Connect with us

Evenimente

Imaginează-ţi asta, festival dedicat mediului înconjurător produs de Sony Pictures Television

Sony Pictures Television Networks anunță Festivalul mediului înconjurător, Imaginează-ți asta!, premiind poveștile care dau speranță și arată evoluția felului în care putem proteja mai mult Plane

Published

on

Foto Credit: Sony Pictures Television

Sony Pictures Television Networks anunță Festivalul mediului înconjurător, Imaginează-ți asta!, premiind poveștile care dau speranță și arată evoluția felului în care putem proteja mai mult Planeta. Festivalul promovează grija pentru natură printr-o competiție internațională de clipuri video, cu durata în 30 de secunde și 7 minute.

Competiția se desfășoară în etape, în rețeaua SPT la nivel global. Premiul cel mare va fi desemnat la studiourile Sony Pictures din Los Angeles, într-un eveniment grandios, în această toamnă.

“Cu ajutorul rețelei noastre de televiziuni, ce până acum au încurajat telespectatorii să acorde mai multă atenție mediului înconjurător, invităm în acest moment creatorii de pretutindeni să ne spună povestea unei lumi mai bune. Credem că cele mai bune povești au capacitatea extraordinară de a te face să te simți bine, dar și de a te motiva pentru a acționa într-o direcție”, a declarat Andy Kaplan, Președinte, rețelele internaționale Sony Pictures Television.

Festivalul Imaginează-ți asta! are ca scop răspândirea de povești inspiraționale, mai mici sau mari, care pun în prim plan acțiuni sau obiceiuri ce pot duce la o lume mai echilibrată, mai sănătoasă pentru generațiile viitoare. Opt regiuni globale participă în concurs, acceptând înscrieri din țările alocate fiecăreia dintre acestea, cu un juriu format din experți și instituții relevante pentru tematica competiției.

Clearcut logging

Clearcut logging

Etapele competiției

Câștigătorii regionali vor ajunge în Los Angeles, mulțumită sponsorului American Airlines, unde vor lua parte la o serie de evenimente și la o vizionare la Hollywood, la studiourile Sony Pictures, în octombrie. În cadrul vizitei de la Hollywood, va fi anunțat și câștigătorul global al competiției. Câștigătorii atât la nivel local, în fiecare țară, cât și regional sau international, vor fi selectați după calitatea lucrărilor – puterea de a spune o poveste video coerentă și interesantă, precum și respectarea temei campaniei Imaginează-ți asta!: cum am putea transforma Planeta într-un loc mai bun.

 

Mecanismul concursului

Participanții din România vor accesa site-ul AXN.ro, la adresa www.axn.ro/imagineazatiasta, unde vor înscrie clipul cu care doresc să participe. Un participant poate înscrie mai multe lucrări, dar va putea fi premiat doar pentru una dintre acestea.

Clipurile video înscrise vor respecta tematica concursului: Imaginează-ți asta! Cum am putea transforma Planeta într-un loc mai bun? Indiferent de subiectul ales: salvarea pădurilor, curățarea spațiilor verzi, economisirea resurselor, salvarea animalelor pe cale de dispariție sau orice alt subiect de mediu, clipurile video trebuie să aibă o durată între 30 secunde și 7 minute, orice formate video.

Perioada de concurs este 1 august – 28 august 2016.

 

Membrii juriului

În România, membrii juriului local vor aprecia clipurile video înscrise în funcție de respectarea tematicii, originalitate, creativitate și capacitatea lucrării de a stârni emoție.*

 

  • Daniel Mitulescu. Producător de film și manager cultural. Cineast român, semnând producția filmelor „Cum mi-am petrecut sfârşitul lumii”, „Eu când vreau să fluier, fluier” sau „Loverboy”. A înființat Metropolis Film, casă de distribuţie de film independent și Asociația Culturală Metropolis, ce organizează Caravana Metropolis, cinema în aer liber, Balkanik!, festival de muzică balcanică sau KINOdiseea, festivalul internațional de film pentru copii. Mai multe detalii la metropolisfilm.ro.
  • Ramona Cordoş si Codin Sebastian Pop – Creative Monkeyz. Ramona Cordoş si Codin Sebastian Pop sunt fondatorii proiectului de educatie si entertainment Creative Monkeyz si realizatori ai celui mai de succes serial de animație românesc, RObotzi. Mai multe detalii la creativemonkeyz.com.
  • WWF România. Înfiinţată în anul 1961, WWF (World Wide Fund for Nature) este una dintre cele mai importante organizaţii internaţionale care derulează proiecte pentru conservarea naturii, în peste 100 de ţări. Misiunea WWF la nivel global este să oprească degradarea mediului înconjurător şi să construiască un viitor în care oamenii trăiesc în armonie cu natura. În România, se vor împlini în această toamnă 10 ani de când WWF lucrează pentru conservarea apelor, pădurilor și speciilor sălbatice cum ar fi ursul brun, zimbrul, sturionul. Mai multe detalii la: wwf.ro.
  • Cel mai vândut ghid TV din România. Amuzant și inteligent, dedicat oamenilor tineri și activi. TVmania a fost lansat de grupul Ringier în octombrie 1998. Mai multe detalii la www.tvmania.ro.
  • Cristi Mărculescu. Selecționer TIFF, Dracula IFF și Buzz CEE. Ocazional membru în Jurii (AnimEst, Dakino, Pelicam). Ocazional guest speaker la convenții SF. Pasionat de posibilitățile actuale ale domeniului vizual și învrezător în talentele tinerei generații de cineaști români. Mai multe detalii la marculescu.ro.

 

Premii

Marele premiu, acordat la Hollywood, constă în 5.000 de dolari și un pachet de electronice Sony 4K, ce include un televizor 4K de 55 inci și o cameră foto mirroless Alpha a6300.

Premiile locale, pentru România, sunt: 1 x cameră video Sony 4K AXP33; 2 x GoPro Hero4, 3 x încărcătoare Ginkgo Solar.

Câștigătorul locului 1 local (camera video Sony 4K) va fi și reprezentatul României pentru etapa regională – Europa Centrală și de Est, unde va concura alături de câștigătorii Poloniei și Ungariei. Un juriu regional, format din experți AXN, va decide care dintre cele trei lucrări ale regiuni va fi lucrarea regiunii CEE din etapa finală, de la Hollywood.

 

Sponsori

Linia aeriană preferată a industriei de divertisment, American Airlines este și sponsor al Festivalului Imaginează-ți asta!. www.aa.com

Sony Electronics este sponsorul de tehnologie al Festivalului.  www.sony.com

 

Campania Imaginează-ți asta! a fost lansată în septembrie 2015 de către cele 45 de rețele SPT și și-a propus să inspire telespectatorii să protejeze și să îmbunătățească mediul înconjurător prin promovare locală, susținând eforturile pentru rezolvarea unor probleme regionale. În martie 2016, SPT a creat aplicația mobilă Imaginează-ți asta! pentru iOS și Android, pentru a încuraja poveștile spuse cu ajutorul telefoanelor mobile. Mai multe despre Imaginează-ți asta! aici: www.sptpicturethis.com.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Evenimente

Cerbul de Aur 2018: încep înscrierile pentru Concursul internaţional de interpretare

Published

on

Foto Credit: TVR

Pregătirile pentru Festivalul Cerbul de Aur, ediţia 2018, au intrat în linie dreaptă: astăzi, 20 iunie, încep înscrierile pentru Concursul internaţional de interpretare.

Artiştii care doresc să participe la concurs se pot înscrie până în data de 11 iulie a.c., pe site-ul oficial al evenimentului, cerbuldeaur.ro, unde este publicat şi Regulamentul Festivalului Concurs.  

La finalul perioadei de înscrieri, juriul selecţiei va decide artiştii care vor intra în competiţie. În acest an, pe scena din Piaţa Sfatului vor urca şi se vor duela muzical pentru Marele Trofeu cel mult 15 concurenţi. Dar premiile vor fi mai multe!

La 50 de ani de la prima ediţie, Cerbul de Aur 2018 va avea o desfăşurare de gală, cu numeroase premii, a căror valoare totală este de 65 de mii de euro. Pe lângă Marele Trofeu al Festivalului Internaţional Cerbul de Aur, în valoare de 25 de mii de euro, la această ediţie aniversară, concurenţii pot câştiga alte opt premii:

  • Premiul I
  • Premiul al II-lea
  • Premiul al III-lea
  • Premiul pentru cea mai bună interpretare a unei piese româneşti;
  • Premiul Braşovului;
  • Premiul Publicului
  • Premiul Presei Festivalului
  • Premiul Societăţilor Publice de Radio şi de Televiziune

 

Festivalul Internaţional Cerbul de Aur va avea loc în perioada 29 august – 2 septembrie a.c., în Piaţa Sfatului din Braşov. În an aniversar, dedicat Centenarului României şi semicentenarului festivalului, TVR propune un format special al evenimentului, cu o Gală Aniversară, două zile de concurs, o Gală a Festivalului şi evenimente adiacente.

Festivalul se va încheia cu o Gală Centenară, un spectacol folcloric ce va reuni muzica populară tradiţională românească şi prelucrări de actualitate ale acestui gen muzical.

Evenimentul va fi transmis în direct şi în exclusivitate de Televiziunea Română.

 

Despre Festivalul Internaţional Cerbul de Aur:

Festivalul Internaţional Cerbul de Aur a debutat în anul 1968 şi a avut 17 ediţii, ultima dintre acestea fiind organizată în anul 2009. Evenimentul a devenit cel mai mare festival internaţional de muzicã organizat în România  şi, în mod tradiţional, la Brașov.

De-a lungul anilor, acest prestigios festival a găzduit apariţii sau recitaluri ale unor vedete precum Diana Ross, Amália Rodrigues, Julio Iglesias, Dalida, Sheryl Crow, Tom Jones, Juliette Greco, Vaya con Dios, Coolio, Barbara, Christina Aguilera, Cliff Richard, Kenny Rogers, Ricky Martin, Kelly Family, Patricia Kaas, Gilbert Becaud, Josephine Baker, Toto Cutugno, Enrico Macias, Boy George, James Brown, Kenny Rogers, Ray Charles, UB 40, Scorpions, Pink, Sheryl Crow şi mulţi alţii.

Prin calitatea actelor artistice prezentate, „Cerbul de Aur” este nu doar un brand de prestigiu al TVR, ci şi unul naţional, spectacolele organizate în cadrul festivalului adunând de un număr impresionant de spectatori şi telespectatori din întreaga ţară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Park4Fly ofera parcare in siguranta cu preturi mici la doar trei minute de Aeroportul Otopeni!

Published

on

Pentru cei care cauta parcare langa aeroport Henri Coanda, firma Park4Fly, situata in apropierea aeroportului, pune la dispozitie peste 150 de locuri de parcare la doar 800 de metri de aeroport.

Parcarea se face atat pe termen lung, cat si pe termen scurt, iar tariful in lei este calculat in functie de numarul zilelor de parcare. Firma ofera un simulator de preturi pe pagina online unde pot fi calculate sumele necesare pentru o anumita perioada. Rezervarea se poate face telefonic, 24/7 si plata pentru parcare poate fi facuta cash sau cu cardul.

Pentru calatoriile in interes personal sau cele de afaceri, din ce in ce mai multi oameni prefera sa evite aglomeratia din mijloacele de transport in comun sau orele petrecute in taxi spre aeroport si sa-si aduca masina personala care sa stea in siguranta in parcare pe toata durata calatoriei. De aceea, au aparut numeroase parcari langa aeroport, fiecare incercand sa atraga cat mai multi clienti prin oferte personalizate.

Parte a grupului WLC AUTO care ofera servicii auto integrate, rent a car, parcare, asistenta rutiera si service auto, firma Park4FLY este o companie care se bucura de o crestere si o recunoastere rapida in domeniu, oferind clientilor servicii personalizate, incluse in tariful de parcare, fara costuri suplimentare: transferul rapid al clientilor de la/catre Aeroport Otopeni Non-Stop, monitorizare video 24/7 cu acces permanent gratuit al clientilor, dar si agent de paza. Clientii se pot conecta prin internet oricand la sistemul de monitorizare video pentru a verifica starea in care se afla autoturismul din parcare, acest serviciu fiind gratuit.

Transferul catre aeroport se face individual, pentru fiecare client in parte, durand maxim 10 minunte din momentul parcarii pana la sosirea la aeroport. La intoarcere, clientii sunt asteptati de reprezentanti ai firmei pentru a fi condusi catre parcare cat mai rapid, ajungand la masina personala in cel mai scurt timp. Astfel, nici caratul bagajelor sau conditiile meteorologice nefavorabile, dar nici ora la care ajunge avionul nu trebuie sa reprezinte o sursa de ingrijorare pentru cei care apeleaza la serviciile parcarii.

Pentru servicii de parcare pe termen lung la aeroport Bucuresti, firma isi indeamna clientii sa-i contacteze reprezentantii pentru oferte personalizate si preturi avantajoase la perioadele de peste 30 de zile si nu numai.

Preturile sunt exprimate in lei/zi, iar rezervarile din timp beneficiaza de discounturi si oferte atractive. Totodata, clientii fideli ai firmei beneficiaza permanent de preturi speciale, pentru a apela de fiecare data la serviciile parcarii.

Firma mizeaza pe promptitudine, siguranta si disponibilitate, raspunzand solicitarilor  din partea clientilor si oferind suport 24/7, prin telefon, e-mail sau live chat.

Parcare moderna, cu pachet de beneficii de top si preturi imbatabile in zona, Park4Fly ofera siguranta si confort, clientii bucurandu-se de o experienta placuta si profesionalism. In plus, daca cei care apeleaza le serviciile firmei vor sa-si gaseasca masina proaspat curata la intoarcere exista si posibilitatea ca aceasta sa fie curatata la preturi speciale.  Pentru o rezervare accesati site-ul https://park4fly.ro/ !

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Sute de alergători iau startul sâmbăta viitoare la Crosul IT-iștilor

Published

on

Sute de IT-iști se vor alinia, pe 23 iunie, la startul cursei Crosul IT-iștilor powered by Infodesign.

Sub sloganul ”Log out, shut down, go run!”, cea de-a cincea ediție a evenimentului se desfășoară în Parcul Tineretului și se adresează, în special, IT-iștilor pentru care participarea este gratuită, dar și celor care sunt amatori de mișcare.

Putem spune deja că acest cros a devenit o tradiție. De la an la an, observăm un număr din ce în ce mai mare de IT-iști care se înscriu la evenimentul nostru. Acest lucru ne bucură și ne motivează să continuăm demersurile de promovare a sportului ca factor care contribuie la îmbunătățirea calității vieții. Este ceea ce încercăm să facem de 25 de ani, de când Infodesign și-a început activitatea”, a declarat Ileana Ionescu, director executiv Infodesign.

Evenimentul va începe la ora 8.00 cu ridicarea kiturilor de participare, continuând cu încălzirea asigurată și în acest an de antrenorul Claudiu Porof, urmând ca startul să se dea la ora 10.00. Concurenții vor putea opta pentru cursa Hobby 3km, respectiv cursa Expert 6km.

24 de persoane vor fi premiate pentru rapiditate, iar alte 10 persoane vor putea câștiga premii surpriză.

Detalii privind programul și regulamentul crosului se găsesc pe site-ul www.infodesign.ro. Înscrierile se mai pot face până pe data de 20 iunie.

Proiectul este organizat de Infodesign, în colaborare cu F-Secure România.

Evenimentul este susținut de Radar de Media, iar un aport considerabil în susținerea crosului îl au și partenerii: Orange, GoPro, Mojo Sailing, Isostar, Nutrislim, The Cage,  Redis Nutriție, Anvervura, Genesis, Marvo, Discovery Arena, Buff, Cabina WTF, Rakuten Kobo, Ingram, 7card, Redbull, Answear.ro, Aqua Carpatica, Tucano, Saturo, Relax Life și Bronec.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending