Connect with us

ALL MEDIA

Johannes conduce legat la ochi, la ”I.Real” (galerie foto)

Published

on

 

Dupa ce a fost calcat la propriu de un buldozer de 15 tone, dupa ce a iesit dintr-un sicriu ingropat la doi metri in pamant, dupa ce a provocat legile naturii mergand pe apa, Johannes se intoarce la Pro Tv cu un nou numar incredibil.

Pe 12 mai, de la ora 20.30, chiar inainte de Finala Europa League transmisa de Pro Tv, Johannes va impinge din nou limitele realului intr-un numar extrem, care ii va tine cu sufletul la gura pe telespectatori.

El va conduce o masina legat la ochi, pe un drum inchis, fara sa vada absolut nimic, bazandu-se doar pe abilitatile sale de magician si indicatiile co-pilotului sau, vedeta ”Pro Motor” Roxana Ciuhulescu. In premiera pentru Romania, Johannes isi pune din nou viata in pericol intr-un numar incredibil, in care va conduce legat la ochi, pe un drum extrem de periculos si cu multe curbe. ”Pentru prima data in Romania am condus o masina (un bolid) legat la ochi, pe un drum dificil intr-o zona muntoasa. Va rog sa nu incercati asa ceva acasa, mai ales daca nu aveti muntele vostru. Acum serios, e vorba de foarte mult antrenament si un echilibru psiho-mental  foarte bun”, povesteste Johannes.

Despre riscurile mari pe care un astfel de numar le presupune, Johannes spune ca totul consta in potentialul imens cu care oamenii sunt inzestrati si un bun control psihic. ”Vorbind despre riscuri, ele au fost foarte mari. In primul rand era vorba despre viata mea si a Roxanei Ciuhulescu. Puteam deveni infirmi pe viata sau puteam sa ne incheiem socotelile lumesti si spun asta pentru ca am mers foarte repede prin acele serpentine, la marginea carora se cascau niste rape destul de adanci, si la un moment dat am trecut chiar si pe langa un baraj.

Am ales un drum inchis circulatiei publice tocmai pentru a nu pune in pericol si viata altor oameni care ar fi putut trece pe acolo”, povesteste Johannes. ”In astfel de momnete este bine sa suprimi orice gand negativ si sa intri in zona constiintei cu care noi oamenii putem face lucruri cu adevarat demne de a purta numele de magie”, mai crede acesta.

Despre partenerea sa de cursa, Roxana Ciuhulescu, Johannes povesteste ca initial aceasta nu l-a crezut ca va conduce de-a binelea, pe sosea, legat la ochi. ”M-am legat la ochi in fata ei cu banda adeziva, peste care am pus o bucata de material negru, apoi iar banda adeziva, apoi o masca din metal si iar banda, si tot asa pana cand cred ca a fost mai mult decat convinsa ca nu glumesc si am tasnit in tromba cu tot cu ea”, isi aminteste magicianul ”I.Real”. La randul ei, Roxana Ciuhulescu isi aminteste ca a sosit la locul filmarii, destul de sceptica, pentru a vedea cum conduce magicianul o masina, legat la ochi.

”Intai i-am controlat bine banda izolatoare pe care o avea aplicata pe ochi, apoi masca de pusa deasupra, urmata de inca un strat de banda izolatoare si, daca nu era cumva suficient, cagula de pe cap. I-am cercetat apoi urechile sa vad daca nu cumva are vreo casca in care cineva sa ii sufle cum sa conduca masina. In fine, totul era real, asa ca m-am urcat in masina si noroc ca mi-am pus centura de siguranta, pentru ca magicianul nostru a calcat pedala de acceleratie la podea”, isi aminteste Roxana. Vedeta ”Pro Motor” a fost de-a dreptul uimita sa vada ca Johannes poate sa conduca, in viteza, legat la ochi. ”Johannes a inceput sa strige la mine daca e pe drumul cel bun, daca urmeaza vreo curba, iar eu am inceput sa-i dau indicatii. Aveam ochii cat cepele, nu mai stiam de ce sa ma agat si ma rugam sa nu ne izbim de parapeti.

A fost o nebunie curata! Mainile si vocea imi tremurau, eram pe punctul de a apuca volanul, dar intr-un final a oprit. Am avut nevoie de cateva minute sa-mi revin, nu ma mai tineau picioarele”, povesteste Roxana. Intrebata ce impresie i-a lasat toata aceasta experienta, Roxana Ciuhulescu spune ca Johannes a reusit sa o faca sa treaca prin stari aproape nebunesti: ”Nu credeam ca voi mai trai o asemenea experienta in afara raliurilor. Au trecut aproape doi ani de cand am uitat de viteza, risc, cai putere si adrenalina. Johannes mi-a facut-o, m-a ademenit cu o magie, la propriu vorbind. Desigur, imi era dator de cand a filmat la ProMotor si… mi-a platit-o!”

Cum va decurge toata cursa, dar si ce reactii spectaculoase a stranit numarul lui Johannes, telespectatorii Pro Tv vor vedea miercuri seara de la 20.30 la Pro Tv. In aceeasi editie, Johannes va face numere incredibile de magie si cu DJ-ul ProFM George Vintila, Alex Velea si Smiley, care vor fi din nou uluiti de trucurile incredibile ce se vor desfasura sub ochii lor. ”George, Smiley si Alex vor fi mai haiosi ca niciodata, absorbiti complet de niste trucuri care depasesc granita realitatii. Veti vedea totul miercuri seara intr-o noua emisiune ”I.Real” la Pro Tv”, a incheiat Johannes.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending