Connect with us

ALL MEDIA

Jay Leno renunţă definitiv la formatul TV care l-a consacrat

Published

on

 

Realizatorul TV Jay Leno, care va fi înlocuit în rolul de gazdă a emisiunii „The Tonight Show” de pe NBC de Jimmy Fallon, în februarie, spune că nu intenţionează să mai prezinte vreodată un alt show de noapte.

Într-un interviu pentru emisiunea „60 Minutes”, de pe CBS, care va fi difuzat duminică, Leno a declarat că nu va putea recrea într-un alt program TV de noapte ceea ce a reuşit în „The Tonight Show”, informează accesshollywood.com.

Leno a adăugat că cei 22 de ani pe care i-a petrecut ca gazdă a emisiunii au fost „fantastici”.

Ultima ediţie a emisiunii „The Tonight Show” prezentată de Jay Leno va avea loc pe 6 februarie, actorul Billy Crystal fiind ultimul invitat al lui Leno, scrie Mediafax.

De cealaltă parte, trupa U2 şi actorul Will Smith vor fi primii invitaţi ai emisiunii „The Tonight Show” în noua formulă cu Jimmy Fallon în calitate de prezentator. Jimmy Fallon va intra în rolul de gazdă a „The Tonight Show” pe 17 februarie, emisiunea fiind difuzată la miezul nopţii, după transmisiunile de la Jocurile Olimpice de la Soci.

La o săptămână după debutul emisiunii găzduite de Fallon, „The Tonight Show” va reveni la ora sa tradiţională de emisie (23.00), după emisiunea de ştiri de la NBC, fiind urmată, de la ora 00.35, de programul „Late Night”, care a fost prezentat de Jimmy Fallon şi îl va avea ca gazdă pe Seth Meyers.

Jimmy Fallon a declarat că s-a sfătuit în legătură cu emisiunea „The Tonight Show” cu Jay Leno, în mod constant, pentru a fi asigurată o tranziţie mai lină. Unul dintre sfaturile primite de Fallon de la Leno a fost să îşi crească durata monologurilor pe care le spune în emisiune.

Pentru a prezenta „The Tonight Show”, Fallon se va muta la New York, însă acesta a precizat că va face câteva ediţii pe an ale programului din alte locuri, inclusiv din Los Angeles.

În aprilie 2013, NBC a anunţat că Jimmy Fallon va găzdui emisiunea „The Tonight Show” din primăvara anului 2014. Contractul de prezentator al lui Jay Leno expiră în septembrie 2014, însă acest lucru nu înseamnă căvedeta TV va părăsi televiziunea NBC. Preşedintele NBC Entertainment, Bob Greenblatt a sugerat anul trecut că nu va renunţa total la serviciile lui Leno, fără a oferi însă alte detalii.

După anunţul din aprilie, Jimmy Fallon şi-a exprimat încântarea în ceea ce priveşte noua sa emisiune. „Sunt foarte încântat să găzduiesc un show care începe astăzi în loc de mâine”, a glumit Jimmy Fallon, făcând referire la modificarea orei sale de intrare în emisie – 23.00, în loc de 00.35 (ora de începere a emisiunii sale din prezent „Late Night”, n.r.).

La rândul său, Jay Leno l-a felicitat pe Jimmy Fallon. „Sper că vei fi la fel de norocos ca mine şi vei reuşi să îţi păstrezi locul de muncă până când vei deveni tipul cel bătrân”, a glumit Jay Leno. „Dacă o să aveţi nevoie de mine, mă găsiţi (parcat, n.r.) în garaj”, a mai spus Leno la momentul respectiv.

Pentru a face şi mai uşoară tranziţia pentru Fallon, emisiunea „The Tonight Show” va fi filmată în New York, în Rockefeller Plaza, acolo unde era realizat iniţial show-ul. Acesta este locul unde a fost filmată emisiunea „Late Night”, găzduită de Fallon.

Producătorul executiv al „The Tonight Show” va fi Lorne Michaels, creatorul şi producătorul show-ului „Saturday Night Live”.

Cu excepţia celor şapte luni foarte controversate când a fost înlocuit cu Conan O’Brien, Jay Leno a fost gazda „The Tonight Show” timp de 22 de ani, devenind o legendă a televiziunii şi divertismentului.

Jay Leno, în vârstă de 63 de ani, prezintă „The Tonight Show” din 1992, când l-a înlocuit pe Johnny Carson. El a părăsit pentru scurt timp emisiunea în 2009, pentru un show în prime time la aceeaşi televiziune, fiind înlocuit cu Conan O’Brien. Însă audienţele scăzute înregistrate de O’Brien i-au determinat pe cei de la NBC să mute noua emisiune a lui Leno în intervalul original al acestuia, 23.35, şi pe cea a lui O’Brien, după miezul nopţii.

După o aprigă dispută, O’Brien şi-a dat demisia, primind despăgubiri de 33 de milioane de dolari de la NBC, iar Leno s-a reîntors ca gazdă a „The Tonight Show” în martie 2010, incheie sursa citata stirea.

Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending