Connect with us

ALL MEDIA

In Vinerea Mare, Mihaela Radulescu lupta pentu zambetul copiilor

Published

on

 

Deşi nu mai locuieşte în România, Mihaela Rădulescu este cu sufletul alături de toţi cei aflaţi în nevoie şi ajută de câte ori poate. Astfel, ea a răspuns iniţiativei Europa FM şi SOS Satele Copiilor şi, în Vinerea Mare, luptă pentru cei mici. Diva s-a alăturat numărului mare de vedete care îşi dau concursul vineri, 1 aprilie, la Europa FM în primul maraton radio caritabil din România.

Conform unei analize efectuate de SOS Satele Copiilor România, 350.000 de copii trăiesc sub limita sărăciei. Aproximativ 77.000 de copii sunt lipsiţi de îngrijire părintească, iar 25.000 dintre aceştia sunt lăsaţi în grija familiilor extinse.

Campania „SOS!Copilăria”, care debutează pe 2 aprilie şi durează până pe 30, îşi propune să ajute copii dezavantajaţi din fiecare regiune a ţării, prin atragerea de fonduri prin SMS. Toţi cei care vor să ajute copiii din România să beneficieze de dreptul la o familie iubitoare şi dezvoltarea într-un mediu plin de dragoste, respect şi siguranţă., o pot face trimiţând SMS la 877* şi donând 2 euro.

Vineri, începând cu „Deşteptarea”, ascultătorii Europa FM vor afla de la Monica Anghel şi Bogdan Miu detalii despre această campanie, despre viaţa comunităţii din SOS Satele Copiilor şi statistici despre problemele cu care se confruntă copii din România şi cum le putem sări în ajutor. Informaţiile vor continua să curgă pe tot parcursul zilei, când DJ-ii şi echipa de Ştiri Europa FM vă vor ţine la curent cu sumele adunate prin SMS.

Nu am avut o copilărie nefericită şi nici nu mi-au lipsit lucrurile esenţiale.Nu vorbesc despre copiii care nu au zâmbet din amintirile din copilărie. Vorbesc despre ei pentru că i-am cunoscut ceva mai târziu şi i-am înţeles mult mai târziu. Atât cât mi-a stat în putere şi cât am avut cu ce, am încercat să-i ajut. Asta fac acum Europa FM şi SOS Satele Copiilor şi m-am alăturat cu drag acestui demers, care e aşa frumos încât aş spune că e normal, dar în realitate e o excepţie. Sper să găsim oameni mari şi de ce nu şi oameni mici, înţelegători pentru ceea ce înseamnă un copil fără zâmbet. Pentru mulţi copii din România, strictul necesar lipseşte şi în loc să-şi trăiască vârsta în tihnă şi bucurie, le lipsesc mâncarea, hainele, jucăriile, şcoala şi poate chiar şi dragostea. Vă invit să fiţi alături de noi, pentru că este minunat să fii un om bun…pentru alţii”, a declarat Mihaela Rădulescu pentru Europa FM.

Printre vedetele care susţin această campanie se numără Cristi Chivu (Ambasador SOS Satele Copiilor), Angela Gheorghiu, Ilie Năstase, Răzvan Lucescu şi fiul lui, Matei, Sorana Cârstea, Bogdan Lobonţ, Ciprian Marica, Dana Nălbaru (Ambasador SOS Satele Copiilor), Dan Petrescu, Miţă de la Bere Gratis, Flavius Buzilă (Hara) şi alţii.

*Puteţi dona 2 Euro prin trimiterea unui SMS la numărul 877 în reţeaua Vodafone, Orange şi Cosmote în perioada 1 – 30 aprilie. Servicii oferite gratuit de Vodafone, Orange şi Cosmote. Nu se percepe TVA.

Lasa un comentariu aici!

2 Comments

2 Comments

  1. razvan a

    2 aprilie 2010 at 23:54

    remarcabil; gestul artistei!!!

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending