Connect with us

Radio

„In sync with the world”, campania de lansare Virgin Radio România produsă de agenţiile agențiile Rusu+Borțun

Published

on

 

Virgin Radio Romania este cel mai nou radio din familia Virgin Radio International, grup de radiouri deținut de Virgin Group și cu vechime de 24 de ani pe piața internațională, prezent în 10 țări. Începând cu 9 ianuarie, Virgin Radio Romania a început să emită pentru generația tânără, cu cele mai cool tendințe internaționale și un sunet modern și pozitiv.

 

Campania de lansare a fost dezvoltată de agenția de strategie și manifestare creativa de brand Rusu+Borțun Brand Growers și pune în evidență faptul că Virgin Radio Romania își sincronizează ascultătorii cu restul lumii, recunoscând că noua generație se simte mult mai conectată cu lumea întreagă decât cu originile native.

 

Tinerii interacționează zilnic cu trenduri universale și aparțin unei comunități globale, de unde accesează conținut și fac conexiuni cu tot restul lumii, astfel că și campania de outdoor și digital a adus în prim-plan elemente cool din afara țării – un Cadillac roșu care se plimbă pe Calea Victoriei sau un wingsuit care planează deasupra Bucegilor – totul într-o serie de două vizualuri în care promisiunea brand-ului față de tinerii ascultători e scurtă și la obiect: “It’s here”.

 

Campania a rulat între începutul lunii ianuarie și inceputul lunii martie și a inclus acoperire media națională – OOH, tranzit, digital. Tot în această perioadă au fost lansate, alături de Rusu+Borțun Cyber Growers, site-ul www.virginradio.ro și aplicațiile native de mobil Virgin Radio România pentru o experiență completă a radio-ului în mediul digital.

 

Losing my virginity e cartea care m-a făcut să-mi doresc ajung antreprenor. lansezi primul brand Virgin în România alături de-o echipă globală a fost o provocare specială. Am avut șansa fim alături de echipa Lagardère încă din 2016 când un audit de brand făcut împreună a validat strategic ceea urma se lanseze în ianuarie. Ne bucurăm lucrăm integrat pentru Virgin Radio Romania, atât strategie și creație, cât și digital. Brandul și campania de lansare vorbesc despre sincronizare culturală, nu despre import. Ce e cool afară ajunge în Romania, dar și ce e cool în România ajunge în toată lumea. Spiritul global al brandului s-a simțit și în modul de lucru care a trebuit armonizeze ora Londrei cu ora Bucureștiului și cu ora din Singapore„, povestește Cătălin Rusu, Chief Creative Partner & CEO, Rusu+Borțun. 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Măruță revine la ”prima iubire”, radioul, ca prezentator al matinalului ProFM, ”Dimineața blană”

Published

on

Foto Credit: PRO FM
 

Matinalii Sebastian Coțofană, Radu Țibulcă și Ramona Dumitrescu vor pleca în misiune la Bonțida, la Electric Castle, și ”îi cedează” lui Cătălin Măruță butoanele matinalului ProFM,”Dimineața Blană”, în zilele de 18, 19 și 20 iulie, de la 7.00 la 10.00.

După cum Măruță însuși a povestit, la 25 de ani de ProFM, că și-a dorit mereu să se întoarcă la prima dragoste, radioul, iată că visul împărtășit a devenit vis implinit. Cătălin se întorce în studioul radio, la ProFM!

El o va avea alături pe DJ-ița ProFM  Mădălina Vintilă și împreună vor duce mai departe momentele preferate ale ascultătorilor ProFM: vor învârti Roata Vacantzatziki, trimițând fanii norocoși direct în Grecia (Corfu, Thasos, Zakynthos, Halkidiki), vor da invitații la film și vor oferi vinuri speciale. Tot în studioul ProFM vor veni și ”Noaptea Târziu”, Liviu Teodorescu, Speak și Raluca. După toate semnalele, se anunță trei zile cu surprize foarte plăcute la ProFM!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Ştirile DIGI FM va difuza un nou episod din „Ca să știi, România”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

DIGI FM continuă campania Ca să știi, România, o serie de anchete și analize despre cele mai sensibile probleme pe care le întâmpina românii acum!

Am început cu o radiografie a infrastructurii feroviare din România și am aflat că timp de 28 de ani, autoritătile au neglijat tot ce inseamnă investiții, tot ce înseamnă grijă fată de căile ferate, interes pentru siguranță oamenilor în trenuri. Dovadă stau cele 25 de episoade ale campaniei ,,Ca să știi, România. CFR-Cifrele dezastrului!”.

Cu ce continuăm? Cu o analiză a dosarului „Colectiv”.

Suntem din nou REPETENȚI și victimele noastre rămân ale nimănui, așa că vorbim despre ei, despre ARŞII NIMĂNUI.

Sunt aproape 3 ani de la Colectiv.

Atunci, una dintre marile probleme a fost lipsa secțiilor de mari arși unde să fie transportați răniții. „Avem tot ce ne trebuie”, spunea ministrul Sănătății de atunci, Nicolae Banicioiu. Ne amintim că mulți dintre răniții din tragedia în care au murit 26 de oameni pe loc și alți 33 după, au fost salvați pentru că au fost trimiși în străinătate. Credeți că avem secții de mari arși mai bune decât aveam în octombrie 2015? Nu. Ancheta DIGI FM din campania Ca să știi, România, arată că suntem aproape la fel ca înainte de Colectiv. Poate chiar mai rău.

Aflați cazuri concrete și interviuri în exclusivitate începând de miercuri, 20 iunie, pe site-ul nostru www.digi-fm.ro .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Vladimir Drăghia, exclusiv la Digi FM: „Nu sunt vreun erou… mai bine să mă mulțumesc cu ce am și să dau ce am în plus „

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Vladimir Drăghia a fost invitatul lui Cătălin Striblea la emisiunea “Oameni de Colecție”, emisiune de interviuri unice, difuzate LIVE pe pagina de facebook DigiFMRadio și în fiecare duminică, on air, la DigiFM.

Câștigătorul concursului Exatlon a povestit cum a fost această experiență care a durat 5 luni.

„Am slăbit în primele două luni foarte tare, cam 10 kilograme. Dimineața primeam 2 linguri de orez și două ouă. Și seara primeam același orez cu mazăre sau linte.

Durerea principală era distanța de Alice și Zora. Mă gândeam la cum evoluează copilul, la cum arată, dacă se schimbă, dacă te recunoaște când te întorci, dacă i-a mai crescut vreun dinte, dacă Alice o poate crește singură. Nu ne-am gândit că nu o să vorbim 5 luni.”

Cătălin Striblea l-a dus pe Vladimir Drăghia în copilărie, în momentul în care a plecat de acasă, la vârsta de 12 ani.

„La internatul liceului sportiv era ca la pușcărie. Aveam un pedagog către care făceai foaie de voie, chiar și pentru a te duce la alimentară să îți iei parizer. Așa am stat 7 ani.”

Matinalul Digi FM a fost curios să afle care e momentul în care actorul poate spune “acolo am fost un copil fericit”?

„Am foarte puține amintiri din copilărie. Până la 12 ani, foarte puține și astea mai multe legate de înot. De la internat, la fel, de la antrenamente, cu antrenoarea mea. La 18 ani a trebuit să aleg. Nu eram atât de talentat cum e Diana Mocanu. Am fost coleg cu ea timp de 7 ani. Aveam lângă mine o campioană olimpică și mi-am dat seama că nu pot ajunge olimpic.

Abia acum îmi dau seama cât de pricepută a fost maică-mea în creșterea mea. I-a fost greu să mă lase să plec singur la 12 ani, a reușit să mă învețe să vorbesc corect limba română, m-a învățat lucrurile importante, dar nu cu forța.”

El a povestit amuzat și despre un sms pe care i l-a dat mama sa, după ce s-a întors din Exatlon.

„Băi, mațe fripte! Unde este postarea pe care o așteptam? – se referea la faptul că ar trebui să îi mulțumesc public lui Alice că mi-a gestionat conturile de social media.”

Vladimir a vorbit și despre relația cu tatăl său.

„Pe taică-miu natural nu l-am cunoscut decât la 12 ani, o jumătate de oră. Devenise violent cu maică-mea, așa că ea i-a făcut băgăjelul și l-am trimis acasă. Am un tată, soțul mamei mele, care nu m-a făcut vreodată să simt nevoia de un tată. Fericirea nu o găsești, o construiești. Așa e și cu relația tată-fiu, se construiește. Tatălui natural îi mulțumesc pentru înălțime, pentru că maică-mea e foarte scundă, iar el e  foarte înalt.”

După ce a câștigat Exatlonul, Drăghia a anunțat că va dona premiul de 100.000 de euro proiectului MagiCamp.

„Nu sunt vreun erou. Am dat din niște bani care oricum vin ca un surplus. M-am gândit că ar fi mai bine să mă mulțumesc cu ce am și să dau ce am în plus.” 

Eu văd în MagiCamp niște copii care au mare nevoie de aportul ăsta, îl văd pe Vlad Voiculescu care garantează cum vor fi cheltuiți banii, știu că vor fi cheltuiți bine, văd niște oameni implicați în proiectul ăla conduși doar de dorința de a ajuta.”

Având în vedere că Vladimir este fost sportiv de performanță, care încă se menține în formă, Cătălin l-a rugat să le dea oamenilor simpli câteva sfaturi despre sport.

“E foarte simplu. Mișcă-te, mergi pe jos, nu mai sta în mașină. Mergi cât mai mult, și evită excesele alimentare. Nu mânca mult. E atât de simplu.”

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending