Connect with us

ALL MEDIA

Jay Leno renunţă definitiv la formatul TV care l-a consacrat

Published

on

 

Realizatorul TV Jay Leno, care va fi înlocuit în rolul de gazdă a emisiunii „The Tonight Show” de pe NBC de Jimmy Fallon, în februarie, spune că nu intenţionează să mai prezinte vreodată un alt show de noapte.

Într-un interviu pentru emisiunea „60 Minutes”, de pe CBS, care va fi difuzat duminică, Leno a declarat că nu va putea recrea într-un alt program TV de noapte ceea ce a reuşit în „The Tonight Show”, informează accesshollywood.com.

Leno a adăugat că cei 22 de ani pe care i-a petrecut ca gazdă a emisiunii au fost „fantastici”.

Ultima ediţie a emisiunii „The Tonight Show” prezentată de Jay Leno va avea loc pe 6 februarie, actorul Billy Crystal fiind ultimul invitat al lui Leno, scrie Mediafax.

De cealaltă parte, trupa U2 şi actorul Will Smith vor fi primii invitaţi ai emisiunii „The Tonight Show” în noua formulă cu Jimmy Fallon în calitate de prezentator. Jimmy Fallon va intra în rolul de gazdă a „The Tonight Show” pe 17 februarie, emisiunea fiind difuzată la miezul nopţii, după transmisiunile de la Jocurile Olimpice de la Soci.

La o săptămână după debutul emisiunii găzduite de Fallon, „The Tonight Show” va reveni la ora sa tradiţională de emisie (23.00), după emisiunea de ştiri de la NBC, fiind urmată, de la ora 00.35, de programul „Late Night”, care a fost prezentat de Jimmy Fallon şi îl va avea ca gazdă pe Seth Meyers.

Jimmy Fallon a declarat că s-a sfătuit în legătură cu emisiunea „The Tonight Show” cu Jay Leno, în mod constant, pentru a fi asigurată o tranziţie mai lină. Unul dintre sfaturile primite de Fallon de la Leno a fost să îşi crească durata monologurilor pe care le spune în emisiune.

Pentru a prezenta „The Tonight Show”, Fallon se va muta la New York, însă acesta a precizat că va face câteva ediţii pe an ale programului din alte locuri, inclusiv din Los Angeles.

În aprilie 2013, NBC a anunţat că Jimmy Fallon va găzdui emisiunea „The Tonight Show” din primăvara anului 2014. Contractul de prezentator al lui Jay Leno expiră în septembrie 2014, însă acest lucru nu înseamnă căvedeta TV va părăsi televiziunea NBC. Preşedintele NBC Entertainment, Bob Greenblatt a sugerat anul trecut că nu va renunţa total la serviciile lui Leno, fără a oferi însă alte detalii.

După anunţul din aprilie, Jimmy Fallon şi-a exprimat încântarea în ceea ce priveşte noua sa emisiune. „Sunt foarte încântat să găzduiesc un show care începe astăzi în loc de mâine”, a glumit Jimmy Fallon, făcând referire la modificarea orei sale de intrare în emisie – 23.00, în loc de 00.35 (ora de începere a emisiunii sale din prezent „Late Night”, n.r.).

La rândul său, Jay Leno l-a felicitat pe Jimmy Fallon. „Sper că vei fi la fel de norocos ca mine şi vei reuşi să îţi păstrezi locul de muncă până când vei deveni tipul cel bătrân”, a glumit Jay Leno. „Dacă o să aveţi nevoie de mine, mă găsiţi (parcat, n.r.) în garaj”, a mai spus Leno la momentul respectiv.

Pentru a face şi mai uşoară tranziţia pentru Fallon, emisiunea „The Tonight Show” va fi filmată în New York, în Rockefeller Plaza, acolo unde era realizat iniţial show-ul. Acesta este locul unde a fost filmată emisiunea „Late Night”, găzduită de Fallon.

Producătorul executiv al „The Tonight Show” va fi Lorne Michaels, creatorul şi producătorul show-ului „Saturday Night Live”.

Cu excepţia celor şapte luni foarte controversate când a fost înlocuit cu Conan O’Brien, Jay Leno a fost gazda „The Tonight Show” timp de 22 de ani, devenind o legendă a televiziunii şi divertismentului.

Jay Leno, în vârstă de 63 de ani, prezintă „The Tonight Show” din 1992, când l-a înlocuit pe Johnny Carson. El a părăsit pentru scurt timp emisiunea în 2009, pentru un show în prime time la aceeaşi televiziune, fiind înlocuit cu Conan O’Brien. Însă audienţele scăzute înregistrate de O’Brien i-au determinat pe cei de la NBC să mute noua emisiune a lui Leno în intervalul original al acestuia, 23.35, şi pe cea a lui O’Brien, după miezul nopţii.

După o aprigă dispută, O’Brien şi-a dat demisia, primind despăgubiri de 33 de milioane de dolari de la NBC, iar Leno s-a reîntors ca gazdă a „The Tonight Show” în martie 2010, incheie sursa citata stirea.

Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Competiția de fotografie Next Image va avea loc în Europa Centrală și de Est și țările nordice

Published

on

 

Huawei, lider în tehnologie și inovație la nivel global, lansează competiția de fotografie Next Image Mobile Photography Contest, oferindu-le posibilitatea tuturor pasionaților de fotografie cu smartphone-ul să își împărtășească viziunea asupra lumii moderne cu ajutorul propriului limbaj și al sistemului avansat de cameră care pune în lumină fotografia inteligentă. Fotografiile pot fi înscrise în competiție în perioada 09 iulie 2018 -20 august 2018.

Pasionații de fotografie își pot înscrie cadrele pe platforma dedicată competiției – http://campaign.consumer.huawei.com/ro/, în șase categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: Faces, Good Night, Hello, Life!, Check-In, Nature și Story Board. Fotografiile înscrise vor fi prezentate într-o galerie online și vor face subiectul unui vot public, până pe data de 28 august 2018. În săptămâna următoare, membrii juriului internațional vor alege câștigătorii din rândul primelor 50 cele mai votate fotografii din fiecare categorie. Juriul este format din:

  • Yanmin Wang – Președinte Huawei Consumer Business Group Huawei Europa Centrală și de Est și țările nordice
  • Dominic Bracco – Fotograf oficial National Geographic
  • Alex Lambrechts – Fotograf certificat Leica
  • Tomasz Lazar – Laureat World Press Photo
  • Bobby Anwar – Fotograf danez
  • Gal Gadot – Actriță, imaginea seriei Huawei P20

 

Primele 50 de fotografii din clasamentul Europei Centrale și de Est și țărilor nordice vor fi, de asemenea, înscrise în competiția globală Next Image.

„Am considerat întotdeauna camerele drept o caracteristică principală a smartphone-urilor noastre și ne bucurăm să vedem că, odată cu cea mai nouă tehnologie disponibilă, oamenii pot surprinde imagini la o calitate superioară. Iar odată cu lansarea competiției Next Image sperăm să oferim șansa acestei noi generații de fotografi să își găsească inspirația”, a declarat Zachary Jianglinchao, Country Manager Huawei Romania.

„Smartphone-urile fac posibil un nou tip de fotografie, unul care ne permite să fim mai spontani și creativi, mult mai confortabil pentru persoana aflată în spatele camerei. Cred cu tărie că telefoanele care îmbină viziunea fiecăruia dintre noi cu o cameră avansată pot fi folosite ca mediu de exprimare artistic, ajutându-ne să schimbăm modul în care vedem lumea. Această competiție ne oferă ocazia să interacționăm cu tot ceea ce ne înconjoară și să explorăm limitele creativității noastre”, a declarat Vlad Eftenie, ambasadorul competiției Next Image în România.

Premiul pentru câștigătorii fiecărei categorii va consta în câte un Matebook X, publicarea fotografiei în revista National Geographic și suma de 2,000 euro. Ocupanții locurilor doi și trei vor primi câte un smartphone Huawei P20 Pro, respectiv un Huawei P20. Nu în ultimul rând, juriul va acorda un titlu Grand Prix, al cărui premiu va consta într-un Matebook X, publicarea fotografiei câștigătoare în revista National Geographic, suma de 10,000 euro și șansa de a participa, în luna septembrie, în Italia, la o expediție fotografică de 10 zile, organizată de National Geographic.

Odată cu introducerea primei camere duale pe un smartphone, pentru modelul P9, Huawei a stabilit un nou standard în industria camerelor prezente pe dispozitivele mobile. Acum, aproape trei ani mai târziu, compania face același lucru cu lansarea Huawei P20 Pro, primul smartphone care folosește un sistem triplu de lentile, alături de un sistem avansat de inteligență artificială (AI) care îmbunătățește calitatea imaginilor și sparge barierele fotografiei. Combinând datele primite de la toți cei trei senzori, P20 Pro oferă o calitate fără precedent a imaginilor în condiții de lumină scăzută sau contrast ridicat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Statiile tv ale Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. raman in grilele UPC si FOCUS SAT si dupa iesirea din “must carry”

Published

on

 

Posturile de televiziune Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si ZU TV vor continua sa fie distribuite neintrerupt, in retelele UPC si pe platforma DTH Focus Sat, in baza parteneriatului stabil si de lunga durata pe care Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. il au cu UPC Romania SRL si cu Focus Sat Romania SRL.

In luna iunie 2018 trustul INTACT a anuntat iesirea posturilor sale tv din “must carry” si incheierea unui parteneriat cu grupul RCS& RDS pentru acordarea dreptului de retransmitere a programelor tv.

Canalele Tv Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si Zu Tv vor mai putea fi receptionate in curand doar in retelele distribuitorilor care doresc incheierea unui contract de retransmisie.

In acest moment, astfel de contracte sunt semnate cu societatile RCS & RDS, UPC, Focus Sat, Orange si alte societati de distributie cu acoperire locala si regionala. De asemenea, exista discutii cu ceilalati distribuitori de programe tv cu scopul incheierii contractelor de distributie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Intact Media Group semneaza cu Ringier Sportal tranzactia legata de brandul Gazeta Sporturilor

Published

on

 

Intact Media Group si Ringier Sportal (joint venture intre Ringier Romania si Sport Media Group din Bulgaria) au ajuns la un acord in tranzactia legata de brandul Gazeta Sporturilor (gsp).

Tranzactia include editiile print (cu o medie de vanzari de 20.000 exemplare zilnic) si online (cu 3.5 milioane unici lunar) si asigura transferul echipei.

„Ma bucur ca am reusit sa castigam loialitatea unei audiente de sport semnificative si sa cream un brand foarte puternic – Gazeta Sporturilor. In acest moment, intrucat strategia noastra este sa ne concentram pe business-ul nostru principal de televiziune, radio si digital, am considerat ca Ringier este cel mai bun loc pentru a pastra calitatea gsp, a ii asigura dezvoltarea si a integra echipa. Sunt multumita ca am ajuns la un acord benefic pentru toate partile implicate si le doresc tuturor mult succes.”, a explicat Camelia Voiculescu, Presedinte Intact Media Group.

“Ne vom asigura ca GSP.ro isi va consolida pozitia de leader pe piata portalurilor de sport din Romania”, spune Robin Lingg, Membru al Boardului Executiv al Ringier AG.”Vom extrage toate sinergiile rezultate din punerea laolalta a operatiunilor de media ale Ringier, a expertizei digitale a Sportal Media Group si a continutului de inalta calitate al Gazetei, pentru a atinge impresionante noi standarde”.

Tranzactia va fi finalizata dupa aprobarea din partea Consiliului Concurentei.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending