Connect with us

AUDIENȚE TV

Joia perfecta la Pro Tv: romanii au urmarit “Spitalul de dementa”, meciul Steaua-Molde si “Las Fierbinti”, care a doborat un nou record de audienta

Published

on

Romanii au avut parte de joia perfecta la Pro Tv, care a fost din nou imbatabil cu toate cele trei programe ale serii: dupa o repriza sanatoasa de ras cu un nou episod “Las Fierbinti”, telespectatorii Pro Tv s-au delectat cu “Spitalul de dementa” si meciul Steaua-Molde.

Serialul “Las Fierbinti” doboara record dupa record de audienta. Episodul de joi seara, 25 octombrie, a fost din nou lider absolut de audienta, dupa ce acum doua saptamani serialul dobora un prim record si devenea astfel serialul romanesc cel mai urmarit de catre publicul tinta al Pro Tv de cand s-a introdus sistemul de masurare cu people meter. Joi seara, “Las Fierbinti” a doborat toate recordurile de audienta, astfel ca pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Pro Tv a obtinut in medie 12,1 puncte de rating si 26,3 % cota de piata, in vreme ce Antena 1, a doua clasata, obtinea valori de aproape trei ori mai mici, adica 4,9 puncte de rating si 10,7 procente din cota de piata. Si pe publicul urban situatia ramane aceeasi, cu “Las Fierbinti” in top cu o medie de 9,5 puncte de rating si 18,3 % cota de piata, urmat de programele Antenei 1 cu o audienta medie de 5 puncte de rating si 9,6 % cota de piata. Iar la nivelul intregii populatii a tarii, cel mai urmarit program a fost tot “Las Fierbinti”, cu o medie de 10 puncte de rating si 18,2 % cota de piata, in vreme ce pe locul al doilea se clasa Kanal D, cu 6,9 puncte de rating si 12,6 % cota de piata. Varful de audienta al episodului de aseara a fost atins la 21.07, atunci cand Pro Tv obtinea pe publicul sau tinta 15,7 puncte de rating si 31,8 % cota de piata.

Imediat dupa “Las Fierbinti”, a venit randul “Spitalului de dementa”sa ii faca pe romani sa rada, astfel ca serialul al carui scenariu este semnat de Toni Grecu a fost din nou lider de audienta. Aproape 2,5 milioane de telespectatori la nivelul tarii urmareau episodul de joi seara in minutul de maxima audienta, 21.45, atunci cand Pro Tv obtinea pe publicul sau tinta un varf de 11,8 puncte de rating si 24,5 % cota de piata. De altfel, in intreg intervalul de difuzare, “Spitalul de dementa” a fost imbatabil. Astfel, pe publicul comercial, Pro Tv a obtinut in medie 10,3 puncte de rating si 21,6 % cota de piata, in timp ce Antena 1 avea doar 6,4 puncte de rating si 13,4 procente din cota de piata. Pe publicul din mediul urban Pro Tv a fost primul cu o medie de 8,4 puncte de rating si 16 puncte de rating, fiind urmat de Antena 1 cu 6,2 puncte de rating si 11,7 % cota de piata. Iar la nivelul intregii populatii a tarii, “Spitalul de dementa” a condus cu o medie de 9,6 puncte de rating si 17,6 % cota de piata, in timp ce pe locul al doilea se clasa Kanal D cu o medie de 7 puncte de rating si 12,9 procente din cota de piata.

Dupa doua seriale tari, romanii au urmarit cu mic cu mare meciul Steaua-Molde, transmis de Pro Tv incepand cu ora 22.05. Meciul a fost si el imbatabil, astfel ca Pro Tv a fost din nou lider detasat de audienta cu aproape 3 milioane de telespectatori la nivelul tarii, in minutul de maxima audienta 22.41.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

Pro TV domină audienţele cu Europa League si Ferma Vedetelor! Vezi aici audiențele serii de joi!

Published

on

Sursa foto: https://it.eurosport.com

Vineri, 22 februarie, Pro TV a condus detaşat în topul audienţelor cu meciul Lazio-FCSB din Europa League, urmat de reality show-ul Ferma Vedetelor, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență pe intervalul analizat în toate targeturile de referință. Kanal D, care a difuzat serialul turcesc „Dragoste și ură”  s-a clasat pe locul doi în target Național si UrbanAntena 1 ocupă locul secund in target comercial cu show-ul „Guess my age – ghicește vârsta”  și filmul „Dragoste fără preaviz”.

Meciul de fotbal din Europa League „Lazio – FCSB” fost urmărit în medie pe minut de 2.525.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:34, a adunat în fața televizoarelor 3.404.200 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>Național All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.310.41861.7
Kanal D13.36.01064.7
Antena 18.13.6645.8
Antena 36.83.0544.0
Romania TV4.42.0350.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.7938.0
Kanal D11.45.0478.8
Antena 38.03.5334.6
Antena 17.93.5333.3
Romania TV4.31.9178.6

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.210.4465.1
Antena 111.64.2185.7
Kanal D10.23.6161.8
National TV3.21.150.7
Digi 242.91.045.7

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ASIA EXPRESS merge mai departe! Vezi cine a câștigat confruntarea marilor producții din seara de marți!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Marţi, 20 februarie, cel de-al patrulea episod al emisiunii Asia Express – Drumul Dragonului îşi menține cota de piață peste media înregistrată de Antena 1 în primele luni ale acestui an, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon România”Pro TV, care a difuzat reality show-ul „Ferma vedetelor” şi meciul de fotbal „Chelsea-Barcelona” din UEFA Champions League, s-a clasat pe primul loc în target comercial. Antena 1 înregistrează audiențe peste media stației şi locul trei în toate targeturile de referință.

Emisiunea „Asia Express – Drumul Dragonului” fost urmărită în medie pe minut de 1.064.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:32, a adunat în fața televizoarelor 1.828.500 de români.

 

PUBLICUL NATIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D22.311.32020.2
Pro TV16.28.21469.8
Antena 111.76.01064.2
Prima TV4.62.3418.1
Antena 34.52.3404.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.8849.8
Pro TV16.98.3798.9
Antena 112.46.1584.0
Antena 36.03.0285.3
Romania TV4.52.2214.1

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.99.4420.5
Kanal D22.29.1406.2
Antena 117.27.0314.7
Prima TV3.11.357.2
National TV3.01.254.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

EXATLON: Inca un concurent a parasit competitia, iar sambata Romania se va duela cu Turcia! Show-ul, lider de audienta!

Exatlon”. Editia de aseara, in care inca un Razboinic a parasit Republica Dominicana a adus, din nou, Kanal D, pe primul loc in audiente

Sambata, 24 februarie, fanii „Exatlon” vor putea urmari un meci istoric: Romania- Turcia.

Published

on

Foto Credit: KANAL D

„Exatlon”, cea mai spectaculoasa si intensa competitie difuzata la televizor, continua sa uimeasca si sa cucereasca tot mai multi telespectatori.

Editia de aseara a  adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D,  peste doua milioane de telespectatori (2.020.000), in minutul de aur (20:46), inregistrandu-se 2.658.000 de telespectatori, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Kanal D a fost aseara pe primul loc in audiente, cu 11,3% Rating si 22,3% cota de piata, la nivelul publicului National, si cu 8,8% Rating si 18,0% share, in randul publicului de la orase. Pe comercial, statia s-a pozitionat pe locul secund, cu 9,1%Rating si 22,2% cota de piata, la foarte mica distanta de primul clasat.   

 

Aseara, Razboinicii au ramas fara Radu Frandes, acesta a parasit competitia Exatlon in urma votului telespectatorilor. Momentul culminant din Arena, cel care a decis cine pleaca acasa, a fost unul incarcat de tensiune; Anca s-a aparat in continuare in fata coechipierilor sai si i-a facut pe acestia sa traga o concluzie deloc confortabila si pacifista.

Chiar daca in timpul liber incercam sa fugim unii de altii, Jocul si Arena intotdeauna ne vor aduce impreuna”, a declarat Alex cu amaraciune, dupa ce Anca a reafirmat ca ii va ignora pe baietii din echipa sa.

 

Tot in Arena, Cosmin Cernat a facut un anunt care a adus aplauze furtunoase. Sambata, urmeaza un meci istoric, in care Razboinicii si Faimosii vor deveni o singura echipa, luptand sub steagul Romaniei. Meciul Romania-Turcia va fi inca o sansa ca orgoliile sa fie lasate la o parte, iar fairplay-ul sa triumfe.

Sunt convins ca va veti bucura din toata inima, aveti din nou sansa unica de a reprezenta Romania. Va veti uni din nou sub tricolor. Ca adversar veti avea o natiune cu care ne-am intalnit de multe ori, fie la nivel de echipe de club, fie la nivel de echipa nationala. Romania va intalni Turcia! Sper din toata inima sa castigati!”, le-a transmis Cosmin Cernat concurentilor.

 

Momentul eliminarii lui Radu in arena a venit dupa un joc extrem de dificil, in care participantii au fost nevoiti sa reactioneze ca unul singur. Coordonarea, comunicarea, motricitatea buna, calmul au fost punctele forte care le-au adus Faimosilor victoria de aceasta data. In urma jocului, acestia au castigat dreptul de a locui in casa si cinci felii generoase de pizza pentru fiecare concurent, atat de asteptate de Faimosi. Au existat si rabufniri, semn ca presiunea concursului este din ce in ce mai mare, iar unii dintre concurenti incep sa cedeze si sa isi exteriorizeze puternic trairile. Ionut a avut parca momente de agonie in timpul jocului, in momentele in care simtea ca pierde controlul. Foarte bun tactician si jucator pentru echipa sa, acesta a rabufnit de cateva ori, atunci cand lucrurile nu pareau sa mearga cum trebuie.

Nu pierdeti sambata, 24 februarie, de la 19:45, o editie absolut spectaculoasa, un meci istoric, Romania-Turcia, in care concurentii de la „Exatlon” pot demonstra ca sunt o adevarata echipa!

 

Tabel Audiente Tv pentru toate segmentele de public: National, Urban si Comercial:

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D11,322,32020
 Pro TV8,216,21467
 Antena 15,911,71058
EXATLONPrima TV2,34,6417
20:01-23:04Antena 32,34,5403
 Romania TV1,93,8344
 National TV1,42,9259
 TVR 11,32,7241
 Happy Channel1,02,0182
 Antena Stars1,01,9173
Source: Kantar Media Romania    
Date: 20.02.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,818,0850
 Pro TV8,317,0798
 Antena 16,012,4582
EXATLONAntena 33,06,1285
20:01-23:04Romania TV2,24,5213
 Prima TV1,63,3155
 National TV1,53,2149
 TVR 11,22,5119
 Happy Channel1,02,197
 Realitatea TV0,91,885
Source: Kantar Media Romania    
Date: 20.02.2018    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV9,423,0421
 Kanal D9,122,2406
 Antena 17,017,1314
EXATLONPrima TV1,33,157
20:01-23:04National TV1,22,954
 Pro Cinema0,92,341
 TVR 10,71,833
 Antena 30,71,732
 Romania TV0,71,731
 Happy Channel0,61,527
Source: Kantar Media Romania    
Date: 20.02.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending