Connect with us

AUDIENȚE TV

Joia perfecta la ProTv a devenit traditie

Published

on

Joi, 22 noiembrie, telespectatorii ProTv au avut parte de multa comedie, sport, stiri si divertisment de calitate care i-au facut sa-si petreaca ziua in compania programelor ProTv.

Astfel, Catalin Maruta si invitatii sai au adus un ultim omagiu marelui actor Serban Ionescu . La “Happy Hour”, telespectatorii ProTv au putut urmari integral ultimul interviu al actorului acordat lui Catalin Maruta, dar si cele mai emotionante momente din viata si cariera actorului.

Emisiunea a adunat in fata micilor ecrane in minutul de aur de la 18.38 aproape 2 milioane si jumatate de romani. Pro Tv a fost lider de audienta pe tot intervalul emisiunii, obtinind pe publicul comercial din mediul urban o audienta medie de 6,4 puncte de rating si 20,3% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea 5,2 puncte de rating si 16,5% cota de piata. La nivelul intregului public din Romania, Pro Tv era lider de audienta cu 8,6 puncte de rating si 20,1% cota de piata si cu o medie de peste 1 milion si jumatate de telespectatori, in timp ce Antena 1 inregistra doar 6,1 puncte de rating si 14,3% cota de piata.

Astazi, la Happy Hour, Catalin Dancu, avocatul lui Serban Ionescu si omul care i-a fost alaturi pana in ultima clipa, face dezvaluri despre ultimele momente si ultimele dorinte ale actorului rostite pe patul de spital. Tot atunci, Catalin Dancu va spune de ce testamentul lasat de Serban Ionescu va surprinde multa lume.

Telespectatorii au ramas pe ProTv si dupa Happy Hour, cand Andreea Esca a adus in fata telespectatorilor cele mai importante stiri ale zilei. Stirile ProTv de la ora 19.00 au fost urmarite in minutul de aur de la 19.16 de aproape 2.700.000  de telespectatori din toata tara.

Serialul “Las Fierbinti” a fost asteptat de catre fanii sai cu sufletul la gura, in minutul de aur de la 20.58, in fata televizoarelor  aflindu-se aproape 2 milioane si jumatate de telespectatori din intreaga tara.

Pro Tv a obtinut audiente medii mai mult decit duble fata de Antena 1, astfel ca, in timp ce in intervalul 20.25 – 21.25, ProTv inregistra 10,7 puncte de rating si 22,8% cota de piata, Antena 1 obtinea doar 5,3 puncte de rating si 11,2% c. Pe intreg publicul din mediul urban ProTv era lider de audienta cu 8,9 puncte de rating si 17,1% cota de piata, in timp ce Antena 1 se situa pe locul al treilea cu 4,6 puncte de rating si 8,8% cota de piata, dupa Kanal D cu 5,6 puncte de rating si 10,8% cota de piata.

Clasamentul se mentine si la nivelul intregului public din Romania, ProTv situindu-se in fruntea clasamentului cu 9,9 puncte de rating si 17,6% cota de piata, cu o medie de aproape 2 milioane de telespectatori, in timp ce Antena 1 se clasa pe locul al treilea cu mai putin de jumatate din audienta ProTv, 4,0 puncte de rating  si 7,2% cota de piata, dupa Kanal D.

Joia perfecta a continuat cu “Spitalul de dementa”, care a fost lider de audienta pe toate targeturile. Cu o audienta medie de 9,7 puncte de rating si o cota de piata de 19,6%, programul s-a situat pe locul I in topul preferintelor telespectatorilor, urmat de Antena 1 cu 6,0 puncte de rating si 12,1% cota de piata.

La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 s-a situat abia pe locul al treilea (cu 5,3 puncte de rating si 10,0% cota de piata) dupa ProTv care inregistra 8,3 puncte de rating si 15,6% cota de piata si Kanal D cu 5,6 puncte de rating si 10,6% cota de piata. Acelasi clasament se regaseste si la nivelul intregului public din Romania, unde ProTv este lider de audienta cu 9,9 puncte de rating si 18,1% cota de piata si o medie de aproape 2 milioane de telespectatori, urmat de Kanal D si abia pe locul al treilea de Antena 1 cu 4,5 puncte de rating si 8,3% cota de piata.

Meciul de fotbal Steaua – Stuttgart a fost urmarit de aproape 3 milioane de romani in minutul de aur de la 22.20. Difuzat intre 22.05 – 23.56, meciul difuzat de ProTv a inregistrat audienta aproape tripla fata de urmatoarea clasata. Astfel, Pro Tv a fost pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani lider de audienta cu 12,1 puncte de rating si 29,3% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra o audienta medie de 4,3 puncte de rating si 10,4% cota de piata.

Acelasi clasament se regaseste si pe intreg publicul din mediul urban cind ProTv se situeaza in fruntea clasamentului cu 11,6 puncte de rating si 27,5% cota de piata, urmat pe locul al doilea de Antena 1 care obtine doar 3,7 puncte de rating si 8,7% cota de piata, dar si pe intreg publicul din Romania cu 11,3 puncte de rating si 28,4% cota de piata, fata de Antena 1 care inregistra doar 3,3 puncte de rating si 8,3% cota de piata.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

EXATLON. Victoria Romaniei in meciul cu Turcia a facut din Kanal D lider absolut de audienta!

Published

on

Foto Credit: KANAL D

            Echipa Romaniei a stralucit aseara, la „Exatlon”, in competitia fabuloasa Romania-Turcia, aceasta reusind sa isi invinga adevarsara, echipa Turciei, cu scorul de 10-8. Lupta plina de tensiune, in care romanii au reusit sa intoarca scorul in favoarea lor cu evolutii absolut spectaculoase, a facut din Kanal D lider de audienta, in intervalul difuzarii competitiei.

            Statia s-a clasat pe primul loc, pe toate targeturile monitorizate, cu 8,7% Rating si 20,6% cota de piata, pe Comercial, cu 9,1% Rating si 18,7% cota de piata, in randul publicului de la orase, si cu 11,1% Rating si 22,5% cota de piata, pe targetul National.

            Minutul de aur, inregistrat la 20:54, a tinut in fata micilor ecrane, la Kanal D,2. 511.000 de fani ai reality-ului. (tabel audiente, atasat)

            A fost o adevarata inclestare a titanilor in competitia de aseara, romanii au avut drept competitori nume grele din Turcia, precum Umit Karan, fotbalist valoros, Sema Apak, o atleta exceptionala, sau Hilmi Cem, un sportiv si actor in care telespectatorii l-au putut recunoaste pe Yavuz, personaj din serialul „Suleyman Magnificul”.  

Giani Kirita si Umit Karan au avut o intreaga istorie impreuma, fotbalistul turc fiind si cel din cauza caruia Kirita a incasat in trecut un cartonas rosu. Cuvinte de lauda au venit reciproc, din partea ambelor echipe, turcii s-au inclinat in fata valorilor romanesti, amintind nume de aur ale fotbalului romanesc, precum Gica Hagi, Mircea Lucescu, Gica Popescu.

           Purtam un respect deosebit si si o mare dragoste pentru romani!„, a spus si Nihat Dogan, cantaret si actor celebru in Turcia.

           

 

            Competitia a fost una dramatica, scorul de 6-1, in favoarea Turciei, a fost rasturnat in cele din urma de jocul exceptional al romanilor. La scorul de 8-8,  Roxana si Ionut au fost alesi de echipa ca fiind cei mai buni sa reprezinte Romania. Precizia si indemanarea Roxanei, dobandite in cei 12 ani de handbal de performanta, dar si determinarea si agilitatea lui Ionut au adus ultimele doua puncte de care avea nevoie echipa Romaniei pentru a castiga.

            Emotiile au fost coplesitoare la final, membrii echipei galbene s-au imbratisat, au dansat si au parut sa fie mai uniti ca niciodata pana acum, indiferent ca erau Razboinici sau Faimosi. O victorie superba si asteptata, ce a mai adaugat o experienta extraordinara atat echipei Romaniei, cat si milioanelor de telespectatori care au trait emotiile competitiei din fata micilor ecrane.

 

Tabel audiente tv toate segementele de public: Comercial, Urban si National:

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D8,720,6391
Pro TV8,219,3365
Antena 15,312,5237
EXATLONDigiSport 12,55,9112
20:21-23:30National TV1,22,954
Romania TV1,12,649
DigiSport 20,92,242
Prima TV0,81,936
Antena 30,81,834
TVR 20,71,733
Source: Kantar Media Romania
Date: 24.02.2018
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D9,118,7875
Pro TV6,613,7640
Antena 13,98,1380
EXATLONRomania TV3,06,1287
20:21-23:30Antena 33,06,1287
DigiSport 12,55,2245
National TV1,42,9137
Prima TV1,22,6121
DigiSport 21,22,5118
TVR 21,22,5116
Source: Kantar Media Romania
Date: 24.02.2018
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D11,122,51992
Pro TV7,314,81313
Antena 13,77,4657
EXATLONRomania TV2,75,4477
20:21-23:30Antena 32,44,8428
National TV2,24,5397
DigiSport 11,73,4299
Prima TV1,32,6228
TVR 21,22,5222
TVR 11,12,2194
Source: Kantar Media Romania
Date: 24.02.2018

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

A doua ediție Românii au talent, lider de audiență!

Published

on

Milioane de zâmbete sau lacrimi de emoție au fost aseară pe chipurile românilor care au urmărit cea de-a doua ediție a show-ului suprem, Românii au talent!

Surprizele au venit vineri atât din partea concurenților, cât și din partea juraților, iar telespectatorii au avut parte de un spectacol complex, în care au trecut rapid prin diverse stări și sentimente, au cunoscut oameni speciali cu povești de viață uluitoare și s-au bucurat de frumusețea talentului autentic.

Cea de-a doua ediție a sezonului 8 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 17.6 puncte de rating și 46.8% share, de aproape șase ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D care a obţinut 3.1 puncte de rating și 8.3% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 3.5 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:09, peste 4.1 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

 

Aplauze, talent autentic desăvârșit, emoție și energie

Povestea talentului a continuat vineri seară cu un show care a încântat publicul. Concurenții au urcat pe scenă cu încredere și determinare, au prezentat momente în care au crezut foarte mult și au făcut tot posibilul să impresioneze jurații și să treacă în etapa următoare. Andi, Mihaela, Andra și Florin au analizat cu mare atenție fiecare număr, au dansat, s-au transformat și s-au bucurat de fiecare reprezentație. Andi a răspuns rapid provocării de a se costuma în Pantera Roz, Florin, pentru prima dată la Românii au talent, a rămas în picioare aplaudând o concurentă, iar toți jurații, împreună cu Smiley și Pavel Bartoș, i s-au alăturat unei concurente pe scenă și au dansat vals. A fost un spectacol impresionant, o ediție care a adus un amalgam de trăiri și manifestări.

Aseară am urmărit momente de canto, dans, folclor de comunicare, aerial net, belly dance, culturism sau forță, care au creat o atmosferă plină de energie sau de visare în sală. Adrian Mihai – strongman; Antoaneta Neuvirt – canto clasic; Bianca Mihai – solist jazz; Don Con – solist vocal și chitară; Gabriel Vizitiu – contorsionism și dans; Igor și Maria Gheorghiu – aerial act; Mihaela Duma – pian, compoziție proprie; Mirela Louis –  aerial net; Mistah White – rap; Natalia Lukiv și Bogdan Boie – dans sportiv: rumba și tango; Nicolae Lupșor – culturism; Roman Ciuganschi – saxofon; Ronin Terente – doină urbană; Roxana Zorzolan – post-modern rap; Sorin și Nuți Dorobanțu – dans cu păpușă supradimensionată; Suzana Popescu – folclor de comunicare; Vlad Jucan – belly dance; Vlad Zapu și DJ ES.T – hip-hop sunt cei 18 concurenți care au primit aseară 3 sau 4 DA din partea juraților și merg mai departe la Românii au talent.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV41.319.83533.3
Kanal D13.76.61174.1
Antena 34.22.0357.1
Antena 13.51.7302.9
Romania TV3.11.5265.2

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV37.417.31668.2
Kanal D11.65.4517.2
Antena 35.52.6246.3
DigiSport 14.21.9186.3
Antena 14.01.8176.4

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV46.917.7791.4
Kanal D8.33.1140.3
Antena 16.22.3103.8
DigiSport 14.81.880.3
Antena 32.00.733.3

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Pro TV domină audienţele cu Europa League si Ferma Vedetelor! Vezi aici audiențele serii de joi!

Published

on

Sursa foto: https://it.eurosport.com

Vineri, 22 februarie, Pro TV a condus detaşat în topul audienţelor cu meciul Lazio-FCSB din Europa League, urmat de reality show-ul Ferma Vedetelor, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență pe intervalul analizat în toate targeturile de referință. Kanal D, care a difuzat serialul turcesc „Dragoste și ură”  s-a clasat pe locul doi în target Național si UrbanAntena 1 ocupă locul secund in target comercial cu show-ul „Guess my age – ghicește vârsta”  și filmul „Dragoste fără preaviz”.

Meciul de fotbal din Europa League „Lazio – FCSB” fost urmărit în medie pe minut de 2.525.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:34, a adunat în fața televizoarelor 3.404.200 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>Național All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.310.41861.7
Kanal D13.36.01064.7
Antena 18.13.6645.8
Antena 36.83.0544.0
Romania TV4.42.0350.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.7938.0
Kanal D11.45.0478.8
Antena 38.03.5334.6
Antena 17.93.5333.3
Romania TV4.31.9178.6

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.210.4465.1
Antena 111.64.2185.7
Kanal D10.23.6161.8
National TV3.21.150.7
Digi 242.91.045.7

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending