al șaselea sezon de „Poftiți pe la noi” care a înregistrat audiențe bune, obținând locul doi în target național, urban și comercial conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeAllUrban18-49 Urban
ROATA NOROCULUIKanal D19:5622:041194458143
POFTITI PE LA NOI: POFTITI LA NEA MARINAntena 119:5922:171166549271
Film – DOMNUL SI DOAMNA SMITHPro TV19:5922:211089665399
OCHII DIN UMBRAKanal D22:0524:001067319114
BAIETI DE ORASAntena 122:1723:19862468291
Film – MINCIUNI ADEVARATEPro TV22:2125:27681437289

PRO TV s-a clasat pe primul loc în target urban și comercial în intervalul 20:00-22:17 cu filmul de acțiune ”DOMNUL SI DOAMNA SMITH”. Kanal D a obșinut primul loc în target naţional și locul trei în target urban și comercial cu game show-ul „Roata Norocului”Topul audiențelor în target comercial este completat de Prima TV și TVR 1.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul reality show-ului „Poftiți pe la noi: Poftiți la Nea Mărin”, duminică 8 iulie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D14.86.61190.7
Antena 114.56.51166.1
Pro TV13.46.01083.8
Romania TV8.83.9707.4
Prima TV5.62.5454.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.56.9662.4
Antena 112.95.7548.8
Kanal D10.54.7449.4
Romania TV8.23.6349.5
Antena 37.23.2307.8


PUBLICUL COMERCIAL

Targets >>18-49 Urban
Timebands >>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV25.19.0396.1
Antena 117.26.2271.4
Kanal D8.83.2139.3
Prima TV6.52.3102.5
TVR 13.61.357.5

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending