HomeINTERVIUAlex Dona: Facem rating din oameni cu o anumita afinitate

Alex Dona: Facem rating din oameni cu o anumita afinitate

Alex Dona, managing partner la  Times New Roman, cel mai apreciat site umoristic din Romania a dezvaluit in exclusivitate pentru Radar de Media detalii despre noua emisiune din grila Prima TV ce va debuta in aceasta primavara. Dupa toate schimbarile care au avut loc la Prima TV in ultima perioada, cu siguranta productia va aduce o gura de aer proaspat in divertismentul de calitate.

 

De unde a pornit ideea de a prezenta o emisiune la TV?

Pur si simplu ne-am dat  seama ca internetul e prea mic pentru noi!

Ce fel de emisiune va fi, cine o va prezenta, cu ce echipa veti lucra?

Va fi un jurnal de stiri ca oricare altul; stirile vor fi diferite. Prezentator va fi Dan Badea. L-am ales pentru cat de serios poate fi cand vrea. Echipa din spatele textelor este intreaga echipa editoriala a TNR-ului (n.r Times New Roman), oamenii care au facut TNR-ul sa fie ceea ce este azi. Scenarist, omul care ne va ajuta cu adaptarea textelor, e format de tv va fi Iulian Comanescu.

Care este publicul tinta al acestui jurnal de stiri?

Emisiunea se adreseaza publicului care nu este in principal consumator de tv – asta e provocarea. Va trebui sa incercam sa facem rating din oameni cu o anumita afinitate fata de umorul inteligent.

Cum crezi ca va primi publicul din Romania emisiunea voastra?

Sper ca bine. Bazandu-ma pe feedback-ul primit de la cei care ne citesc pe site, se pare ca textele noastre sunt foarte apreciate. Asta inseamna ca succesul emisiunii va tine de cat de bine ne facem noi treaba in a translata continutul spre tv.

Cum a inceput colaborarea cu Prima TV?

Discutii sunt de doi ani. Se pare ca am devenit prea mari pentru a nu fi doriti. Prima TV nu a fost singura noastra optiune in momentul in care am decis sa abordam si audio-vizualul dar in mod cert a fost favorita noastra. Ne place chimia pe care o avem cu oamenii astia si cred cu tarie in proiectul lor de a ridica statia.

In trecut ati mai primit oferte de a avea proiecte pe TV?

Au mai fost discutii, da!

Care este relatia cu noul sef de la Prima TV, Cristi Burci?

Foarte buna. Ne-a abordat direct. Relatia cu Cristi Burci nu este o chestiune recenta pentru noi. El a fost unul din oamenii care de acum cativa ani ne spunea ca vede acest proiect pe tv; in sfarsit, se pare ca vom reusi sa lucram impreuna si asta ma bucura.

Cum vezi piata media din ziua de astazi in conditiile in care toata lumea strange cureaua?

Piata de media nu a fost niciodata usoara. Cand erau vremuri bune pentru furnizori, erau mai rele pentru client, acum roata s-a intors. Sunt convins ca se va intoarce iarasi si va continua sa se intoarca. Ciclicitatea nu este ceva nou in niciun domeniu.

Ce emisiuni de la TV din momentul de fata au umor? Ce om de televiziune crezi ca are umor?

Ma consider deja sub contract cu Prima, nu as putea sa fiu obiectiv.

Este afectata presa online de declinul televiziunilor?

Cata vreme inotam in aceeasi balta, nu vad cum un lucru ar putea sa nu il influenteze pe celalalt, pozitiv sau negativ. Daca ma intrebi daca se vede un aflux de bani venit din relocarea bugetelor de pe TV spre alte medii atunci raspunsul e clar nu.

Cum a inceput proiectul Times New Roman?

De la niste prieteni, actionarul majoritar si redactorul sef. In continuare incercam sa il tinem asa, bazat pe prietenie. Nu suntem compania tipica, suntem mai degraba o asociatie familiala in ceea ce tine de raporturile dintre noi.

Care este profilul citorilor vostrii?

E un slogan care imi vine in minte dar din pacate si-l aroga altii pe nedrept si chiar nu vreau sa le fac  reclama buna sau rea. Cert este ca in momentul in care ne-au venit demograficele mi s-a confirmat ceea ce stiam cu totii de la inceput, si anume ca suntem la fel de mandri de cititorii nostrii precum sper ca sunt si ei de noi.

Romanii sunt cunosumatori de umor?

Clar. Cred ca romanii si cand consuma stiri, sport sau can-can, urmaresc de fapt tot umorul din toate acestea. Aleg sa cred asta.

Ce alte proiecte mai pregatiti sau aveti in plan?

Ne vom extinde, e clar. Inca e prematur dar va promit ca veti fi primii care vor afla noutatile.

Clientii de publicitate investesc in zona de umor?

Din pacate  nu atat de mult pe cat ne-am dori. Nu inteleg de ce. Cele mai virale advertoriale sunt in zona de umor, cele mai de impact bannere sunt tot in zona asta si in plus, oamenii sunt mult mai relaxati si asimileaza in mod pozitiv brandurile asociate cu ceea ce ii binedispun.

Un gand bun pentru cititorii Radar de Media!

Va doresc sa radeti. E sanatos!

Lasa un comentariu aici!

Written by

dorin.huntai@radardemedia.ro

Ma puteti contact pe e-mail.

No comments

Lasă un răspuns