Connect with us

Digital

iSense Solutions: 8 din 10 români schimbă canalul TV în timpul pauzei publicitare

Published

on

Reclame

Consumatorii români evită reclamele de la televizor, 80% dintre aceștia schimbând canalul în timpul pauzei publicitare, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions. Datele au fost prezentate în exclusivitate în cadrul Digital Marketing Forum, cel mai cunoscut eveniment despre promovarea în mediul online, organizat anual de Evensys.

Principalul motiv pentru care românii nu sunt interesaţi de reclamele de la televizor, potrivit studiului iSense Solutions, este faptul că le consideră plictisitoare şi repetitive. În același timp, 2 din 10 români au instalate programe de Ad Block pentru publicitatea online.

„Datele noastre confirmă că brandurilor le este din ce în ce mai dificil să ajungă la un consumator care nu mai are răbdare, care este multiscreen și multitasking și care nu mai este dispus să-și piardă timpul sau să accepte mesaje cu care nu rezonează. Acest trend va reconfigura industria de marketing și publicitate, întrucât brandurile vor fi nevoite să se concentreze pe conținut relevant, adaptat nevoilor și așteptărilor publicului pe care îl targetează”, a declarat Traian Năstase, Managing Partner iSense Solutions.

Traian Nastase, Managing Partner iSense.Solutions

Traian Nastase, Managing Partner iSense.Solutions

În timpul pauzei publicitare, 5 din 10 români mănâncă sau fumează, ceea ce arată o axare a consumatorului pe plăceri și pe propria persoană. De asemenea, consumatorii sunt multiscreen în timpul reclamelor de la TV, 60% utilizând în mod obișnuit smartphone-ul și 56% laptopul sau PC-ul. Sunt preferate activitățile de relaxare – aceștia accesează social media (66% de pe smartphone și 70% de pe laptop/PC) sau se joacă diverse jocuri (46% pe smartphone, 47% pe laptop/PC).

Totodată, 7 din 10 consumatori vorbesc cu alte persoane, pe parcursul reclamelor TV, iar principalele canale digitale prin care ei comunică sunt: email-ul (64% utilizat de pe smartphone, iar 76% de pe laptop/PC) și messenger-ul (49% – smartphone, 49% – laptop/PC), în timp ce 69% dintre aceștia vorbesc la telefon şi 50% trimit sms-uri.

Studiul mai arată că, în timpul pauzei publicitare de la televizor, consumatorii caută informaţii diverse pe smartphone (65%) sau pe laptop/PC (72%). Cele mai căutate informații online sunt cele referitoare la vreme (46%), reduceri/promoţii (36%), sănătate şi medicină (34%), sport (29%), bancuri/horoscop (27%), călătorii şi vacanţe (25%).

Potrivit datelor iSense Solutions, sursele de informație care influențează consumatorul să cumpere un produs, indiferent de tipul produsului, sunt: propria experienţă (59%), motoarele de căutare (54%), recomandările de la prieteni/rude (50%), site-urile magazinelor online (47%), site-urile producătorilor (43%), informaţiile direct din magazin (41%) și site-urile care evaluează diverse produse (40%).

Studiul a fost realizat online de către compania iSense Solutions, special pentru Digital Marketing Forum, pe un eșantion de 500 de respondenți, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta intre 18-65 ani, din mediul urban din România, iar culegerea datelor a fost realizată în luna februarie 2016. Rezultatele au un grad de eroare de +/-4,3%, la un nivel de încredere de 95%.

 

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar7 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending