Connect with us

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV, Florin Frățilă: „În momentul în care te îndrăgostești de teatru, te indragostești de toate laturile sale”

Published

on

 

Ce urmează după o poveste bună, spusă pe scenă? Una și mai bună, evident. Sau poate și… nebună, după cum susține Florin Frățilă, directorul teatrului independent FF Theatre. Florin pregătește împreună cu colegii lui o nouă premieră: piesa „Ce vine după” de Mihai Ignat, care va putea fi vizionată duminică, 21 ianuarie, de la ora 20:00 la bar „Centru”, pe Calea Victoriei 48-50.

 

Ce vine după” este continuarea comediei „Cum se duce totul dracu’”, care a umplut sălile mai bine de trei ani și a fost SOLD OUT de nenumărate ori, piesă în care cei doi protagoniști se trezesc unul lângă altul în pat, se îndrăgostesc, ies la câteva întâlniri, fac nunta, se mută împreună și apoi… încep problemele. Și vine despărțirea. Și partea a doua.

 

Echipa RADAR DE MEDIA a stat de vorbă cu  Florin Frățilă, director Teatrul Independent FF Theatre și directorul FF Academy despre noul proiect dar şi multe noutăţi pe care vă invităm să le citiţi în interviul de mai jos! 

 

 

De ce teatru independent? Care este diferența între un teatru de stat și unul independent?

Întrebarea aceasta se regăsește, cumva, printre cele pe care le primesc cel mai des. Răspunsul este simplu: teatrul independent este liber, trăiește prin el însuși.  Diferențele între teatrul de stat și cel independent sunt destul de mari, la noi în țară cel puțin. Cel dintâi menționat este subvenționat, iar asta faciliteaza foarte mult demersurile artistice, pe când cel independent trebuie să se descurce prin puteri proprii. Tocmai de aceea spectacolele trebuie să fie de calitate, iar mesajul transmis unul interesant, de actualitate, care să atragă publicul și mai ales să îl cucerească. Fără prezența lor în sală, teatrul independent nu ar exista.

Despre acest tip de teatru ar fi multe de povestit. El s-a născut ca o necesitate pentru cei care, odată absolvenți, nu-și găseau locul. Actori, regizori care aveau ceva de transmis și care voiai să își fructifice pasiunea. De asta consider că, uneori, teatrul independent este cel care te alege pe tine.

 

Pe lângă teatrul independent FF Theatre, conduci și Academia FF Theatre. Cum a luat naștere cel de-al doilea proiect și ce vă propuneți cu el?

În momentul în care te îndrăgostești de teatru, te indragostești de toate laturile sale. A venit de la sine, acest al doilea proiect, iar acum cele două trăiesc într-o simbioză foarte frumoasă.

Actorii, care joacă pe scenă, ajung profesori în cadrul Academiei și transmit, în felul acesta, din bagajul lor de informații și emoții.

Ceea ce ne dorim cu aceste proiecte, o idee de bază în activitatea noastră, este să aducem teatrul în viețile oamenilor. Și în felul acesta avem mai multe mijloace:  fiind pe scenă ( ca actori) sau aducându-i pe ei pe scenă (ca profesori). În stagiunea noastră există seri speciale dedicate spectacolelor amatorilor. Daca în weekend se joacă spectacolele FF Theatre, lunea, marțea joacă elevii noștri. Aceste reprezentații sunt cu intrare liberă, pentru ca toată lumea să se bucure de teatru: ei se bucură de teatru în momentul în care îl practică, iar ceilalți ca spectatori.

 

Sperăm ca școala noastră să devină una dintre cele mai importante școli de profil, acesta este unul dintre țelurile principale. Un altul ar fi dorința de a arăta cât de benefic este teatru în viețile oamenilor. Cât de benefic este faptul că prin prisma acestei activități ajungi să te cunoști mult mai bine, afli mai multe despre emoțiile tale și înveți să le controlezi, îți dezvolți capacitatea de concentrare, memoria, atenția. Acestea sunt aspecte importante pentru oricine. Sper să ajungem să demonstrăm cât este de importantă această artă, și să o aducem și în școli, deoarece este un exercițiu extraordinar de dezvoltare personală.

 

 

Care sunt motivele pentru care se înscriu oamenii la Academia de teatru?

Motivele sunt diverse, la fel ca tipologiile care ne calcă pragul. Printre elevii noștri se numără de la tineri care vor să studieze la facultăți de profil și visează la o carieră în actorie, la persoane care vor să se cunoască mai bine, persoane care-și doresc să se dezvolte social, emoțional sau chiar persoane care au visat dintotdeauna să facă asta, deși cariera lor s-a dezvoltat într-un alt sens.

Arta imitației există în fiecare dintre noi, o purtăm în noi, iar acest joc al măștilor este unul în care ne atrenăm zilnic. Un pas înainte ar fi să lași toate aceste lucruri să iasă la suprafață. De câte ori discut cu oamenii despre profesia mea, aceea de actor, întotdeauna regăsesc pe chipul lor un zâmbet în care se citește dragoste, dorință de a urma propriul vis.

Există o gamă foarte largă de categorii de participanți. Cursurile sunt deschise oricui. Acesta este un aspect al muncii mele care mă bucură foarte mult. Grupele sunt mixte, vârsta cursanților pleacă de la 16 ani, și ajunge până la 40-50. Este uimitor să observi cum acești oameni, veniți din atât de  multe domenii diferite, profită de context pentru a face schimb de informații, învață unii de la alții și cresc împreună. Este uimitor.

 

Care sunt modulele pe care le puneți la dispoziție celor care se înscriu la Academia FF Theatre?

La noi, teatrul tronează desupra tuturor cursurilor. Pentru început, există un modul de începători, împărțit în două perioade. Prima este reprezentată de cursuri de dicție, istoria teatrului, mișcare scenică, improvizație, cu diverși profesori. Se introduc noțiuni elementare, care să formeze o bază. Cea de-a doua etapă presupune pregătirea unui spectacol cu profesorul coordonator, spectacol pe care îl joacă apoi cu public, pe scenă, ca orice alt spectacol bun și merituos. Apoi, există un curs de avansați unde materia este aprofundată, după care cursanții au posibilitatea de a intra în una dintre grupele speciale, de elită, cum le spunem noi. Aceste grupe joacă în fiecare lună, au un repertoriu propriu de piese și zile speciale în stagiunea noastră, dedicate acestor spectacole.

Desigur, avem posibilitatea de a organiza cursuri specifice, în cazul în care ne sunt cerute. Tematica diferă de la dicție, la public speaking, leadership, asertivitate, cu profesori specializați. În viitorul apropiat am dori să experimentăm ceva nou, o latură a teatrului despre care știm că este îndrăgită și foarte plăcuta de oameni, și anume improvizașia, respectiv cursuri/module special dedicate acesteia.

 

 

Românii sunt un popor care consumă destul de puțin cultură, în general. Suntem la coada clasamentului în ceea ce privește numărul de cărți citite, filmele se derulează în cinematografe cu sările aproape goale, iar sălile de teatru sunt pline arareori. De ce crezi că se întâmplă asta și cum crezi că s-ar putea schimba aceste lucruri?

Situația cuturii în România? Într-adevăr, acesta este un subiect interesant și delicat. În București și în alte centre culturale ale României, cum ar fi Cluj, Sibiu, Constanța, cultura este oarecum protejată, există un spațiu cultural ok dezvoltat. Dar ce ne facem cu restul țării? Cum putem schimba mersul lucrurilor? Este foarte simplu, schimbarea trebuie să se petreacă în școli. Iar pentru a realiza acest lucru, pentru a convinge copiii să citească, să meargă la teatru, trebuie să alegem o conducere care este dispusă cu adevărat să investească în viitorul țării, adică în  noua generație. Deseori, fondurile alocate culturii sunt irosite pe evenimente atât de puțin benefice, și lucrând în domeniu am avut ocazia să mă conving de acest lucru.

Ce altceva putem face? Să ne schimbăm cu toții în mai bine. Și să avem grijă de copiii  noștri. Asta este cu adevărat important.

 

Duminică aveți premiera la piesa „Ce vine după”, continuare a succesului „Cum se duce totul dracu’?”. La ce să se aștepte spectatorii?

 

DA! Avem premieră și suntem foarte încântați. Ne bucurăm că domnul Mihai Ignat a scris acest pandant al primului spectacol și ne-a dat șansa de a oferi publicului nostru în același timp două spectacole independente și savuroases, dar și o poveste înghegată, circulară și plină de imprevizibil.

„Ce vine după” este o comedie la fel de spumoasă, plină de adevăruri. Iubirea nu mai este un lucru sfânt, ci dimpotrivă. Este luată și întoarsă pe toate părțile, dusă dincolo de limite,  dintr-o extremă în alta și totul este o mare nebunie frumoasă. Un spectacol alert, plin de viață, așa cum a fost și „Cum se duce totul dracu’”.

Avem în plan să organizăm pe viitor evenimente care să le includă pe amândouă, pentru a urmări cum merg lucrurile într-o relație, de la momentul în care îl cunoști pe cel de care te îndrăgostești, toate etapele prin care treci  până la despărțire iar apoi ce se întâmplă DUPĂ.

Va fi, cu siguranță, foarte interesant.

 

 

De curând ați avut și premiera piesei „Flashuri din sens opus”, un spectacol după cartea polițistului Marian Godină. Cum a reacționat când a văzut că ați pus această piesă în scenă?

Premiera spectacolului „Flashuri din sens opus” a fost reușită și ne-am bucurat foarte mult că spectacolul a fost atât de bine primit de public. Am muncit mult la acesta, din primul moment în care am dat peste carte. Am descoperit un text amuzant, foarte amuzant, dar cu un mesaj puternic, un NU hotărât spus situației din țară la ora actuală, corupției din poliție. Povestea îmbină două lucruri foarte interesante: umorul situației și mesajul atât de bine ancorat în realitate.

Domnul Godină a fost încântat de spectacolul nostru și a reacționat excat așa cum mă așteptam. Probabil acesta a fost și unul dintre aspectele care m-au împins să pun cap la cap acest one man show, faptul că el este genul de persoană care se bucură de astfel de inițiative și le suține. Îl definesc sinceritatea și corectitudinea și acestea sunt trăsături  pe care avem nevoie să le regăsim la oamenii de langă noi.

 

Pe când o premieră a acestei piese și la Brașov?

Sperăm să ajungem în această primăvară în Brașov. Avem speranța că spectacolul va fi foarte bine primit acolo. Dar până atunci, ne propunem să îl aducem noi pe Marian Godină la unul dintre spectacolele noastre, aici în București.

 

Ce piese aveți în pregătire la FF Theatre? Dar la Academia de teatru FF Theatre?

Avem, avem un buchet enorm de idei, și ne dorim să le punem în aplicare pe toate. În primul rând,  în weekendul acesta, pe 21 ianuarie, este premiera  „Ce vine după”, după textul lui Mihai Ignat, o comedie romantică uimitoare, o comedie dramatică uimitoare, pentru care chiar merită să ieși din casă. Vii și râzi pe săturate, garantat. Săptămâna viitoare, luni, grupa de elită a școlii va ieși în lumina reflectoarelor cu un spectacol uimitor, după textul „6 personaje în căutarea unui autor” de Luigi Pirandello. Ne bucurăm de ajutorul unui designer vestimentar de excepție, Silvia Șerban, care a gândit niște costume deosebite pentru fiecare personaj în parte.

Pentru luna februarie ne dorim să pregătim acel duet de spectacole despre care am povestit și mai devreme, să punem în scenă „ Cum se duce totul dracu’” și continuarea „ Ce vine după”, chiar în perioada de Valentine’s Day. Apoi, sperăm ca tot în luna februarie să îl avem invitat pe Marian Godină la spectacolul „Flashuri din sens opus”, poate avem ocazia să organizăm și o conferință în care să vorbim, o sesiune de autografe, ar fi un eveniment interesant, pe care ni-l dorim pentru acea perioadă.

 

Luna martie pregătește o surpiză pentru doamne și domnișoare, un spectacol cu un mesaj foarte interesant, feminist și puternic. Este un proiect foarte drag mie, un spectacol pe care îl regizez, și care le are ca protagoniste pe Mihaela Teleoacă și Silvia Șerban. Am toată încrederea că rezultatul va fi interesant iar publicul va fi cucerit.

Acestea sunt câteva dintre ideile noastre, avem o mulțime, însă abordăm lucruile încet, încet, pentru că vrem să fim siguri că tot ce iese din mâna noastră este o bijuterie.

 

Ești actor, regizor și profesor. În care dintre aceste ipostaze te simți cel mai bine?

Este adevărat, îmbin toate aceste roluri, actor, regizor, profesor. Poate dacă studiez puțin medicina, pictura și scriu și câteva cărți, aș putea să fiu un adevărat renascentist. J

Lasând gluma la o parte, toate acestea se succed într-un mod armonios. Am fost actor, am jucat, am asistat la niște cursuri la o școală particulară unde am descoperit cât de mult mi-ar plăcea să fiu profesor, nu numai pentru a împărtași din ceea ce știu, ci și pentru că îmi plac oamenii și să fiu în prezența lor. În momentul în care am început să lucrez cu elevii mei și să pregătesc spectacole pentru aceștia mi-am dat seama că vreau să studiez mai mult aria aceasta a regiei. Felul în care transmiți mesajele este mai complex, te folosești de mai multe arte și ai la dispoziție mai multe unelte: și actorul, dar și muzica, decorul, luminile, textul în sine.

Iubesc tot ce fac, în egală măsură. Toate aceste roluri compun un întreg și fac parte din mine și din meseria pe care mi-am ales-o.

 

Foto Credit: FABRICA DE PR

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV , Iulia Ionescu: „…noi, jurnaliștii, trebuie să ținem într-un fel sau altul pasul cu tehnologia și cu toate celelalte surse …”

Published

on

Foto Credit: DIGI 24
 

Iulia Ionescu a debutat la Digi24, în martie 2012, ca redactor și reporter la știri. De atunci și până astăzi, își împarte zilele între studio, redacție și filmările de pe teren, realizând reportaje pentru departamentul de producție.

Noul sezon al emisiunii de gadget 2.0 o aduce în fața telespectatorilor în fiecare duminică dimineața, de la ora 11:30, cu noutățile din social media, tehnologie, gadget și gaming.

 

De la redactor la producător. A fost o călătorie lungă. Când și cum a început pasiunea ta pentru televiziune?

M-am decis că vreau să fiu jurnalist după ce am terminat liceul. Atunci mi-am dat seama că asta vreau să fac. Nu pot să spun că mi-am dorit neapărat să fac televiziune. Am avut norocul ca încă din timpul facultății să întâlnesc oameni care să mă îndrume spre televiziune și să mă facă să iubesc și mai mult această meserie. Anii petrecuți la Digi24 au fost decisivi pentru mine. Am învățat foarte multe lucruri aici. Mă mândresc cu faptul că am trecut prin foarte multe etape înainte de a fi realizatorul emisiunii 2.0. Am fost redactor, reporter la stiri, la departamentul de producție, dar am trecut și prin experiența emisiilor LIVE. Am petrecut destul de mult timp și în regia de emisie și cred că acolo am învățat cele mai multe lucruri. Cea mai mare schimbare a venit, însă, odată cu propunerea de a face parte din echipa Digimatinal. Poziție pe care o ocup și acum. Sunt reporterul special al matinalului de un an și jumătate și îmi place foarte mult ceea ce fac. Aici am avut și o rubrică de social media, iar de atunci lucrurile au evoluat destul de repede. Sunt recunoscătoare pentru fiecare etapă prin care am trecut și pentru fiecare lecție învățată.

Care e ultima lecție despre jurnalism învățată?

Cred că în fiecare zi învăț ceva nou. Este un domeniu care evoluează constant. Probabil că aceasta este una dintre lecțiile învățate recent. Aceea că noi, jurnaliștii, trebuie să ținem într-un fel sau altul pasul cu tehnologia și cu toate celelalte surse de la care oamenii își iau informațiile.

 

Social media ne ocupă mare parte din timp. Pentru tine, rețelele de socializare sunt mai mult decât divertisment. Povestește-ne despre cum a apărut la Digi24 rubrica Social Media Trends. 

În perioada în care am realizat materiale pentru știri și pentru departamentul de producție am tot abordat subiecte care aveau legătură cu acest domeniu, dar am început să acord și mai multă atenție rețelelor de socializare din momentul în care am devenit și eu blogger și am cunoscut mai mulți oameni din online. Atunci am observat interesul foarte mare al publicului către tot ce înseamnă Facebook, Instagram sau Youtube. Digi24 și-a câștigat treptat și susținerea oamenilor din online. Rubrica a fost primită foarte bine de ei. Am avut un reach de 200.000 de oameni la postarea care a anunțat lansarea rubricii de la Digimatinal.

Tehnologia ne-a schimbat radical. Datorită conexiunii la net și social media, teoretic, fiecare posesor de smartphone poate deveni influencer. E bine, e rău?

Este greșit să spunem că orice posesor de smartphone poate ajunge influencer. În primul rând nu cred că termenul “influencer” le face dreptate celor care și-au transformat pasiunea pentru fotografie, social media, cooking sau alt domeniu într-un job full time. Unii dintre ei sunt oameni extrem de creativi, care muncesc foarte mult. Nu este deloc ușor să faci ceea ce fac ei și cred că acum este din ce în ce mai greu să fii creator de conținut în mediul online. Publicul este mult mai atent cui dă follow sau unfollow.

 

Apropos de bine și rău. Copiii și internetul sunt o combinație care dă fiori părinților. Ai recomandări? Aplicații utile?

Internetul este din ce în ce mai prezent în viața noastră și cu siguranță în viitor asta se va simți și mai mult decât acum. Așa cum îi învățăm pe cei mici să se comporte în viața reală, așa trebuie să știe și cum stau lucrurile în mediul virtual. Pericole sunt la tot pasul și de multe ori copiii sunt puși în situații în care ei singuri trebuie să distingă binele de rău. Asta încearcă să facă și cei de la “Salvați Copiii”, prin proiectul “Ora de Net”, iar eu încerc să-i susțin prin tot ceea ce fac. La începutul acestui an am fost numită ambasador “Salvați Copiii” pentru “Ora de Net” care ajută copiii să folosească internetul în mod sigur și creativ. Avem și acum o campanie în desfășurare în acest sens.

Care e rețeaua de socializare a viitorului?

Cred că rețeaua de socializare a viitorului este cea care ne va scoate din fața laptopului și a smartphone-ului. Întâmplător există deja o astfel de platformă. Este creată de un grup de antreprenori români și se numește Keunde. Vom aborda subiectul în curând la emisiunea 2.0. Rețeaua de socializare a prins deja în Statele Unite și are mare potențial și în alte țări.

Ce aduce noul sezon 2.0?

Testăm cele mai noi gadgeturi alături de specialiștii care le folosesc zi de zi și prezentăm pasionaților de gaming jocurile lansate recent. Duminica aceasta punem la încercare smartwatch-urile de pe piață. Mai ales că acum Apple a lansat și un dispozitiv aprobat de Food and Drug Administration (FDA), care îți poate face inclusiv o electrocardiogramă. Eu și colega mea Ioana Matei vom testa un ceas inteligent și o brățară inteligentă. Am adunat, însă, și părerile unor utilizatori fideli de wearables. Sunt foarte interesate concluziile lor. La rubrica de gaming vorbim despre FIFA 19, unul dintre cele mai așteptate jocuri ale anului, care se lansează săptămâna aceasta.

 

Un mesaj pentru cei care află acum despre 2.0?

Vrei să fii primul care află ce jocuri noi se lansează? Sau care sunt gadget-urile momentului? Vrei o dronă, dar nu știi cum să alegi? Aruncă o privire pe contul nostru de Instagram sau Facebook. O dată ajuns acolo, o să vrei să vezi mai mult!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

INTERVIU

Henning Roch (NBCU): „Suntem încântați să clădim pe această relaţie fantastică pe care o avem cu fanii noștri”

Published

on

Sursa foto © NBCUniversal
 

Henning Roch este directorul de marketing al NBCUniversal International Networks pentru Europa Centrală și de Est. El este responsabil de activitățile de marketing pentru brandurile TV din portofoliul NBCUniversal International Networks din Europa Centrală și de Est și în regiunea Benelux (Belgia, Olanda şi Luxemburg), un portofoliu complex care include binecunoscutele staţii tv DIVA şi E! Entertainment, dar şi canalele de nişă 13th Street, SYFY și UNIVERSAL TV, alături de serviciile de streaming online foarte populare în Germania şi Austria, SYFY Horror şi Studio Universal Classics.

Henning Roch s-a alăturat companiei NBCUniversal la München în 2010 și este membru al echipei de conducere din 2014. El coordonează o echipă internațională care generează campanii de marketing complete. Cu o diplomă de master în studii de comunicare și mai mult de 12 ani de experiență de marketing în industria mass-media, Henning Roch este un om de marketing cu abilități puternice de leadership. Înainte de a se alătura echipei NBCUniversal, a lucrat ca Marketing Manager pentru Axel Springer Mediahouse, precum și pentru compania Vision Media din München.

Cu o vastă experienţă în televiziune, Henning Roch cunoaște deja foarte multe despre specificul pieței românești de televiziune şi a acceptat cu multă amabilitate un interviu în exclusivitate pentru Radar de media.

Numiţi trei lucruri care credeți că s-au schimbat în cei peste 10 ani de activitate în industria de marketing și televiziune?

În primul rând, social media ne permite să interacționăm cu telespectatorii noștri într-un mod pe care nu l-am fi putut face niciodată acum zece ani, iar asta aduce nenumărate schimbări. Între timp, noile instrumente de marketing digital cum ar fi bannerele de anunțuri pre-roll (anunţurile care se difuzează înaintea conţinutului ales de către utilizator n.r.) sau mobile, oferă multiple oportunități de a fi în legătură cu audiența noastră. Instrumentele noi pe care le avem acum ne permit să amplificăm impactul filmelor şi serialelor noastre, putând astfel inspira spectatorii actuali și potențiali, în special prin programele de înaltă calitate pe care le avem în portofoliul nostru de canale. Şi când spun asta mă gândesc atâta la serile de film de pe DIVA de la Shrek la King Kong pentru seria „Eroi neobișnuiți” sau seriale extrem de populare precum Castle, Bibliotecarii, Anatomia lui Grey  and Hawaii 5.0 Pe canalul nostru de cultură pop E! publicul se poate întâlni cu Keeping Up with the Kardashians și noul nostru show Very Cavallari cu Kristin Cavallari.

Ce apreciați în emisiunile TV?

Pentru mine, vizionarea emisiunilor TV este modalitatea perfectă de a mă relaxa după o zi la birou. Personal prefer showurile care sunt distractive și amuzante, dar și palpitante, cu multe răsturnări de situaţie – mereu surprinzătoare. M-aş putea uita la seriale cu medici, cum ar fi Camera de gardă sau cu criminalişti, cum este Hawaii 5.0, toată noaptea, dacă aş putea.

În ce fel schimbarea de comportament de consum a publicului a schimbat piața de divertisment TV?

Publicul are astăzi multe multe opțiuni ca oricând pentru a accesa conținut TV. În România de exemplu a existat o schimbare clară a preferinţei de la filme la seriale dramatice americane. Aşa cum e normal, este important să ne adaptăm strategia pentru a răspunde noilor tendințe, fără a neglija pasiunea fanilor pentru programele consacrate. Continuăm astfel să investim în conținut premium pentru brandurile noastre tematice: DIVA ca staţie de divertisment cu cu design feminin – care oferă atât seriale dramatice din SUA, cât și filme excelente – și E! Entertainment ca brand dedicat exclusiv culturii pop din ziua de azi.

Aici, canalele cele mai populare sunt DIVA și E! Entertainment. Ce alte staţii v-aţi dori să fie cunoscute în țara noastră?

Ne mândrim de cota puternică de piaţă obţinută în 2018 de DIVA care şi-a păstrat poziţia de lider în rândul statiilor internaţionale de divertisment și suntem încântați de creșterea cotei de piaţă de care se bucura E! Prioritatea noastră în România este continuarea consolidării DIVA și E!, prin creșterea audienţei. O altă marcă din portofoliul NBCUniversal International Networks (NBCUIN), care ar atrage spectatorii români, este Telemundo – canalul de telenovele. Acest canal se adresează întregii familii oferind o paletă largă de genuri: de la poveştile clasice de dragoste, mister, acțiune și aventură la telenovelele bazate pe evenimente din viața reală, foarte bine produse și având în distribuţie actori de top din industrie.

Ce ne puteți spune despre noile programe DIVA din acest sezon? Dar despre E! Entertainment?

Suntem foarte mulțumiți de performanţa DIVA și sunt convins că amestecul de seriale de acţiune inteligente şi seducătoare, cum ar fi Detaliul, Castle și Monk, precum și o selecție excelentă de filme din prime time şi din după-amiezile de weekend au contribuit la succesul său. E! este staţia noastră dedicată pentru tot ce e relevant astăzi ca şi cultura pop. Alături de noile seriale Model Squad și Ashlee + Evan care au premiera programată acum în septembrie, ne mândrim că E! este „casa” Kardashians. E! a lansat showul în 2007 iar astăzi sezonul 15 din Keeping Up with the Kardashians, a avut premiera în România în această vară în exclusivitate la E! Entertainment.

Care sunt principalele provocări de marketing pentru NBCU în România?

La fel ca in toate teritoriile noastre internaționale, pentru a avea succes, este necesar să ne concentrăm asupra particularităţilor pieței respective și să explorăm idei inovatoare de marketing. Am derulat în vară campania “Vacanța de vară a lui Moș Crăciun” pe DIVA și l-am trimis „Moş Crăciun“ la Parcul Herăstrău din Bucureşti pentru a promova seria de programe speciale, care s-au dovedit foarte bine primite de către public.

Care credeţi ca ar fi diferențele esențiale dintre telespectatorii români și cei din Germania sau Austria, de exemplu?

Evident, fiecare țară are propria cultură și este foarte important să fi conştient de unicitatea fiecărei piețe pentru a oferi o programare adaptată la aceasta și campanii de marketing personalizate. Canalele de social-media DIVA și E! din România au depășit cu mult așteptările noastre. Suntem încântați să clădim pe această relaţie fantastică pe care o avem cu fanii noștri. Este nemaipomenit.

Care sunt cele mai performante medii pentru campaniile de marketing din ziua de azi?

Nu este niciodată un singur vehicul media, este întotdeauna mixtul potrivit de digital, reţele sociale, PR, billboarduri și publicitate on-air. Cu o abordare de 360 de grade, putem spune aceeași poveste puternică și consistentă in mai multe feluri, pentru a ajunge la audiența noastră pe mai multe căi.

Care vor fi principalele provocări pentru dvs. în acest an?

Provocarea noastră este întotdeauna să ne facem auziţi într-o piață competitivă pentru a ne asigura că spectatorii noștri români sunt la curent cu marea varietate de programe disponibile. În cazul DIVA aceasta a inclus seria de filme de Crăciun din cursul acestui an, Hawaii 5.0 și Misterele scrisorilor pierdute precum și Profesorul T. La E! aceasta include Keeping Up with the Kardashians, Model Squad, Ashlee + Evan și Live from the Red Carpet: The 2018 Prime Time Emmy Awards.

Munca și responsabilitățile dvs. au nevoie cu siguranță de o modalitate de relaxare. În afară de televiziune, care sunt modalitățile preferate de a vă petrece timpul?

Cu siguranță timpul petrecut cu familia și prietenii mei. Și dacă mai rămâne ceva timp, îmi place să joc fotbal în echipă locală, concentrându-mă pe minge timp de 90 de minute și uitând totul în jurul meu.

În sfârșit, dar nu în ultimul rând, vă rugăm să trimiteți un mesaj cititorilor noștri „Radar de media” care urmăresc cu mare interes schimbările rapide ale pieței mass-media din România.

Fiți mereu curioşi și deschişi pentru noile tendințe ale pieţei. Și fiţi curajoşi, uneori este mai bine să faci o greșeală și să tragi concluziile în loc să dai înapoi.

Vă mulţumim.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

INTERVIU

Interviu, Maria Magdalena Chihaia: Vă invităm să petreceţi o seară magică cu actori “criminali”

Published

on

 

Spectacolul de teatru “CRIMĂ LA CINĂ” invită spectatorii într-o călătorie interbelică, în care publicul devine confidentul personajelor şi chiar complicii lor.
Spectacolul va avea loc la Teatrul Elisabeta, la ora 20:00 pe data de 10 martie .

Iubitorii de teatru, și mai ales de comedii, nu trebuie să rateze această piesă cu răsturnări de situații neașteptate,  un spectacol care vorbește despre lupta care se dă în fiecare dintre noi atunci când suntem puși în fața unor situații-limită.

Maria-Magdalena Chihaia, care interpretează personajul Vera, modista din casa divei Chantal Vernescu, este şi coordonatoarea proiectului.

Mă numesc Maria-Magdalena Chihaia, am 31 de ani, sunt actriţă, sunt MC la evenimente, fac showuri de dans, joc în trei spectacole de teatru: “Crimă la cină” la Teatrul Elisabeta, “Iubire pentru trei plus unu’ “ la Centrul Cultural Unesco şi “Michelle”- un one woman show cu teatru şi dans;  predau dansuri latino-americane, valsul mirilor, fac cursuri de teatru pentru copii, entertainment prin dans la diferite evenimente, am propria mea afacere: o firmă de organizări evenimente Magdinia Studio Art. În timpul liber îmi place să fac shootinguri şi prezentări de modă.

 

De unde a pornit ideea proiectului Crimă la cină ?

Ideea a venit acum câţiva ani , când am fost chemată la un casting de către o prietenă Irina Munteanu, scenarista piesei. S-a jucat timp de 2 ani în diferite locaţii, sub mai multe distribuţii. Apoi proiectul s-a “stins”, până în iarna anului 2016 , când am fost provocaţi de coordonatorul unui eveniment corporate să-l refacem. Acela a fost momentul când eu şi unul dintre colegii mei am hotărât să-l “reînviam”.

 

Ce te-a atras la personajul tău din “Crimă la cină” şi la povestea care se desfăşoară în piesa de teatru?
Personajul Vera este fermecător. Vera este modista divei Chantal Vernescu, la aniversarea căreia sunt invitaţi şi spectatorii. Vera este o fată modestă, care îşi iubeşte stăpână, pentru că a fost luată de mică “sub aripa “ ei şi care are grijă ca diva să fie mereu impecabilă. Pot spune că este un fel de “mâna dreaptă” a divei, nemăritată, fidelă şi totodată grijulie. Ea nu vrea să o părăsească pe madam, deşi există momente când flirtează cu bărbaţii. Ea este într-o relaţie cu majordomul Jiji, care o iubeşte la nebunie.
Piesă în sine este interactivă, complexă, conţine atât teatru, cât şi dans şi muzica live. Face parte din conceptul: Murder at dinner… un concept nou în România, unde invitaţii sunt poftiţi să fie martori şi totodată judecători ai acestui spectacol, pe stilul Agathei Christie. Acest spectacol da posibilitatea actorilor să se detaşeze de spectacolele clasice de teatru şi să-şi construiască personajul cât mai complex şi mai autentic, rămânând totuşi în perioada interbelică.

Care au fost criteriile prin care ai ales ceilalţi actori, care interpretează celelalte roluri?

A fost destul de greu să-mi aleg colegi de scenă, care să se potrivească cu ideea spectacolului. Deşi pare ciudat că zic acest lucru, dar pentru mine în afară de talentul actoricesc, contează seriozitatea şi devotamentul… aşa că pot spune că lucrurile au venit de la sine şi piesa şi-a ales singură actorii. Suntem o gaşcă frumoasă de actori tineri şi visători, care avem un singur ţel: să introducem publicul în povestea noastră interbelica şi să-l facem măcar pentru câteva ore să zâmbească şi să uite de viaţa cotidiană.

 

Din spectacolul “Crimă la cină”, spectatorii au ceva de învăţat?
Da, au multe de învăţat. În primul rând trebuie să ştii, că niciodată nu ajungi să cunoşti cu adevărat un om, chiar dacă stai cu el în casă. Că exact la cine nu te aştepţi te poate măslui pe la spate. Că trebuie să te comporţi mereu frumos cu oamenii din jurul tău şi să fi corect, că ei să te iubească şi să te aprecieze. Că nu întotdeauna duşmanul este cel care te sapă. Şi bineînţeles că trebuie să fi un om bun, să dăruieşti, să nu reproşezi, că viaţa să-ţi ofere şi ea mai departe.

Cât de deschişi sunt spectatorii la interacţiunea cu voi?
Foarte deschişi. Mă bucur să văd că oamenii intră în povestea noastră şi se aruncă în interacţiunea cu noi, chiar pot spune că ne devin complici, râd o dată cu noi, plâng o dată cu noi şi totodată şi chiar simt o dată cu noi. De fiecare dată îi simţim aproape de noi, ca şi cum am fi un întreg.

 

Drumul tău pe calea actoriei cum a fost?
Mi-am dorit foarte mult să fac actorie şi deşi poate la început părinţii nu au fost de acord, vrând să fie siguri că o să am un viitor strălucit şi o viaţă liniştită, m-au încurajat şi m-au susţinut cum au putut ca să-mi îndeplinesc visul. E adevărat că nu am dat imediat după liceu la teatru , am făcut mai întâi Economia Turismului Intern şi Internaţional la Universitatea Româno-Americană – 4 ani. Între timp am făcut 1 an de Şcoală Populară de Artă şi înainte să dau la Facultatea de Arte am mers la multe sesiuni de comunicări, mi-am luat primul job că promoterita ,totul numai ca să capăt mai mult curaj. Apoi în anul 3 am dat admiterea la UNATC, am picat,în anul 4 am mai dat o dată şi iar în picat, tot la ultima probă şi atunci mi-am zis că trebuie să mă duc şi la Hyperion să încerc şi acolo. Am intrat printre primii şi am nimerit la cel mai profesor, Virgil Ogasanu, care m-a învăţat cum să fiu puternică, încrezătoare în mine, m-a învăţat să fiu versatilă, datorită rolurilor pe care mi le-a dat,într-un cuvânt m-a călit pentru această lume, chiar dacă la început credeam că este prea dur şi mă făcea să plâng mereu.

 

Când ai realizat că îţi doreşti să fi actriţă şi de ce ai ales această meserie?
Când eram micuţă, dacă mă întrebă cineva ce vreau să mă fac când o să fiu mare, eu răspundeam mereu că eu vreau să mă fac prinţesa şi actriţă. Eu sunt romano-catolică şi la noi în fiecare an la Teatrul Ţăndărica se ţinea câte un spectacol: “Festivalul prieteniei”, unde fiecare parohie prezenta o scenetă. Eu am fost Eva, din “Adam şi Eva” (Biblie). În momentul în care am urcat pe scenă, iar la finalul momentului meu publicul m-a aplaudat şi s-a ridicat în picioare am simţit aşa o bucurie şi o emoţie, încât acela a fost momentul, în care am zis :”Gata! Eu mă fac actriţă!” Apoi mai târziu, am văzut filmul cu “Prinţesa Sissi”, unde personajul principal era jucat de Romy Schneider, o actriţă foarte frumoasă, talentată, jovială, cu care semănăm puţin şi mi-am dat seama din nou, că asta este destinul meu…să fiu actriţă, să aduc zâmbete pe feţele oamenilor şi să-i iau cu mine în diferite povesti create de regizori.

 

Ce te-a inspirat pe acest drum şi ce piedici ai întâmpinat pe parcurs?
Drumul meu spre calea actoriei a fost anevoios, dar niciodată nu m-am dat bătută. Deşi de multe ori am fost provocată la diferite “compromisuri”, am preferat să plec şi să mă zbat mai mult, ca să demonstrez că se poate să faci ceea ce iubeşti, dacă faci cu sufletul şi dacă eşti perseverenţă şi îţi construieşti singură drumul. Ca în orice profesie există urcuşuri şi coborâşuri, important e să ai fruntea sus, sufletul curat şi iubirea pentru artă, atât de puternică încât să mergi mai departe.
Eu am avut norocul să joc în mai multe tipuri de teatru, după facultate: teatru clasic, teatru forum, teatru de stradă, teatru non verbal, teatru contemporan, teatru interbelic, teatru-dans. Am vrut să îmbin teatrul şi dansul şi am început să aprofundez mai mult anumite stiluri de dans: salsa, bachata, vals, tango, charleston, burlesque, etc. Acum în prezent pot spune că sunt fericită pentru că am 3 piese de teatru în care joc, am showuri de dans (teatru şi dans) şi fac promo-uri şi mai filmez pentru diferite seriale.
Deşi existat momente când poate era mai simplu să renunţ şi să fac altceva, care să-mi aducă un venit constant, am preferat să mă dezvolt mai mult pe artă, să devin versatile, să fac evenimente pentru copii : animaţie, zâne ursitoare la botezuri, să fac MC la nunţi, să predau teatru, dans şiş a învăţ cuplurile valsul mirilor.

 

Care este relaţia ta cu ceilalţi actori din piesă?
Mă înţeleg foarte bine cu toţi actorii din piesă, suntem buni prieteni, suntem uniţi şi fericiţi pentru că în sfârşit simţim că suntem un întreg. Pe unii dintre ei îi ştiam din alte proiecte, iar cu doi dintre ei am lucrat tot la acest spectacol acum câţiva ani. Mă bucura faptul că învăţăm unii de la alţii, că ne dăm sfaturi constructive, că ne ajutăm reciproc să creştem şi că putem fi transparenţi unii faţă de alţii, lucru care în ziua de azi nu prea există.

 

Care este primul lucru pe care i-l spui cuiva care doreşte să devină actor?
Dacă îşi doreşte să fie actor cu tot sufletul lui, simte că nu e făcut pentru altceva şi simte că poate trece peste orice piedică numai ca să-şi facă cu mândrie profesia, atunci da … să se facă actor şi să fie mândru de asta. Cred că este foarte important să faci ceea ce iubeşti cu adevărat, pentru că numai aşa nu simţi cum trece timpul, numai aşa simţi că trăieşti şi deşi la sfârşitul zilei eşti rupt de oboseală, eşti fericit că ai făcut ceea ce ţi-ai dorit.

 

 

Ţinând cont că ai jucat şi în piese de teatru clasice, puse în scenă “ca la carte” , care este diferenţa dintre teatrul clasic şi teatru independent?
Este o diferenţă de percepţie între cele două tipuri de teatru: clasic jucat în teatru şi modern jucat şi în locaţii independente de teatru.
La teatru lucrurile stau într-un anumit fel : ai spaţiu, ai regizor, coregraf, ai spectacole stabilite, ai totul aranjat, atât artistic , cât şi logistic. La teatrul independent ai regizor, actori şi cam atât…trebuie să găseşti tu spaţiu, să-ţi negociezi, spectacolele, să te ocupi atât de partea artistică, cât şi logistica – TU , coordonatorul proiectului. De multe ori ţi se închid uşi în faţă, pentru că nu e producţia lor sau pentru că nu ai “cap de afiş” (actor cu renume), dar se întâmplă şiş a găseşti şi directori, drăguţi, care îţi deschid uşa şi care te primesc cu braţele deschise, aşa cum ni s-a întâmplat cu spectacolul ‘Crima la cină” atunci când am venit la Teatrul Elisabeta. Avem noroc că sunt şi oameni, care apreciază şi iubesc arta, încurajează tinerii şi oferă sprijin în dezvoltarea culturală.

 

La final să ne spui unde te mai putem vedea şi în ce proiecte mai eşti implicate?
În prezent am propria firmă de evenimente: MAGDINIA STUDIO ART, în cadrul căreia desfăşor activităţi artistice la nunţi, botezuri, evenimente corporate (MC, showuri de dans, valsul mirilor) ,spectacole pentru copii, evenimente pentru copii, spectacole de teatru. Am propriul meu spectacol MICHELLE – un one woman show cu teatru şi dans, care se joacă în diferite locaţii.
Joc în cadrul Centrului Cultural Bălcescu în spectacolul “Iubire pentru trei plus unu’ “. (30 martie, ora 20:00).

Un mesaj pentru iubitorii Radar de Media : Vă invităm să petreceţi o seară magică cu actori “criminali”.

 

Distribuţie:
Chantal Vernescu – Dorina Vasilashko
Jorj (fratele divei) – Rareş Zimbran
Vera (modistă) – Maria-Magdalena Chihaia
Jiji (majordomul) – Andrei Bratu
Laurence (vecinul) – Răzvan Rotaru
Văduva lui Papadopol – Beatrice Peter
Recuperatorul – Anton Gabriel

Locaţie: Teatrul Elisabeta
Oră: 20:00
Preţ bilet: 49 lei
Link către site: https://www.facebook.com/events/2071859666384886/permalink/2084123545158498/

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending