Connect with us

Marketing

Încep înscrierile la Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare 2017

Published

on

Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare, cel mai complex program de pregătire profesională, destinat tuturor celor ce lucrează în industria de marketing şi comunicare, dă startul înscrierilor pentru Modulul Fundamentals of Marketing & Communication şi Digital Marketing & Communication.

 

Modulul Fundamentals of Marketing & Communication se află la a XVI-a ediţie şi are până în prezent 248 de absolvenţi. Modulul se adresează persoanelor angajate în departamentele de marketing, comunicare sau publicitate, cu studii superioare sau în curs de absolvire a studiilor superioare, cu maxim 3 ani de experienţă în domeniu. Înscrierile se pot face până la data de 24 februarie 2017. Cele 18 zile de curs se vor desfăşura în perioada 10 martie – 1 iulie 2017.

 

Modulul Digital Marketing & Communication are cinci ediţii rulate şi 80 de absolvenţi. Modulul se adresează mid managerilor şi seniorilor din marketing si comunicare. Modulul pune accentul pe integrarea în mod strategic a digitalului în planurile de marketing și comunicare. Înscrierile se fac până la data de 3 martie 2017. Cele 18 zile de curs vor avea loc în perioada 17 martie – 8 iulie 2017.

 

“Şcoala mi-a dat, dincolo de concepte teoretice, un mod de gândire şi de abordare a proiectelor din perspectiva marketing şi comunicare. Cred că, în calitate de specialist în marketing si comunicare, e foarte important să ai o viziune de ansamblu, ca să poţi să fii coerent şi credibil în ce spui despre brandul tău. Experienţa cu Şcoala a fost una extraordinară din două puncte de vedere – personal şi profesional – pentru că mi-a testat nişte limite, pentru că am învăţat de la profesionişti şi pentru ca am cunoscut o mulţime de oameni minunaţi.” – Andreea Badea, şefă de promoţie a Şcolii IAA – Modulul Fundamentals of Marketing & Communication.

 

Pentru înscrieri şi calendarul detaliat al cursurilor, o puteţi contacta pe Laura Tampa, Director Executiv, Școala IAA, laura.tampa@iaa.ro sau pe Ruxandra Radu, Chapter Coordinator IAA România – ruxandra.radu@iaa.ro.

Mai multe detalii despre înscrieri se găsesc pe site-ul Şcolii IAA.

 

Foto Credit: IAA

SEZONUL 7: Show-ul de maximă audienţă ROMANII AU TALENT revine la PRO TV! Iată care sunt noutăţile din acest an!

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. Paun

    31 ianuarie 2017 at 12:11

    Este o tâmpenie o sifonare de bani. Si ai statului si ai candidatului efectiv. Iar la sfarsit îți dau un carton

Lasă un răspuns

DIGITAL

McCann PR se extinde cu o divizie nouă – Experiential Marketing – care completează expertiza 360° a agenției

Published

on

Desemnată „Agenția anului 2017” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, McCann PR România lansează oficial divizia Experiential Marketing – o nouă componentă în expertiza 360° a agenției. Este al doilea proiect major inițiat în cadrul agenției în ultimul an, după GREATEENS – inițiativă menită să descopere, să cureze și să promoveze următorul val de influenceri.

 

McCann PR s-a dezvoltat în ultimii ani de la o agenție de PR la una integrată și credem că acesta este un pas natural în evoluția noastră. Relațiile dintre mărcile pe care le reprezentăm și publicul pe care și-l doresc sunt construcții din ce în ce mai complexe, odată cu multiplicarea canalelor de comunicare și schimbarea obiceiurilor de consum de informație în epoca digitală. De aceea, crearea de experiențe directe care să reducă distanța dintre cele două e un catalizator pentru comunicarea clienților noștri. Iar pentru noi e o completare care întregește gama serviciilor McCannPR și aduce o sinergie naturală între resursele creative și logistice pe care le putem oferi.”, a declarat Lavinia Chican, Senior Partner McCann PR.

 

Echipa dedicată va fi responsabilă cu dezvoltarea și implementarea ideilor creative care invită publicul să interacționeze cu brandurile într-un mod inedit, oferindu-i o experiență memorabilă. Divizia va oferi suport în fiecare proiect al agenției și se va baza pe resursele interne de creație.

 

”Credem foarte mult în comunicarea aplicată, iar de-a lungul timpului, echipa noastră a dobândit o expertiză valoroasă în activări experiențiale, care sunt astăzi prezente în multe dintre proiectele și campaniile agenției, pentru clienți precum Coca-Cola, Engie, UPC, HTC, BRD Bucharest Open, BRD Trophy-Tour, Carrefour, MSD, Regina Maria, Medtronic, Nestle, MetLife. În timp, s-a conturat un nucleu de specialiști, cu expertize în mai multe arii: strategie, scenografie, producții speciale, tech, design și light design, regie și producție video și de eveniment. Avem, deci, avantajul unui mix optim între insight-urile strategice, care vin din partea agenției, și soluțiile de implementare, oferite de partenerii noștri”, a spus Mihaela Dumitrașcu, PR & Account Director McCann PR – Coordonator Divizie.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Cine au fost premianții Galei Premiilor De Excelență IAA 2018?

Published

on

În prezența a peste 150 de profesioniști ai industriei de advertising și comunicare, pe 17 aprilie 2018, a avut loc cea de-a VIII-a ediție a Galei Premiilor de Excelență IAA România, unde au fost acordate 11 premii, recompensând excelența în marketingul și comunicarea autohtonă. Evenimentul a fost precedat de Ziua Publicității, conferința dedicată tinerilor la început de drum in Marcom.

“Ne bucurăm că am avut încă o dată ocazia de a pune în lumina reflectoarelor oamenii care clădesc și susțin cele mai înalte standarde ale industriei Marcom-ului. De cele mai multe ori în cadrul festivalurilor sunt premiate proiectele, campaniile, însă noi am decis să punem accent pe oameni, căci ei sunt motorul schimbării. La 25 de ani de IAA în România, ne dorim să încurajăm comunitatea să facă pasul spre o nouă etapă, ne dorim să transformăm România în Hub Global al Creativității. Ca atare, ediția Premiilor de Excelență IAA 2018 a chemat pe scenă acei profesioniști, care, prin pasiunea și prin efortul lor, contribuie deja, la evidențierea României pe harta globală a creativității” a declarat Maria Predoiu, președinte IAA România.

 

Ediția a VIII-a a Premiilor de Excelență este una specială întrucât are loc la ceas aniversar – IAA România celebrează 25 de ani de activitate –  și a avut următoarea structură:

6 Premii de Excelență unde nominalizările au fost deschise publicului larg, 4 Premii de Excelență Speciale acordate de: Boardul IAA, Senatul IAA, IAA Young Professionals și Premiul Romania 100 – dedicat aniversării centenarului Marii Uniri și Premiul Personalitatea Anului în Marcom ce a fost decernată la finalul evenimentului, prin votul celor aflați în sală.

 

Premiul de Excelență IAA pentru promovarea „Romaniei ca Hub Global Creativ” a mers catre Dragoș Stanca pentru standardele profesionale înalte prin care a transformat ICEE Fest în cel mai cunoscut festival de tehnologie din Europa de Est.

Premiul pentru Educație în Marcom a revenit în acest an lui Alexandru Negrea pentru cursurile și întâlnirile Social Smarts – prin care transmite conținut profesionist și consistent tuturor tinerilor dornici de profesionalizare în social media.

Premiul pentru Inspirație prin valori a fost oferit lui Marius Cristea și Ioanei Dogaru – IQads – pentru curajul de a lansa o competiție creativă locală – Fibra – singurul festival de creativitate în publicitate din România.

Premiul pentru Dialog Constructiv cu Autoritățile a fost acordat Oanei Cociașu – președinte RAC – pentru demersurile constante de îmbunătățire a cadrului de autoreglementare al industriei de marketing și comunicare și pentru parteneriatul funcțional cu CNA.

Premiul Creativity 4 Better avut-o învingătoare pe Melania Medeleanu – pentru campania Magic Home – pentru un efort national de solidaritate cu familiile copiilor bolnavi de cancer și pentru ambiția de a implica societatea în materializarea fizică a Magic Home – lânga cel mai mare spital oncologic pentru copii.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Marketing

Investiția în email marketing indiferent de cifra de afaceri – o alegere inspirată?

Published

on

Cei care deja au avut în vedere diverșii pași de îndeplinit pentru a-și face cunoscută afacerea știu cât poate fi de dificil întregul proces implicat.

Cunoașterea domeniului de publicitate, de promovare cu tot ce presupune acesta nu este tocmai o calitate ce o dețin cei care decid să își ducă business-ul la următorul nivel. Însăși convingerea unui potențial client de a se înscrie la Newsletter-ul trimis în ajutorul său reprezintă o provocare reală.

Sunt atât de multe aspecte de îndeplinit, iar în acest sens, fără ajutorul unui profesionist în domeniu, care cunoaște îndeaproape și are experiență în email marketing, este destul de dificilă obținerea unor rezultate satisfăcătoare.

În astfel de situații, există posibilitatea de a apela la agenții care se ocupă exclusiv cu promovarea, cu optimizarea site-urilor, a magazinelor online etc. E-Advertising este una dintre companiile de profil care răspunde cu succes provocărilor de acest fel, însă cu profesionalism, cu simțul răspunderii și după un plan bine stabilit de la bun început. Pentru că prea puțini sunt cei care reușesc personal să obțină rezultate în urma muncii depuse în implementarea unor strategii de e-mail marketing, iată care sunt mențiunile și sfaturile pe care reprezentanții E-Advertising le oferă celor care doresc să observe o schimbare în acest sens.

De ce merită investiția în email marketing și ce rezultate ar trebui să ofere?

De multe ori se întâmplă ca mail-urile trimise de diverse companii să nu fie citite sau nici măcar deschise de către cei ce le primesc. Cu atât mai rare sunt situațiile în care abonații se arată interesați de acestea, când răspund la îndemnul de a face o schimbare, de a cumpăra un produs.

Spre exemplu, prin abonarea la Newsletter poate fi păstrată o comunicare cât mai apropiată cu un potențial client, acesta poate fi astfel informat cu privire la diverse categorii de servicii sau produse față de care a manifestat la un moment dat interes. Tot prin intermediul acestora se pot construi relații, se pot realiza vânzări prompte.

Mulți din cei care se află la început de drum nu iau în considerare investițiile în email marketing, fiind de părere că efortul depus, resursele și timpul nu vor aduce rezultate, sau cel puțin nu într-un stagiu de dezvoltare incipient al business-ului.

 

Vânzările cresc exponențial

Acest aspect nu este dictat de cât de veche sau nouă este o afacere, ci de modul în care aceasta își promovează serviciile și produsele. Expunerea acestora atrage după sine rezultate, constând în timp în vânzări crescute chiar exponențial. Prin email marketing se urmărește întocmai acest lucru, astfel ca procesul de cumpărare să fie unul cât mai firesc. Șansele ca potențiali clienți să comande sunt cu atât mai mari cu cât aceștia primesc mail-uri cu conținut folositor, referitor la un produs de interes.

 

Crește valoarea medie a vânzărilor

Iată o modalitate deosebit de eficientă de a vinde servicii și produse din game variate, prin care va crește totodată și valoarea medie a comenzilor – email marketing-ul. Acesta include numeroase strategii prin care o afacere de mici proporții se poate dezvolta și crește considerabil într-o perioadă de timp cu mult mai scurtă decât cea estimată inițial.

 

Se obțin vânzări repetate

Cei care plasează comenzi în mod repetat sunt clienți valoroși pentru afacere. Mai mult ca sigur și alții vor afla despre produse și servicii de la aceștia, ceea ce înseamnă că rezultatul va consta în vânzări repetate. Email marketing-ul este necesar pentru a menține treaz interesul clienților curenți, pentru a-i fideliza pe aceștia – ceea ce este cu mult mai rentabil decât aducerea unui client nou. Cu toate acestea, și acest ultim aspect trebuie îndeplinit, numai așa se poate evolua. Menținerea unei baze de clienți existenți, alături de aplicarea strategiilor diverse specifice reprezintă o modalitate excelentă de a obține rezultate optime.

Iată numai câteva dintre motivele pentru care investiția în email marketing este rentabilă, recomandată și profitabilă. Cei care doresc să afle mai multe detalii cu privire la avantajele pe care le aduce găsește pe e-advertising.co informații complete.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending