HomeTELEVIZIUNESerialeIrina Cordoneanu: “În serialul Dallas am descoperit ce înseamnă marketingul american”

Irina Cordoneanu: “În serialul Dallas am descoperit ce înseamnă marketingul american”

Primul sezon din noul Dallas continuă mâine seară la Antena 1, de la 22.45, imediat după finala TOP CHEF.

La sfârșitul acestei săptămâni vor fi difuzate penultimele două episoade când în sânul familiei Ewing atmosfera devine tot mai tensionată.

Conflicte mai vechi dar și noi intrigi vor scoate la iveală situații care vor ține telespectatorii cu sufletul la gură.

Pentru vedeta Antena 2, Irina Cordoneanu, Dallas a însemnat primul contact cu marketingul american: “Pe vremea când era nebunia cu serialul în România eu eram deja ziaristă și am urmărit destinul Familiei Ewing pas cu pas în primul rând pentru poveste și în al doilea rând pentru că era pentru prima dată când remarcam cum funcționa product-placement-ul în producțiile de televiziune.Tot prin intermediul acestui serial am înțeles pentru prima oară strategiile de marketing și de PR și de cum fiecare episod relaționa cu telespectatorul. Așa am realizat cum poveștile se conturau în funcție și de așteptările publicului și de schimbările spectaculoase care se produceau de la un sezon la altul.” Irina Cordoneanu este fan declarat al serialului Dallas și nu a ratat nici un episod din noua serie. În plus, pentru că e pasionată de stilul texan, ediția de săptămâna aceasta a emisiunii “Distracție pe vremea mea”, difuzată la Antena 2, se va desfășura sub forma unei petreceri texane. O parte din probele la care au fost supuși concurenții au fost inspirate chiar din serial.

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

dan.alexandru@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns