Connect with us

Evenimente

Jamie’s Food Revolution Day 2018, cel mai mare eveniment de nutriție al primăverii a avut loc pe 19 mai la București

Published

on

Sâmbătă, 19 mai 2018 a avut loc cea de-a 8-a ediție Food Revolution Day 2018 în România, parte din mișcarea mondială de educație alimentară a copiilor ca fundament al unei vieți sănătoase, creată în 2012 de către celebrul Jamie Oliver, organizat la nivel național cu sprijinul Carrefour România. Evenimentul a fost găzduit de Colegiul Tehnic „Mihai Bravu” din București și a reunit peste 200 de elevi, părinți, profesori, bloggeri, chefi de renume și voluntari care au învățat despre importanța legumelor și fructelor în alimentația zilnică, au preparat gustări sănătoase și au participat la workshop-uri susținute de specialiști în domeniu.

 

Cu ocazia Food Revolution Day, ambasadori din toată lumea au celebrat alături de copii, părinți și dascăli, ca în fiecare an în luna mai, sărbătoarea educației alimentare și a stilului de viață sănătos. Astfel, în acest sfârșit de săptămână, peste 200 de elevi, părinți, profesori, bloggeri, chefi de renume și voluntari au învățat despre importanța legumelor și fructelor în alimentația zilnică, au preparat gustări sănătoase și au participat la workshop-uri susținute de specialiști în domeniu.

Temele din acest an au fost #MancamKmZero #AdEnough, noua campanie recent lansată de Jamie Oliver, campanie ce luptă împotriva publicității abuzive adresate copiilor privind alimentele și băuturile nesănătoase. Mai mult, în cadrul evenimentului din acest an, a avut loc și cea de a doua ediție a simpozionului „Alimentație rațională pentru sănătate”, în colaborare cu Prof. Dr. Ing. Daniela Crișan.

 

Este senzațional să constat că din ce în ce mai mulți elevi sunt interesați de educația alimentară și de stilul de viață sănătos. A fost o reală bucurie să lucrăm cu elevii care au pregătit preparate delicioase și sănătoase din produsele puse la dispoziție de către partenerii noștri. Personal, consider că evenimentul a fost un succes nu numai datorită prezenței masive a elevilor, ci și datorită implicării acestora și sunt sigură că vom reuși să punem România pe harta bunelor practici în alimentație. Totodată, sper să reușim, prin sesiunile noastre să reducem în timp, numărul copiilor și adolescenților ce suferă de obezitate și diabet, și să introducem educația alimentară în școli, ca materie alternativă’’, spune Gabriella Pascaru Bisi, Ambasador Food Revolution România.

 

Elevii au avut ca temă prepararea în echipa a unui mic dejun sau brunch sănătos, fiind premiate cea mai frumoasă prezentare a preparatelor, cea mai bună combinație de ingrediente și echipa care a reușit să-și comunice proiectul cel mai bine.

 

Elevii au învățat să gătească sănătos folosind legume proaspete de la Cooperativa Carrefour Vărăști, ca parte din implicarea companiei în evenimentul Food Revolution Day 2018. Prin susținerea proiectului, Carrefour subliniază importanța încurajării obiceiurilor alimentare sănătoase și consumul produselor cu proveniență clară de la producători locali.

 

„Promovarea unui stil de viață sănătos este una dintre principalele misiuni și direcții strategice ale Carrefour România. De aceea, ne-am alăturat cu drag acestui proiect unic de educație alimentară, prin care încurajăm consumatorii să adopte o alimentație sănătoasă și să reducă risipa de alimente. Mai mult, în toate magazinele noastre aceștia pot găsi produse gustoase de la producătorii locali, atent verificate, care le asigură o alimentație echilibrată.”, spune Georgiana Brehuescu, Responsabil CSR Carrefour România.

 

În cadrul concursului‚ „Alimentație rațională pentru sănătate’’ au fost premiate două categorii: sesiunea de referate și preparatele sănătoase aduse de acasă de către elevi. La eveniment, au participat Florica Paragină, inspector Casa Corpului Didactic, și Marian Vintilă, director la Institutul de Cercetare și Dezvoltare pentru Industrializarea și Marketingul produselor agricole. De asemenea, Valentina Vesler de la Aqua Carpatica le-a vorbit tinerilor despre importanța consumului de apă și Gabriel Corbu, specialist în agronomie, cu susținerea Carrefour România, a învățat elevii cât de ușor este să îți sădești acasă singur, plante aromatice, tinerii primind în dar ghivecele cu semințele plantate.

 

Sponsor principal: Carrefour România

Sponsori: Meggle, Aqua Carpatica, Fuchs.

Parteneri Instituționali: Ministerul Educației Naționale, USAMV, Casa Corpului Didactic, Horting

Parteneri: Whirlpool, La Molisana, Mutti, Pietro Coricelli, Calvo, Valsoia, Angst, Bioloi, Apilife, Kluth, Fresh Fruit, Microgreens, Bioki, Vel Pitar, Asian Food, Alex Bisi Photography, Avon.

Parteneri media: Eva.ro, BucurestiFM, Forbes, Radar de Media, Actualitatea de Ilfov, Revista Ioana, Rețete de Sănătate.

Mulțumiri speciale echipei de voluntari, formată din Călin Rădulescu, Gabriel Cilinca, Dorin Huntai, Flori Cilinca, Cristina Iuliana Pana, Maria Andrei, Nicolae Cosniceru, Sorin Vlad, Alex Bisi șii corpului didactic de de la Colegiul Tehnic Mihai Bravu.

 

#poweredbyCarrefour #cooperativavarasti #foodrevolutionday #mancamkmzero #pasiunepaste #educatiealimentara

Eveniment organizat de Gabriella Pascaru Bisi, Ambasador Food Revolution România & Arta Gustului.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Evenimente

Cerbul de Aur 2018: încep înscrierile pentru Concursul internaţional de interpretare

Published

on

Foto Credit: TVR

Pregătirile pentru Festivalul Cerbul de Aur, ediţia 2018, au intrat în linie dreaptă: astăzi, 20 iunie, încep înscrierile pentru Concursul internaţional de interpretare.

Artiştii care doresc să participe la concurs se pot înscrie până în data de 11 iulie a.c., pe site-ul oficial al evenimentului, cerbuldeaur.ro, unde este publicat şi Regulamentul Festivalului Concurs.  

La finalul perioadei de înscrieri, juriul selecţiei va decide artiştii care vor intra în competiţie. În acest an, pe scena din Piaţa Sfatului vor urca şi se vor duela muzical pentru Marele Trofeu cel mult 15 concurenţi. Dar premiile vor fi mai multe!

La 50 de ani de la prima ediţie, Cerbul de Aur 2018 va avea o desfăşurare de gală, cu numeroase premii, a căror valoare totală este de 65 de mii de euro. Pe lângă Marele Trofeu al Festivalului Internaţional Cerbul de Aur, în valoare de 25 de mii de euro, la această ediţie aniversară, concurenţii pot câştiga alte opt premii:

  • Premiul I
  • Premiul al II-lea
  • Premiul al III-lea
  • Premiul pentru cea mai bună interpretare a unei piese româneşti;
  • Premiul Braşovului;
  • Premiul Publicului
  • Premiul Presei Festivalului
  • Premiul Societăţilor Publice de Radio şi de Televiziune

 

Festivalul Internaţional Cerbul de Aur va avea loc în perioada 29 august – 2 septembrie a.c., în Piaţa Sfatului din Braşov. În an aniversar, dedicat Centenarului României şi semicentenarului festivalului, TVR propune un format special al evenimentului, cu o Gală Aniversară, două zile de concurs, o Gală a Festivalului şi evenimente adiacente.

Festivalul se va încheia cu o Gală Centenară, un spectacol folcloric ce va reuni muzica populară tradiţională românească şi prelucrări de actualitate ale acestui gen muzical.

Evenimentul va fi transmis în direct şi în exclusivitate de Televiziunea Română.

 

Despre Festivalul Internaţional Cerbul de Aur:

Festivalul Internaţional Cerbul de Aur a debutat în anul 1968 şi a avut 17 ediţii, ultima dintre acestea fiind organizată în anul 2009. Evenimentul a devenit cel mai mare festival internaţional de muzicã organizat în România  şi, în mod tradiţional, la Brașov.

De-a lungul anilor, acest prestigios festival a găzduit apariţii sau recitaluri ale unor vedete precum Diana Ross, Amália Rodrigues, Julio Iglesias, Dalida, Sheryl Crow, Tom Jones, Juliette Greco, Vaya con Dios, Coolio, Barbara, Christina Aguilera, Cliff Richard, Kenny Rogers, Ricky Martin, Kelly Family, Patricia Kaas, Gilbert Becaud, Josephine Baker, Toto Cutugno, Enrico Macias, Boy George, James Brown, Kenny Rogers, Ray Charles, UB 40, Scorpions, Pink, Sheryl Crow şi mulţi alţii.

Prin calitatea actelor artistice prezentate, „Cerbul de Aur” este nu doar un brand de prestigiu al TVR, ci şi unul naţional, spectacolele organizate în cadrul festivalului adunând de un număr impresionant de spectatori şi telespectatori din întreaga ţară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Park4Fly ofera parcare in siguranta cu preturi mici la doar trei minute de Aeroportul Otopeni!

Published

on

Pentru cei care cauta parcare langa aeroport Henri Coanda, firma Park4Fly, situata in apropierea aeroportului, pune la dispozitie peste 150 de locuri de parcare la doar 800 de metri de aeroport.

Parcarea se face atat pe termen lung, cat si pe termen scurt, iar tariful in lei este calculat in functie de numarul zilelor de parcare. Firma ofera un simulator de preturi pe pagina online unde pot fi calculate sumele necesare pentru o anumita perioada. Rezervarea se poate face telefonic, 24/7 si plata pentru parcare poate fi facuta cash sau cu cardul.

Pentru calatoriile in interes personal sau cele de afaceri, din ce in ce mai multi oameni prefera sa evite aglomeratia din mijloacele de transport in comun sau orele petrecute in taxi spre aeroport si sa-si aduca masina personala care sa stea in siguranta in parcare pe toata durata calatoriei. De aceea, au aparut numeroase parcari langa aeroport, fiecare incercand sa atraga cat mai multi clienti prin oferte personalizate.

Parte a grupului WLC AUTO care ofera servicii auto integrate, rent a car, parcare, asistenta rutiera si service auto, firma Park4FLY este o companie care se bucura de o crestere si o recunoastere rapida in domeniu, oferind clientilor servicii personalizate, incluse in tariful de parcare, fara costuri suplimentare: transferul rapid al clientilor de la/catre Aeroport Otopeni Non-Stop, monitorizare video 24/7 cu acces permanent gratuit al clientilor, dar si agent de paza. Clientii se pot conecta prin internet oricand la sistemul de monitorizare video pentru a verifica starea in care se afla autoturismul din parcare, acest serviciu fiind gratuit.

Transferul catre aeroport se face individual, pentru fiecare client in parte, durand maxim 10 minunte din momentul parcarii pana la sosirea la aeroport. La intoarcere, clientii sunt asteptati de reprezentanti ai firmei pentru a fi condusi catre parcare cat mai rapid, ajungand la masina personala in cel mai scurt timp. Astfel, nici caratul bagajelor sau conditiile meteorologice nefavorabile, dar nici ora la care ajunge avionul nu trebuie sa reprezinte o sursa de ingrijorare pentru cei care apeleaza la serviciile parcarii.

Pentru servicii de parcare pe termen lung la aeroport Bucuresti, firma isi indeamna clientii sa-i contacteze reprezentantii pentru oferte personalizate si preturi avantajoase la perioadele de peste 30 de zile si nu numai.

Preturile sunt exprimate in lei/zi, iar rezervarile din timp beneficiaza de discounturi si oferte atractive. Totodata, clientii fideli ai firmei beneficiaza permanent de preturi speciale, pentru a apela de fiecare data la serviciile parcarii.

Firma mizeaza pe promptitudine, siguranta si disponibilitate, raspunzand solicitarilor  din partea clientilor si oferind suport 24/7, prin telefon, e-mail sau live chat.

Parcare moderna, cu pachet de beneficii de top si preturi imbatabile in zona, Park4Fly ofera siguranta si confort, clientii bucurandu-se de o experienta placuta si profesionalism. In plus, daca cei care apeleaza le serviciile firmei vor sa-si gaseasca masina proaspat curata la intoarcere exista si posibilitatea ca aceasta sa fie curatata la preturi speciale.  Pentru o rezervare accesati site-ul https://park4fly.ro/ !

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Sute de alergători iau startul sâmbăta viitoare la Crosul IT-iștilor

Published

on

Sute de IT-iști se vor alinia, pe 23 iunie, la startul cursei Crosul IT-iștilor powered by Infodesign.

Sub sloganul ”Log out, shut down, go run!”, cea de-a cincea ediție a evenimentului se desfășoară în Parcul Tineretului și se adresează, în special, IT-iștilor pentru care participarea este gratuită, dar și celor care sunt amatori de mișcare.

Putem spune deja că acest cros a devenit o tradiție. De la an la an, observăm un număr din ce în ce mai mare de IT-iști care se înscriu la evenimentul nostru. Acest lucru ne bucură și ne motivează să continuăm demersurile de promovare a sportului ca factor care contribuie la îmbunătățirea calității vieții. Este ceea ce încercăm să facem de 25 de ani, de când Infodesign și-a început activitatea”, a declarat Ileana Ionescu, director executiv Infodesign.

Evenimentul va începe la ora 8.00 cu ridicarea kiturilor de participare, continuând cu încălzirea asigurată și în acest an de antrenorul Claudiu Porof, urmând ca startul să se dea la ora 10.00. Concurenții vor putea opta pentru cursa Hobby 3km, respectiv cursa Expert 6km.

24 de persoane vor fi premiate pentru rapiditate, iar alte 10 persoane vor putea câștiga premii surpriză.

Detalii privind programul și regulamentul crosului se găsesc pe site-ul www.infodesign.ro. Înscrierile se mai pot face până pe data de 20 iunie.

Proiectul este organizat de Infodesign, în colaborare cu F-Secure România.

Evenimentul este susținut de Radar de Media, iar un aport considerabil în susținerea crosului îl au și partenerii: Orange, GoPro, Mojo Sailing, Isostar, Nutrislim, The Cage,  Redis Nutriție, Anvervura, Genesis, Marvo, Discovery Arena, Buff, Cabina WTF, Rakuten Kobo, Ingram, 7card, Redbull, Answear.ro, Aqua Carpatica, Tucano, Saturo, Relax Life și Bronec.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending