Connect with us

Industria online

Johan Gabriels este noul Director General al Bancii Comerciale Carpatica

Published

on

 

Sibiu 1 februarie 2013

 Johan Gabriels este noul Director General si Presedinte al Directoratului Bancii Comerciale Carpatica. Acesta a fost numit in functie de catre Consiliul de Supraveghere si isi va prelua atributiile de indata ce va fi autorizat de catre Banca Nationala a Romaniei. Prin urmare, Directoratul bancii va avea urmatoarea structura:

Johan Gabriels  –  Director General, Preşedinte al Directoratului

Ion Dobrică – Director General Adjunct, membru al Directoratului

Gheorghe Cismaru  – Director General Adjunct, membru al Directoratului

Georgiana Coandă – Director General Adjunct, membru al Directoratului

“Ne bucuram ca dl Johan Gabriels s-a alaturat echipei noastre si asteptam cu interes inceperea colaborarii pentru dezvoltarea proiectelor prevazute prin strategia bancii. Intr-un mediu economic volatil, Carpatica a incheiat anul 2012 cu rezultate pozitive. Anul 2013 va aduce noi provocari la nivelul economiei nationale si mondiale, dar in actuala componenta suntem increzatori ca le putem depasi. Ne incredem in profesionalismul conducerii executive a bancii, Consiliul de Supraveghere acordand tot suportul pentru indeplinirea obiectivelor propuse.” a declarat domnul Nicolae Petria, Presedinte al Consiliului de Supraveghere al BCC.

Johan Gabriels vine cu o experienta bancara de peste 20 de ani detinand pozitii de management financiar si general. Acesta si-a desfasurat activitatea în organizaţii precum RBS, Arthur Andersen, Mars (Olanda, Rusia, Franţa), PepsiCo (Franţa, Italia, Spania), CapitalOne (Statele Unite, Marea Britanie).

In acest moment interimatul este asigurat de Ion Dobrica, Director General Adjunct  al Bancii Comerciale Carpatica.

Banca Comercială Carpatica este o instituţie financiară cu capital social majoritar românesc, ale cărei acţiuni sunt listate la categoria întâi a Bursei de Valori Bucureşti.

Banca Comercială Carpatica a fost înfiinţată la Sibiu în data de 15 iulie 1999. În prezent, banca deţine o reţea teritorială vastă acoperind toate judeţele ţării şi Bucureşti. Produsele şi serviciile financiare oferite de BCC sunt dintre cele mai diversificate şi adaptate cerinţelor clienţilor persoane fizice, IMM-uri şi Corporaţii. BCC promovează inteligenţa autohtonă, capitalul uman şi financiar, dovedind transparenţă, operativitate şi flexibilitate în rezolvarea problemelor partenerilor săi de afaceri.

 

Banca Comercială Carpatica, Departament  Comunicare şi PR

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Lowe Group sarbatoreste 25 de ani de aniversare cu propria bere

Published

on

 

Care a fost cel mai tare chef pe care l-ai dat de ziua ta? Cele mai frumoase petreceri sunt cele pe care nu ți le amintești, dar la care știi sigur că te-ai distrat până târziu. Nu cred că ți-ai chemat prietenii în black tie la o locație extravagantă sau că ați dat noroc cu cea mai scumpă șampanie. Te-ai simțit atât de bine pentru că ai fost tu însuți și ai făcut ce-ți place cel mai mult.

La fel s-a simțit și Lowe Group de ziua lui. În jeanșii cool și cu converșii prin iarbă, a sărbătorit faptul că este #25YearsYoung. Și nu le-a dat prietenilor orice bere, ci un brand propriu creat special pentru aceasta aniversare.

Așa s-a lansat OBBerea, o băutură cu 100% branding Lowe Group. Într-o noapte de joi, la o petrecere în Grădina Eden, la care au venit peste 300 de invitați – angajați, parteneri de business, oameni de comunicare din media și advertising.

 „Celebram 25 de ani, suntem suficient de maturi să bem bere, dar și suficient de îndrăzneți să o producem pe a noastră J! Așa că, de ziua Lowe Group, ne-am gândit să le facem cinste’ prietenilor cu o băutură în ediție specială care celebrează tinerețea, curajul și unitatea, valori care au caracterizat încă de la început grupul nostru”, spune Veronica Savanciuc, Președinte & CEO, Lowe Group.

OBBerea este o bere nefiltrată produsă în 3 sortimente, special pentru Lowe Group, de către Berarium SRL Timișoara. Numele ei vine de la acronimul pentru One Big Band (OBB), platforma de comunicare internă care reunește echipele companiilor din acest holding. Băutura este îmbuteliată în sticle personalizate pentru fiecare agenție în parte – MullenLowe (advertising), Initiative (media), Golin (PR), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (new media).

Berea în ediție specială nu este destinată comercializării, fiind dedicată în exclusivitate angajaților și partenerilor Lowe Group, care o savurează în evenimentele interne și alte acțiuni ale grupului pe parcursul întregului an 2018.

 

Echipa de proiect:

Initiative: Dana Marinescu (project management);

MullenLowe: Manuela Gogu (Creație), Simina Zidaru (Copy), Alina Nechita (Art); Oana Popescu (BTL), Mihaela Rotariu (BTL), Dan Matache (BTL), Ionuț Maholea (BTL);

Golin: Alexandra Popa (PR); Oana Cojocaru (PR).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Alina Ceușan este cel mai bun blogger de modă al anului, iar Laura Giurcanu este vlogger-ul anului, la ELLE New Media Awards 2018

Published

on

 

Pentru al treilea an consecutiv, revista ELLE a desemnat cele mai influente personalități din social media în cadrul galei ELLE New Media Awards, eveniment dedicat comunității online.

Global Influencers și-a adjudecat două premii importante marți seara, în cadrul evenimentului în care Alina Ceușan a primit premiul pentru cel mai bun blog de modă al anului (www.alinaceusan.net), iar Laura Giurcanu a fost desemnată vlogger-ul anului (www.lauragiurcanu.com).

„Mulțumesc din suflet pentru toate voturile primite, ele sunt cele care m-au adus pe scenă pentru premiul Best Fashion Blogger”, a declarat Alina imediat după primirea premiului. La fel de bucuroasă a fost și Laura, care a ținut să mulțumească și ea tuturor celor care au votat-o.

Bloggeri, vloggeri, influenceri, vedete, designeri, jurnaliști au fost prezenți la gala dedicată personalităților din social media. Artistul Global Records Mark Stam a fost și el prezent pe scena evenimentului, unde a susținut un recital live, în vreme ce Laura Giurcanu a fost una dintre prezentatoarele acestei gale.

Alina Ceușan este unul dintre cei mai urmăriți și apreciați bloggeri de modă din România, iar anul trecut a fost câștigătoarea categoriei ”Best Fashion Blogger” în cadrul celei de-a șasea ediții a ELLE Style Awards. Urmărită pe Instagram de 379.000 de followers și cu 227.435 de LIKE-uri pe pagina de Facebook, Alina Ceușan a reușit să se impună ca blogger de success, devenind un adevărat reper în domeniul fashion. Alina Ceușan este cel mai premiat blogger român de fashion, având în portofoliul său distincții precum: Best Lifestyle Influencer on Social Media la ELLE Blogging Awards în 2017 și Best Fashion Blog la ELLE Blogging Awards 2016, precum și PEOPLE’S CHOICE – Digital Divas din 2013, patru ani la rând (din 2013 până în 2016), Best Instagram Account of 2015, Digital Divas FTV – Best Fashion Blogger of the Year în 2013.

 

Global EntertainmentGlobal Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, și Global Influencers, agenție de influencers marketing, reprezintă artiști de top precum INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Nicoleta Nucă, Karmen, Lucia, MIRA, Lori Ciobotaru, Yanka, Vanotek și influenceri de referință precum Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Codin Maticiuc, BRomania, Flick, Mircea Bravo, Ilie, Maximilian, Laura Giurcanu, Selly și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

300 de elevi si studenți români pasionați de tehnologie pot ajunge gratuit la cel mai mare festival dedicat Internetului

Published

on

 

iCEE.fest a lansat azi, în premieră, un program de burse pentru elevii si studenții pasionați de tehnologie si Internet, dar care au posibilități materiale reduse, precum si o aplicație pentru telefonul mobil în care cei interesați pot viziona gratuit toate înregistrările ediției 2017.

iCEE.fest, festivalul care aduce la Bucuresti în doar două săptămâni giganții Internetului si experți în digital si tehnologie din întreaga lume , a anunțat astăzi un program dedicat elevilor si studenților cu posibilități materiale reduse dar care îsi doresc să învețe cele mai noi tendințe din domeniu.


“În fiecare an primim mesaje de genul: „Copilul meu ar vrea să vină la festival, există si sistem de plată în rate?” sau „Salariul meu este 300 de euro dar as vrea să o ajut pe fiica mea să participe”. 50% discount pentru elevi si studenți nu e suficient, încă, în România de azi. Acesta e motivul pentru care, anul acesta, am decis să facem ceva
”, a explicat, într-o postare pe Facebook, fondatorul iCEE.fest, Dragos Stanca.

 

Cum poți primi sau oferi o bursă iCEE.fest?

Programul funcționează astfel: pe pagina dedicată proiectului – sunt asteptate propuneri de cazuri speciale (elevi si studenți cu posibilități materiale reduse, cu merite deosebite) care merită să participe la festival – sunt acceptate si auto-propuneri.

Echipa iCEE.fest va propune partenerilor actuali si/sau celor care se vor înscrie în program sponsorizarea unui număr de bilete cu preț redus – elevii si studenții beneficiază deja de reduceri de 50% – si, astfel, în limita locurilor disponibile, circa 300 de tineri cu posibilități materiale reduse vor avea sansa să participle la evenimentele din cadrul festivalului.

În cazul în care numărul cazurilor propuse care se vor califica la program va depăsi capacitatea maximă posibilă, criteriul de departajare va fi cel cronologic – în funcție de momentul înscrierii.

În plus, toți elevii si studenții care vor îndeplini criteriile necesare vor beneficia de vouchere cu ajutorul cărora vor avea acces gratuit, după festival, în platforma iCEE.academy (unde vor fi disponibile prezentările din cadrul festivalului).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending