Connect with us

DIGITAL

J&B: Noi experimente muzicale cu artiști autohtoni, în cadrul celei de-a doua ediții a campaniei Blending Spirits

Published

on

J&B Rare Scotch, whisky-ul numărul 1 în România, lansează, în curând, ediția a doua a campaniei Blending Spirits, cea mai vizualizată campanie online din România, totalizând peste 6 milioane de vizualizări și 100 de milioane de impresii. Recent, în cadrul conferinței anuale Diageo Partners Conference 2016 – Europe Partner Market Conference – campania J&B Blending Spirits, dezvoltată și implementată, în premieră, în România, a fost premiată cu „Best Premium Core Execution”.

 

  • Blending Spirits este cea mai vizualizată campanie online din țară, cu peste 6 milioane de vizualizări și 100 de milioane de impresii online
  • Campania, premiată recent cu „Best Premium Core Execution”, în cadrul evenimentului Diageo Partners Conference 2016, continuă și anul acesta
  • Artiști români populari și underground vor debuta, în curând, cu noi experimente muzicale marca J&B Blending Spirits

 

Artiștii au făcut schimb de melodii, dar le-au cântat în stil propriu

În prima ediție a campaniei J&B Blending Spirits, câte doi artiști din industria muzicală autohtonă, cu genuri muzicale și imagine total diferite, au fost provocați să facă schimb de melodii și să le interpreteze în propriul stil. Experimentul muzical a avut ca rezultat lansarea a două versiuni diferite ale melodiei originale, dar care au păstrat același mesaj puternic.

Artiștii care au acceptat  provocarea J&B Blending Spirits și care au dezvoltat patru blenduri muzicale au fost: Macanache & Adda, Robin and The Backstabbers & Alex Velea, Delia & DOC, Vița de Vie & Delia. În urma succesului înregistrat de prima ediție a campaniei Blending Spirits, J&B a decis continuarea, și în acest an, a experimentelor muzicale care combină artiști din două zone total diferite: populari și underground.

„Inspirată din povestea care a stat la baza whisky-ului J&B, întâlnirea surprinzătoare dintre două spirite independente, un italian, Justerini, și un britanic, Brooks, campania J&B Blending Spirits pune în valoare  lucrurile pozitive care rezultă din intersecția spiritelor independente, succesele rezultate în urma combinațiilor inedite. În curând, caracterul surprinzător și neașteptat al whisky-ului J&B va fi reflectat de noile blenduri muzicale, în care  artiști cu genuri muzicale total opuse răspund unei provocări menite să îi scoată din zona de confort. Veți vedea artiști foarte populari cum interpretează spectaculos melodii ale trupelor underground și invers, combinații care par greu de imaginat, dar care odată puse în scenă, cuceresc”, a declarat Raluca Sava, Senior Brand Manager Diageo România.

 

Concert la înălțime

Conceptul creativ al campaniei J&B Blending Spirits este alăturarea surprinzătoare și, la o primă vedere neverosimilă, a două personaje, contexte și situații, pentru a da naștere unor blenduri neprevăzute și, deci, unor rezultate de succes, dar greu de imaginat.

J&B Blending Spirits este prima campanie în cadrul căreia consumatorii au fost trimiși, în urma unui concurs, cu un avion exclusiv la Festivalul Electric Castle, ediția 2016, organizat la Cluj. În timpul zborului, artiștii Vița de Vie și Delia au susținut un concert live, moment care a confirmat caracterul neprevăzut al whisky-ului J&B. Astfel, prin campania Blending Spirits, J&B dezvoltă noi variante și ocazii inedite de consum, noi blenduri cu care consumatorii să rezoneze.

 

Urmăriți aici cele mai de succes blenduri muzicale ale primei ediții J&B Blending Spirits

Urmăriți aici concertul live Delia – Vița de Vie, în drum spre Electric Castle

 

 

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

DIGITAL

Elena Alexandra Apostoleanu (INNA) are un mesaj pentru tine!

Published

on

Bună,

Sunt Elena Alexandra Apostoleanu – sau INNA, așa cum poate mă cunoști de câțiva ani. N-o să țin secret: înainte să trimit acest mesaj, am încercat foarte multe variante. Am scris, am șters și-apoi am luat-o de la capăt. Dar mi-am făcut curaj pentru câteva mărturisiri.

Înainte de primele concerte mari, mă copleșea emoția. Am învățat s-o stăpânesc cu un singur gând: în sala aceea uriașă, odată cu primele acorduri, și eu, și cei din fața mea vom trăi împreună aceeași emoție: bucuria de a te lăsa purtat de muzică.

Primesc zilnic sute de mesaje. De multe ori, oamenii îmi scriu că le-ar plăcea să aibă o viață de artist. Le spun mereu că orice am alege să facem în viață, ne bucurăm la fel de acel sentiment de împlinire, atunci când punem pasiune în munca noastră.

Acasă, cu ai mei, sau printre prietenii de-o viață, am rămas mereu Alexandra. Bucuriile care ne aduc împreună sunt aceleași dintotdeauna: o seară de povești care încep cu ”îți aduci aminte când…”, un film pe care ne place să-l revedem, senzația unică a unei Coca-Cola Zero Zahăr.

Ca Alexandra sau ca INNA, am învățat un lucru important: oricât de diferite ar fi viețile noastre, sunt #zerodiferențe între mine și tine, când vine vorba de lucrurile simple, care contează cu adevărat.

 

Iar de astăzi, voi fi aici, să mă asigur că nu vei uita de ele! J

 

Cu drag,

 

Elena Alexandra Apostoleanu

– also known as-

 

AMBASADOR COCA-COLA ZERO ZAHĂR. ZERO CALORII

#ZERODIFERENTE

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Facebook vine cu noi schimbari: informatiile locale vor avea mai multa vizibilitate!

Published

on

Facebook va pune accentul pe informaţiile locale difuzate în fluxul de ştiri al utilizatorilor, modificare operată iniţial în SUA, apoi în alte ţări, pentru a limita dezinformarea, transmite AFP, citat de Mediafax. 

„Informaţiile locale contribuie la crearea unei comunităţi, pe internet şi în viaţa reală”, a scris cofondatorul Facebook Mark Zuckerberg, pe contul său, aceasta fiind o nouă încercare de a răspunde criticilor la adresa reţelei de socializare.

Aceste informaţii pot face ca „timpul petrecut pe Facebook să fie unul de calitate”, a adăugat tânărul miliardar, care, la începutul anului, a promis o serie de măsuri pentru limitarea dezinformării şi îmbunătăţirea conţinutului ce circulă pe reţeaua care are aproximativ două miliarde de utilizatori.

„Începând de astăzi (luni, n.r.), vă vom prezenta mai multe publicaţii din oraşul vostru, fie el mare sau mic”, a precizat Zuckerberg, adăugând că schimbarea va fi operată în SUA, după care va fi aplicată „în mai multe ţări, anul acesta”.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Damian Nuñez a fost numit Chief Creative Officer al Lowe Group România

Published

on

Lowe Group face o nouă mutare de top pentru piața locală de advertising, aducându-l în poziția de Chief Creative Officer pe Damian Nuñez, un creativ cu peste 14 ani de experiență internațională și +60 de premii la festivalurile din industrie. În noul rol, Damian coordonează echipele creative ale agențiilor din grup.

 

„Ambițiile noastre încep și se termină cu oamenii și cu clienții noștri, așa că ne-am dorit un CCO care să se potrivească acestei abordări de business: orientat spre soluții, îndrăgostit de produs și preocupat de echipă. Damian are o experiență internațională impresionantă și o mare pasiune pentru creație, este foarte matur, strategic și fun to work with. Sunt absolut convinsă că este perfect pentru a conduce inimile creative ale echipelor noastre #octopusteams”, spune Hortensia Năstase, Vice President Creative Services, Lowe Group România.

 

Damian a lucrat în trecut pentru agenții din piețe complet diferite, de la buticuri creative de mici dimensiuni la companii cu peste 500 de angajați. Și-a început cariera în agenții prestigioase din Argentina, unde a predat, de asemenea, cursuri de Creativitate și Art Direction la Escuela Superior de Creativos Publicitarios din Buenos Aires și la Universitatea Siglo XXI din Córdoba. Apoi a lucrat pentru mai mulți ani în Miami, Los Angeles și Dallas, iar în 2016 s-a mutat în Europa, în dorința de a experimenta mediul creativ din Milano, înainte de a accepta provocarea de a veni în România.

 

„Știam că MullenLowe este un brand internațional cunoscut și respectat, dar recunosc că am fost impresionat de București, de cât de familiar este totul și cât de calzi sunt oamenii. Vibe-ul de aici este similar celui din agențiile din Buenos Aires și, când am cunoscut top management-ul Lowe Group, m-am bucurat să descopăr că împărtășim aceeași viziune, energie și pasiune. Talentul este aici, brief-urile sunt aici. Sunt norocos că am lucrat cu unii dintre cei mai buni directori de creație din lume, iar obiectivul meu este să valorific suma experiențelor pe care le-am avut și să ajut echipa din România să-și maximizeze potențialul imens în excelență creativă”, spune Damian Nuñez, CCO, Lowe Group România.

 

Damian a colaborat cu clienți cunoscuți la nivel internațional din industrii precum auto, telecom, bancar, retail & FMCG. Activitatea lui a fost recunoscută la festivaluri regionale și globale precum CCA (Argentinian Creative Circle), CLIO Awards, Effie Awards, El Sol (Ibero-American International Advertising Festival), El Ojo de Iberoamérica, FIAP (South American International Advertising Festival), Gramado (Festival Mundial de Publicidade de Gramado), LIA (London International Awards) sau New York Festival. A făcut parte din juriul unor festivaluri precum ADDYS Awards, FIAP, FICE Creativity and Strategy Ibero-American Festival sau WINA Awards în Buenos Aires. Damian este absolvent de Art Direction la Escuela Superior de Creativos Publicitarios, Buenos Aires și Graphic Design la Universidad de Morón, Buenos Aires.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending