HomeINTERVIUAndi Moisescu: Pro TV înseamnă 18 ani din viața mea profesională

Andi Moisescu: Pro TV înseamnă 18 ani din viața mea profesională

ANDI MOISESCU 
PRO TV
Prev1 of 2
Navigheaza intre pagini

A studiat matematica, dar a devenit… om de televiziune. Andi Moisescu a luat contact prima dată cu jurnalismul în cadrul Radio Costinești, apoi la Fun Radio, iar în final Pro FM. 1996 a fost anul în care a pătruns în televiziune, iar din 2005 produce emisiunea ”Apropo TV” la Pro TV. Anul 2011 l-a adus și în postura de jurat în cadrul show-ului ”Românii au talent”. De atunci până în prezent, jurnalistul acordă note celor mai talentați români. În acest sezon, alături de Andi, vor sta la masa juriului Andra, Mihaela Rădulescu și Bebe Cotimanis.

 

Andi Moisescu a povestit într-un interviu acordat în exclusivitate pentru RADAR DE MEDIA ce înseamnă Pro TV pentru el, cum arată piața de publicitate în prezent, dar și ce își propune în calitate de președinte al organizației ”Salvați Copiii România”.

Cum îți alegi subiectele pentru emisiunea ”Apropo TV” și ce își propune noul sezon?

Teoretic, subiectele nu le aleg eu, ci viața, ajutându-ne să ne tot lovim de ele, până le băgăm în seama. Practic, e ceva mai complicat. Plecăm de la o idee care ne mănâncă zilele și încercăm s-o punem într-o poveste, care să mai facă lumea să și râdă, căci suficient o fac alții să-și iasă din minți. Facem un fel de terapie cu noi înșine, în fiecare săptămână, încercând să identificăm buba care ustură cel mai tare, după care dacă reușim să găsim și ilustrația potrivită în timp util, trecem brusc de la rețetă la tratamentul propriu-zis.

Cum percepi schimbarea juriului emisiunii ”Românii au talent”? Care crezi că va fi reacția publicului?

Am depășit de multișor faza percepției, întrucât am început deja preselecțiile. Am chiar certitudini. De aer proaspăt s-a bucurat, se bucură și se va bucura publicul întotdeauna. Mai ales în cazul de față, în care e de două ori mai mult aer proaspăt. De altfel, lucrul ăsta va fi vizibil la nivelul întregii producții, nu numai la masa juruiului. Iar asta se simte încă din faza înregistrărilor, în sală, când încă n-a intervenit bisturiul magic al editorului, admirat deja în noul sezon Vocea României.

Spuneai la un moment dat că la ”Românii au talent” ești ca la o petrecere. Noul sezon va fi o petrecere reușită? Cu ce surprize își întâmpină oaspeții?

Din experiența noilor preselecții aș zice chiar că sunt la o petrecere și mai reușită. Una mult mai elegantă și, indiscutabil, mai încărcată de emoție. Dar, în continure, încărcată de neprevăzut. Mă rog, de-aici și farmecul fiecărui nou sezon.

Ai afirmat că ”în televiziune sinceritatea e o mare armă, cine reuşeşte să se folosească de ea câştigă uriaş.” Mai este valabil acest crez raportat la televiziunea de astăzi?

Fără îndoială. Televiziunea nu suferă azi din lipsa sincerității, ci doar din pricina conținutului, uneori foarte greu de digerat.

De la vânzător de ziare în clasa a 11-a la moderator TV. Cum ai descrie parcursul tău profesional?

Promițător.

Cum ar trebui să arate jurnalismul de calitate, în opinia ta?

Foarte simplu. Ar trebui să fie înainte de toate jurnalism. Dar e din ce mai greu de făcut când alergi după mai mult și nu după mai bine.

Andreea Esca ți-a spus din prima zi în care ai pășit în televiziune că ești îngrozitor și că ar trebui să te întorci la radio. Ce te-a determinat totuși să continui?

Încăpățânarea specifică vârstei. Aveam doar 24 de ani atunci. Cred că e scuzabil.

“A fi pus față în față cu Adrian Sârbu a fost una dintre cele mai bune școli de comunicare.“ Poți detalia?

Eventual pe durata unui întreg curs. Pe scurt, am mărturisit deja câte ceva, pe blog.

Ai declarat într-un interviu că nu vei părăsi niciodată Pro TV. Ce înseamnă Pro TV pentru tine și ce te face să nu bați palma cu altă televiziune?

ProTV înseamnă 18 ani din viața mea profesională. Mi-e greu să-mi imaginez o ofertă care să concureze în mod real așa ceva.

Crezi că cifrele de audiență mari definesc în totalitate un show puternic?

Din punct de vedere comercial, cifrele de audiență reprezintă un amănunt esențial.

Cum vezi presa online din România?

Nu mai împart de mult presa în online și offline. Pentru că numai pe cea online o mai văd. Absolut accidental îmi mai cade câte-un ziar în mână. Mai nou, până și televiziunea o consum tot online. În concluzie, o văd exact așa cum e. În plină perioadă de tranziție.

Ce părere ai despre vedetele PRO care au plecat la concurență?

Oamenii sunt liberi să facă exact ceea ce vor cu viața lor. Inclusiv cu cea profesională.

Cine reprezintă pentru tine concurența?

Realist vorbind, propriile mele așteptări.

Ai avut un produs favorit la care ai renunțat, doar pentru a pedepsi lipsa creativității din reclama care îl promova? Dacă da, care este acela?

Cred că am avut chiar mai multe. Doar că nu-mi mai amintesc exact brand-urile. Era atât de proastă comunicarea încât nu mi s-a părut că merită să le mai țin și minte, pe termen lung.

Cum arată piața de publicitate în prezent?

Exact așa cum arată și țara care o găzduiește. N-are cum să facă publicitatea minuni. Deși, industria chiar se străduiește.

Are publicitatea un rol decisiv asupra brandului de țară?

Ar putea avea un rol important, dacă industria autohtonă ar fi implicată. Cu precizarea că, înainte de a-l comunica, produsul ar trebui creat și în realitate. Din păcate, nu putem să vindem doar ambalaje. Și abia aici avem cu adevărat o problemă.

Ce campanie recentă crezi că a avut o strategie de comunicare foarte bună a brandului?

Aș lăsa mai degrabă experții în strategie să se pronunțe sau, poate și mai bine, Effie-ul. Orice-aș spune s-ar putea întoarce împotriva mea. E din ce în ce mai puțin indicat să exprimi opinii clare în ziua de azi.

Prev1 of 2
Navigheaza intre pagini

Lasa un comentariu aici!

No comments

leave a comment