Connect with us

DIGITAL

J&B: Noi experimente muzicale cu artiști autohtoni, în cadrul celei de-a doua ediții a campaniei Blending Spirits

Published

on

J&B Rare Scotch, whisky-ul numărul 1 în România, lansează, în curând, ediția a doua a campaniei Blending Spirits, cea mai vizualizată campanie online din România, totalizând peste 6 milioane de vizualizări și 100 de milioane de impresii. Recent, în cadrul conferinței anuale Diageo Partners Conference 2016 – Europe Partner Market Conference – campania J&B Blending Spirits, dezvoltată și implementată, în premieră, în România, a fost premiată cu „Best Premium Core Execution”.

 

  • Blending Spirits este cea mai vizualizată campanie online din țară, cu peste 6 milioane de vizualizări și 100 de milioane de impresii online
  • Campania, premiată recent cu „Best Premium Core Execution”, în cadrul evenimentului Diageo Partners Conference 2016, continuă și anul acesta
  • Artiști români populari și underground vor debuta, în curând, cu noi experimente muzicale marca J&B Blending Spirits

 

Artiștii au făcut schimb de melodii, dar le-au cântat în stil propriu

În prima ediție a campaniei J&B Blending Spirits, câte doi artiști din industria muzicală autohtonă, cu genuri muzicale și imagine total diferite, au fost provocați să facă schimb de melodii și să le interpreteze în propriul stil. Experimentul muzical a avut ca rezultat lansarea a două versiuni diferite ale melodiei originale, dar care au păstrat același mesaj puternic.

Artiștii care au acceptat  provocarea J&B Blending Spirits și care au dezvoltat patru blenduri muzicale au fost: Macanache & Adda, Robin and The Backstabbers & Alex Velea, Delia & DOC, Vița de Vie & Delia. În urma succesului înregistrat de prima ediție a campaniei Blending Spirits, J&B a decis continuarea, și în acest an, a experimentelor muzicale care combină artiști din două zone total diferite: populari și underground.

„Inspirată din povestea care a stat la baza whisky-ului J&B, întâlnirea surprinzătoare dintre două spirite independente, un italian, Justerini, și un britanic, Brooks, campania J&B Blending Spirits pune în valoare  lucrurile pozitive care rezultă din intersecția spiritelor independente, succesele rezultate în urma combinațiilor inedite. În curând, caracterul surprinzător și neașteptat al whisky-ului J&B va fi reflectat de noile blenduri muzicale, în care  artiști cu genuri muzicale total opuse răspund unei provocări menite să îi scoată din zona de confort. Veți vedea artiști foarte populari cum interpretează spectaculos melodii ale trupelor underground și invers, combinații care par greu de imaginat, dar care odată puse în scenă, cuceresc”, a declarat Raluca Sava, Senior Brand Manager Diageo România.

 

Concert la înălțime

Conceptul creativ al campaniei J&B Blending Spirits este alăturarea surprinzătoare și, la o primă vedere neverosimilă, a două personaje, contexte și situații, pentru a da naștere unor blenduri neprevăzute și, deci, unor rezultate de succes, dar greu de imaginat.

J&B Blending Spirits este prima campanie în cadrul căreia consumatorii au fost trimiși, în urma unui concurs, cu un avion exclusiv la Festivalul Electric Castle, ediția 2016, organizat la Cluj. În timpul zborului, artiștii Vița de Vie și Delia au susținut un concert live, moment care a confirmat caracterul neprevăzut al whisky-ului J&B. Astfel, prin campania Blending Spirits, J&B dezvoltă noi variante și ocazii inedite de consum, noi blenduri cu care consumatorii să rezoneze.

 

Urmăriți aici cele mai de succes blenduri muzicale ale primei ediții J&B Blending Spirits

Urmăriți aici concertul live Delia – Vița de Vie, în drum spre Electric Castle

 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Tehnologie

Se lanseaza GLOVO, prima aplicatie on-demand delivery din Romania care iti permite sa comanzi orice

Published

on

Glovo, aplicatia care permite utilizatorilor sai sa cumpere, sa primeasca si sa trimita orice pe raza unui oras, in mai putin de o ora, se lanseaza si in Bucuresti. Glovo si curierii Gloveri pot fi gasiti pe App Store si pe Google PlayStore, iar aplicatia poate fi descarcata in mod gratuit.

 

  • Vrei sa comanzi mancare de la restaurantul preferat?
  • Vrei sa iti recuperezi portofelul uitat acasa, insa nu poti pleca de la birou?
  • Vrei sa comanzi un un buchet de flori sau un tort care sa si ajunga in doar o ora la prietenul tau sarbatorit?
  • Vrei sa ridici un pachet insa nu te incadrezi in orarul de lucru?
  • Vrei sa iti aduca altcineva la usa toate produsele de pe lista interminabila de cumparaturi?

 

Glovo este solutia. De acum, bucurestenii vor accesa cu usurinta orice colt al orasului fara sa plece de acasa sau de la birou!

Glovo este un marketplace din care utilizatorii pot comanda orice si pot trimite ei insisi orice. Cateva categorii de produse care pot fi comandate precum mancare preparata, alimente sau produse farmaceutice sunt predefinite, insa aplicatia permite utilizatorilor sa comande orice. Mai mult decat atat, utilizatorii pot trimite corespondenta si pachete, cu livrare rapida, oriunde in oras.

Glovo este un start-up care si-a inceput activitatea in 2015 in Barcelona, Spania, si care acum este prezent in peste 60 de orase (intre care Paris, Madrid, Sao Paolo) din zece tari de pe trei continente – Europa, America de Sud si Africa. Prin intermediul ei, se livreaza lunar peste 1 milion de comenzi, cu un timp mediu de livrare mai mic de 35 de minute.

Glovo a incheiat deja parteneriate cu mai multe locatii din Bucuresti, restaurante precum El Torito, Speed Pizza, Ganesha, Donatino, Aria Burger, florarii, cofetarii si patiserii si cu un numar mare de Gloveri, curieri care vor livra produsele in mai putin de o ora.

Pentru a participa la decongestionarea traficului in Bucuresti si pentru a oferi o optiune de livrare ecologica, o parte din Gloveri se vor deplasa pe scootere si biciclete.

Pe masura ce traficul congestionat devine o problema din ce in ce mai mare la nivel mondial, creste si apetitul consumatorilor pentru servicii de livrare. Un studiu Tomtom din 2014 a aratat ca Bucurestiul este cel mai congestionat oras din Europa, soferii stand in medie in trafic noua zile pe an. Si din acest motiv, estimarile pentru piata de servicii de livrare din Romania sunt ca aceasta se va dubla pana in 2022, ajungand la 450mil EUR.

“Suntem extrem de entuziasmati ca am lansat aplicatia si in Bucuresti, acesta fiind primul pas al expansiunii Glovo in Europa de Est. Este un moment definitoriu pentru economia on-demand din Romania si pentru piata serviciilor de livrare, aflate intr-o continua transformare. Viziunea noastra este sa punem la dispozitia cat mai multor oameni cu putinta confortul pe care il aduce tehnologia, facilitandu-le accesul mai usor la propriul lor oras, si creand totodata oportunitatea unor venituri suplimentare pentru mii de curieri” a declarat Victor Racariu, General Manager Glovo Romania. 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Comunicare

Oxygen – prima agenție națională de comunicare ce își deschide birou la Cluj-Napoca

Published

on

Agenția independentă de comunicare Oxygen își deschide filială la Cluj-Napoca, ca parte a strategiei companiei de a se dezvolta și a fi alături de mediul de afaceri dinamic din zona de Nord-Vest a țării. Ruxandra Marin, Senior Partner, parte din echipa Oxygen încă de la înființarea companiei, va coordona operațiunile locale ale agenției.

Companiile medii și mari din Cluj-Napoca vor beneficia atât de consultanță strategică la nivel local, cât și de expertiza unei echipe multidisciplinare care implementează proiecte de comunicare complexe la nivel național.

Oxygen deține know-how extins în industria de comunicare, lucrând, de-a lungul anilor, cu branduri și companii locale și internaționale, din domenii precum IT&C, real estate, retail, industrie, construcții, servicii financiare, FMCG, industria hotelieră și multe altele.

Filiala locală va gestiona proiecte pentru clienții din Cluj-Napoca și zona de Nord-Vest a țării, oferind servicii de marketing și consultanță în comunicare, precum managementul reputației, publicitate, comunicare internă, employer branding, social media și digital marketing, comunicare B2B, relații publice, CSR, organizare evenimente, influencer marketing și producție video. Pe plan local, Oxygen colaborează cu o serie de clienți importanți, printre care Banca Transilvania și HipMenu.

“Anul acesta, agenția noastră împlinește 10 ani de activitate, timp în care ne-am dezvoltat în mod constant, atât în ceea ce privește expertiza și portofoliul de clienți, cât și din punct de vedere al echipei. Pentru a fi mai aproape de clienții noștri, am decis să deschidem filiala Oxygen la Cluj-Napoca, centru de business care, la ora actuală, are o dezvoltare extrem de dinamică. Dorim să fim parte din acest proces, să contribuim cu toată experiența noastră națională și know-how-ul local, pentru a fi alături de companiile clujene și din zona de Nord-Vest a țării, care își doresc să implementeze campanii inovatoare de comunicare”, spune Tereza Tranakas, fondator și Managing Partner al agenției Oxygen.

Coordonatoarea filialei locale, Ruxandra Marin, originară din Cluj-Napoca, și-a început cariera în comunicare în urmă cu 15 ani, în cadrul Orange România. Înainte de a se alătura echipei Oxygen, Ruxandra a gestionat activitatea de comunicare pentru clienți din diverse industrii, în cadrul agenției Civitas Global Ketchum.

Oxygen este o agenție integrată de comunicare și are o echipă de peste 50 de profesioniști. Premiată încă de la începutul activității pentru campaniile sale, agenția deține un portofoliu vast de clienți, precum: Olympus Dairy, TotalSoft, Nestlé, Moncler, Luxoft, AD Pharma, Heineken, Banca Transilvania, Betano, Skoda, Garanti Bank, FOREVER 21, Volvo, Huawei, World Class, Intesa Sanpaolo Bank, Grand Entertainment, PPD Romania, Gruppo Campari (Campari, Aperol), Acqua Panna, San Pellegrino, Asirom VIG, SPLAT Professional, Batiste, Dr. Hart, Manpower Group și multi alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Experți în transformarea digitală, antreprenori de succes pe plan global, autori de filme si cărți cunoscute vor prezenta viziunea lor despre viitorul tehnologiei la iCEE.fest 2018

Published

on

Ca în fiecare an, Google și Facebook vin la București, pe 14 și 15 iunie, cu experți gata să răspundă tuturor întrebărilor publicului în timp ce Netflix, CNN, The New York Times, Instagram, Youtube sau Shazam completează o ofertă de conținut concentrate din domeniul digital si tehnologie care nu este egalată de alte evenimente de acest tip din regiunea central si est europeană.

De la cum influențează tehnologia marketingul si comunicarea sau e-commerce-ul, iCEE.fest acoperă acum si domenii precum realitatea virtuală, creativitatea, conținutul alternativ sau impactul tehnologiei în medicină sau chiar politică.

Organizatorii au pregătit nu mai puțin de 9 linii separate de conținut pe cele 7 scene pe care le are iCEE.fest anul acesta.

Dacă numele companiilor de mai sus spun totul, iată care sunt o parte dintre speakerii independenti, experții și liderii de nivel mondial care vor vorbi anul acesta la iCEE.fest – liberi de orice “reguli” corporatiste în materie de comunicare publică.

Companiile globale atrag fără îndoială prin numele lor însă experții independenți aduc plus-valoare la modul real, prin libertatea de a vorbi liber despre impactul pozitiv sau, uneori, negativ al tehnologiei, crede Dragos Stanca, fondatorul iCEE.fest

 

Iată câteva exemple:

  • Gerd Leonhard: Autor de bestseller (”Humanity vs. Technology”), producător, speaker, futurist de top și CEO la The Futures Agency.
  • David Schneider: Co-fondator la That Lot, o agenție cu un succes uriaș în zona de social media. Anul trecut a fost nominalizat la premiile BAFTA, după ce a co-scris ”The Death of Stalin”
  • Marvin Liao: Partener la celebrul fond de capital ”500 Startups”.
  • Grant Sabatier: Este Fondatorul Millennial Money și vine la iCEE.fest să ne spună cum a făcut primul milion de dolari; un pont, a pornit de la doar 2 dolari
  • Brian Wong: Co-fondatorul KIIP și autorul cărții ”The Cheat Code”, Brian este cel mai tânăr antreprenor care a primit capital de risc
  • Josh Fechter: Influencer millennial, fondator al unor companii inovatoare, marketing lider și scriitor de succes
  • Peter Fossick: Managing Director la Factotum Design, Peter este un designer extrem de experimentat specializat în service design, UX design și thinking design
  • Shawna Butler: Un star absolut in inovația în sănătate, membră a echipei Medicină Exponențialăal Universității Singularity și a echipei Cancer XPRIZE.
  • Simon Gosling: Futurist top-class și speaker la evenimente majore
  • Kris Hoet: Co-fondator și CIO la Happiness, o companie de creație care adună premii la nivel mondial
  • Kate Nightingale: Fondatoarea Style Psychology Ltd, o celebră agenție de consultanță în retail și eCommerce

 

iCEE.fest 2018 se va desfășura la București, pe 14 și 15 iunie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending