HomeALL MEDIAInstruirea utilizatorilor Sistemului IMI, componenta PQ 16-18 ianuarie 2013

Instruirea utilizatorilor Sistemului IMI, componenta PQ 16-18 ianuarie 2013

În perioada 16-18 ianuarie 2013 Ministerul Educaţiei Naționale a organizat la Bucureşti cea de a III a sesiune de instruire destinată utilizatorilor IMI – componenta PQ din cadrul Autorităților competente înregistrate în sistemul IMI PQ.

Evenimentul ce s-a desfășurat pe durata a 3 zile a adus împreună un număr ridicat de reprezentanți ai autorităților competente, membre ale Grupului de Lucru IMI PQ Net România, atât din partea AC-urilor aflate în sistem, cât și  a viitoarelor AC.

Sesiunea de instruire s-a desfășurat în cadrul proiectului POSDRU  “Rețeaua Autorităților Competente pentru Calificările Profesionale din România (IMI PQ NET România)”.

 

Programa generală de instruire vizează :

– actualizarea cunoștințelor privind utilizarea sistemului de informare a pieței interne IMI în scopul unei bune accesări și gestionări a cererilor de informații;

– realizarea de exerciții practice pentru facilitarea utilizării sistemului IMI în versiunea 6.0 ;

– accesarea noilor funcționalități ale sistemului IMI PQ ;

 

Tematica sesiunii de instruire pe zile :

Ziua 1, 16 ianuarie  

  • interfața IMI versiunea 6 – pagina de start, meniul revizuit, tabloul de activități

Regulile de navigare – posibilitatea de a deschide mai multe ferestre de lucru: registre, autorităţi, cereri de informatii ;

  • tabloul de activități: jurnalul sesiunii /  traduceri / rapoarte ;
  • ameliorări și modificări referitoare la cererile de informații: facilitatea de căutare a cererilor, cererile în curs (anterior „Lista de acțiuni”), vizualizarea unei cereri, tabloul de mesaje, atașamentele unei cereri, rapoarte ;
  • actualizarea datelor autorităţii în Sistemul IMI, adăugarea de noi utilizatori IMI şi configurarea drepturilor de acces la IMI PQ ;
  • coordonarea IMI: perspectiva coordonatorilor și perspectiva autorităților competente.

 

Ziua 2, 17 ianuarie

  • modul de funcţionare a sistemului IMI, baza juridică şi domeniile de aplicare pentru IMI PQ ;
  • gestionarea cererilor (pe larg): cum se utilizează lista cererilor, care este circuitul standard şi care sunt circuitele alternative (ex. alocare, transmitere şi răspuns parţial) şi multe alte informaţii despre funcţiile IMI ;

 

Ziua 3, 18 ianuarie

  • accesarea Sistemului IMI: conturile de utilizator pentru instruire și pentru sistemul real, alegerea limbii folosite pentru interfață ;
  • gestionarea autorităților în IMI: rolurile autorităţilor în IMI, actualizarea datelor autorității pentru IMI PQ ;
  • cererile de informații: părțile implicate, seturile de întrebări folosite de utilizatorii IMI PQ, tratarea cererilor în IMI (crearea și cautarea unei cereri, atașarea documentelor la o cerere), salvarea unui raport în format Excel și utilizarea datelor exportate.

 

Informații privind Sistemul de informare al Pieței Interne (IMI) implementat de Comisia Europeană sunt disponibile la adresa: www.ec.europa.eu/imi-net .

Pentru informații suplimentare și detalii privind proiectul IMI PQ NET România, vă puteți adresa Secretariatului Tehnic al Rețelei.

Lasa un comentariu aici!

Post Tags
Written by

contact@radardemedia.ro

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

No comments

Lasă un răspuns