Connect with us

Prima noapte în Cipru a fost o provocare pentru cei 12 concurenți Ferma vedetelor. Anda Ghiță este prima care și-a exprimat dorința de a pleca din fermă. Tensiunile au apărut între concurenți odată cu răsăritul soarelui, iar Anda nu a ezitat să spună lucurilor pe nume și să dea naștere unui întreg conflict.

Ce audienta a inregistrat show-ul?

Cea de a doua ediție a celui de-al doilea sezon a fost urmărită de peste 1.8 milioane de telespectatori, la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:28 – 22:21.

Cel mai urmărit minut al competiției, de la 20:54, a reunit peste 2.7 milioane de telespectatori. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Ferma vedetelor a fost lider de audiență, obținând 10.3 puncte de rating și 22.5% share, în timp ce postul de pe locul doi a înregistrat 6.8 puncte de rating și 14.9% share.

LOCUL 1 PRO TV – 10,3% RATING, 22,5% SHARE

LOCUL 2 KANAL D – 6,8% RATING, 14,9 SHARE 

FERMA VEDETELOR PRO TV, prima zi (2)

Conflicte in casa Ferma Vedetelor!

În ediția de aseară, telespectatorii au putut urmări cum s-au descurcat Anda Ghiță, Saveta Bogdan, Mircea N. Stoian, AMI, Lili Sandu, Viorel Sipoș, Benny Adegbuyi, Maria Constantin, Marcel Toader, Sorana Darclée, Paul Ipate și Octavian Strunilă în prima noapte! Credeau că vor avea parte de căldură, însă cei 12 au avut parte de o surpriză! În Cipru, temperaturile scad foarte mult noaptea și au avut de îndurat frigul, deoarece soba aflată în dormitor le-a dat ceva bătăi de cap, aceștia nereușind să mențină focul aprins.

În prima dimineață, nea Rață a dat deșteptarea în fermă. Acesta a venit să discute cu fermierii despre impresiile primei nopți și despre ce lucruri să le aducă. Sigur, totul în schimbul muncii prestate corespunzător de cele 12 vedete. Mai mult decât atât, nea Rață le-a promis Mariei și lui Marcel Toader că, dacă vor avea grijă de portocalul din fața casei, vor avea parte de un moment de intimitate. Totodată, acesta le-a lăsat fermierilor la poartă paleți pentru a construi hambarul animalelor, dar și ceva alimente.

Imediat după înviorarea de dimineață, unii dintre concurenți s-au apucat de treabă. Dacă Maria Constantin s-a apucat să spele vasele, Paul Ipate și Octavian Strunilă să taie lemnele, Anda Ghiță, AMI și Sorana s-au apucat să… se machieze! „E vorba de respectul față de tine și de cum ești obișnuită!”, a spus Anda, referitor la machiaj. În tot acest timp, Lili Sandu a gătit, cu ajutor din partea Savetei Bogdan.

Deși Mircea N. Stoian le-a propus celorlalți să pregătească o masă mai consistentă, formată din mâncare de cartofi cu legume, Lili a optat să pregătească o salată de legume care, în opinia ei, a fost mai potrivită pentru micul dejun. Anda Ghiță s-a supărat din cauza mâncării și a ales să stea singură în curte, în timp ce ceilalți concurenți erau în bucătărie. Deși Viorel a încercat să o convingă să vină alături de ei, Anda și-a exprimat supărarea și dorința de a pleca acasă. Astfel, ea a făcut tot posibilul pentru a ajunge unul dintre cei 2 servitori ai fermei. Alături de ea, cel de-al doilea servitor este Mircea N. Stoian. Cei doi au fost aleși după ce Benny a ascultat propunerile celorlalți 11 concurenți.

FERMA VEDETELOR PRO TV, prima zi (3)

In editia urmatoare!

Săptămâna viitoare, marți și miercuri, de la 20:30, telespectatorii vor afla cine sunt primii dueliști ai acestui sezon, vor vedea primul duel și cine este primul concurent eliminat de la Ferma vedetelor, dar și alte peripeții ale celor 12 fermieri.

Miza este mare, iar titlul de Fermierul anului poate fi câștigat doar de cel mai abil concurent! La Ferma vedetelor rezistă doar cei mai puternici, cei care sunt dispuși să muncească, să învețe, cei care sfidează lipsa confortului, praful și care pot demonstra că sunt cei mai buni.

Prima zi in casa Ferma Vedetelor

Prima zi in casa Ferma Vedetelorde med

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

AUDIENTE TV: Victorie totală pentru ”Chefi la cuțite”! Vezi aici clasamentele de audiență de ieri seară.

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni, 11 iunie, Antena 1 înregistrează o victorie detașată în toate targeturile de referință cu înfruntarea concureților cooking show-ului „Chefi la cuțite””. Ediţia de aseară care a adus eliminarea blondei Antoanela Alexandera plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
CHEFI LA CUTITEAntena 120:3823:371475808395
LAS FIERBINTIPro TV20:3021:351194583297
Film – GARDA DE CORPPro TV21:3523:27879424259
ASK VE MAVIKanal D19:5822:35821429110

Antena 1 s-a clasat pe primul loc  în intervalul 20:38-23:37 cu „Chefi la cuțite”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu sitcom-ul „Las Fierbinti” și filmul de acțiune ”Garda de corp”. Kanal D se menține pe locul trei cu serialul turcesc ”Dragoste și ură”.

 

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Chefi la cuțite”, ieri 11 iunie:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.58.01439.9
Pro TV15.15.91060.7
Kanal D10.94.3766.7
Antena 37.02.7489.6
Romania TV6.32.5441.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.38.2789.8
Pro TV13.35.4516.1
Kanal D9.84.0382.2
Antena 39.13.7353.3
Romania TV5.22.1201.8

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 126.78.7384.0
Pro TV20.06.5288.5
Kanal D7.42.4106.5
Realitatea TV4.51.565.4
Antena 33.81.254.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE. ”Romania-Finlanda” a dat piept cu ”Chefi la cuțite”! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

Sursa foto: Echipa națională de fotbal a României @NationalaRomanieiOfficial

Marți, 05 mai, Pro TV a difuzat meciul amical de fotbal ”Romania-Finlanda”, cu audiențe care au plasat stația pe primul loc in clasamente, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
ROMANIA-FINLANDAPro TV20:3622:2518111015454
CHEFI LA CUTITEAntena 120:0023:051321779396
Film – COMANDOPro TV22:3224:191126602334
ASK VE MAVIKanal D19:5822:36827449153

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință cu meciul amical de fotbal „Romania-Finlanda”Antena 1 este pe locul doi cu „Chefi la cuțite” care înregistrează audiențe foarte bune mai ales în targetul comercial. Serialul turcesc ”Dragoste și ură” se bucură de un public fidel care menține Kanal D in topuri chiar și în serile foarte competitive.

Topul posturilor TV românești în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 05 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.58.61533.2
Antena 118.47.31313.7
Kanal D11.54.6818.3
Antena 35.62.2398.7
Romania TV4.61.8330.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.38.9860.9
Antena 119.18.0773.6
Kanal D10.84.5437.3
Antena 36.92.9279.6
Romania TV3.91.6156.3


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.29.0401.5
Antena 126.68.8392.6
Kanal D10.33.4151.6
Prima TV3.61.253.3
Antena 32.10.731.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Pro TV lider detașat în ultima seară de mai! Vezi aici topul televiziunilor în Prime Time.

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Joi, 31 mai, Pro TV domină concurența în toate targeturile de referință cu serialul de comedie „Las Fierbinți” și filmul de aventuri „See Spot Run” (2001), conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D s-a clasat pe locul secund în intervalul 20:00-23:00 cu serialul turcesc „Dragoste si Ură” care înregistrează o consolidare a cotei de piață, chiar și în targetul comercial. Antena 1 a facut o alegere neinspirată de programare cu filmul „Troia”, clasându-se doar pe locul patru în target National si Urban, la distanță considerabilă față de primele două clasate. Topul audiențelor este completat de Antena 3 și Romania TV cu discuții si analize pe marginea ultimelor evenimente de pe scena politică.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 31 mai.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.17.41321.0
Kanal D13.14.6818.3
Antena 37.02.5439.9
Antena 16.82.4425.3
Romania TV5.72.0358.2

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV20.67.5724.9
Kanal D12.64.6442.2
Antena 39.03.3316.4
Antena 15.62.0197.2
Romania TV5.11.9178.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.58.0357.1
Kanal D10.82.9131.2
Antena 19.52.6114.9
Antena 34.11.149.0
TVR 12.90.835.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending