Connect with us

Campanie TV

INNA se alătură Cartoon Network şi îi îndeamnă pe copii să spună stop fenomenului bullying

Published

on

 

 

Celebra cântăreaţă de muzică pop, Inna, s-a alăturat celei de a doua ediţii a campaniei „CN Clubul Prieteniei”, derulată de televiziunea pentru copii Cartoon Network împreună cu Asociația Telefonul Copilului. Inițiativa îşi propune să încurajeze în continuare copiii şi tinerii din România să spună stop fenomenului bullying şi se desfăşoară sub sloganul „Fii prietenos, nu răutăcios!”.

Fenomenul bullying înseamnă să fii jignit, lovit, rănit, exclus sau umilit. Se poate întâmpla oricui, la orice vârstă şi în orice loc: la școală, în parc, în timpul antrenamentului, pe stradă şi chiar on-line.

Deoarece fenomenul bullying afectează copiii din întreaga ţară, Cartoon Network colaborează cu Asociația Telefonul Copilului, unul dintre cele mai importante ONG-uri din România, care abordează problemele acestora. Asocierea are scopul de a informa despre bullying şi de a oferi consiliere şi ajutor celor care au nevoie. Bullying-ul rămâne una dintre cele mai importante probleme în rândul copiilor cu vârste cuprise între doisprezece și șaptesprezece ani, iar numărul cazurilor de bullying semnalate de băieți în 2015 la Telefonul Copilului a crescut de 20 de ori comparativ cu 2014, de la 25 de cazuri în anul 2014 la 534 de cazuri în anul 2015.

Zeci de mii de copii contactează anual Asociația Telefonul Copilului pentru a semnala cazuri de agresări fizice sau verbale. Analizele Asociației Telefonul Copilului arată că aproape jumătate dintre copiii României – 46% – au fost la un moment dat victime ale bullying-ului, în timp ce doar o treime dintre victime cer ajutorul părinților.

Inna apare în spotul campaniei Cartoon Network. Acţiunea mai include şi o serie de clipuri animate care se adresează atât copiilor care sunt afectați de fenomenul bullying, cât și celor care sunt agresivi sau celor care sunt simpli observatori. Copiii afectaţi direct sau indirect de fenomenul bullying beneficiază de consiliere din partea unor persoane cu experienţă în abordarea acestor probleme pe website-ul www.CartoonNetwork.ro/clubulprieteniei.

„M-am alăturat inițiativei Cartoon Network și Asociația Telefonul Copilului pentru că toți știm ce înseamă să fii agresat. Te trezești dimineața și nu mai vrei să mergi la școală pentru că știi ce te așteaptă.  Este o problemă reală cu care se confruntă copiii din România. Sfatul meu pentru cei mici: dacă sunt agresați, sau dacă știu pe cineva care este, trebuie să își amintească faptul că nu este vina lor și că nu sunt singuri. Agresiunea nu este acceptată sub nicio formă și nu este nicio rușine să vorbească despre asta sau să ceară ajutorul unei persoane de încredere”, a declarat cântăreața de muzică pop și ambasadoarea campaniei Clubul Prieteniei Cartoon Network, Inna.

INNA_Turner_Cartoon Network

Cătălina Florea, Director Executiv, Asociația „Telefonul Copilului” spune: „Campania demarată anul trecut alături de Cartoon Network ne-a oferit oportunitatea de a aduna mai multe informații cu privire la un fenomen grav: în România, bullying-ul între copii începe încă de la grădiniță. Poate pare greu, mai ales pentru un părinte, să își imagineze vocea și durerea unui copil de grădiniță sunând la Telefonului Copilului și cerând ajutor împotriva unor situații pe care nu le înțelege. Însă, din păcate, înregistrăm astfel de cazuri din ce în ce mai des. Alături de autorități și, mai ales, de părinți, trebuie să acționăm acum. Niciun copil nu trebuie să își petreacă acești ani, despre care mulți adulți își amintesc cu drag, altfel decât jucându-se și învățând”.

Prima ediţie a acestei campanii a fost lansată anul trecut, avându-l ca ambasador pe cunoscutul cântăreţ Alex Velea. Pe parcursul acestui an, Cartoon Network desfăşoară campania “CN CLUBUL PRIETENIEI” şi în alte ţări din EMEA. Copiii pot afla detalii despre fenomenul bullying și hărțuire pe website-ul www.CartoonNetwork.ro/clubulprieteniei. Tot aici, ei pot viziona videoclipuri animate și mesajul Innei.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

„Avem o ţară frumoasă, cum ajungem la ea?”, o nouă campanie marca Observator

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Observator demarează campania „Avem o ţară frumoasă, cum ajungem la ea?”, un demers jurnalistic care își propune să le arate telespectatorilor România, cu bune si rele, printr-o serie de reportaje care vor putea fi urmărite începând de luni, 16 iulie, la Antena 1.

Vino cu noi în cele mai frumoase locuri din România!”, invită Cristi Popovici, reporterul Observator, telespectatorii să descopere alături de el diferite zone ale țării. Acesta a făcut un tur cu mașina pentru a vizita importante obiective turistice, iar pe parcursul deplasărilor efectuate pe cât de spectaculoasă s-a dovedit destinația, pe atât de dificilă a fost călătoria.

“<<Avem o ţară frumoasă, cum ajungem la ea?>>” este o idee pornită din experienţa fiecărui turist, român sau străin, care s-a plimbat prin ţara asta. Şi care a strâns din dinţi când a dat cu maşina în gropile ţării. Şi care şi-a jurat că a doua oară nu mai revine, oricât de frumos ar fi. Şi tare frumos este să te plimbi prin România, vă spun sincer! Să descoperi, să întrebi sătenii, să fii uimit de un ochi de apă, de o stâncă, de un om. Am tratat fiecare reportaj cu umor şi inocenţa unui copil care descoperă pentru prima dată lumea, iar acolo unde situaţia a impus-o, am devenit serioşi şi incisivi. Toate problemele pe care le-am întâlnit, toate lucrurile urâte care ne fac să dăm ochii peste cap, le-am luat brute şi le-am prezentat autorităţilor: primari, şefi de consilii judeţene, miniştri. Din 16 iulie, la Observator, vă prezint locurile frumoase din România, pe care mulţi nu le cunosc. Pentru că nu pot ajunge la ele din cauza drumurilor proaste sau pentru că sunt ascunse de autorităţi incompetente.”, spune Cristi Popovici.

„Avem o ţară frumoasă, cum ajungem la ea?” își propune să le arate telespectatorilor România, cu bune și rele, reportajele putând fi urmărite, în această vară, la Observator. Materialele vizează locuri precum: Cheile Nerei, Munţii Buzăului, Maramureş, Bucovina, Transilvania, dar și altele. “Întreabă un străin ce ştie despre România şi primul lucru pe care ţi-l spune este <<Dracula>>. Bat mii de kilometri din toate colţurile lumii pentru a verifica autenticitatea poveştii făcute cunoscută de Bram Stocker. Ajunşi pe plaiurile noastre, îşi pun mâinile în cap când văd pe ce drumuri circulăm. Ba chiar se bucură atunci când schimbă a treia pe un drum unde asfaltul este mai rar ca trufele, că tot e sezonul lor”, completează Cristi.

Imagini cu locuri spectaculoase ale țării, povești cu oameni deosebiți din România, dar și reacţiile autorităţilor în faţa problemei infrastructurii, toate acestea se vor regăsi în campania demarată de Observator, „Avem o ţară frumoasă, cum ajungem la ea?”, din 16 iulie, la Antena1!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Postul de televiziune DIVA lanseaza campania „Vacanța de vară a lui Moș Crăciun”

Published

on

Foto Credit: DIVA
 

Echipat în uniformă de vară, Moș Crăciun, aflat în vacanță, a vizitat sâmbătă, 7 iulie, parcul Herăstrău alături de două spiridușe pentru a le reaminti trecătorilor să nu stea în căldură la orele amiezii, să meargă acasă și să urmărească Vacanța de vară a lui Moș Crăciun cu filme pentru întreaga familie de luni până vineri de la ora 14:00, la DIVA!

Cei mai îndrăzneți i-au adus la cunoștință din timp ce își doresc de Crăciun și au fost recompensați cu turtă dulce estivală. Soarele nu a întârziat să se arate spre fericirea Moșului care a venit cu placa de surf si șezlongurile.

Delegația din Laponia a purtat mesajul: Nu sta în căldură la orele amiezii, mergi acasă și urmărește un film de Crăciun la DIVA!

Pe 12 iulie redescoperim filmul Înger de Crăciun (A Heavenly Christmas) cu Kristin Davis (Sex and the City) și Shirley MacLaine. Eve (Kristin Davis) are parte de un destin neaşteptat: devine un înger de Crăciun cu misiunea de a ajuta într-un caz nefericit.

Tot luna aceasta va fi difuzat, pe 16 iulie și filmul 12 zile de sărbătoare (Christmas in the air) cu Catherine Bell și Eric Close, dar și adorabilul film Trei codițe de Crăciun (3 Holiday Tails) cu Julie Gonzalo și Bruce Davison pe 18 iulie.

Vacanța de vară a lui Moș Crăciun aduce filme pentru întreaga familie de luni până vineri de la ora 14:00, la DIVA!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

„Salvati satele copilariei” – Incepand din aceasta seara, la Stirile Kanal D

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Din aceasta seara, de la ora 18:45, in fiecare zi, de luni pana vineri, echipa Stirilor Kanal D propune telespectatorilor o serie de reportaje inedite: „Salvati satele copilariei”.

Vom intra in lumea satelor care se sting, o lume uitata, cu bunici parca ai nimanui.  Locurile unde multi dintre noi si-au petrecut copilaria au ramas in paragina, cu cativa batrani aproape captivi in casele care stau sa se prabuseasca. Prea putini dintre ei se mai bucura acum de vizitele copiilor sau ale nepotilor.

Ulitele care candva rasunau de glasurile micutilor, de  larma oamenilor care plecau sau veneau de la munca sunt acum inghitite de singuratate si de o liniste nefireasca. Copiii, nepotii au plecat de foarte timp, nimeni nu se mai intoarce acasa, sa se stabileasca acolo.

De ce ne mor satele, unde se duc copiii cand se duc si de ce aleg sa nu se intoarca?  Nu pierdeti o serie de reportaje emotionate, de luni pana vineri, la Stirile Kanal D: „Salvati satele copilariei”. Dincolo de demersul descriptiv, echipa Stirilor Kanal D trage un semnal de alarma si cauta solutii impreuna cu cei care detin parghiile schimbarii.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending