Connect with us

MAGAZIN

Izolația cu vată bazaltică, soluția reală pentru locuințele cu adevărat sigure

Published

on

 

ROCKWOOL, lider mondial în industria izolațiilor din vată minerală bazaltică, acordă atenția cuvenită pieței construcțiilor din România, lansând la mijlocul săptămânii trecute sistemul revoluționar REDArt, destinat izolării fațadelor.

„Este un pas firesc lansarea acestei game în piața din România, unde există foarte multe oportunități iar expansiunea grupului nostru este în continuă creștere. Ne-am asumat responsabilitatea să promovăm în România termosistemul cu o singură opțiune a materialului de izolare – vata bazaltică, în detrimentul altor tipuri de izolații, pentru că nu vrem sa facem concesii când e vorba de siguranța utilizatorului final”, spune Florin Popescu, director general al reprezentanței din România.

Despre avantajele termosistemului lansat, reprezentantul companiei daneze spune: „Vorbim despre un sistem care oferă calități unice, adică varianta fără compromis cu privire la confort, calitate și siguranță. Pentru cine își dorește un sistem construit să reziste în orice situație, singura alegere este să izoleze cu vată bazaltică. REDArt este realizat dintr-un material izolant incombustibil, mineral, stabil dimensional, durabil, care asigură o izolare fonică foarte bună și care permite pereților casei să respire, prin transferul vaporilor. Stratul de izolație este protejat de cea mai bună soluție de finisaje, pe baza de tencuială decorativă siliconică, într-o gamă variată de granulații și cu o paletă de peste 350 de culori. Pe scurt, izolarea termică ne ferește iarna de frigul de afară iar vara împiedică pătrunderea căldurii în casă”, a mai precizat Florin Popescu.
Pentru că sunt produse din rocă vulcanică, materie primă inepuizabilă pe planetă, aceste materiale minerale sunt reciclabile și sustenabile. Din studii făcute de instituții independente, reiese că pe perioada de exploatare normată a clădirii se economisește energie de mai mult de 100 de ori decât energia folosită pentru producția vatei bazaltice utilizată la izolarea acelei case.

„REDArt este deja disponibil în piața autohtonă prin intermediul dealerilor noștri, care au la dispoziție toate materialele noastre. Avem de asemenea o campanie de promovare către utilizatorii finali, prin care cei care au o casă în construcție pot testa foarte simplu, de acasa, beneficiile și calitățile unice ale vatei bazaltice”, a mai spus Florin Popescu.

Grupul ROCKWOOL a fost fondat în 1909 și este prezent în acest moment în 37 de țări, numărându-se printre liderii mondiali în industria izolațiilor. Produsele grupului sunt destinate atât clădirilor rezidențiale, cât și celor nerezidențiale. Împreună cu alte produse pentru construcții, precum tavane suspendate și panouri pentru fațadă, grupul contribuie la crearea de clădiri eficiente energetic și rezistente la foc, cu o excelentă acustică și un climat interior confortabil.

Cel mai recent raport anual dat publicității de grupul danez indică, pentru 2015, consolidarea poziției de lider pe piață analizată, prin majorarea cu 1,3% a vânzărilor și sporirea cu 45% a fluxului de numerar. Pe parcursul anului anterior, cifra de afaceri a cumulat aproximativ 2,2 miliarde Euro. În România, subsidiara locală a anunțat, pentru 2015, livrări de peste 50 milioane de lei, cu cca. 10% mai mari în raport cu anul precedent.

Dintre obiectivele pentru care ROCKWOOL Romania a livrat soluții de vată minerală bazaltică în 2015 se remarcă Bucharest One, Green Court, Mega Mall, The Park precum si multe proiecte industriale: Aramis Baia Mare, Autoliv Brașov, Continental Sibiu, Pirelli Slatina, VGP Timisoara, Yazaki Arad etc. Prognozele pe termen scurt si mediu sunt de creștere inclusiv pe segmentul rezidențial, ca urmare a înăspririi legislatiei naționale dar și a sensibilizării utilizatorilor cu privire la siguranța în caz de incendiu.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

MAGAZIN

Cu peste 1.4 milioane de subscriberi pe YouTube Selly este cel mai urmărit vlogger din România

Published

on

 

Selly, vloggerul Global Influencers, a ajuns la peste 1,4 milioane de subscriberi pe canalul său de YouTube, devenind astfel cel mai urmărit vlogger din țara noastră. Lansat inițial ca un hobby în urmă cu șase ani, vlogul lui Selly a devenit destinația preferată a milioane de tineri care îi urmăresc zi de zi postările.

Pe numele său real Andrei Șelaru, Selly a început să posteze vlog-uri din 2012. Printre seriile sale de succes se numără „Tipuri de profesori”, „Dacă Google ar fi om” și „Rap Battle”. Selly postează atât vlogs, daily vlogs, cât și sketch-uri. În decembrie 2015 a realizat și primul scurtmetraj numit „Crăciun Alternativ”.

Toate proiectele pe care le-a desfășurat l-au ajutat să ajungă ceea ce este astăzi, însă tânărul de 17 ani are câteva care i-au rămas în suflet: „Swap de Vloggeri, de la Telekom, mi s-a părut o provocare tare. Am făcut „schimb de vieți” cu Deliric, unul dintre rapperii mei preferați, care a venit la mine acasă în Craiova .

Cred că mai multe campanii ar trebui să plece de la un insight specific creatorilor de conținut. Mi-a plăcut, de asemenea, să colaborez cu Salvați Copiii, am făcut un live în care am vorbit despre siguranța pe net — un subiect important care e adesea ignorat”, a poveestit Selly. (https://www.facebook.com/SalvatiCopiiiRomania/videos/1722282474461889/).

Selly se bucură de toată notorietatea pe care i-a adus-o statutul de vlogger, dar este în același timp conștient de faptul că ea vine la pachet și cu o responsabilitate foarte mare față de cei care-l urmăresc. „E un achievement important pentru mine. Nu credeam că o să se întâmple atât de repede, anul acesta am avut o creștere record în abonați și vizualizări pentru că am fost, cred eu, consistent și am reușit să găsesc puncte comune între ce vreau eu să fac și ce vrea publicul să vadă. Poziția de lider de clasament vine și cu o responsabilitate mai mare față de abonați și de comunitatea YouTube românească. Îmi propun să mențin calitatea conținutului și să devin mai bun la ce fac. Publicul se maturizează cu timpul și eu mă maturizez odată cu el. Meseria de YouTuber e foarte interesantă și în fiecare zi ai ceva nou de învățat”, spune Selly, încântat de rezultatele obținute.

Întrebat care este cea mai importantă realizare a sa, Selly numește proiectul 5GANG. „Mă bucură foarte mult faptul că am reușit să strâng alături de mine 4 vloggeri cu care împart aceeași mentalitate. Ne ajutăm între noi, ne creștem, facem videoclipuri și muzică împreună. Ultima piesă 5GANG, „Focuri”, a fost lansată pe 1 iulie și a reușit să acumuleze mai multe vizualizări și aprecieri decât majoritatea pieselor artiștilor români consacrați. Cu 1.000.000 views strânse în primele 24 de ore și 8.000.000 în prezent, piesa a demonstrat puterea online-ului și a influencerilor și, mai ales, puterea unei colaborări eficiente.

Selly mărturisește că scopul lui este în primul rând acela de a face oamenii să zâmbească. „Dacă reușesc să transmit energia mea pozitivă celor care se uită și să le fac ziua mai bună, mi-am îndeplinit obiectivul. Pe lângă asta, încerc să îi inspir prin ceea ce fac să își găsească la rândul lor o pasiune, un hobby, la care să devină buni. Mulți dintre cei care mă urmăresc mă iau ca exemplu, iar eu sper ca dedicarea și perseverența mea în ceea ce privește vlogging-ul să motiveze oamenii să facă ceea ce își doresc”, spune Selly din perspectiva celui care a făcut din pasiunea sa un stil de viață.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Bogdan Miu și Cătălin Striblea vor prezenta concertele ”Digi FM Apus Acustic”

Published

on

 

Digi FM își așteaptă ascultătorii, miercuri, 25 iulie și 1 august, la concertele acustice organizate sub sloganul ”Digi FM Apus Acustic”, pe terasa Promenada.

Cei mai în vogă artiști români ai momentului vor fi prezenți în concertele prezentate de echipa Matinalului Digi FM, Bogdan Miu și Cătălin Striblea.

În seara de 25 iulie, de la ora 20.00, vor cânta Irina Rimes, Antonia, The Motans, Nicoleta Nucă,  Mark Stam și Dara. Următorul concert, din 1 august, îi va aduce pe scena din Promenada Mall pe Smiley, Feli, Sore, Ana Munteanu, Serendinschi, Amir, Juno, Kale, Dominique, Jean Gavril.

”Digi FM Apus Acustic” este organizat cu sprijinul Global Records , CAT MUSIC  și Hahaha Production . Concertele vor fi transmise în direct și pe UTV, iar accesul pe terasa Promenada Mall va fi gratuit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

18 artişti din 15 de ţări concurează pentru Marele Trofeu al Festivalului Cerbul de Aur

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Cerbul de Aur îşi prezintă concurenţii ediţiei 2018, după ce juriul a deliberat şi a ales interpreţii care vor intra în concurs pentru Marele Trofeu al Festivalului Internaţional. Organizat de Televiziunea Română, Festivalul Internaţional Cerbul de Aur va fi transmis în direct pe TVR 1 şi TVR Moldova, în perioada 29 august – 2 septembrie.

Ca urmare a numărului mare de candidaţi înscrişi, organizatorii au decis ca la secţiunea interpretare să poată intra în concurs un număr de 18 artişti, faţă de 15, cât era prevăzut iniţial.

După analiza materialelor transmise de cei peste 110 candidaţii înscrişi în selecţie, membrii juriului i-au ales pe cei 18 concurenţi care vor urca pe scena de la Braşov.

Astfel, pentru ediţia aniversară, juriul selecţiei a ales* pentru a urca pe scena prestigiosului Festival 18 interpreţi din 14 ţări şi România. Aceştia sunt:

  1. Inis Neziri (Albania)
  2. Amaliya Margaryan (Armenia)
  3. Kaye Olivier Fabian C (Belgia)
  4. John Karayiannis (Cipru)
  5. Kelly-Joyce Bale (Franţa)
  6. Ryan O’Shaughnessy (Irlanda)
  7. Omer Netzer (Israel)
  8. Damiano Borgi (Italia)
  9. Tiziana Camelin (Italia)
  10. Dinara Kairova (Kazakhstan)
  11. Antonia Gigovska (Macedonia)
  12. Karl William Lund (Marea Britanie)
  13. Lidia Isac (Republica Moldova)
  14. Dora Gaitanovici (România)
  15. Ovidiu Anton (România)
  16. Raluca Blejusca (România)
  17. Sebastian Schmidt (San Marino)
  18. Jorge Gonzalez (Spania)

 

Cei 18 artişti care vor intra în Concursul Cerbul de Aur au fost aleşi de juriul selecţiei, format din Daniel Jinga – dirijor şi compozitor, Liana Stanciu Georgescu – jurnalist de specialitate radio şi tv, Felix Crainicu – realizator Radio România Actualităţi, Andrei Tudor – compozitor, Andreea Archip – jurnalist, Gabriel Scîrlet – regizor muzical TVR şi Smaranda Vornicu Shalit – directorul Festivalului.

Următoarea etapă pentru cei 18 concurenţi este alegerea piesei din repertoriul românesc pe care o vor interpreta pe scena de la Braşov, din lista pusă la dispoziţie de organizatori pe site-ul cerbuldeaur.ro, la secţiunea dedicată.

Concursul Festivalului va debuta joi, 30 august, urmând ca, pe 1 septembrie, să aflăm numele laureaţilor ediţiei din acest an.

Pe lângă Marele Trofeu, în valoare de 25 de mii de euro, la această ediţie aniversară, concurenţii pot câştiga alte opt premii:

Ø  Premiul I

Ø  Premiul al II-lea

Ø  Premiul al III-lea

Ø  Premiul pentru cea mai bună interpretare a unei piese româneşti

Ø  Premiul Braşovului

Ø  Premiul Publicului

Ø  Premiul Presei Festivalului

Ø  Premiul Societăţilor Publice de Radio şi de Televiziune.

 

Festivalul Internaţional Cerbul de Aur va avea loc în perioada 29 august – 2 septembrie a.c., în Piaţa Sfatului din Braşov. La 50 de ani de la prima ediţie, Cerbul de Aur 2018 va avea o desfăşurare de gală, cu numeroase premii, a căror valoare totală este de 65 de mii de euro. Dedicat Centenarului României şi semicentenarului festivalului, TVR propune un format special al evenimentului, cu o Gală Aniversară, două zile de concurs, o Gală a Festivalului şi evenimente adiacente.

Festivalul se va încheia cu show-ul România Centenar, un spectacol ce va reuni muzica populară tradiţională românească şi prelucrări de actualitate ale acestui gen muzical.

Evenimentul va fi transmis în direct şi în exclusivitate de Televiziunea Română.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending