Connect with us

Marketing

Investiția în email marketing indiferent de cifra de afaceri – o alegere inspirată?

Published

on

Cei care deja au avut în vedere diverșii pași de îndeplinit pentru a-și face cunoscută afacerea știu cât poate fi de dificil întregul proces implicat.

Cunoașterea domeniului de publicitate, de promovare cu tot ce presupune acesta nu este tocmai o calitate ce o dețin cei care decid să își ducă business-ul la următorul nivel. Însăși convingerea unui potențial client de a se înscrie la Newsletter-ul trimis în ajutorul său reprezintă o provocare reală.

Sunt atât de multe aspecte de îndeplinit, iar în acest sens, fără ajutorul unui profesionist în domeniu, care cunoaște îndeaproape și are experiență în email marketing, este destul de dificilă obținerea unor rezultate satisfăcătoare.

În astfel de situații, există posibilitatea de a apela la agenții care se ocupă exclusiv cu promovarea, cu optimizarea site-urilor, a magazinelor online etc. E-Advertising este una dintre companiile de profil care răspunde cu succes provocărilor de acest fel, însă cu profesionalism, cu simțul răspunderii și după un plan bine stabilit de la bun început. Pentru că prea puțini sunt cei care reușesc personal să obțină rezultate în urma muncii depuse în implementarea unor strategii de e-mail marketing, iată care sunt mențiunile și sfaturile pe care reprezentanții E-Advertising le oferă celor care doresc să observe o schimbare în acest sens.

De ce merită investiția în email marketing și ce rezultate ar trebui să ofere?

De multe ori se întâmplă ca mail-urile trimise de diverse companii să nu fie citite sau nici măcar deschise de către cei ce le primesc. Cu atât mai rare sunt situațiile în care abonații se arată interesați de acestea, când răspund la îndemnul de a face o schimbare, de a cumpăra un produs.

Spre exemplu, prin abonarea la Newsletter poate fi păstrată o comunicare cât mai apropiată cu un potențial client, acesta poate fi astfel informat cu privire la diverse categorii de servicii sau produse față de care a manifestat la un moment dat interes. Tot prin intermediul acestora se pot construi relații, se pot realiza vânzări prompte.

Mulți din cei care se află la început de drum nu iau în considerare investițiile în email marketing, fiind de părere că efortul depus, resursele și timpul nu vor aduce rezultate, sau cel puțin nu într-un stagiu de dezvoltare incipient al business-ului.

 

Vânzările cresc exponențial

Acest aspect nu este dictat de cât de veche sau nouă este o afacere, ci de modul în care aceasta își promovează serviciile și produsele. Expunerea acestora atrage după sine rezultate, constând în timp în vânzări crescute chiar exponențial. Prin email marketing se urmărește întocmai acest lucru, astfel ca procesul de cumpărare să fie unul cât mai firesc. Șansele ca potențiali clienți să comande sunt cu atât mai mari cu cât aceștia primesc mail-uri cu conținut folositor, referitor la un produs de interes.

 

Crește valoarea medie a vânzărilor

Iată o modalitate deosebit de eficientă de a vinde servicii și produse din game variate, prin care va crește totodată și valoarea medie a comenzilor – email marketing-ul. Acesta include numeroase strategii prin care o afacere de mici proporții se poate dezvolta și crește considerabil într-o perioadă de timp cu mult mai scurtă decât cea estimată inițial.

 

Se obțin vânzări repetate

Cei care plasează comenzi în mod repetat sunt clienți valoroși pentru afacere. Mai mult ca sigur și alții vor afla despre produse și servicii de la aceștia, ceea ce înseamnă că rezultatul va consta în vânzări repetate. Email marketing-ul este necesar pentru a menține treaz interesul clienților curenți, pentru a-i fideliza pe aceștia – ceea ce este cu mult mai rentabil decât aducerea unui client nou. Cu toate acestea, și acest ultim aspect trebuie îndeplinit, numai așa se poate evolua. Menținerea unei baze de clienți existenți, alături de aplicarea strategiilor diverse specifice reprezintă o modalitate excelentă de a obține rezultate optime.

Iată numai câteva dintre motivele pentru care investiția în email marketing este rentabilă, recomandată și profitabilă. Cei care doresc să afle mai multe detalii cu privire la avantajele pe care le aduce găsește pe e-advertising.co informații complete.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

DIGITAL

Cine au fost premianții Galei Premiilor De Excelență IAA 2018?

Published

on

În prezența a peste 150 de profesioniști ai industriei de advertising și comunicare, pe 17 aprilie 2018, a avut loc cea de-a VIII-a ediție a Galei Premiilor de Excelență IAA România, unde au fost acordate 11 premii, recompensând excelența în marketingul și comunicarea autohtonă. Evenimentul a fost precedat de Ziua Publicității, conferința dedicată tinerilor la început de drum in Marcom.

“Ne bucurăm că am avut încă o dată ocazia de a pune în lumina reflectoarelor oamenii care clădesc și susțin cele mai înalte standarde ale industriei Marcom-ului. De cele mai multe ori în cadrul festivalurilor sunt premiate proiectele, campaniile, însă noi am decis să punem accent pe oameni, căci ei sunt motorul schimbării. La 25 de ani de IAA în România, ne dorim să încurajăm comunitatea să facă pasul spre o nouă etapă, ne dorim să transformăm România în Hub Global al Creativității. Ca atare, ediția Premiilor de Excelență IAA 2018 a chemat pe scenă acei profesioniști, care, prin pasiunea și prin efortul lor, contribuie deja, la evidențierea României pe harta globală a creativității” a declarat Maria Predoiu, președinte IAA România.

 

Ediția a VIII-a a Premiilor de Excelență este una specială întrucât are loc la ceas aniversar – IAA România celebrează 25 de ani de activitate –  și a avut următoarea structură:

6 Premii de Excelență unde nominalizările au fost deschise publicului larg, 4 Premii de Excelență Speciale acordate de: Boardul IAA, Senatul IAA, IAA Young Professionals și Premiul Romania 100 – dedicat aniversării centenarului Marii Uniri și Premiul Personalitatea Anului în Marcom ce a fost decernată la finalul evenimentului, prin votul celor aflați în sală.

 

Premiul de Excelență IAA pentru promovarea „Romaniei ca Hub Global Creativ” a mers catre Dragoș Stanca pentru standardele profesionale înalte prin care a transformat ICEE Fest în cel mai cunoscut festival de tehnologie din Europa de Est.

Premiul pentru Educație în Marcom a revenit în acest an lui Alexandru Negrea pentru cursurile și întâlnirile Social Smarts – prin care transmite conținut profesionist și consistent tuturor tinerilor dornici de profesionalizare în social media.

Premiul pentru Inspirație prin valori a fost oferit lui Marius Cristea și Ioanei Dogaru – IQads – pentru curajul de a lansa o competiție creativă locală – Fibra – singurul festival de creativitate în publicitate din România.

Premiul pentru Dialog Constructiv cu Autoritățile a fost acordat Oanei Cociașu – președinte RAC – pentru demersurile constante de îmbunătățire a cadrului de autoreglementare al industriei de marketing și comunicare și pentru parteneriatul funcțional cu CNA.

Premiul Creativity 4 Better avut-o învingătoare pe Melania Medeleanu – pentru campania Magic Home – pentru un efort national de solidaritate cu familiile copiilor bolnavi de cancer și pentru ambiția de a implica societatea în materializarea fizică a Magic Home – lânga cel mai mare spital oncologic pentru copii.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Marketing

Syscom Digital pariază pe marketing experiențial şi derulează în România proiecte în premieră

Published

on

În ultimii ani, odată cu dezvoltarea ariei de servicii digitale, marketingul tradițional offline prinde noi forme.

 

Marketerii ştiu că cea mai bună metodă de a vinde un produs este să stabileşti o conexiune emoțională cu consumatorii, iar pentru asta trebuie să le oferi experiențe autentice. Marketingul experiențial este o modalitate eficientă şi spectaculoasă de a-i implica pe consumatori, oferindu-le posibilitatea de a interacționa cu brandul într-un mod distractiv. Creăm contexte experimentale şi dezvoltăm tehnici pentru a genera diferențiere pentru mărcile clienților noştri, furnizând totodată plusvaloare pentru consumatori.”, declară Maia Novolan, managing director la Syscom Digital, agenție de marketing interactiv, mobile, online şi componente digitale, care derulează de peste 8 ani proiecte complexe de consumer interaction.

 

Conform statisticilor, 98% dintre consumatori sunt mai determinați să cumpere un produs după o activare experiențială, 87% dintre ei îl cumpără, iar 70% dintre cumparatori devin clienți şi a doua oară.

 

Din perspectiva mecanicilor de marketing, integrarea elementelor digitale în zona de offline este un proces ceva mai complex decât includerea unui link, hashtag sau cod QR pe elemente din mediul offline, cum ar fi afişajul la raft sau panourile publicitare. “Marketingul experiențial creează avantaje competitive şi experiențe de brand complexe cu mai multe touchpoint-uri. Tehnologia redefineşte spațiul, timpul şi obiceiurile consumatorilor. Aici, experiența noastră în digital ne ajută pentru că, punând la mijloc device-uri şi alte tool-uri digitale, knowledge, platforme sociale sau alte canale adiacente (outdoor digital, SMS, NFC), transpunem consumatorii într-un mod inovator din online in offline şi invers, prin diverse concepte creative şi experiențe fizice, mai interesante pentru ei si mai eficiente pentru marketeri.”, explică Maia Novolan.

 

Prin noua sa divizie, înființată în urmă cu doi ani, Syscom Digital a derulat proiecte de brand engagement în premieră în România.

 

Un astfel de proiect este şi campania națională Coca-Cola “Brățara Oficială a verii”, premiată recent cu locul I la festivalul Webstock 2017, secțiunea Innovation (http://www.2017.webstock.ro/awards.php), proiect implementat de către Syscom Digital, care a avut doar componente mobile de suport. A fost practic prima campanie națională de mare anvergură derulată exclusiv prin intermediul tool-urilor mobile, întregul mecanism de campanie bazându-se pe o platforma mobilă deservita de două aplicații (end-user CokeScan şi enterprise), un website, o flotă de tablete şi telefoanele mobile ale participanților. Aplicația CokeScan oferea utilizatorilor, pe de o parte, posibilitatea de înscriere în campanie prin simpla scanare a codului de bare unic tipărit pe zona specială a etichetei (brățara), iar pe de altă parte, accesul la o selecție a celor mai relevante articole despre muzică, artişti şi cool stuff.

 

Aplicația a fost disponibilă gratuit în AppStore şi Magazin Play, ocupând săptămani la rând locul 1 în topul aplicațiilor gratuite. Platforma generală a campaniei a inclus şi aplicația enterprise CokePrize. Prin intermediul acesteia, echipa Syscom Digital a realizat, prin simpla scanare a brățărilor câştigătoare, redempția digitalizată şi punerea în posesie instant a peste de 250.000 de premii, prin instalarea unei rețele de tablete conectate în timp real la baza de date centrală în toate restaurantele McDonald’s, la Festivalul Untold şi la Festivalul Neversea. Sistemul a oferit avantajul de a livra în timp real organizatorului campaniei date relevante de trafic şi de stoc management. “Din punct de vedere tehnic a fost cea mai complexă campanie promoțională derulată vreodată în România, provocările implementării debutând chiar cu generarea a zeci de milioane de coduri de bare unice, corelate cu alte coduri unice aflate in capac.”, povesteşte Maia Novolan, liderul echipei de implementare.

 

În zona de retail şi evenimente, pe componenta de brand engagement, Syscom Digital dezvoltă concepte creative și mecanici de interacțiune cu consumatorii, cu focus pe rezultate (vânzări) pentru a-i aduce pe consumatori din mediul online și a finaliza experiența (achiziția) în magazine. Agenția dezvoltă proiectele in-house, utilizând device-uri digitale speciale – ecrane touch de dimensiuni mari, totemuri digitale, vitrine interactive, flote de tablete cu aplicații mobile standard sau de realitate augmentată, mecanisme cu componentă Kinect, proiecții interactive, experiențe video 360.

 

Din recuzita proprie a agenției fac parte și infochioșcuri special concepute pentru afișajul dinamic cu conținut personalizat; totemuri Display Touch (TDT), dispozitive digitale interactive proiectate pentru a fi expuse în zone publice pentru brand engagement; proiecții interactive ce permit utilizatorilor să interacționeze în timp real cu o imagine proiectată; ochelari VR care aduc în prim plan senzațiile puternice plasând utilizatorul în mijlocul evenimentelor; caruseluri foto 360° care oferă experiențe vizuale în offline cu finalitate în online, dar şi drone pentru activări de marketing „la înălțime”.

 

Syscom Digital a gestionat până acum proiecte digitale de tip Experiential Marketing inclusiv la evenimente indoor și outdoor, la conferințe, în magazine şi în galerii comerciale (www.proiectedigitalespeciale.ro).

 

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Marketing

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

Published

on

Statisticile arată că 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, în medie, în fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe SMS-uri decât tweet-uri și de 14 ori mai multe decât mesaje pe Facebook.

 
Având toate aceste statistici, nu este de mirare că echipele de marketing găsesc publicitatea prin SMS ca o armă puternică pentru a duce campaniile către succes. În multe industrii, SMS marketing-ul este principală metodă de marketing direct.
În urma mai multor studii de piață pe care le-a desfășurat de-a lungul timpului, specialistul în SMS Marketing, Cosmin Campian de la www.smsadvert.ro, ne oferă câteva sfaturi extrem de utile pentru a desfășura o campanie eficientă:

 

 

1.    Simplu și Scurt
“Regula Simplu și Scurt ar putea fi cea mai importantă dintre toate și te poate conduce la rezultate uimitoare. Majoritatea companiilor de telefonie mobilă limitează mesajele la 160 de caractere, este foarte important ca mesajul tău să se încadreze în această limită sau cel puțin prima parte a mesajului să transmită esența campaniei tale. Un mesaj de exemplu ar fi: La următoarea comandă aveți reducere 40%. Oferta expiră în două zile. Intră pe smsadvert.ro. Acest mesaj poate face minuni deoarece este drept la țintă, conține instrucțiuni simple și te anunță că oferta expiră curând, ceea ce îndreaptă clientul către o acțiune imediată. Este important întototodată ca într-o campanie de SMS marketing să incluzi o ofertă de care să fii sigur că ar putea fi pe placul celor mai mulți destinatari”, explică specialistul.

2.    Alege momentul potrivit
“Întodeauna campaniile care au un termen limită de expirare, preferabil ca acesta să fie de maxim 2-3 zile, beneficiază de un succes mai mare decât cele care conțin oferte pe perioade nelimitate. De asemenea, s-a dovedit în timp ca fiind mai eficiente campaniile desfășurate în jurul orei 10 dimineață. Campaniile desfășurate în weekend au un impact mai mic de regulă. Aceste reguli se aplică în majoritatea campaniilor de SMS marketing, dar nu se aplică în toate cazurile. Testează ore și zile diferite, apoi evaluează rezultatele pentru a te asigura că desfășori campaniile tale la momentul potrivit”, explică specialistul de la www.smsadvert.ro.

3.    Segmentarea clienților
“Foarte multă lume, dintre cei care s-au abonat deja la notificări, se plânge de mesajele de marketing pe care le primesc și le consideră adesea nefolositoare. Încearcă să trimiți întodeauna mesaje utile pentru clienții tăi, mesajele trebuie să fie personalizate în funcție de nevoile lor. Creează liste diferite de contacte în funcție de vârstă, interese, acțiuni înregistrate în site-ul sau aplicația ta. Având în vedere că majoritatea persoanelor folosesc deja un smartphone, asigură-te că măsori impactul campaniilor și astfel te apropii de nevoile fiecărui client”, declară Cosmin Campian de la www.smsadvert.ro.

4.    Scurtează link-urile
“Link-urile din campaniile tale pot fi foarte lungi și nu se încadrează în cele 160 de caractere disponibile într-un mesaj. Folosește servicii precum Goo.gl sau Bit.ly pentru a scurta link-urile. Un alt avantaj pe care ți-l oferă link-urile scurte este acela de a monitoriza mai ușor click-urile din mesajele SMS trimise de ține, astfel vei putea vedea care este impactul campaniei tale de SMS marketing”, conchide specialistul în marketing de la www.smsadvert.ro.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending