Connect with us

ALL MEDIA

Încă un Campari Tonic, si prego!

Published

on

 

Vineri seara, în decorul impunător al Palatului Cesianu – Racoviţă, într-o atmosferă cu puternice influenţe milaneze, evenimentul Campari Tonic a purtat amprenta pasională, intensă şi captivantă a Italiei şi datorita expozitiei de afise publicitare Campari, a recitalului Luciei şi a panoului realizat din sticle Campari în ediţie limitată.

Campari Tonic

Recital Lucia

Campari! Când spui Campari gândul te duce direct la sticla elegantă și la culoarea roșie, inconfundabilă, a acestei băuturi. Cu o istorie de peste 150 de ani, fiind distribuit în mai mult de 190 de țări, versatilul Campari este un aperitiv prin excelență și unul dintre cele mai cunoscute branduri din lume. Rețeta originală, un mix de ierburi și condimente cu arome unice, este folosită până în zilele noastre și este, bineînțeles, secretă, fiind cunoscută de doar trei persoane.

Emblematicul aperitiv Campari are reputația reinventării și reinterpretării gusturilor, astfel că recent a lansat cocktailul Campari Tonic.

Campari Tonic este cocktailul recomandat celor care își doresc să exploreze latura nonconformistă a Campari, fiind o băutură efervescentă, care surprinde esența Italiei. Cu o rețetă relativ simplă, fiind compus din Campari, apă tonică, multă gheață și o felie de lime, Campari Tonic se adresează atât bărbaților, cât și femeilor, fiind pretextul modern al reuniunilor cu prietenii.

Cocktailul Campari Tonic are un gust îndrăzneț, puternic, calibrat de o nota proaspătă și răcoritoare și reprezintă provocarea celor aflați în căutarea unor experiențe inedite. Este cocktailul destinat celor care au un stil de viață dinamic, care apreciază aventura simțurilor într-o lume extravagantă și care pot ține pasul cu moda ajungând să dicteze tendințele.

Aroma, gustul și culoarea specifică fac din Campari un simbol al pasiunii, un brand aflat într-o evoluție continuă. Fie că ne referim la unele dintre cele mai spectaculoase afișe publicitare, fie că luăm în considerare calendarul Campari, aflat la a 17-a ediție, Campari este sinonim cu moda, fiind definit de  stilul și rafinamentul  italian, ceea ce îl clasează ca un brand iconic.

Campari Tonic este un cocktail răcoritor, care va mulţumi chiar şi cele mai pretenţioase gusturi. În plus, are o reţetă relativ simplă, fiind compus din Campari, apă tonică, multă gheaţă şi o felie de lime. Uşor de preparat, efervescent şi stenic, Campari Tonic este pretextul modern al reuniunilor cu prietenii, fiind recomandat tuturor celor care îşi doresc să exploreze latura nonconformistă a aperitivului Campari.

Așa că, data viitoare când ieșiți în oraș, nu uitați să cereți Campari Tonic.

Încă un Campari Tonic, si prego!

 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending