Connect with us

Digital

John Saunders, Fleishman-Hillard: Top 3 tendinţe în comunicare în anul 2015

Published

on

Reclame

Autencitiatea experienţelor, comunicarea în ritmul publicului în situaţiile de criză şi calitatea conţinutului sunt principapele tendinţe din industria de comunicare despre care a vorbit echipei 2activePR John Saunders, preşedinte Fleishman-Hillard EMEA.

John Saunders a explicat că autenticitatea experienţelor devine elementul cheie pe care îl caută atât brandurile, cât şi utilizatorii. Interacţiunea utilizatorilor cu un brand prin intermediul aplicaţiilor pe mobil, de exemplu, este extrem de importantă pentru relaţionarea viitoare cu compania care a furnizat experienţa respectivă.

Fenomenul social media este condus în primul rând de evoluţia tehnologică. Astfel, timpul petrecut online creşte odată cu numărul dispozitivelor pe care le utilizează fiecare individ. Conform celor mai recente studii, petrecem aproximativ 8,41 ore în fiecare zi în faţa dispozitivelor multimedia, circa 30% fiind alocat accesării reţelelor sociale. Nu întâmplător, brandurile redirecţionează bugetele către creşterea interacţiunii în social media, dar şi către dezvoltarea conţinutului, sisteme de măsurare sau paid media. Totodată, se dezvoltă şi noi poziţii în agenţiile de comunicare, ce includ competenţe de social media şi de analiză a comportamentului de cumpărare.

În condiţiile în care cei mai mulţi consumatori sunt conectaţi pe durata întregii zile la dispozitivele multimedia, cresc proporţional presiunile de răspuns în cadrul unei situaţii de criză, astfel că trebuie să comunici în acelaşi ritm cu publicul tău. Mai mult decât atât, într-o perioadă în care generaţia Millenials capătă o influenţă tot mai mare, comunicarea de criză trebuie să se adapteze canalelor de comunicare pe care aceştia le utilizează şi strategia de comunicare în acest caz trebuie gândită inclusiv pentru mediile sociale, tratate atât ca oportunităţi, cât şi ca ameninţări.

Conţinutul este, mai mult ca niciodată, rege. Consumatorii aşteaptă o calitate ridicată a conţinutului, dar şi valoare adăugată. Potrivit studiilor, conţinutul publicat de branduri în social media ocupă locul al treilea în topul încrederii pe care o oferă consumatorul, după cel publicat de prieteni şi cunoştinţe şi cel de organizaţiile pe care le apreciază. Consumatorii au nevoie în medie de o expunere de trei ori la un mesaj, înainte de a iniţia o acţiune în legătură cu acesta.

Pagini: 1 2

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentaro zi ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV2 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show2 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni2 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden2 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show3 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar6 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending